تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اسنوا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات اسنوا در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی اسنوا را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

اسنوا برگرفته از نام “ارکان ساختار نوین ایرانیان” می باشد. به دلیل اینکه مواد اولیه در محصولات اسنوا با استاندارهای جهانی مطابقت می کند، این برند توانسته است گواهینامه ها و جوایز بین‌المللی بسیاری را از سرتاسر دنیا دریافت کند، همچنین این برند توانایی رقابت با محصولات کشورهای دیگر را نیز پیدا کرده است. شما می توانید محصولات اسنوا را با توجه به تکنولوژی های روز دنیا با قیمت های مناسب تهیه کنید. طراحان اسنوا محصولاتی را طراحی و روانه بازار کرده اند که متناسب با نیاز افراد جامعه می باشد. با کمی تحقیق در مورد محصولات اسنوا به کیفیت و کاربردی بودن محصولات اسنوا پی خواهید برد. در هنگام خرید محصولات اسنوا کارشناس فروش اطلاعات لازم را در مورد کیفیت محصولات این برند در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در خرید خود بهترین تصمیم را بگیرید. این برند نسبت به یک موضوع مهم، بسیار جدی پرداخته است، خدمات پس از فروش محصولات اسنوا. در صورت خراب شدن هر یک از محصولات این برند می توانید به هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اسنوا مراجعه کرده و از خدمات آن مرکز بهره مند شوید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی اسنوا هوم خانه را انتخاب کنیم؟

پس از ارتباط برقرار کردن با کارشناس هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اسنوا توضیحات لازم را در مورد نوع وسیله معیوب و مدل آن برای کارشناس مربوطه به درستی شرح دهید، تا کارشناس مربوطه تعمیرکار مناسب را برای تعمیر وسیله شما اعزام کند. از آنجایی که وسیله های برقی به یک باره خراب می شوند و شما را غافل گیر می کنند، اگر هر موقع از شبانه روز تعمیرکار هوم خانه  برای تعمیر وسیله شما مراجعه کرد، نگران تهیه پول نقد نباشید، با وجود خریدهای اینترتی و کارت های بانکی دیگر کمترکسی در خانه پول نقد خواهد داشت، تعمیرکار هوم خونه با داشتن دستگاه کارت خوان سیار شما را از رفتن به عابر بانک و دریافت وجه نقد منصرف خواهد کرد.

تعمیرکار هوم خانه سعی می کند فضای خانه و آشپزخانه شما را کثیف نکند و نکات بهداشتی و نظافت را رعایت کند. سعی کنید قبل از آمدن تعمیرکار لوازم غیر ضروری را از اطراف وسیله معیوب بردارید تا تعمیرکار بتواند در فضای مناسب کار خود را انجام دهد. با تعمیرکاران هوم خانه نگران وسیله معیوب خود نباشید، آنها بسیار حرفه ای عمل کرده و دستگاه شما را ضمانت تعمیر می کنند و شما می توانید سال ها بدون خرابی مجدد از آن استفاده کنید. برخی از لوازم خانگی ها باید با دقت بیشتری تعمیر شوند تا دیگر نه برای شما خطری را ایجاد کنند و نه دیگر دستگاه دچار ایراد شود، پس توصیه می کنیم خودتان نقش تعمیرکار را بازی نکنید و این کار مهم را به تعمیرکار حرفه ای و متخصص هوم خانه بسپارید، تعمیرکار هوم خانه از دانش فنی بالا برخوردار می باشد و اطلاعات کافی در مورد ساختار و پیچیدگی های انواع لوازم خانگی اسنوا را دارد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی اسنوا در محل

هزینه های دریافتی از سوی تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اسنوا بر اساس قیمت های مصوب می باشد. این مرکز تمام خدمات خود را قیمت گذاری کرده است و تعمیرکار موظف است نسبت به کاری که انجام داده است هزینه را از مشتری دریافت کند. اگر تعمیرکار قطعه معیوب را با قطعه فابریک و اصل تعویض کند هزینه شما بیشتر خواهد شد، برای کم کردن هزینه خود اجازه ندهید تعمیرکار از قطعه دست دوم و یا متفرقه استفاده کند، چرا که در آینده نه چندان دور مجددا باید وسیله خود را تعمیر کرده و هزینه ای دیگر را پرداخت کنید، علاوه بر صرفه جویی نکردن در هزینه، هزینه بیشتری را نیز  پرداخت کرده اید. تعمیرکار اگر احساس کند هزینه های شما بالاتر خواهد رفت شما را در جریان خواهد گذاشت و درصورت رضایت شما کار تعمیر را ادامه خواهد داد. ممکن است تعمیرکار ابتدا بیان کند که با تعمیر قطعه می تواند دستگاه را تعمیر کند، اما زمانی که دستگاه را باز می کند و تلاش های او برای تعمیر بی نتیجه ماند، او مجبور است قطعه معیوب را تعویض کند و این مستلزم هزینه بیشتر خواهد بود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اسنوا در تهران

هوم خانه به عنوان نمایندگی اسنوا توانسته است خدمات شایسته ای را به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید دستگاه معیوب خود را به یکی از تعمیرگاه های هوم خانه برده و به صورت حضوری آن را به دستان توانمند تعمیرکاران هوم خانه بسپارید و پس از تعمیر در همان روز، آن را سالم تحویل بگیرید، یا می توانید با تماس با مرکز هوم خانه و دادن اطلاعات دقیق به آنها  و ثبت آدرس، منتظر بمانید تا پیک هوم خانه به محل شما اعزام شده، وسیله معیوب را تحویل گرفته، به تعمیرگاه برده، بعد از تعمیر مجددا همان پیک وسیله سالم را برای شما بازگرداند. از آنجایی که شما به وقت خود اهمیت می دهید راه دوم را انتخاب کرده و از زمان خود بهترین استفاده را کنید.

تعمیرکار اسنوا در تهران

با توجه به استقبال بی نظیر مردم از خرید محصولات اسنوا این شرکت وظیفه خود دانسته است تا در سطح شهر تعمیرگاه های متعددی را ایجاد کند تا مشتریان عزیز برای دریافت خدمات پس از فروش با مشکل مواجه نشوند. اگر خودتان بخواهید به تعمیرگاه نمایندگی تعمیرات اسنوا مراجعه کنید و یا بخواهید تعمیرکار از تعمیرگاه به محل شما اعزام شود، در کمترین زمان ممکن این اتفاق رخ خواهد داد. یکی از مزیت های تعمیرگاه اسنوا این است که با توجه به تعدد تعمیرگاه ها در سطح شهر، این مجموعه تعمیرکاران متخصص زیادی را به خدمت گرفته است و شما زمان زیادی را منتظر اعزام تعمیرکار نخواهید ماند.

معرفی لوازم خانگی اسنوا

  • یخچال و فریزر اسنوا: یخچال و فریزرهای اسنوا توانسته اند به دلیل کیفیت و تنوع جای خود را در آشپزخانه ها پیدا کنند، طراحان یخچال و فریزرهای اسنوا به این نکته دقت ویژه داشته اند و مدل های مختلفی را طراحی و تولید کرده اند. از جمله تکنولوژی های استفاده شده در یخچال و فریزر اسنوا می توان به یخساز خودکار، سیستم سرد کننده سریع، اخطار باز ماندن درب و قفل کودک اشاره کرد. در صورت خراب شدن یخچال و فریزر اسنوا با نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا تماس گرفته و از تجربه و اطلاعات تعمیرکاران این مرکز حداکثر استفاده را ببرید.
  • ماشین ظرفشویی اسنوا: یکی دیگر از محصولات با کیفیت ایرانی اسنوا ماشین ظرفشویی می باشد. این محصول در ظرفیت های مختلف، با فناوری و تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. تمام قطعات استفاده شده در این محصول از مواد درجه یک و عالی می باشد. در صورت بروز مشکل در ماشین ظرفشویی اسنوا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در اسرع وقت به محل شما اعزام شده و وسیله شما را تعمیر می کنند، دقت داشته باشید تمام خدمات این مرکز دارای ضمانت می باشد.
  • ماشین لباسشویی اسنوا: یکی از برندهای موفق ایرانی در زمینه تولید انواع ماشین لباسشویی، برند اسنوا است. ماشین لباسشویی های این برند به دلیل داشتن قابلیت های منحصر به فرد و برخورداری از طراحی حرفه ای، به خوبی توانایی رقابت با برندهای خارجی را دارند. هوم خانه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا را در تهران انجام می دهد.
  • جاروبرقی اسنوا: جاروبرقی اسنوا از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار می باشد.  این محصول در ظرفیت های مختلف طراحی شده است. مکش قوی، مصرف برق بهینه، کم صدا بودن از مزیت های این محصول بوده و طرفداران این محصول را روز به روز بیشتر کرده است. اگر به هر دلیلی جاروبرقی اسنوا دچار ایراد و آسیب شد از تعمیرکاران چیره دست نمایندگی تعمیر جاروبرقی اسنوا کمک بخواهید، آنها دانش لازم را در زمینه تعمیر جاروبرقی اسنوا دارند.
  • مایکروفر اسنوا: در دسته بندی محصولات پخت و پز اسنوا ، مایکروفر معمولی و توکار از محصولات پر فروش این برند می باشد. استفاده از بهترین متریال ها، لعاب‌های هوشمند با مواد نانو، پوشش‌های آنتی باکتریال، قابلیت های فنی درجه یک و همچنین رنگ بندی متنوع، نقره ای، سفید و استیل این محصول را بسیار محبوب کرده است. شما می توانید مطابق با سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود این محصول را سفارش داده و تحویل بگیرید. از دیگر محصولات پخت و پز اسنوا می توان به تعمیر اجاق گاز اسنوا و فر توکار اسنوا نیز اشاره کرد. نمایندگی تعمیرات اسنوا خدمات لازم را برای تمام محصولات پخت و پز اسنوا ارائه می دهد. در نمایندگی تعمیر مایکروفر اسنوا ارائه فاکتور ضمانت قطعات از مهمترین خدمات این مرکز می باشند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات اسنوا

ممکن است محصولات اسنوا به دلیل استفاده نادرست، استفاده مکرر، نوسانات برقی و فرسایش به دلیل زمان ناگهان از کار بایستند، یا صداهای غیرطبیعی ایجاد کنند و یا کار خود را به خوبی انجام ندهند، هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اسنوا یک پشتیبانی قوی برای محصولات اسنوا می باشد. تعمیرکاران اسنوا با سال ها تجربه در حوزه تعمیر و خدمات پس از فروش اسنوا کمک بزرگی به شما خواهند کرد. تعمیرکاران باتجربه اسنوا تبحر کافی در کار خود دارند، آنها در کمترین زمان ممکن وسیله را عیب یابی کرده و مناسب ترین راه حل برای تعمیر را انتخاب می کنند. قطعاتی که توسط تعمیرکاران هوم خانه تعویض می شوند اصل و فابریک بوده و دارای گارانتی و ضمانت می باشند.

نمایندگی تعمیرات اسنوا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اسنوا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اسنوا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اسنوا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اسنوا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست