تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر چای ساز بلانزو را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند بلانزو یکی از برند های معروف و پرطرفدار در بین خانواده های ایرانی می باشد که از قدیم محبوبیت خود را حفظ کرده و به بهترین برندها تبدیل شده است. این محصول مطابق فناوری های روز ساخته شده و کیفیت فوق العاده ای دارد. در صورتی که چای ساز بلانزو شما در طول زمان دچار ایراد یا مشکل شد می توانید به نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در هوم خانه مراجعه کرده و مشکلتان را بازگو کنید. با مطالعه این مقاله از نحوه عیب یابی و تعمیر دستگاه و ویژگی های این نمایندگی تعمیرات آگاه شده و نگرانیتان رفع خواهد شد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی چای ساز بلانزو نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر چای ساز بلانزو در تهران
  • نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در محل و منزل
  • هزینه تعمیر چای ساز بلانزو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول چای ساز بلانزو
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چای ساز بلانزو
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر چای ساز بلانزو در تهران

نحوه تعمیر چای ساز بلانزو در تهران به شرح زیر است:

اگر از ساکنین شهر تهران هستید و به دنبال یک نمایندگی مجاز و پیشرفته ای برای درست کردن چای ساز بلانزو خود می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خراب شدن دستگاهتان با این مرکز که نمایندگی تعمیرات بلانزو می باشد تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برطرف نمایید. مشتریان ما می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته با این مرکز تعمیراتی تماس حاصل نموده و درصدد تعمیر لوازم خانگی بلانزو خود برآیند. اگر منزل شما در تهران واقع شده باشد می توانید به راحتی با این مرکز نمایندگی تماس گرفته و مشکل چای ساز بلانزوتان را برای این مرکز بازگو کنید تا نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در هوم خانه مشکل شما را بررسی کرده و آن را حل کند. با این کار تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل شما اعزام خواهند شد و دستگاه معیوب را از شما تحویل خواهند گرفت.

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در محل و منزل

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در محل و منزل در این بخش توضیح داده شده است:

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو از مزایای ویژه ی مثل تعمیر آسان دستگاه‌ ها خدمات خود را در محل و منزل برخوردار می باشد. حضور تعمیرکاران ما در محل و منزل شما باعث کاهش هزینه های پرداختی شما شد. ممکن است این امر در نگاه اول چندان برای شما مهم به نظر نرسد اما اگر تصور کنید که برای انتقال دستگاه به یک تعمیرگاه لوازم‌ خانگی چه‌ کارهایی باید در این شهر شلوغ با ترافیک بالا انجام دهید، اهمیت این موضوع برای شما پررنگ ‌تر می‌شود. در واقع شما در هر منطقه از تهران که زندگی می‌کنید، می‌توانید با تماس با تعمیرگاه مجاز این نمایندگی بدون حمل ‌و نقل دستگاه و در کوتاه ‌ترین زمان، مشکل دستگاه‌های خود را برطرف نمایید. شما بعد از تماس با نمایندگی بلانزو ابتدا مشکل دستگاه خود را با کارشناسان این مجموعه در میان می‌گذارید. کارشناسان بعد از بیان مشکل دستگاه توسط شما، تعمیرکاران آموزش‌ دیده را به منزل شما می‌فرستند و مشکل دستگاه شما را در زمانی کوتاه و همان روز، برطرف می‌کنند.

هزینه تعمیر چای ساز بلانزو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر چای ساز بلانزو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش توضیح داده شده است:

یکی از مزایایی که نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو دارد به صرفه بودن قیمت های تعمیرات آن می باشد. واحد این نمایندگی به دلیل ساختار مشتری ‌مداری خود، اهتمام ویژه‌ ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر با قیمت‌های شرکتی و براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه به هموطنان گرامی دارد. علاوه بر این در شرایطی که خرابی و اختلال پیش آمده در لوازم خانگی، قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار چاره ای جز تعویض قطعات دستگاه نخواهد داشت. به عبارتی دیگر میزان خرابی برخی قطعات گاه به اندازه ای است که تعویض آنها بسیار مقرون بصرفه تر از تعمیر آنهاست و همین موضوع باعث می شود که از هزینه های اضافی تعمیر چای ساز نیز جلوگیری شود. استفاده از قطعات اصل و فابریک نیز در کاهش قیمت تعمیرات آینده وسیله تاثیر گذار بوده و باعث می شود دستگاه شما دیر تر دچار ایراد و مشکل شود و این امر به خودی خود در کاهش هزینه های تعمیراتی نیز دخیل و تاثیر گذار است.

تعرفه خدمات تعمیرات چایساز بلانزو

با کمک جدول زیر می توانید به راحتی هزینه تعمیرات چایساز بلانزو را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات چایساز بلانزو هزینه تعمیر چایساز بلانزو
هزینه تعویض کلید و کتری برقی چایساز بلانزو 80.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات چایساز بلانزو 120.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض المنت چایساز بلانزو 180.000 تومان الی 490.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی چایساز بلانزو 300.000 تومان الی 580.000 تومان
هزینه شیشه چای ساز و انواع قوری کتری برقی بلانزو 290.000 تومان الی 740.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی چای ساز بلانزو 200.000 تومان الی 330.000 تومان

عیب یابی چای ساز بلانزو

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چای ساز بلانزو به شرح زیر است:

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در تهران داری تعمیرکاران متخصص و حرفه ای می باشد که در کار خود بسیار حرفه ای عمل کرده و دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برمی گردانند. اولویت این تعمیرکاران حرفه ای تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه ی معیوب می باشد. در صورتی که قطعه ی مورد نظر قابل تعمیر نباشد، استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض آنها در دستور کار تعمیرکاران قرار دارد. همین امر باعث شده کارایی دستگاه بعد از تعمیر بالا رود و دستگاه شما بهتر از قبل عملکرد خود را انجام دهد. خدمات بیست و چهار ساعته و بدون تعطیلی یکی دیگر از مزیت های نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو می باشد. مشتریان ما می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته با این مرکز تعمیراتی تماس حاصل نموده و درصدد تعمیر لوازم خانگی خود بر آیند.

مشکلات متداول چای ساز بلانزو

مشکلات متداول چای ساز بلانزو در این بخش توضیح داده شده است:

در این قسمت از مقاله درباره ی مشکلات و ایراداتی که ممکن است چای ساز بلازو به مرور زمان دچار شود بحث خواهیم کرد و به ارائه ی راه حل های مفید و کارآمدی برای این مشکلات برمی آییم.

چرا چای ساز بلانزو روشن نمی‌شود؟

در صورت روشن نشدن چای ساز بلانزو موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • روشن نشدن چای ساز یکی از مشکلاتی است که اغلب استفاده کنندگان آن، از آن گله و شکایت می کنند و دنبال راهی برای بر طرف آن هستند به طور مثال گاهی اوقات ممکن است، دستگاه خود را به برق متصل کنید، اما متوجه شوید که دستگاه شما روشن نمی‌شود، دلایل زیادی ممکن است، باعث ایجاد چنین مشکلی شوند.
  • در ابتدا پریزی که چای ساز را به ان وصل کردید بررسی کنید و آن را از نظر رسایی برق چک کنید، برای این کار می‌توانید از یک اهم‌متر استفاده کنید.
  • همچنین وجود هرگونه پارگی و آسیب در دوشاخه ها و کابل می تواند باعث به وجود آمدن چنین مشکلی شوند، بنابراین آن ها را به دقت بررسی کنید.
  • از دیگر علت های به وجود آمدن این مشکل می تواند خراب شدن دکمه خاموش و روشن دستگاه باشد که در این صورت می توانید آن را تعویض کنید.

چای ساز بلانزو پس از جوش آمدن آب خاموش نمی‌شود، برای تعمیر و رفع عیب چه کنیم؟

در صورت خاموش شدن چای ساز بلانزو موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • یکی از مشکلات متداولی که کاربران این نوع چای ساز از آن گله می کنند این است که چای سازشان بعد از جوش آمدن به طور خودکار خاموش نمی شود، در واقع عملکرد چای ساز به این صورت است که باید پس از جوش آمدن آب، به‌طور اتومات خاموش شود، اما در صورتی که دستگاه شما این عملکرد را ندارد باید برای رفع آن کاری کنید.
  • برای تعمیر و رفع این مشکل باید بخش‌هایی مانند سنسور دما یا ترموستات را به دقت بررسی کنید.
  • در واقع کارکرد سنسور دما به این گونه است که دمای آب را به درستی تشخیص می دهد.
  • اما درصورت خرابی این قسمت، مشکل خاموش کردن دستگاه، به اتومات و در واقع بعد از به جوش امدن دستگاه به وجود می آید.
  • همچنین برای تعمیرات می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو استفاده نمایید.

لامپ المنت چای ساز بلانزو روشن است اما چای سرد است، علت چیست؟

در صورتی که المنت چای ساز بلانزو روشن است اما چای سرد است موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • یکی دیگر از مشکلات متداول و رایجی که این چای ساز دارد سرد بودن چای درصورت روشن بودن لامپ آن می باشد.
  • این مشکل می تواند علت های مختلفی داشته داشته باشد که یکی از این دلایل مربوط به این است که المنت های گرم نگهدارنده آن می سوزد، در واقع کار المنت گرم نگهدارنده تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی به منظور گرم نگه‌داشتن چای داخل دستگاه است.
  • اما اغلب اوقات المنت گرم نگهدارنده می‌سوزد و چنین مشکلاتی از قبیل گرم نشدن چای در داخل چای ساز را به وجود می آورد، در این صورت المنت در هنگام روشن کردن دستگاه اصلاً قرمز نمی‌شود اما گاهی اوقات ممکن است سیم المنت قطع شده باشد.
  • در این صورت می توانید مطمئن شوید که امنت دستگاه شما نسوخته است.
  • اما در صورتی که به طور کلی چای ساز بلانزو شما گرما نمی‌دهد، برای حل این مشکل باید تمام پایانه‌ها و اتصالات المنت را بررسی کنید.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد پریدن فیوز در زمان روشن کردن چای ساز بلانزو دارد؟

در صورتی که چای ساز بلانزو سبب پریدن فیوز منزل می شود موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار ببرید:

  • در صورت بروز این مشکل هر چه سریع‌تر باید برای عیب یابی چای ساز و حل مشکل آن اقدام کرد.
  • این مشکل یک مشکل خطرناکیست که باید برای حل شود؛ زیرا درصورت برطرف نشدن آن ممکن است به سایر وسایل خانگی شما نیز آسیب وارد کند.
  • اتصال کوتاه یکی از اجزای داخلی دستگاه می تواند باعث به وجود آمدن این مشکل باشد که برای رفع آن بهتر است با یک تکنسین ماهر مشورت کرده و یا کار را به دست او بسپارید، همچنین ممکن است فاز و نول برق ساختمان دچار اتصال کوتاه شود و این مشکل را ایجاد کند.

پیش از جوشیدن آب چای ساز بلانزو خاموش می‌شود، برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت خاموش شدن چای ساز بلانزو پیش از جوشیدن آب باید نکات زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورت بروز این مشکل می توانید سنسور دمای چای ساز را بررسی کنید. درواقع سنسور دما، دمای آب را تشخیص داده و به‌طور اتومات دستگاه را خاموش و روشن می‌کند.
  • طبیعی است که در صورت خراب شدن این قسمت چنین مشکلاتی نیز پیش بیاید، البته دلایل دیگری نیز می‌توان برای بروز این مشکل بیان کرد، مثلاً اگر فشار برق ضعیف باشد ممکن است موتور دستگاه ضعیف کار کند و دستگاه را خاموش شود.
  • باز ماندن در چای ساز و یا خوب بسته نشدن درب آن از دیگر دلایل مربوط به ایجاد این مشکل می باشد که با خوب بستن درب آن به راحتی بر طرف خواهد شد.
  • در صورتی که تمامی این کارها را انجام دادید ولی نتیجه ای نگرفتید می توانید به یکی از شعب نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو مراجعه و مشکلتان را برطرف کنید.

چای ساز بلانزو به صورت مداوم کار می کند و اتوماتیک نمی کند، تعمیرکار چه راهکاری را ارائه می دهد؟

در صورت اتومات نکردن چای ساز بلانزو موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل به کار گیرید:

  • خرابی در سنسور حرارتی سبب این مشکل می شود.

بر روی چایی که به وسیله چای ساز بلانزو تهیه شده است، یک لایه چربی مانند وجود دارد، برای تعمیر چه کنیم؟

در صورتی که روی آب موجود در چای ساز بلانزو لایه چربی وجود دارد موارد زیر را برای رفع مشکل در نظر بگیرید.

  • در صورتی که آب شیر استفاده شود، املاح موجود در آن در بدنه چای ساز رسوب می کند.
  • در نتیجه یک لایه چربی درون چای دیده می شود.
  • برای رفع این مشکل یا باید از آب تصفیه شده استفاده شود و یا با سرکه و جوش شیرین اقدام به رسوب زدایی دوره ای نمایید.

دکمه های روی چای ساز بلانزو کار نمی کنند، تعمیرکار چه پیشنهادی دارد؟

دکمه های چای ساز پارس خزر کار نمی کند نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • در صورتی که روی دکمه های چای ساز آب ریخته شود و یا بخار آب بر روی آن تاثیر بگذارد، این اتفاق رخ می دهد.
  • همچنین فرسودگی دکمه ها نیز عامل دیگر این مشکل است.

چای ساز بلانزو نشتی دارد، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

در صورت نشتی داشتن چای ساز پارس خزر باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که فلز زیر کتری ذوب شده باشد، نشتی آب رخ می دهد.
  • همچنین در صورت فرسودگی و کهنه شدن صفحه زیر کتری نیز سبب این مشکل می شود.
  • جدا شدن طلق داخل کتری نیز سبب این مشکل می شود.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو به شرح زیر است:

در صورتی که به تعمیر نیاز پیدا کردید، مطمئن باشید که چای ساز معیوب خود را به افراد ماهر و متخصص می سپارید. این افراد آموزش های لازم را فرا گرفته اند و از تجربه کافی برخوردارند. بدون نگرانی کار تعمیر را به آن ها بسپارید. در نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در هوم خانه ضمانت نامه معتبر یک ساله برای تعمیرات ارائه می شود. طبق این کارت تا یک سال عملکرد دستگاه تضمین شده و در صورت بروز خرابی خدمات نمایندگی به صورت رایگان به مشتری ارائه خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلانزو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست