تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات دوو

هوم خانه نمایندگی تعمیرات دوو در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی دوو را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

محصولات دوو ساخته کشور ترکیه می باشند که از نظر طراحی و کیفیت با سایر لوازم خانگی ها در دنیا رقابت می کنند. دوو Daewoo یک محصول جهانی می باشد. شما می توانید پس از خرید محصولات دوو، اگر وسیله شما دچار آسیب شد از ضمانت نامه و گارانتی آن استفاده کنید و خدمات لازم را دریافت کنید. نگران نباشید، حتی اگر گارانتی محصول شما نیز به پایان رسیده باشد نمایندگی تعمیرات دوو خدمات لازم را به شما ارائه خواهد داد.

ویزگی های مهم برای انتخاب هوم خانه نمایندگی تعمیرات دوو

شرکت هوم خانه با تعداد اپراتورهای زیاد توانسته است در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما مشتریان گرامی باشد. زمانی که وسیله شما خراب شده است قطعا دچار نگرانی می شوید و می خواهید زودتر کسی به کمک شما بیاید تا شما را از این شرایط نجات دهد. در مدت زمان کوتاهی ارتباط شما با اپراتور برقرار خواهد شد و شما می توانید با خونسردی کامل اتفاقات رخ داده را برای کارشناس مربوطه بازگو کنید. به دلیل اینکه محصولات دوو پیچیدگی های خاص خود را دارند، بهتر است هنگام خراب شدن، آنها را به دست یک تعمیرکار مجرب بسپارید. اگر تعمیرکار متخصص نبوده و تجربه کافی نداشته باشد، وسیله شما را تعمیر می کند اما ممکن است به وسیله شما آسیب جدی وارد کند و هزینه های زیادی را برای شما ایجاد کند. تمامی متخصصین نمایندگی تعمیرات دوو شرکت هوم خانه از افراد با تجربه و تحصیل کرده می باشند.

هزینه تعمیر لوازم خانگی دوو

با هوم خانه نمایندگی دوو تماس گرفته اید، تکنسین به محل شما برای برطرف کردن ایراد ایجاد شده آمده است، او کار خود را انجام داده و قصد رفتن دارد، شما باید هزینه ای را پرداخت کنید، با اطمینان کامل مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. بدون شک هر تعمیرکار دیگری از این نمایندگی به محل شما اعزام می شد، همین مبلغ را دریافت می کرد. حتی اگر شما حضوری به دفتر ما آمده اید و لوازم خانگی خراب خود را برای تعمیر آورده اید باز از شما هزینه بیشتر دریافت نمی شود. در تمام شرایط قیمت ها برای خدمات ارائه شده یکسان می باشد. در این مجموعه هزینه ها همیشه و برای تمام تکنسین ها ثابت می باشد. در برخی از موارد مشاهده شده است که مرجعی برای نظارت هزینه ها وجود ندارد اما هوم خانه نمایندگی تعمیرات دوو با اطمینان کامل و با رعایت تمام ضوابط، لیست هزینه ها را تهیه و در اختیار کارمندان خود قرار داده است.

معرفی محصولات لوازم خانگی دوو

  • یخچال دوو: به طور ناگهانی یخچال برند دوو شما خراب می شود. قطعا باید سریع تعمیر شود چرا که با گذشت زمان امکان فاسد شدن مواد غذایی وجود دارد. این کار را به نمایندگی تعمیر یخچال دوو بسپارید. از لازمه سرعت بالا در کار باید به تجربه و دقت بالا اشاره کرد، تکنسین های هوم خانه با سال ها کار در حوزه فعالیت خود توانسته اند، عیب یابی سریع را انجام داده و مشکل را در کمترین زمان ممکن حل کنند.
  • لباسشویی دوو: یکی از دلایلی که تکنسین های مرکز تعمیر ماشین لباسشویی دوو از قطعات اصل در لباسشویی دوو استفاده می کنند، طولانی کردن عمر وسیله شما می باشد. در صورت تعویض قطعه، اگر قطعه فابریک نباشد بعد از مدت کوتاهی مشکل دوباره آشکار خواهد شد و نارضایتی مشتریان را در پی خواهد داشت. از این رو تعمیرکاران ما با استفاده از قطعه فابریک و دادن فاکتور به مشتری رضایت آنها را جلب می کنند.
  • ظرفشویی دوو: هرگز نگران نباشید که پیک شرکت هوم خانه که قرار است به محل شما اعزام شود، نامنظم و بد قول است. شما برای یک روز خود برنامه ریزی کرده و ساعت مشخصی را برای دریافت خدمات از ما مشخص کرده اید. تعمیرکار نمایندگی خدمات دوو تمام تلاش خود را می کند تا در موعد مقرر حاضر شود و کار را شما را به موقع انجام دهد.
  • اجاق گاز دوو: در دنیای الکترونیک دیگر پول نقد جایی ندارد، بیشتر مردم پول های خود را در کارت بانکی قرار می دهند تا با خیالی آسوده در خیابان ها تردد کنند، اگر تکنسین شرکت هوم خانه به محل شما برای تعمیر اجاق گاز دوو آمد، نگران نداشتن پول نقد نباشید! تمامی تکنسین های نمایندگی تعمیرات دوو کارت خوان سیار به همراه دارند و شما بدون معطل کردن تعمیرکار، برای یافتن پول نقد، دستمزد او را سریع پرداخت خواهید کرد.
  • ماکروفر دوو: از ویژگی های مهم هوم خانه عیب یابی سریع در ماکروفر دوو می باشد. شما می توانید با درخواست تعمیرکار از شرکت ما، تکنسین به محل شما اعزام، ماکروفر را عیب یابی کرده و در نهایت با تعمیر مایکروویو دوو شما را از نگرانی بیرون آورده است.
  • جاروبرقی دوو: در بسیاری از موارد تعمیرکاران ضمانت قطعه تعویض شده را نمی کنند، ممکن است آنها از قطعه فابریک استفاده نکرده باشند و یا تعمیرکار به خوبی نتوانسته است از عهده کار برآید، در نتیجه هیچ ضمانتی برای ضرر و زیان‌ های احتمالی به شما نخواهند داد. اگر از نمایندگی تعمیرات دوو برای تعمیر جاروبرقی دوو خدمات دریافت می کنید تعمیرکار شرکت هوم خانه موظف است فاکتور را همراه ضمانت به شما دهد.

تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو

سه راه ارتباطی بین هوم خانه نمایندگی Daewoo و شما وجود دارد: اولین راه و ساده ترین راه تماس از طریق تلفن می باشد. شما می توانید با شماره های مندرج در صفحه با هوم خانه تماس گرفته، اطلاعات خود را به اپراتور داده و در نهایت اپراتور  یک تکنسین متناسب با مشکلات ایجاد شده در لوازم خانگی دوو را برای برطرف کردن مشکل اعزام می کند. البته اپراتور می تواند یک پیک به محل شما اعزام کرده، وسیله خراب را به او سپرده و او نیز دستگاه را بدست تعمیرکار برای تعمیر بدهد. راه بعدی، مراجعه حضوری می باشد. با حضور در دفتر ما به آدرس یوسف آباد، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم، پلاک 46 از نزدیک شاهد تعمیر وسیله خود باشید و راه سوم سایت هوم خانه می باشد، شما می توانید با دسترسی آسان به سایت هوم خانه از تمام خدمات ارائه شده توسط این مرکز بهره مند شوید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات دوو

مشتریان با هر نوع سلیقه و نگاهی انتظار دارند تا وسیله ای که خریداری کرده اند هرگز خراب نشود و سالیان سال برای آنها کار کند. اما این غیر ممکن است، گاهی ممکن است نوسانات برق به وسیله شما آسیب وارد کند، ممکن است در هنگام جابه جایی قطعه ای از وسیله شما شکسته شود، شاید به دلیل بی احتیاطی شما دستگاه دچار آسیب شود یا با استفاده نادرست از وسیله کارایی سابق خود را نداشته باشد و همه این موارد باعث می شود که پای تعمیرکار به خانه شما باز شود. نمایندگی خدمات دوو شرکت هوم خانه همواره پشتیبان شما خواهد بود. هوم خانه تلاش دارد، خدمات خود را در حد استاندارد بالا برده و باقی بماند. حضور شما در هوم خانه به آدرس یوسف آباد، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم، پلاک 46 می تواند باعث دلگرمی همکاران ما بشود. شما  با نظر دهی در مورد کیفیت خدمات این مرکز به رشد و شکوفایی آن کمک شایانی خواهید کرد.

نمایندگی تعمیرات دوو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات دوو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات دوو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات دوو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات دوو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست