آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی، امروزه امری مهم به شمار می آید که باید نکاتی را در این باره در نظر بگیرید. هوم خانه در این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا با راه های تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی آشنا شوید. با ما همراه باشید.

کاربر گرامی، در صورتی که سوال و یا تجربه ای در مورد شخیص جاروبرقی اصل از تقلبی دارید، می توانید آن را با سایر کاربران هوم خانه و تکنسین ها درمیان بگذارید.

 

برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی به کدام بخش ها توجه کنیم؟

برای این که بتوانید جاروبرقی اصل از تقلبی را تشخیص دهید، لازم است بخش های مختلف دستگاه را بررسی کنید. در این بخش از مطلب اجزای دستگاه به تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی به شما کمک می کنند را نام خواهیم برد:

  • جنس بدنه جاروبرقی
  • نوع رنگ جاروبرقی
  • مدل دهنک جاروبرقی
  • مدل لوله فلزی و لوله خرطومی جاروبرقی
  • نوع فیلتر جاروبرقی
  • مدل چرخ جاروبرقی
  • تعداد چرخ های جاروبرقی
  • مدل بدنه جاروبرقی
  • سایز جاروبرقی
  • میزان قدرت و مکش جاروبرقی

5 راهکار برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

اگر شما هم به دنبال راه هایی برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی هستید، لازم است بدانید که به طور کلی 5 راهکار وجود دارد. در این بخش از مطلب این 5 راهکار را به شما معرفی خواهیم نمود:

  1. بررسی جزییات کامل قطعات جاروبرقی
  2. مقایسه تمام بخش های جاروبرقی با تصاویر موجود در سایت
  3. سرچ و دریافت اطلاعات کامل جاروبرقی با دانستن اسم
  4. بررسی شماره سریال جاروبرقی
  5. بررسی لوگو و لیبل های درج شده بر روی جاروبرقی و کارتن آن

نحوه بررسی قطعات جاروبرقی اصل از تقلبی

بهتر است در زمان خرید جاروبرقی، از یک شخص که از خرید شما سودی نمی برد کمک بگیرید. چرا که ر های اصل از کیفیت بالا تری برخوردار هستند. همین طور می توانند در زمان کم تری محیط را تمیز کنند. اگر تصمیم دارید از طریق بررسی قطعات و اجزای جاروبرقی به تشخیص اصلی بودن و یا تقلبی بودن جاروبرقی بپردارید، باید دقت بالایی داشته باشید. برای انجام این کار باید تمامی قطعات دستگاه را باز کنید و با جاروبرقی اصلی مقایسه کنید.

نحوه سرچ کردن و تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی

سرچ کردن بهترین راه برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی به شمار می آید. در ابتدا باید نام کامل جاروبرقی را بدانید. نام دستگاه مورد نظر خود را باید به انگلیسی در سایت سرچ کنید. قطعا اگر دستگاه مورد نظر شما اصل باشد، عکس جاروبرقی به همراه اطلاعات آن در سایت درج شده و شما می توانید به درستی جاروبرقی اصلی را از تقلبی آن تشخیص دهید.

بررسی جاروبرقی اصل از طریق سرچ شماره سریال

بررسی شماره سریال یکی از بهترین روش های تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی می باشد. باید شماره سریال درج شده بر روی جاروبرقی را با نرم افزار مخصوص کپی کنید. در صورتی که شماره سریال دستگاه صحیحی باشد، نام کالا و اطلاعات شرکت و نام کشور تولید کننده به شما نشان داده خواهد شد.

آیا بررسی لیبل و لوگو درج شده در جاروبرقی و کارتن به شناخت اصل یا تقلبی بودن آن کمک می کند؟

لوگو و لیبل های زیادی بر روی جاروبرقی و کارتن آن درج می شود. این لیبل ها و برچسب ها نشان دهنده نام برند تولید کننده می باشد. اما موضوع این است که اغلب موارد لیبل های درج شده در کارتن یا بر روی بدنه جاروبرقی به صورت تقلبی می باشد. شما می توانید برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی حتما با راهنمای خرید جاروبرقی آشنا باشید تا بتوانید مناسب ترین جاروبرقی را خریداری کنید.

راهکار هایی برای جلوگیری از خرید جاروبرقی تقلبی

در صورتی که می خواهید جاروبرقی اصل را خریداری کنید، بهتر است به شرکت های معتبر و یا فروشگاه های شناخته شده لوازم خانگی مراجعه کنید. همین طور می توانید از طریق راهنمایی و مشاوره از سوی افراد با تجربه، بهترین خرید جاروبرقی را انجام دهید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست