تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

با پیشرفت تکنولوژی و نیازهای روزمره برای نظافت منزل مستلزم وجود یک جاروبرقی می باشد. وسایل و لوازم خانه از جمله جاروبرقی توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی تولید و ارائه می شوند که این انتخاب را برای مشتریان سخت می کند. انتخاب برند خوب از مسائل مهم در خرید جاروبرقی می باشد تا کیفیت جاروبرقی خوب باشد. البته در این میان خدمات پس از فروش آن نیز مطرح است. اسنوا یک شرکت داخلی است که محصولات خانگی از جمله جاروبرقی را با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش تولید می کند. شرکت هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا را در اختیار داشته و خدمات پس از فروش را به شما عزیزان ارائه می دهد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اسنوا نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران
  • تعمیر جاروبرقی اسنوا در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی اسنوا در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا
  • هزینه تعمیر جاروبرقی اسنوا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی اسنوا
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی اسنوا
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا تماس بگیرید. البته با مراجعه به سایت هوم خانه نیز می توانید به شکل آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. پس از تماس شما با مرکز، اطلاعات شما در سیستم ثبت می شود و نام تعمیرکار به همراه کد اشتراک برای شما ارسال می گردد.
  3. تکنسین مربوطه در بازه زمانی یک ساعته همراه با قطعات فابریک جهت تعمیر جاروبرقی اسنوا در محل شما حاضر می شود.
  4. پس از رفع ایراد جاروبرقی اسنوا، فاکتور و همچنین ضمانتنامه رسمی به شما عزیزان تقدیم می گردد.
  5. در نهایت نسبت به رضایت شما از عملکرد تکنسین تعمیرات جاروبرقی اسنوا نظرسنجی صورت می گیرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا در تهران

در ادامه به خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا در تهران می پردازیم:

شرکت اسنوا به عنوان یک برند نام آشنا در کشور، دارای نمایندگی های بسیاری برای خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات خود در کل کشور و بخصوص در تهران است. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا دارای شعب متعددی در سطح شهر تهران و مناطق مختلف تهران است. ازدیاد این شعب دو مزیت مهم دارد اولاً اینکه درصورت هر گونه مشکل و نیاز به خدمات پس از فروش به راحتی با مراجعه به نزدیک ترین شعبه مشکل شما حل خواهد شد و دوماً در کوتاهترین زمان کار تعمیر با کیفیت بالایی انجام خواهد گرفت.

درصورتی که شما عزیزان امکان مراجعه حضوری به شعب این نمایندگی برای تعمیرات جاروبرقی خود را ندارید می توانید از روش های غیر حضوری نیز اقدام بکنید. در مراجعه غیر حضوری با رفتن به سایت اینترنتی این شرکت می توانید سفارشات تعمیرات خود را ثبت کنید. همچنین می توانید با شماره تماس های این مرکز تماس حاصل کرده و ثبت سفارش را انجام دهید. لازم به ذکر است که تماس های شما عزیزان توسط متخصصان مجرب پاسخ داده شده و شما می توانید از مشاوره رایگان برای تعمیر جاروبرقی بهرمند شوید.

برای تماس با کارخانه اسنوا می توانید از سامانه پیامکی 30003435 استفاده کنید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی اسنوا به چه صورت است؟

برند اسنوا برای کلیه لوازم خانگی تولیدی خود مانند جاروبرقی خدمات پس از فروش و گارانتی معتبری را ارائه می دهد. خدمات پس از فروش جاروبرقی اسنوا توسط نمایندگی های این محصول ارائه می گردد که برای استفاده از خدمات آنها می توانید با شماره های موجود بر روی برگه ضمانت نامه محصول تماس حاصل فرمایید.

اما چنانچه از این خدمات رضایت کافی نداشتید و یا مهلت گارانتی جاروبرقی شما به پایان رسیده است، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در هوم خانه استفاده نمایید. این مجموعه کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی جاروبرقی شما را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در محل و منزل

خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا در محل و منزل به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات اسنوا در راستای مشتری مداری و رفاه مشتریان عزیز خدمات تعمیرات جاروبرقی را در محل و منزل انجام می دهد. بنابراین شما بدون هیچ دغدغه و مشکلی می توانید با متخصصان این مرکز تماس گرفته و یا از طریق سایت، سفارش خود را به ثبت رسانده و تقاضای تعمیر در محل و منزل را بکنید.

با این کار نمایندگی تعمیرات تعمیرات جاروبرقی اسنوا متخصصان مجرب خود را در فاصله کوتاه و با هماهنگی شما عزیزان به محل و منزل شما خواهد فرستاد. متخصصان مجربی که دوره ها و راهکارهای تعمیر جاروبرقی اسنوا در محل و منزل را آموزش دیده اند باید تعمیرات خود را بصورت دقیق انجام دهند. برای اطمینان از تعمیرات سالم، ضمانت نامه یک ساله خدمات تعمیرات را به مشتری می دهند. با این کار مشتری به صحت تعمیرات اطمینان کرده و درصورت هرگونه مشکل بعدی می تواند با گارانتی مشکل را بصورت رایگان رفع نماید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرات وسایل برقی مانند جاروبرقی باید به تعمیرکاران متخصصی در این زمینه سپرده شود که به سیستم داخلی این دستگاه ها تسلط کامل داشته باشند. از این رو استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا به هنگام خرابی این دستگاه بهترین گزینه می باشد.

  • تعمیرکاران این مجموعه دارای تجهیزات کامل و ابزارهای پیشرفته جهت تعمیرات جاروبرقی اسنوا می باشند.
  • تعمیرکار نمایندگی جهت تعمیر جاروبرقی اسنوا در محل در سریع ترین زمان اعزام می گردد.
  • تعمیرکار نمایندگی مجاز هوم خانه تنها از قطعات اورجینال و اصلی برای جاروبرقی اسنوا شما استفاده می کند.
  • تعمیرکاران نمایندگی برای تعمیرات جاروبرقی اسنوا از تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی اسنوا

هزینه تعمیر جاروبرقی اسنوا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر محاسبه می شود:

برای مشتریان کیفیت تعمیر و هزینه آن می تواند حائز اهمیت باشد. با انجام تعمیر در تعمیرگاه های مجاز و مرکزی علاوه بر اینکه از صحت کیفیت تعمیرات مطمئن خواهید بود، از هزینه های تعمیر نیز رضایت خواهید داشت. زیرا در نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا هزینه های برآوردی بر حسب قیمت های مصوب در اتحادیه تعیین می شود.

شفاف سازی هزینه برآوردی از دیگر مزیت های مهم نمایندگی اسنوا می باشد. به این ترتیب که بعد از دریافت سفارش مشکل جاروبرقی شما شناسایی می شود و هزینه تعمیر آن در پیش فاکتوری به شما داده می شود. مطابق این پیش فاکتور شما قیمت های برآوردی را مشاهده کرده و تمامی مراحل برای شما مشخص می شود. درصورتی که شما رضایتی از هزینه برآوردی ندارید می توانید عملیات تعمیر را متوقف نمایید. اما با توجه به منصفانه بودن هزینه ها می توانید رضایت خود را برای انجام تعمیرات اعلام کرده و کار تعمیرات آغاز خواهد شد.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا

جدول تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا به شما کمک خواهد کرد تا هزینه های خود را به صورت تقریبی برآورد کنید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی اسنوا هزینه تعمیر جاروبرقی اسنوا
تعویض بلبرینگ جاروبرقی اسنوا 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی اسنوا 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی اسنوا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی اسنوا 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی اسنوا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی اسنوا 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی اسنوا 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی اسنوا 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی اسنوا 110,000 الی 220,000 تومان

 

عیب یابی جاروبرقی اسنوا

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی اسنوا به شرح زیر است:

تعمیرکاران و متخصصان جاروبرقی اسنوا در نمایندگی ها در راستای جلب رضایت مشتری جاروبرقی را عیب یابی کرده و اصل تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن را در اولویت کار خود قرار می دهند. بنابراین با مهارتی که دارند تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه خراب و فابریک دستگاه می گذارند. با این کار هزینه تعمیرات کمتر خواهد شد. زیرا تعمیر فقط یک قطعه خراب هزینه کمی نسبت به تعویض آن خواهد داشت. همچنین کیفیت کار تعمیرات نیز بالا خواهد رفت. چون قطعه اصلی و فابریک دستگاه به جای خود باز خواهد گشت. اما ممکن است قطعه فابریک دیگر قابل تعمیر نباشد و بطور کامل از بین رفته باشد. در چنین حالتی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا قطعه اورجینال جاروبرقی را تهیه کرده و این قطعه اورجینال را بر روی جاروبرقی نصب خواهند کرد تا کمترین افت در کارکرد دستگاه را شاهد باشید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی اسنوا توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی اسنوا عبارتند از :

رخداد هر گونه مشکل در جاروبرقی نشانه خرابی و نیاز به تعمیر تخصصی در آن نیست. بلکه در این میان برخی از مشکلات و ایرادات متداول نیز ممکن است وجود داشته باشد که با ترفند های ساده ای قابل تعمیر باشند. از طرفی اطلاعات نادرست در استفاده از جاروبرقی نیز می تواند باعث بروز مشکلات و ایراداتی گردد. برای استفاده صحیح از جاروبرقی می توانید از دفترچه راهنمای آن کمک بگیرید. در این بخش از مقاله برخی از ایرادات و مشکلات متداولی در جاروبرقی که ممکن است برای آن اتفاق بیافتد بیان شده و ترفند های ساده ای برای حل آن ها آمده است. در صورتی که مشکل بوجود آمده مشکل جدی است، تعمیر جاروبرقی خود را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا بسپارید.

در ادامه مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی اسنوا را با هم مرور می کنیم:

علت نداشتن مکش قوی جاروبرقی اسنوا چیست؟

در این بخش قصد داریم تا به بررسی نحوه عیب یابی و تعمیر جاروبرقی اسنوا در هنگام نداشتن مکش قوی بپردازیم:

  • علت پر بودن کیسه جاروبرقی اسنوا: بر روی برخی از جاروبرقی ها علائم هشدار دهنده برای پر بودن کیسه جاروبرقی گذاشته شده است. ولی در برخی مدل ها اینگونه نیست و باید همواره آن را چک کرد تا پر نباشد. همچنین در صورت سوراخ بودن کیسه هوا نیز باید تعویض گردد تا مکش دستگاه را پایین نیاورد.
  • مشکل انسداد در خرطومی جاروبرقی اسنوا: گاهی اوقات آشغالی در خرطومی گیر کرده و باعث انسداد آن و کم شدن قدرت مکش می شود. انسداد خرطومی را باید رفع کرد تا مشکل از بین برود.
  • مسدود شدن فیلتر و برس جاروبرقی اسنوا: فیلتر و برس جاروبرقی درصورتی که توسط گرد و غبار و مو یا آشغال مسدود شده باشد باعث کم شدن قدرت مکش خواهد شد. پس هرازگاهی آن را در آورده و تمیز نمایید.
  • وجود شکاف در مسیر جریان مکش جاروبرقی اسنوا: هرگونه سوراخی در لوله جاروبرقی قدرت مکش آن را کم خواهد کرد. معمولاً در صورت سوراخ شدن لوله، جاروبرقی پر سر و صدا می شود. در صورت سوراخ بودن لوله باید آن را تعویض کنید.

چنانچه با استفاده از مطالب بالا موفق به بهبود مکش جاروبرقی خود نشدید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران کمک بگیرید.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی اسنوا چیست؟

در صورت ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی اسنوا دقت نمایید:

  • بوی سوختگی و بلند شدن دود در جاروبرقی اسنوا نیز دلایل متعددی دارد که اصلی ترین آن خراب شدن بلبرینگ جاروبرقی اسنوا است.
  • فرسودگی و خرابی بلبرینگ موجب سوختگی یا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی اسنوا می شود و همین باعث بوی سوختگی و دود در جاروبرقی اسنوا می شود.
  • از دیگر دلایل بلند شدن دود و بوی سوختگی این است که اگر انسدادی در جاروبرقی اسنوا باشد که مانع از عمل کردن تسمه جاروبرقی اسنوا شود بوی سوختگی از تسمه نیز می تواند باشد.
  • در نهایت سیم کشی جاروبرقی اسنوا را نیز باید چک کرد. زیرا فشار زیاد به جاروبرقی اسنوا با کار یکسره و مداوم باعث داغ شدن سیم و ایجاد سوختگی خواهد شد که ممکن است خطرناک باشد. برای رفع این ایراد از نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا کمک بگیرید.

علت صدای ناهنجار در جاروبرقی اسنوا چیست؟

در صورت ایجاد صدای زیاد در دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی اسنوا دقت نمایید:

  • مشکل سر و صدای زیاد می تواند از خرابی پروانه ها، خرابی بوش و همچنین بلبرینگ جاروبرقی باشد که باید تعمیر گردد.
  • همچنین گرفتگی در اتصالات و اجزای جاروبرقی نیز می تواند باعث صدای ناهنجار در جاروبرقی باشد.
  • پس باید اتصالات و اجزای جاروبرقی را به دقت بررسی کنید. در صورتی که نیاز باشد به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا مراجعه نمایید.

در صورتی که از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران کمک بگیرید.

علت یکسره کار کردن موتور جاروبرقی اسنوا چیست؟

در صورت یکسره شدن کارکرد دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی اسنوا دقت نمایید:

  • خراب شدن دیمر جاروبرقی باعث کارکرد یکسره جاروبرقی خواهد شد.
  • خرابی این قطعه بیشتر به دلیل این است که دیمر را بصورت مداوم در درجه و دور آخر قرار می دهند.
  • اگر دیمر خراب شده باشد باید آن را تعمیر کرد. برای جلوگیری از خراب شدن دوباره آن توصیه می شود که مدت زمان کمی از دور آخر آن استفاده گردد.

چنانچه مشکل دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در تهران تماس بگیرید.

مشکل کار نکردن جاروبرقی اسنوا چیست؟

در صورت کار نکردن دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی اسنوا دقت نمایید:

  • اگر جریان برق وجود دارد مشکل می تواند از کیت الکترونیکی جاروبرقی باشد یا می تواند در زغال های جاروبرقی مشکل ایجاد شده باشد.
  • شما باید حتما اقدام به تعویض ذغال جاروبرقی اسنوا کنید.
  • حتما از سلامت کلید روشن و خاموش اطمینان خاطر کسب کنید.
  • این امکان وجود دارد که موتور نیم سوز شده باشد.

بخاطر تخصصی بودن این مشکل توصیه می شود تعمیر آن را به متخصصان این کار در نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا بسپارید.

دلیل داغ شدن جاروبرقی اسنوا چیست؟

در صورت داغ شدن دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی اسنوا استفاده نمایید:

  • داغ شدن جاروبرقی اسنوا یک دلیل عمده داد که آن هم وارد شدن فشار زیادی به موتور دستگاه می باشد.
  • در صورت کار کردن زیاد و پیوسته این دستگاه و همچنین گیر کردن یک قطعه در لوله های آن ممکن است این مشکل به وجود آید.
  • برای جلوگیری از بروز ایرادات بعدی دستگاه را خاموش کنید و اجازه دهید تا خنک شود.

در صورت رفع نشدن مشکل، با خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در هوم خانه تماس بگیرید.

علت خراب شدن چرخ های جاروبرقی اسنوا چیست؟

در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی اسنوا استفاده نمایید:

  • چرخ های جاروبرقی اسنوا از جنس پلاستیک می باشند. این چرخ ها در صورت کشیده شدن روی سطح ناصاف مانند سرامیک و یا برخورد با اجسام سفت در معرض شکستن قرار دارند.
  • برای رفع این عیب می توانید از چرخ های جدید فابریک جاروبرقی اسنوا استفاده نمایید.

چنانچه نیاز به چرخ های جدید برای رفع این مشک در منزل دارید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا در تهران استفاده کنید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی اسنوا چیست؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی اسنوا استفاده نمایید:

  • این ایراد ممکن است به دلیل پارگی سیم باشد. همچنین شکستگی قطعات ریز سیم جمع کن نیز باعث بروز این عیب خواهند شد.

در این مواقع می بایست از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی جاروبرقی اسنوا در تهران کمک بگیرید.

چرا جاروبرقی اسنوا اتوماتیک خاموش می شود؟

در صورت خاموشی خودکار دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی اسنوا استفاده نمایید:

  • سه قطعه اصلی در جاروبرقی در صورت خرابی باعث خاموشی ناگهانی آن می شوند. کلکتور، زغال و کیت های الکترونیکی.
  • همچنین داغ شدن زیاد موتور جاروبرقی نیز باعث می شود تا ترموستات دستگاه دستور خاموشی این دستگاه را صادر نماید.
  • برای رفع عیب می توانید تا چند ساعت دستگاه را خاموش نمایید.

در صورت رفع نشدن مشکل، می توانید دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی اسنوا را توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا به دست آورید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا

این روزها بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا می باشند؛ به همین دلیل مشتریان برای اطمینان بیشتر سوالات بسیاری را می پرسند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد:

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی اسنوا در هوم خانه چقدر است؟

هزینه تعمیر جاروبرقی اسنوا در محل بر اساس تعرفه اتحادیه محاسبه می شود و با استفاده از این خدمات می توانید تا 75% هزینه تعمیرات دستگاه خود را کاهش دهید.

  • روش تسویه صورت حساب تعمیر جاروبرقی اسنوا به چه صورت است؟

شما می توانید پس از اتمام تعمیرات جاروبرقی اسنوا و در صورت رضایت صورتحساب را پرداخت نمایید.

  • در صورت بروز مجدد ایراد در جاروبرقی اسنوا هزینه جداگانه ای باید پرداخت گردد؟

در صورتی که در زمان گارانتی مشکل دستگاه مجددا ایجاد شود، هوم خانه موظف است آن را به صورت رایگان رفع کند.

شما با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز هوم خانه می توانید گارانتی معتبر با اعتبار 3 الی 12 ماه دریافت کنید.

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی اسنوا در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات Homekhane نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا به شرح زیر است:

از آن جایی که وسایل الکتریکی می توانند آسیب پذیر باشند و خراب شوند، نمایندگی هایی برای ارائه خدمات پس از فروش آنها در نظر گرفته شده است. برخی از این مشکلات متداول بوده و به سادگی قابل حل هستند که به آنها و راهکار حل مشکل اشاره شده است. در مورد مشکلات جدی تر نیز Homekhane نمایندگی تعمیرات تعمیرات جاروبرقی اسنوا با متخصصان مجرب و داشتن نمایندگی های زیاد با سابقه کاری بیش از 50 سال، مشکلات و ایرادات شما عزیزان را حل خواهد کرد. تکنسین های آن با حضور در محل و منزل و ضمانت یک ساله ی خدمات و تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات اورجینال مشکلات جاروبرقی شما را به سرعت رفع می کنند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی اسنوا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست