تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک Magic در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

مهم ‌ترین شاخص در انتخاب یک اجاق گاز مناسب، رعایت استاندارد است. اجاق گاز مجیک با رعایت تمام موارد ایمنی، استفاده از جنس چدن به منظور برخورداری از مقاومت بالا و هم چنین ماندگاری بیشتر برای شبکه رویی اجاق گاز، داشتن فندک خودکار مجزا برای هر ولوم، تایمر دیجیتالی و صفحه ضد خش، توانسته است تمام خواسته های مشتریان را برآورده کند. شما می توانید با خرید اجاق گاز مجیک از خدمات پس از فروش این محصول نیز استفاده کنید. تعمیرکارانی که در هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک مشغول به فعالیت می باشند در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای هستند. آنها هر نوع ایراد در اجاق گاز را با تجهیزات کامل و به راحتی برطرف خواهند کرد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز مجیک نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز مجیک در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز مجیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز مجیک
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز مجیک
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز مجیک در تهران

تمام شعبه هایی که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در سرتاسر تهران تاسیس کرده است دارای تجهیزات کامل می باشند. این مرکز توانسته است با توسعه منابع انسانی خود، تعمیرکاران را در زمان معین به محل اعزام کند. کیفیت خدمات نمایندگی تعمیرات مجیک را می ‌توانید از زمان ارتباط با این مجموعه احساس کنید. کارشناس مجموعه پس از دریافت اطلاعات اولیه در خصوص ایراد در اجاق گاز، راهکارهایی را برای شما بیان می کنند.

اگر از طریق راهکارها نتوانستید ایراد را برطرف کنید، کارشناس با ثبت اطلاعات شما، نزدیک ترین تعمیرکار را به محل شما اعزام می کند. تعمیرکاران در زمانی که شما مقرر کرده ‌اید جهت تعمیر اجاق گاز مجیک در تهران در محل حضور پیدا می کنند. آنها همواره به کیفیت خدمات فکر می کنند و با تجهیزات کامل در محل حضور پیدا می کنند تا در صورت نیاز به تعویض قطعه با استفاده از قطعات اورجینال قطعه معیوب را تعویض کنند. شما می توانید با دریافت فاکتور رسمی و ضمانت یک ساله خدمات، به کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان پیدا کنید.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز مجیک به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز مجیک توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز مجیک در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک Magic در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در محل و منزل در ادامه ذکر شده است. از مزیت های حضور تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در محل، می توان به مشاوره اشاره کرد. تعمیرکار حین تعمیر اجاق گاز، نکات آموزشی لازم را در خصوص اجاق گاز برای شما بیان می کند. توصیه می شود از اطلاعات مفیدی که تعمیرکار در اختیار شما قرار می دهد استفاده لازم را ببرید. در بسیاری از مواقع، همین مشاوره های ساده در آینده به شما کمک می کنند تا در صورت خرابی اجاق گاز، خودتان اجاق گاز را تعمیر کنید.

با آمدن تعمیرکار به نمایندگی مجیک محل، شما هم در زمان و هم در وقت صرفه جویی کرده اید. همچنین می ‌توانید در جریان روند تعمیرات اجاق گاز قرار بگیرید. اگر تعمیرکار قصد تعویض قطعاتی را دارد می توانید آن را بررسی کرده و از اصل بودن آن مطمئن شوید. تعمیرکاران تا حدی از کار خود اطمینان دارند که در پایان کار، ضمانت یک ساله خدمات را ارائه می دهند.

هزینه تعمیر اجاق گاز مجیک در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز مجیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه توضیح داده شده است؛ کنترل هزینه تعمیرات اجاق گاز، یکی از اقداماتی است که تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک آن را به خوبی انجام می دهند. تعمیرکار با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه، به کاهش هزینه های شما کمک می کند. البته اگر گارانتی اجاق گاز شما به پایان نرسیده است می توانید از آن استفاده کرده و هزینه های خود را بیشتر کاهش دهید.

یکی از نگرانی هایی که ممکن است برای شما پیش آید این است که اگر اجاق گاز شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد آیا تعمیرکار از قطعات اورجینال استفاده می‌ کند یا قطعات تقلبی؟ نمایندگی این اطمینان را به شما می دهد تمام قطعات مصرفی تعمیرکار، اورجینال و اصل می باشد. این روزها پیدا کردن قطعات اورجینال در بازار کار دشواری است. نیازی نیست که شما یا تعمیرکار در خیابان ها به دنبال قطعات اورجینال اجاق‌ گاز باشید. تمام قطعات مورد نیاز تعمیرکار را نمایندگی در اختیار تعمیرکار قرار می دهد.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز مجیک

با بهره گیری از جدول زیر می توانید هزینه تعمیرات اجاق گاز مجیک خود را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز مجیک هزینه تعمیر اجاق گاز مجیک
تعویض ترانس اجاق گاز مجیک 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز مجیک 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز مجیک 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز مجیک 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز مجیک 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز مجیک 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز مجیک 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز مجیک

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز مجیک به شرح زیر است؛ تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در حیطه کاری خود بسیار حرفه ای بوده و با اعتماد به نفس بالا و بدون هیچ خطایی، عیب یابی و تعمیر اجاق گاز را انجام می دهند. عیب یابی اشتباه یا یک خطا، منجر به ضررهای جبران ناپذیری می شود. اما اگر از متخصصان مجرب این نمایندگی درخواست خدمات کنید، تعمیرکاران بسیار باتجربه و ماهر می باشند، آنها آزمون و خطاهای خود را سال ها پیش با گذراندن دوره های آموزشی انجام داده اند.

مهارت تعمیرکاران از دو طریق کسب می شود، فعالیت در حوزه کاری و به روز کردن دانش. تعمیرکار موفق باید هر دو راه را برای کسب مهارت انتخاب کند. اگر تعمیرکار، سال ها تجربه داشته باشد اما دانش خود را به روز نکند نمی تواند اجاق گازهای مدرن را تعمیر کند و اگر تعمیرکار فقط به کسب دانش بپردازد و به طور عملی تعمیر اجاق گاز را انجام ندهد، نمی ‌تواند عیب یابی و تعمیر اجاق گاز را به درستی انجام دهد. مهارت بالا در نهایت باعث می شود سرعت عمل تعمیرکار بالا برود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز مجیک توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

هر ایرادی که برای اجاق گاز رخ دهد قطعاً قابل تعمیر است و نیازی نیست که شما به فکر خرید یک اجاق گاز دیگر باشید. تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک با تمام ساختار اجاق گاز آشنا بوده و قطعات را به خوبی می شناسند. آنها با حضور در محل و منزل، بهترین خدمت را به شما ارائه می دهند.

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز مجیک عبارتند از :

علت بلند بودن ارتفاع شعله اجاق گاز مجیک چیست؟

یکی از مشکلات گاز، بلند بودن ارتفاع شعله های گاز است. در صورتی که شعله اجاق گاز مجیک بلند است، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار ببرید:

  • ارتفاع شعله استاندارد در اجاق گاز ۲۰ میلی متر است.
  • در صورتی که ارتفاع شعله از این میزان بیشتر باشد مقدار گاز و هوا، هر دو به یک اندازه زیاد می باشد. شما می توانید با چرخش مهره تنظیم کننده گاز، در خلاف عقربه های ساعت آن را کاهش دهید.

در صورت حل نشدن مشکل می توانید با خدمات مجاز نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در تهران تماس بگیرید.

علت کوتاه بودن ارتفاع شعله اجاق گاز مجیک چیست؟

در صورت کوتاه بودن ارتفاع شعله می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی اجاق گاز مجیک به کار ببرید:

  • اگر ارتفاع شعله اجاق گاز کمتر از ۶ میلی متر باشد باعث می شود که شعله به راحتی خاموش شود.
  • ممکن است به دلیل مسدود شدن منافذ مشعل با مواد غذایی و چربی شعله کمتر از حد استاندارد باشد.
  • همچنین می توانید با چرخش مهره تنظیم کننده گاز در جهت عقربه های ساعت مقدار شعله را تنظیم کنید.
  • با افت گاز شهری طبیعتاً شعله های اجاق گاز کوتاه خواهند بود.
  • ممکن است نشت گاز باعث کم شدن شعله شده است. با بررسی شیلنگ گاز می ‌توانید از نشت گاز جلوگیری کنید.

در صورت حل نشدن مشکل می توانید با خدمات مجاز نمایندگی تعمیر اجاق گاز مجیک در منزل تماس بگیرید.

کار نکردن فندک اجاق گاز؛ شیوه تعمیر اجاق گاز مجیک در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. درصورتی که فندک اجاق گاز کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیرات باید چه مواردی را چک کرد:

  • فندک ها در اجاق گاز به دو دسته اتوماتیک و غیر اتوماتیک تقسیم می شوند.
  • ولوم اجاق گاز را به داخل فشار داده و خلاف عقربه های ساعت بچرخانید.
  • فندک های اتوماتیک به صورت خودکار شروع به جرقه زدن می کنند و این عمل باعث روشن شدن اجاق گاز می شود.
  • کار با فندک های غیر اتوماتیک به این صورت است که ولوم اجاق گاز را به داخل فشار می دهید، در خلاف عقربه های ساعت می چرخانید و با یک دکمه دیگر فندک را زده تا شعله تشکیل شود.
  • ممکن است نوسانات برقی باعث سوختن جعبه فندک شده است.
  • اگر به هنگام پخت و پز مواد غذایی از داخل ظرف بر روی مشعل سرازیر شده است، مواد غذایی منافذ فندک رو مسدود کرده اند، با کمی آب ولرم و یک دستمال قسمت فندک را تمیز کنید.

در صورت حل نشدن مشکل می توانید با خدمات مجاز تعمیرات اجاق گاز مجیک در محل تماس بگیرید.

علت کار نکردن تایمر اجاق گاز مجیک چیست؟

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن تایمر گاز است. در صورتی که تایمر دستگاه کار نمی کند با راهکارهای زیر به تعمیر اجاق گاز مجیک بپردازید.

  • اگر تایمر اجاق گاز کار نمی کند به دلیل خراب شدن برد کنترل الکترونیکی می باشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک با تعویض قطعه، مشکل را برطرف می‌ کند.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز مجیک چیست؟

در صورتی که شعله اجاق گاز روشن نمی ماند، برای تعمیرات و عیب یابی راهکارهای زیر را دنبال کنید:

  • با خراب شدن ترموکوپل در اجاق گاز، شعله پس از چند ثانیه روشن ماندن خاموش می شود.
  • اگر نظافت اجاق گاز خود را به تازگی انجام داده اید ممکن است به دلیل بی احتیاطی، الکترود از مسیر اصلی خود خارج شده باشد.
  • می توانید مجدداً آن را در مسیر اصلی خود قرار داده تا شعله پایدار بماند.

در صورت حل نشدن مشکل می توانید با خدمات مجاز نمایندگی تعمیر اجاق گاز مجیک در منزل تماس بگیرید.

علت دود کردن شعله اجاق گاز مجیک چیست؟ برای تعمیر چه کنیم؟

در صورت دود کردن شعله اجاق گاز مجیک راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • اگر زمان استفاده از اجاق گاز، ته ظروف شما سیاه می شود به دلیل دود شعله می باشد.
  • زمانی که در مخلوط گاز و هوا، مخلوط گاز بیش از هوا باشد شعله همراه با دود خواهد بود.
  • گاهی ممکن است به دلیل تمیز نکردن صفحه و مشعل اجاق گاز، مواد غذایی بر روی هم انباشته شده و با روشن کردن مشعل، شعله همراه دود است.

برای حل شدن مشکل دود کردن شعله می توانید با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات گاز مجیک در تهران تماس بگیرید.

ایراد زرد و نارنجی سوختن شعله ها؛ آموزش تعمیر اجاق گاز مجیک در این مورد

یکی از مشکلات گاز، زرد بودن سوخت شعله گاز است. در صورتی که شعله اجاق گاز مجیک زرد است، باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار برد:

  • رنگ طبیعی شعله باید آبی رنگ باشد.
  • زمانی که رنگ شعله زرد یا نارنجی است منافذ مشعل با مواد غذایی یا چربی مسدود شده و هوا و اکسیژن کافی وجود ندارد.
  • در نتیجه گاز به طور ناقص می سوزد و این موضوع باعث زرد یا نارنجی شدن شعله می شود. انسداد منافذ مشعل را برطرف کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل زرد ونارنجی شدن شعله می توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز مجیک در تهران تماس بگیرید.

خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک یا تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک به شرح زیر است؛ در صورت بروز هر گونه اختلال در اجاق گاز می توانید از خدمات هوم خانه بهرمند شوید. تعمیرکاران دوره دیده هوم خانه، در سریع ترین زمان ممکن بهترین خدمات را با حضور در محل و منزل ارائه می ‌دهند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک پس از عیب یابی دقیق، قطعه خراب را به راحتی تعمیر خواهند کرد. در صورتی که قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار برای تعویض قطعه، موظف به استفاده از قطعات اورجینال می باشد. تمام هزینه های دریافتی در هوم خانه طبق نرخ اتحادیه بوده و تعمیرکار با ارائه فاکتور، شما را در جریان تمام خدمات ارائه شده قرار می دهد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز مجیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست