راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

در زمان استفاده از ماشین ظرفشویی این امکان وجود دارد که شما با ارور و یا کد خطا مواجه شوید. از این رو نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تصمیم دارد ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک را به خوبی برای شما شرح دهد. شما می توانید با کمک نحوه رفع اخطار ظرفشویی جنرال الکتریک، به راحتی دستگاه را عیب یابی و تعمیر نمایید.

کاربران گرامی، در صورت وجود سوال، انتقاد و یا پیشنهاد در زمینه ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در میان بگذارید.

ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک را به طور کلی می توان به دو گروه تقسیم نمود. کد خطا هایی که ناشی از اشتباهات انسانی مانند انتخاب برنامه شستشو مناسب، انتخاب نادرست مواد شوینده و…. می باشند و کد خطا هایی که به دلیل نقص فنی و خرابی قطعات نشان داده می شوند، مانند خرابی برد ظرفشویی.

زمانی که شما با کد خطا های گروه دوم مواجه شوید، باید برای تعمیر هر یک از بخش های ظرفشویی جنرال الکتریک، مهارت و تجربه کافی را داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که در این زمان در صورت نداشتن تسلط کافی، حتما با تعمیرکار ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

کد خطا c1 در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
c1 عدم خالی کردن آب توسط ظرفشویی در مدت زمان مشخص شده در ابتدا پمپ تخلیه را بررسی کنید. فیلتر را چک کنید در صورت نیاز آن را تعویض نمایید. ممکن است شیر خروجی خراب شده باشد. در صورت نیاز باید‌ پمپ تخلیه تعویض و یا تعمیر شود.

ارور c2 در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
c2 مدت زمان تخلیه آب زیاد شده است. پمپ تخلیه و فیلتر های آب باید مورد بررسی قرار بگیرند. ممکن است فیلتر ها دچار انسداد شده باشند. به شما توصیه می کنیم که با تعمیرکار ظرفشویی تماس بگیرید.

اخطار c3 ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
c3 ظرفشویی  نمی تواند به درستی عملیات تخلیه را انجام دهد و باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. این مشکل ممکن است مربوط به پمپ و لوله تخلیه باشد. باید هر دو بررسی شوند و در صورت نیاز رفع گرفتگی از لوله ها شده و پمپ تخلیه تعویض شود.

ارور c4 در ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
c4 آب زیادی وارد ظرفشویی شده است. چرا که آب باید به مقدار کافی وارد دستگاه شود. پمپ تخلیه و شناور آب را بررسی کنید. در صورت نیاز آن ها را تعمیر و یا تعویض نمایید.

کد خطای c5 در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
c5 آب به مقدار کافی به ظرفشویی وارد نشده است و زمان تخلیه آب بسیار کوتاه است. شناور آب، شیر برقی ورودی آب و فیلتر آب ورودی باید مورد بررسی قرار بگیرند. ممکن است در شیر ورودی و لوله گرفتگی ایجاد شده باشد. حتما از باز بودن شیر ورودی اطمینان خاطر کسب کنید.

هشدار c6 ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
c6 دمای آب ظرفشویی پایین بوده و ظروف ضد عفونی نخواهند شد. همین طور به درستی تمیز نمی شوند. سنسور دمای آب و برد الکترونیکی ظرفشویی باید مورد بررسی قرار بگیرند. در این زمان از تعمیرکار ظرفشویی کمک بگیرید.

ارور c7 ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
c7 سنسور دما و یا المنت حرارتی به درستی کار نمی کنند. المنت حرارتی سنسور دما  برد الکترونیکی باید بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض شوند.

اخطار c8 در ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
c8 محفظه ماده شوینده مسدود شده است. ممکن است دیسپنسر ماده شوینده آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد.

ارور PF در ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
PF ولتاژ برق مناسب با ظرفشویی، به آن وارد نمی شود. ولتاژ ورودی ظرفشویی را بررسی کنید. در صورتی که برق ساختمان شما نوسان دارد، از محافظ برق استفاده کنید.

آلارم F2 ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
F2 ارتباط بین رابط کاربری و برد الکترونیکی با مشکل مواجه شده است. سیم ها، کنترل رابط کاربری و برد باید به صورت تک تک بررسی شده و در صورت نیاز تعویض شوند.

کد خطای F3 در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
F3 وجود خطا در تنظیمات برد کنترل باید برد کنترل ظرفشویی و سیم های پشت دستگاه مورد بررسی قرار بگیرند. برای این کار از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

هشدار F5 در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
F5 مشکل ارتباطی برد اینورتر سیم ها، برد کنترل و برد کنترل الکترونیکی باید مورد بررسی قرار گرفته و تعمیر شوند. برد و اتصالات را بررسی کنید و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید.

کد خطای F16 ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
F16 دمای آب بیش تر از حد استاندارد شده است. میکروسوییچ و برد الکترونیکی را بررسی کنید و در صورت نیاز برای تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام نمایید.

ارور F33 در ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
F33 میکروسوییچ درب با مشکل مواجه شده است. میکروسوییچ درب را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.

اخطار F34 در ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
F34 نشت آب از پشت ظرفشویی است. ممکن است شلنگ های ظرفشویی سوراخ شده باشند. پمپ را نیز مورد بررسی قرار دهید.

ارور Cub Open ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
CUB OPEN کاور دیسپنسر ماده شوینده بسته نشده است. حتما مورد گفته شده را بررسی کنید تا این کد خطا پاک شود.

کد خطا h2o ظرفشویی جنرال الکتریک

ارور علت نحوه رفع ارور
H2O کمبود آب در زمان اجرای برنامه شست و شو فشار آب شهری، شیر برقی و شلنگ های ورودی را بررسی نمایید.

بررسی انواع کد خطا ها در ظرفشویی جنرال الکتریک

کد هشدار ظرفشویی جنرال الکتریک، یکی از آموزش های لازم برای تمامی مصرف کنندگان این دستگاه می باشد تا در صورت بروز ارور ظرفشویی جنرال الکتریک، از طریق نحوه رفع هر کد خطا، آن ها را برطرف کنید. به شما توصیه می کنیم که برای تعمیر و یا تعویض قطعات، از یک تعمیرکار ظرفشویی کمک بگیرید. چرا که این دستگاه از پیچیدگی و ساختاری محصر به فرد تشکیل شده است و کوچک ترین خطا می تواند شما را با متحمل هزینه های بیش تری برای تعمیر ماشین ظرفشویی کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست