تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر لباسشویی دوو را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از مطرح ترین برندهای کره ای، برند دوو است. این برند با تجربه سال ها فعالیت در حوزه تولید انواع لوازم خانگی، توانسته جایگاه خود را در میان مصرف کنندگان پیدا کند. به گونه ای که امروزه در اکثر منازل می توان لوازم خانگی این برند را یافت. لباسشویی دوو جزو آن دسته از محصولاتی است که به دلیل کیفیت ساخت بالا و داشتن قابلیت های به روز، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. برند دوو علاوه بر تولید این محصول با کیفیت عالی، خدمات پس از فروش نیز برای آن در نظر گرفته است. این خدمات شامل تعمیرات آن به هنگام خرابی است. برای بهره مندی از این سرویس، می توانید به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران مراجعه نمایید. اگر با این نمایندگی، آشنایی ندارید توصیه می کنیم ما را در این مقاله همراهی کنید.

هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی دوو نمی باشد. برای استفاده از خدمات نمایندگی دوو به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران
  2. تعمیر لباسشویی دوو در تهران
  3. تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی دوو در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی دوو در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی دوو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی دوو
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی دوو
  8. هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی دوو

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران

هر وسیله برقی ممکن است در اثر استفاده زیاد دچار مشکل شود. ماشین لباسشویی‌های دوو از این قاعده مستثنا نیستند. در صورتی که از این نوع ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید و دستگاه شما عیوبی پیدا کرده است؛ می‌توانید از روش‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران ارتباط برقرار نمایید:

  • اولین راه و البته آسان‌ترین راه برای ارتباط تماس با شماره 02158941 است.
  • ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو دو راه دیگر برای برقراری ارتباط هستند.
  • پس از این که مشخصات خود را اعلام نمودید؛ منتظر پیامک کد اشتراک و نام تعمیرکار باشید.
  • مدت زمانی که شما منتظر تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو می‌مانید؛ حداکثر یک ساعت است. تعمیرکار با به همراه داشتن قطعات اورجینال ماشین لباسشویی شما را تعمیر کرده و برگه فاکتور و برگه گارانتی قطعه استفاده شده در دستگاه شما را تقدیم حضورتان می‌کند.
  • همچنین بهتر است که شما برای بالا رفتن کیفیت خدمات‌رسانی نمایندگی برگه نظرسنجی را تکمیل نمایید.

تعمیر لباسشویی دوو در تهران

نحوه تعمیر لباسشویی دوو در تهران به شرح زیر است:

تعمیر ماشین لباسشویی الجی در تهران، دیگر کار دشوار و هزینه بری نیست. با وجود این نمایندگی تعمیرات، می توانید با یک تماس تلفنی، تعمیرکار را به خانه خود بیاورید. این مجموعه هم به تماس های شما پاسخ می دهد و هم از طریق سایت نمایندگی تعمیرات دوو سفارش های شما را می پذیرد. تنها تفاوتی که میان تماس تلفنی و ثبت سفارش به صورت آنلاین وجود دارد این است که در تماس تلفنی، متخصصان مجرب ما، مشاوره تلفنی نیز ارائه می کنند.

این مشاوره ها به صورت رایگان هستند و در برخی موارد با استفاده از آنها دیگر نیازی به حضور تکنسین وجود ندارد. به دلیل تعدد تعمیرکاران این مجموعه، شما به هیچ عنوان در صف تعمیرات نخواهید ماند. با استفاده از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو شما می توانید در کمترین زمان ممکن، لباسشویی خود را تعمیر کرده و تحویل بگیرید.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی دوو

اگر شما از افرادی هستید که از ماشین لباسشویی دوو استفاده می‌نمایید. در صورت خرابی ماشین لباسشویی خود می‌توانید از خدمات پس از فروش و کارت گارانتی محصول استفاده نمایید. برای این کار لازم است که با شماره‌های مندرج بر روی کارت گارانتی تماس حاصل نموده و از کارشناسان نمایندگی رسمی دوو درخواست کمک کنید.

علاوه بر نمایندگی رسمی دوو می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی دوو را به دست کارشناسان هوم خانه بسپارید. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو نیست و تنها تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لوازم خانگی است که با استفاده از قطعات فابریک و خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد؛ مخاطبین بسیاری را به خود جذب کرده است. مصرف‌کنندگان علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی خود به دست تعمیرکار هوم خانه می‌توانند هرگونه سوالی که دارند در پایین صفحه در قسمت دیدگاه مطرح کرده و از تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو پاسخ صحیح را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در محل، منزل و خانه شما در ادامه شرح داده شده است:

یکی از خدماتی که در هوم خانه ارائه شده و باعث شده تا مشتریان به استفاده از خدمات این مجموعه تمایل زیادی نشان دهند، ارائه خدمات تعمیرات نمایندگی دوو در محل و منزل مشتری است. همان روزی که درخواست خود را در نمایندگی ثبت کردید، تکنسین ها به محل و منزل شما می آیند. البته زمان حضور آنها در محل با مشتری هماهنگ می شود. این تعمیرکاران با تجهیزات کامل به منزل شما آمده، عیب یابی و تعمیرات لباسشویی شما را انجام خواهند داد. با استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی، قطعات معیوب لباسشویی را مشخص می کنند سپس اقدامات لازم را در جهت تعمیرات آنها انجام می دهند. با توجه به نوع خدمات رسانی در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو مشتریان، دیگر مجبور به خارج شدن از منزل و انتقال دستگاه به محل نمایندگی نیستند. با توجه به آلودگی هوا و بالا بودن هزینه رفت و آمد در تهران، استفاده از این خدمات، بهترین گزینه برای تعمیرات است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است:

یکی از شعارهای این نمایندگی، رعایت اصل مشتری مداری است. بر همین اساس نیز به حقوق مشتریان توجه خاصی دارد. یکی از نمودهای اجرای این اصل، تعیین هزینه های تعمیرات ماشین لباسشویی به صورت منصفانه است. تمامی این هزینه ها در این مجموعه بر اساس آن چه از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام شده اند مشخص شده است. فاکتوری که در پایان کار تعمیرات، تعمیرکار به شما تقدیم می کند گواهی بر این ادعا می باشد.

این فاکتور شامل تمامی هزینه ها اعم از هزینه دستمزد تعمیرکار، هزینه تعمیرات قطعات، تعداد قطعات تعویض شده و هزینه های آنها می باشد. بنابراین شما با خیال راحت می توانید تعمیر لباسشویی دووی معیوب خود را به این مرکز بسپارید. در ضمن برای پرداخت هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو اگر پول نقد به همراه ندارید لازم نیست از منزل بیرون بروید. تعمیرکاران ما با خود دستگاه کارت خوان سیار به همراه دارند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

به منظور محاسبه هزینه تعمیر لباسشویی دوو، می توانید از مبالغ درج شده در جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی دوو هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دوو
هزینه نصب ماشین لباسشویی دوو 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی دوو 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دوو 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی دوو 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی دوو بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی دوو 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی دوو 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی دوو 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی دوو 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی دوو 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی دوو 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی دوو 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی دوو 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی دوو بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی دوو 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی دوو

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی دوو در این بخش توضیح داده شده است:

اگر تعمیر لباسشویی دوو توسط متخصص آشنا به ساختار و قطعات لباسشویی انجام گیرد نتیجه تعمیرات رضایت بخش تر خواهد بود. بر همین اساس نیز در نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی دوو از تعمیرکار مخصوص لباسشویی برای این کار استفاده می شود. این تکنسین ها با روند تعمیرات لباسشویی و روش های جدید تعمیرات آشنا هستند. به همین دلیل نیز می توانند این کار را با دقت و سرعت عمل بالا انجام دهند. تعمیرکاران ما ابتدا تمام تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعات معیوب دستگاه می گذارند. اما اگر قطعه خراب شده، قابل تعمیر نباشد آن را تعویض می کنند و با استفاده از قطعات اورجینال برای این کار، کیفیت عملکرد لباسشویی را بعد از تعمیر، تضمین می کنند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی دوو توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی دوو در ادامه بیان شده است:

لباسشویی های امروزی دارای ساختاری بسیار پیچیده می باشند. از این رو رفع خرابی آنها ممکن است نیاز به تعمیرکار داشته باشد. اما برخی دیگر از خرابی ها به گونه ای هستند که اگر اطلاعات فنی کمی داشته باشید می توانید آنها را برطرف نمایید. در ادامه این مقاله به توضیح درباره این مشکلات و ایرادات پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

چرا لباسشویی دوو لباس ها را تمیز نمی شوید؟ برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی دوو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

برخی از کاربران لباسشویی از تمیز نشدن لباس های خود گله دارند. این در حالی است که لباسشویی های مدرن، قادرند حتی سخت ترین لکه هارا نیز پاک کنند. دلیل این ایراد می تواند از نوع ماده شوینده و حجم لباس ها باشد. چنانچه ماده شوینده مورد استفاده دارای کیفیت خوبی نباشد و یا میزان استفاده از آن کم باشد با این ایراد مواجه خواهید شد. بالا بودن حجم لباس ها نیز باعث می شود تا مواد شوینده با آب مخلوط نشده و لباس ها نیز تمیز نشوند.

چگونه مشکل صدای زیاد لباسشویی دوو را رفع کنیم؟

در صورت ایجاد صدای ناهنجار در لباسشویی دوو موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • صدای ناهنجار لباسشویی نتیجه استفاده نادرست از دستگاه است.
  • اگر لباسشویی تراز نباشد و یا حجم لباس داخل دیگ، زیاد باشد ممکن است صدای ناهنجار ایجاد کند.
  • لباسشویی را تراز کنید و از مناسب بودن حجم لباس ها، مطمئن شوید.
  • اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو تماس بگیرید.

 درب لباسشویی دوو باز نمی شود، برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت باز نشدن درب لباسشویی دوو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • بررسی کنید که قفل کودک لباسشویی را روشن نکرده باشید.
  • اگر قفل کودک روشن باشد مانع از باز شدن درب لباسشویی می شود.
  • در ضمن خراب شدن قفل درب نیز در بروز این ایراد دخیل است.
  • قفل را بررسی کنید و اگر قابل تعمیر نبود آن را تعویض نمایید.
  • سپس میکروسوئیچ درب را کنترل کنید.
  • ممکن است میکروسوئیچ خراب شده و مانع از باز شدن درب لباسشویی شود.

اگر درب دستگاه شما همچنان باز نمیشود، جهت عیب یابی و رفع مشکل میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در محل بهره مند شوید.

دلیل نچرخیدن دیگ لباسشویی دوو چیه؟ تعمیرکار در این مورد چه پیشنهادی می دهد؟

در صورت نچرخیدن دیگ لباسشویی دوو باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • عملکرد موتور و تسمه و برش لباسشویی باید بررسی شود.
  • همچنین در صورتی که حجم لباس های موجود در دیگ لباسشویی بیش از حد ظرفیت باشد، دستگاه نمی چرخد.
  • همچنین در صورت خراب شدن قفل یا میکروسوئیچ درب نیز دیگ نمی چرخد.

اگر دیگ دستگاه شما نمیچرخئ، جهت عیب یابی مشکل میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در منزل بهره مند شوید.

برای برطرف کردن مشکل نشتی آب از لباسشویی دوو چه کاری انجام دهیم؟

در صورت نشت کردن آب از لباسشویی  دوو باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • نشتی آب از ماشین لباسشویی به دلیل خراب بودن قفل درب یا میکروسوئیچ درب است.
  • همچنین در نظر داشته باشید که شلنگ تخلیه و یا شلنگ ورودی نیز سبب می شود تا از دستگاه آب نشت کند.
  • در نظر داشته باشید که خراب شدن جاپودری نیز یکی دیگر از مواردی است که سبب نشت آب می شود.

اگر دستگاه شما مشکل نشت آب دارد، برای عیب یابی بهتر است از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران بهره مند شوید.

دلیل تخلیه نشدن لباسشویی دوو چیست؟ برای تعمیر چه کاری لازم است؟

در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی دوو باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • مسدود بودن شلنگ تخلیه عامل اصلی عدم تخلیه گیری است.
  • همچنین در نظر داشته باشید که خرابی یا ایراد در پمپ تخلیه نیز سبب این مشکل می شود.
  • خراب شدن تسمه نیز سبب می شود تا دیگ به درستی نچرخد و آب تخلیه نشود.

اگر آب به درستی در دستگاه شما تخلیه نمیشود، کافی است جهت رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران بهره مند شوید.

علت گرم نشدن آب ماشین لباسشویی دوو چیست، برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت گرم نشدن آب از ماشین لباسشویی دوو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که سیم های ترموستات قطع شده باشد یا اگر هیدرواستات خراب شده باشد آب گرم نمی شود.

اگر دستگاه شما مشکل گرم کردن آب دارد، نگران نباشید و برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در محل تماس حاصل نمایید.

چرا بدنه ماشین لباسشویی دوو برق دارد؟ برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت  برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی دوو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که اتصال کوتاه در سیم کشی داخلی دستگاه به وجود آمده باشد، این مشکل به وجود می آید.
  • همچنین در صورتی که در برد اتصالی ایجاد شود این مشکل پدید می آید.

اگر بدنه دستگاه شما برق دارد، کافی است برای حل مشکل با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در تهران تماس حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی دوو به خوبی کار نمی کند، برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت خوب کار نکردن ماشین لباسشویی دوو باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر  ماشین لباسشویی عملکرد طبیعی و خوبی نداشته باشد، ممکن است یکی از قطعات خراب شده باشد.
  • همچنین استفاده نکردن از مواد شوینده مرغوب سبب می شود تا لباس ها به خوبی تمیز نشود.

اگر دستگاه شما به خوبی کار نمیکند، کافی است جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تهران بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو به شرح زیر است:

با توجه به مطالبی که در این مقاله به آن اشاره شد، می توان دریافت که هوم خانه می تواند بهترین محل برای تعمیر لباسشویی شما باشد. این مرکز به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران با ارائه ضمانت یک ساله خدمات، انجام تعمیرات در محل و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن، خیال شما را از بابت نحوه تعمیر لباسشویی معیوب آسوده خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست