تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات چای ساز پارس خزر

هوم خانه تعمیرات چای ساز پارس خزر را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

محصولاتی که توسط این شرکت تولید و به بازار ارائه می‌گردد اکثرا لوازم برقی کوچک هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. محصولات این شرکت دارای ساختار و طرح عالی بوده و مورد تایید استفاده کنندگان این محصولات در بازار ایران است. اگر دستگاه چای ساز برند پارس خزر بر اثر استفاده مکرر دچار اختلال شد به هیچ عنوان نگران تعمیر آن نباشید. تعمیرگاه مجاز تعمیر چای ساز پارس خزر در اختیار همه ی کاربران این دستگاه در تهران می باشد و مشکل دستگاهتان را در کمترین محدوده ی زمانی و به بهترین نحو با استفاده از کارکنان دوره دیده ی این برند تعمیر کرده و بهتر از روز اول به شما تحویل خواهد داد.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه تعمیر چای ساز پارس خزر برای خدمات خود کاهش چمشگیر هزینه را تا 75 درصد در نظر گرفته است.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی چای ساز پارس خزر نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی بوده که در سراسر تهران شعب دارد و با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه خوبی را در بین مشتریان پیدا کند. برای ارتباط به نمایندگی رسمی به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر چای ساز پارس خزر در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات چای ساز پارس خزر در محل و منزل
  • تعمیر چای ساز پارس خزر در تهران
  • هزینه تعمیر چای ساز پارس خزر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول چای ساز پارس خزر
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چای ساز پارس خزر
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر
با هوم خانه همراه باشید تا در ادامه مطلب عیب یابی و روش تعمیر مشکلات رایج چای ساز پارس خزر را مطالعه کنید و با مزایای نمایندگی تعمیرات آشنا شوید.

تعمیر چای ساز پارس خزر در تهران

نحوه تعمیر چای ساز پارس خزر در تهران به شرح زیر است:

این مرکز به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیر چای ساز پارس خزر در تهران دارای شعب متعددی است. بنابراین اگر کسانی که ساکنان شهر تهران هستید و به دنبال یک نمایندگی باکیفیت و پیشرفته جهت تعمیر چای ساز پارس خزر می باشید توصیه می کنیم از خدمات این مرکز نهایت استفاده را بکنید. همچنین این مرکز تکنسین های خود را از بین افراد تحصیل کرده و با مهارت انتخاب کرده است. تعمیرکاران مجرب این شرکت در مورد تمامی قطعات چای ساز پارس خزر دوره دیده اند و با قطعات به کار رفته در آنها آشنایی کامل دارند و توانایی تعمیر دستگاه های معیوب شما را دارد. این مرکز نیز در هر ساعتی از شبانه روز که با آن تماس گرفته شود آماده خدمات رسانی به مشتریان است.

تعمیرات چای ساز پارس خزر در محل و منزل

خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر در محل و منزل به شرح زیر است:

ارائه خدمات در محل یکی از ویژگی های مهم هوم خانه است. چای ساز یکی از وسیله های پر کاربرد در هر خانه است. این مرکز با هدف آسان نمودن ارائه خدمات به مشتریان کارکنان خود را با تماس شما عزیزان جهت تعمیر دستگاه معیوبتان در اولین فرصت به محل تعیین شده از طرف شما ارسال می کند. تعمیرگاه مجاز تعمیر چای ساز پارس خزر دارای شعب متعدد در تهران می باشد به همین دلیل تعمیر کاران مجرب این مرکز در کمترین زمان ممکن در محل شما کاربران حاضر می شوند. همچنین تعمیر کاران این مرکز نسبت به مهارتی که در تعمیر چای ساز پارس خزر کسب کرده اند ایراد دستگاه را به سرعت تشخیص می دهند و سپس اقدام به تعمیر می کنند.

هزینه تعمیر چای ساز پارس خزر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر چای ساز پارس خزر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه توضیح داده شده است:

هزینه تعمیر چای ساز پارس خزر یکی از مهمترین دغدغه های کاربران آن است. مراجعه به یک تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر باعث می شود هزینه ی تعمیر را بر اساس نرخ های اتحادیه نظارتی پرداخت کنید. تعمیرگاه مجاز تعمیرات پارس خزر یکی از مرکز تعمیراتی است که تمام هزینه های تعمیر را بسیار منصفانه و طبق نرخ مصوب نهاد های نظارتی دریافت می‌ کند. این مرکز از ضمانت یک ساله ای بعد از تعمیر کالا ارئه می دهد و در طول این دوره ضمانت نامه هیچگونه هزینه اضافی را از کاربران دریافت نخواهد کرد. همچنین این مرکز تعمیرکاران مجرب خود را به هر نقطه از تهران اعزام می کند و این باعث شده که میزان هزینه ها کاهش یافته و همچنین کار خیلی آسان و در سریع ترین شکل ممکن انجام شود. کارکنان این مرکز افراد تحصیل کرده و دارای مهارت هستند و این افراد از روش های نوین تعمیر دستگاه ها برای تعمیر استفاده می کنند. در ابتدا کار چای ساز پارس خزر را عیب یابی می کنند سپس هزینه های تعمیر آن را به کاربران اعلام می نمایند و در صورت تمایل کاربران برای تعمیر اقدام می نمایند.

همچنین تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز تعمیر چای ساز پارس خزر سعی می کنند که در حد توان دستگاه معیوب را تعمیر کنند و از تعویض قطعات دستگاه خودداری کنند؛ زیرا در این صورت هزینه ی تعمیر دستگاه تا حد نصف هزینه ی تعویض قطعات دستگاه معیوب کاهش پیدا می کند. در غیر این صورت برای تعویض قطعات چای ساز پارس خزر از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند تا کارایی محصول شما بهتر شود و تا سالیان طولانی از چای ساز پارس خزر استفاده کنید. این مرکز نیز بعد از اتمام کار جهت شفاف سازی هزینه ها تمامی هزینه های مصرفی را لیست می کند تا کاربران از همه هزینه ها مطلع باشند.

تعرفه خدمات تعمیرات چایساز پارس خزر

با استفاده از جدول زیر می توانید هزینه تعمیر چایساز پارس خزر را به صورت تقریبی برآورد کنید:

خدمات تعمیرات چایساز پارس خزر هزینه تعمیر چایساز پارس خزر
هزینه تعویض کلید و کتری برقی چایساز پارس خزر 80.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات چایساز پارس خزر 120.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض المنت چایساز پارس خزر 180.000 تومان الی 490.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی چایساز پارس خزر 300.000 تومان الی 580.000 تومان
هزینه شیشه چای ساز و انواع قوری کتری برقی پارس خزر 290.000 تومان الی 740.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی چای ساز پارس خزر 200.000 تومان الی 330.000 تومان

عیب یابی چای ساز پارس خزر

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چای ساز پارس خزر در این بخش شرح داده شده است:

امروزه به دلیل برخی مشکلات عموم مردم، تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر تعمیر کاران مجرب و کاربلد خود را به محل تعیین شده از طرف شما در اولین فرصت ممکن اعزام می کند. تعمیرکاران به محض حضور در محل دستگاه معیوب را عیب یابی می کنند و بعد از اینکه عیب دستگاه را یافتند با رضایت شما شروع به تعمیر چای ساز می کنند. تعمیرکاران این مرکز سعی بر این دارند که چای ساز معیوب شما را در کوتاه ترین زمان تعمیر کرده و سالم تحویل شما دهند. اما اگر دستگاه شما قابل تعمیر نباشد و نیاز به تعویض قطعات آن باشد تعمیرکاران این مرکز قطعات را با استفاده از قطعات اصل و فابریک تعویض خواهد کرد. همچنین این مرکز تمام تجهیزات و ابزار های لازم برای تعمیر چای ساز پارس خزر را دارد. شما می توانید تعمیرات چای ساز پارس خزر خود را به دست تعمیر کاران مجرب این به عنوان تعمیرگاه مجاز پارس خزر بسپارید.

مشکلات و ایرادات متداول چای ساز پارس خزر

مشکلات و ایرادات متداول چای ساز پارس خزر در این بخش توضیح داده شده است:

هر دستگاهی مشکلات و ایرادات خاص خود را دارد که بایستی برای تعمیر به متخصص مخصوص آن مراجعه شود. زیرا تعمیر چای ساز در  تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر  باعث می شود تا تعمیرات به صورت اصولی‌تر بر روی دستگاه انجام شود. در این بخش می خواهیم چند نمونه از ایرادات چای ساز پارس خزر را برایتان شرح دهیم.

علت خاموش نشدن چای ساز پارس خزر چیست؟ برای تعمیر چه باید کرد؟

در صورت خاموش نشدن چای ساز پارس خزر موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • چای ساز پارس خزر در سیستم خود عملکرد خاموش شدن، پس از جوش آمدن آب را به‌ طور اتومات دارد.
  • در صورتی که اگر چای ساز پارس خزر پس از جوش آمدن آب خاموش نشود دچار مشکل در قسمت های سنسور دما و ترموستات شده است.
  • برای رفع این مشکل چای ساز پارس خزر بایستی سنسور دمای آن تعمیر شود در صورت تعمیر نشدن بایستی اقدام به تعویض آن بکنید.
  • استفاده از قطعات اورجینال یکی از ویژگی های خاص تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر است.
  • در این صورت توصیه می کنیم از خدمات این مرکز جهت تعمیر چای ساز و تعویض قطعه معیوب آن بهرمند شوید.

چایساز پارس خزر روشن است، اما آب داغ نمی شود، برای تعمیر آن چه کاری انجام دهیم؟

در صورت داغ نشدن آب در چای ساز پارس خزر موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی گرمایی در این دستگاه توسط المنت گرم نگهدارنده به منظور گرم نگه‌ داشتن چای داخل دستگاه است.
  • المنت گرم نگهدارنده  ممکن است سوخته باشد که در این حالت به هیچ عنوان چراغ چای ساز قرمز نمی شود.
  • اگر چراغ المنت گرم نگهدارنده روشن شود ولی گرما ندهد در این حالت  ممکن است سیم المنت قطع شده باشد.
  • برای رفع این مشکل بایستی تمام اتصالات المنت را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

دلیل خاموش شدن چایساز پارس خزر در حین کار چیست؟

در صورت خاموش شدن چای ساز پارس خزر موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار ببرید:

  • متخصصان مجرب تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر علت اینکه چای ساز پیش از جوشیدن آب خاموش می ‌شود، را در  سنسور دمای آن می دانند.
  • نقش سنسور دما در چای ساز تشخیص دمای آب و روشن و خاموش کردن دستگاه به طور خودکار است.
  • اگر سنسور دما دچار خرابی شده باشد، دمای آب را تشخیص نمی دهد و باعث خاموش شدن چای ساز می شود.
  • همچنین ضعیف بودن فشار برق و بسته نشدن در چای ساز نیز می تواند از دلایل خاموش شدن چای ساز پارس خزر باشد.

چرا چایساز پارس خزر روشن نمی شود؟ برای تعمیر چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت روشن نشدن چای ساز پارس خزر موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

در این بخش از تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر دلایلی که می ‌تواند عامل روشن نشدن چای ساز پارس خزر باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • ممکن است پریزی که دوشاخه دستگاه چای ساز پارس خزر به آن متصل است برق نداشته یا خراب شده باشد که برای اطمینان از عیب آن می‌توانید با اهم ‌متر از بودن جریان برق در پریز مطمئن شوید. همچنین می توانید برای عیب یابی آن از یک دستگاه دیگر استفاده کنید. دستگاه دیگری را به همان پریز متصل کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. در غیر این صورت دوشاخه و کابل دستگاه را بررسی کنید.
  • از متصل بودن کلید روشن/ خاموش چای ساز پارس خزر اطمینان حاصل نمایید. برای عیب یابی آن تمامی اتصالات و پایانه‌های کلید روشن/ خاموش را بررسی کنید.
  • یکی دیگر از علت های روشن نشدن چای ساز پارس خزر قرار نگرفتن کتری آن در جای خود می تواند باشد. هنگام استفاده کردن از قرار گرفتن کتری آن در جای مخصوص خود مطمئن شوید.
  • اختلال در برد الکترونیکی چای ساز پارس خزر که یکی از قسمت‌ های اصلی آن است می تواند باعث روشن نشدن آن شود. برای تعمیر آن قطعه چای ساز می توانید از متخصصین مجرب تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر کمک بگیرید. زیرا تعمیر برد الکتریکی به مهارت و تخصص نیاز دارد.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد کار نکردن دکمه های چایساز پارس خزر دارد؟

در صورت عمل نکردن دکمه های چای ساز پارس خزر موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • یکی از ایرادات متداول چای ساز پارس خزر عمل نکردن دکمه های آن است.
  • در صورتی که بخار آب به مدار دستگاه چای ساز برسد موجب اختلال بر روی دکمه های آن می شود.
  • همچنین گرم شدن بیش از حد دستگاه نیز می‌تواند به آن صدمه وارد کند.
  • برای رفع این مشکل می توانید از متخصصان مجرب تعمیرگاه مجاز تعمیر چای ساز پارس خزر جهت تعمیر آن کمک بگیرید.

علت جرم بستن چای ساز پارس خزر از چیست، برای تعمیرات و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت جرم بستن چای ساز پارس خزر موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

در چای ساز پارس خزر با هر بار جوشیدن آب، املاح آن به صورت لایه‌ای روی رسوبات موجود در کتری باقی می مانند و از ورود آن به بدن جلوگیری کند که این امر بسیار مفید برای استفاده کنندگان است و در غیر این صورت می‌توانید از یک لیوان آب‌ لیمو یا سرکه استفاده کنید.

چای ساز پارس خزر نشتی دارد، برای تعمیر چه باید کرد؟

در صورت نشتی داشتن چای ساز پارس خزر باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که فلز زیر کتری ذوب شده باشد، نشتی ایجاد می شود.
  • همچنین در صورتی که طلق داخل کتری نیز جدا شده باشد، چای ساز نشتی دارد.

چراغ گرم نگه دارنده قوری پارس خزر روشن است اما صفحه سینی گرما ندارد، برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت گرم نگه نداشتن قوری در چای ساز  پارس خزر نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که المنت یا سیم نگه دارنده قطع شده باشد، صفحه سینی گرم نمی شود.
  • همچنین معیوب بودن یا قطع شدن سیم های داخلی نیز سبب این مشکل می شود.

کلید روشن خاموش چای ساز پارس خزر بر روی حالت روشن قرار نمی گیرد، برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

در صورت درست کار نکردن دکمه on/off  در چای ساز پارس خزر موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل انجام دهید:

  • در صورتی که با روشن کردن دکمه چای ساز، باز به حالت قبلی برمی گردد، مشکل از میله پلاستیکی در زیر ترموستات است.

هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات چای ساز پارس خزر

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیر چای ساز پارس خزر به شرح زیر است:

در این مقاله در مورد تعمیر چای ساز پارس خزر و مشکلات احتمالی آن در خصوص خرابی و سوختگی قطعات آن صحبت کردیم. این مرکز تعمیرگاه مجاز تعمیر چای ساز پارس خزر در تهران، از برترین شرکت های تعمیر دستگاه های معیوب است که و با ارائه بهترین خدمات و بهترین تکنیسین ها توانسته دستگاه های معیوب را به نحو احسن تعمیر کند.

تعمیرات چای ساز پارس خزر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات چای ساز پارس خزر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات چای ساز پارس خزر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات چای ساز پارس خزر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات چای ساز پارس خزر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست