تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مجیک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات مجیک در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی مجیک را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

برند Magic در سال 1985 کار خود را در کره جنوبی آغاز کرد . این برند در سال های اولیه کار خود، با تولید اجاق گاز توانست جایگاه خوبی در بازار کره جنوبی بدست آورد. در سالهای بعد با تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت مانند؛ یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر (ماکروفر، ماکروویو)، اسپیلت (کولر گازی) و … به یکی از برندهای معتبر و پر طرفدار بین المللی تبدیل شد. امروزه محصولات این برند به 60 کشور دنیا صادر شده و در کشورهای مختلف دنیا نمایندگی فروش دارد. وجود نمایندگی های تعمیرات مجیک در کشورهای مختلف باعث استقبال روزافزون مشتریان از محصولات این برند شده است.

نمایندگی تعمیرات مجیک در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی Magic با سال ها سابقه در عرصه تعمیرات در سطح شهر تهران به عنوان یکی از معتبرترین تعمیرگاه های مجیک در سطح شهر تهران شناخته شده است. این نمایندگی با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای آموزش دیده بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین این نمایندگی با توجه به دارا بودن شعب مختلف در سراسر تهران می‌تواند در سریعترین زمان ممکن به محل و منزل شما مراجعه  کرده و بهترین خدمات تعمیرات را ارائه نماید.

مشکلات رایج لوازم خانگی برند مجیک

بیشترین مشکلاتی که برای لوازم خانگی برند Magic بوجود آمده و مشتریان عموما از مواجه با آن به نمایندگیهای تعمیرات مجیک مراجعه می کنند شامل موارد زیر می شود:

  • داغ کردن موتور در تمام لوازم برقی بر اثر استفاده طولانی مدت و یا استهلاک
  • مشکل در روشن شدن تمام لوازم برقی
  • از کار افتادن موتور
  • خراب شدن صفحه دیجیتالی در تمام لوازم برقی
  • خراب شدن برد الکترونیکی
  • عمل نکردن سنسور و….

ویژگی های نمایندگی تعمیرات مجیک

از میان ویژگی هایی که یک تعمیرگاه مجاز باید داشته باشد می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

تعمیرات محصولات مجیک در محل و منزل

در سال های گذشته شلوغی شهرها بخصوص تهران و افزایش ترافیک به یکی از معضلات افراد برای رفت و آمد تبدیل شده است. نمایندگی تعمیرات مجیک برای آسایش مشتریان خود راه حلی پیش روی آنها قرار داده تا بتوانند فقط با یک تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران را در محل و منزل خود در دسترس داشته باشند. هوم خانه با داشتن کادری مجرب و گسترش فناوری و ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات 100% تعمیرات را در محل انجام می دهد. بدین منظور مشتریان فقط کافیست با یک تماس و اعلام آدرس و شرح خرابی دستگاه در سریع ترین زمان ازخدمات این نمایندگی ها بهره مند شوند.

تعویض قطعات خراب شده با قطعات اصلی و اورجینال در نمایندگی تعمیرات مجیک

زمانیکه برای تعمیر دستگاه نیاز به تعویض قطعه می باشد، اصل بودن یا نبودن قطعات یکی از دغدغه های مشتریان است. در برخی موارد استفاده از قطعات غیر اصل، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به دستگاه وارد آورد. نمایندگی تعمیرات مجیک با در نظرگرفتن این دغدغه به مشتریان خود ضمانت می دهد که از قطعات اصل و اورجینال استفاده نموده و قطعه تعویض نموده را گارانتی نماید.

نمایندگی تعمیرات مجیک برای جلب اطمینان و رضایت مشتریان تعمیرات صورت گرفته از سوی نمایندگی را ضمانت کرده تا چنانچه دستگاه شما با مشکل مشابهی مواجه شود بدون دریافت هزینه مجدد، دستگاه شما را تعمیر نماید.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی مجیک

امروزه به علت مشکلات اقتصادی که بیشتر خانواده ها با آن مواجه هستند هزینه‌های تعمیر لوازم خانگی جزء مشکلات خانواده ها به حساب می‌آید اما نمایندگی تعمیرات مجیک این مشکل را حل کرده است. این مجموعه با توجه به اینکه نرخ تعمیرات را بر اساس نرخ مصوب دولتی و تحت نظر اتحادیه محاسبه می‌نماید یکی از به صرفه‌ ترین راه‌ ها برای تعمیرات لوازم خانگی مجیک اعم از تعمیر یخچال مجیک , تعمیر جاروشارژی مجیک , تعمیر جاروبرقی مجیک , تعمیر مایکروفر مجیک ، تعمیر اجاق گاز مجیک ، تعمیر ماشین لباسشویی مجیک می‌باشد. علاوه بر این تعمیرکاران این نمایندگی برای پایین آورن هزینه تعمیرات حتی الامکان تمام تلاش خود را انجام می دهند که قطعات خراب شده را تعمیر نمایند اما چنانچه نیاز به تعویض داشته باشد قطعه اورجینال مورد نظر را با پایین‌ترین میزان قیمت موجود در بازار به شما ارائه می‌کنند.

تعمیر لوازم‌ خانگی مجیک در هوم خانه

نمایندگی تعمیرات مجیک به منظور ارائه خدمات بهتر تعمیرات سعی در استخدام تعمیرکاران حرفه‌ ای و تکنسین‌ های با سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مجیک دارد. این نمایندگی با توجه به اینکه لوازم خانگی Magic هر روز پیشرفت می‌کند با برگزاری کلاس های دوره‌ای دانش تعمیرکاران خود را به روزرسانی کرده تا در جریان تحولات تکنولوژی قرار گیرند. با توجه به این آموزش‌ها و تخصص تعمیرکاران بهترین گزینه برای تعمیر نمایندگی مجیک می‌باشد، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگاه شما را عیب یابی کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند.

راهنمای خدمات پس از فروش مجیک

برای استفاده از گارانتی شرکتی باید در زمان خرید لوازم خانگی مجیک برگه گارانتی دریافت کنید. این برگه گارنتی دارای زمان اعتباری است، چنانچه در زمان خرابی لوازم خانگی برگه گارنتی شما دارای اعتباز زمانی باشد می‌توانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی این برند در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید با نمایندگی تعمیرات مجیک تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود از بهترین و باکیفیت ترین خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی Magic برخوردار شوید.

به یاد داشته باشد که هرگز تعمیر لوازم خانگی خود را به افراد غیر متخصص نسپارید. بهتر است تا تعمیر آن را به نمایندگی مجاز تعمیرات مجیک سپرده تا متخصصان با ارائه بهترین خدمات در تعمیرات، دستگاه شما را همانند روز اول به شما تحویل دهند. هوم خانه یکی از این نمایندگی های مجاز است که با استفاده از قطعات اصل و کادر مجرب، سلامت دستگاه شما را تضمین می کند تا بتوانید بعد از تعمیر، از آن به مدت طولانی استفاده کنید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات مجیک

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات مجیک در تهران در تلاش است تا بهترین خدمات تعمیرات را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با قطعات اصلی و تضمینی انجام داده و از بالاترین سطح رضایت مشتری برخوردار شود. اگر شما به تازگی لوازم خانگی خودرا خریداری کرده اید و کارت گارانتی آن همچنان معتبر می باشد می توانید با تماس با نمایندگی Magic از مزایای کارت گارانتی برخوردار شوید. در غیر اینصورت می توانید با تماس با ما به عنوان تعمیرگاه مجاز مجیک در تهران تماس گرفته و از خدمات هوم خانه در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت بهره مند گردید.

نمایندگی تعمیرات مجیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مجیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مجیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مجیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مجیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست