آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار

جاروبرقی از پر استفاده ترین لوازم خانگی به شمار می آید. این محصول در مدله ای مختلف در بازار مشاهده می شود. از این رو تصمیم داریم در این مطلب به مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار بپردازیم. در این مطلب با عملکرد این جاروبرقی ها بیش تر آشنا خواهید شد. در واقع مقایسه این دو جاروبرقی جزو دانستنی هایی در مورد جاروبرقی محسوب می شود که به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کاربر گرامی، چنانچه تجربه و یا سوالی در مورد جاروبرقی کیسه دار و جاروبرقی بدون کیسه دارید، می توانید آن را در انتهای این مطلب با سایر کاربران و تکنسین های هوم خانه درمیان بگذارید.

 

بررسی تخصصی جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار

یکی از جدید ترین دسته بندی های جاروبرقی، تقسیم نمودن آن ها به جاروبرقی های کیسه دار و جاروبرقی های بدون کیسه می باشد. جاروبرقی های کیسه دار، دارای کیسه ای قابل تعویض می باشند. در زمان پر شدن کیسه، شما باید برای تعویض پاکت جاروبرقی اقدام کنید. در صورتی که جاروبرقی های بدون کیسه، دارای فیلتر هایی برای جلوگیری از عبور گرد و غبار می باشند و آن ها در محفظه ای قرار گرفته اند. شما می توانید در زمان پر شدن این مخزن، برای خالی کردن آن اقدام کنید.

آشنایی با عملکرد جاروبرقی کیسه دار

در حین مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار، بهتر است با نحوه کارکرد هر یک از جاروبرقی ها به صورت مجزا آشنا شوید. در این بخش از مطلب راهنمای استفاده از جاروبرقی کیسه دار را شرح خواهیم داد:

جاروبرقی های کیسه دار در زمان پر شدن کیسه، باید برای تخلیه و یا تعویض آن اقدام کنید. تعویض پاکت جاروبرقی کار چندان دشواری نمی باشد. هم چنین قیمت مقرون به صرفه ای دارند و نیازی نیست که برای تعویض کیسه جاروبرقی هزینه زیادی را پرداخت کنید.

مزایای استفاده از جاروبرقی کیسه دار

از دیگر مواردی که در زمان مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار به آن توجه می شود، مزایای استفاده از مدل های مختلف نام برده می باشد. در ادامه به شرح مزایای استفاده از جاروبرقی کیسه دار پرداخته ایم:

  • کثیف کاری و شلوغ کاری کم تری دارند.
  • با استفاده از جاروبرقی کیسه دار، تماس شما با گرد و غبار به حداقل می رسد.
  • برای افرادی که آلرژی دارند، بهتر است از جاروبرقی کیسه دار استفاده شود.
  • در هزینه های تعمیر و نگهداری جاروبرقی صرفه جویی می شود.
  • زحمت کم تری نسبت به جاروبرقی های بدون کیسه دارند.

معایب استفاده از جاروبرقی کیسه دار

در ادامه مقایسه جاروبرقی بودن کیسه و جاروبرقی کیسه دار باید از معایب جاروبرقی کیسه دار بگوییم که به شرح زیر می باشد:

  • برای محیط زیست مناسب نیست.
  • موارد استفاده شده در ساخت پاکت جاروبرقی می تواند به محیط زیست آسیب بزند.
  • شما در هر بار تعویض کیسه جاروبرقی، مجبور به پرداخت هزینه برای پاکت نو و جدید خواهید بود.

آشنایی با عملکرد جاروبرقی بدون کیسه

هنگامی که صحبت از مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار می شود، باید به صورت اختصاصی هر کدام معرفی شوند. در ادامه به معرفی جاروبرقی بدون کیسه پرداخته ایم:

جاروبرقی های بدون کیسه، به مخزنی شفاف و مشخص مجهز شده اند. شما می توانید در هر زمان آن را بررسی نمایید و در صورت نیاز اقدام به تخلیه آن کنید. برخی از مدل های فیلتر دار باید با کمک برس به خوبی تمیز شوند و پس از خشک شدن مورد استفاده قرار بگیرند. البته لازم به ذکر است که در برخی از مدل ها باید فیلتر به صورت کامل تعویض شود.

خالی کردن آشغال ها می تواند برای شلوغی و کثیف کاری به همراه داشته باشد. چرا که این امکان وجود دارد از پشت ظرف آشغال ها بریزند. حتی گاهی اوقات مجبور می شوید با تکان دادن ظرف با دست، آشغال های فشرده شده انتهای مخزن را به بیرون بکشید.

مزایای استفاده از جاروبرقی بدون کیسه

از دیگر مواردی که در زمان مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار باید به آن پرداخته شود، آشنایی با مزایای جاروبرقی بدون کیسه می  باشد:

  • جاروبرقی های بدون کیسه، فیلتر هایی با قابلیت استفاده مجدد دارند. همین مسئله باعث شده است تا استفاده از آن ها آسیبی به محیط زیست وارد نکند.
  • هزینه کم تری دارند. چرا که شما مجبور نیستید برای هر بار تخلیه مخزن، مخزن جدیدی را خریداری کنید.

معایب استفاده از جاروبرقی بدون کیسه

معایب استفاده از جاروبرقی بدون کیسه، از دیگر مواردی است که در حین مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار باید به آن پرداخته شود:

  • شما مجبور خواهید بود انگشت خود را داخل مخزن کنید و گرد و غبار های فشرده شده را به بیرون بکشید.
  • مدت زمان بیش تری را باید صرف تخلیه مخزن جاروبرقی بدون کیسه کنید.
  • این امکان وجود دارد که در زمان تخلیه مخزن جاروبرقی بدون کیسه، گرد و غبار برای شما ایجاد حساسیت کنند.

بررسی مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار

در این مطلب سعی نمودیم به صورت تخصصی به مقایسه جاروبرقی بدون کیسه و جاروبرقی کیسه دار بپردازیم. شما می توانید در زمان خرید این محصول، مناسب ترین آن ها را بسته به مزایا و معایبی که در این مطلب با آن ها آشنا شدید، خریداری کنید. حتما در زمان خرید جاروبرقی الویت ها و نیاز های خود را بررسی کنید تا مناسب ترین محصول را تهیه نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست