تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک MAGIC در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

بدون تردید ماشین ماشین لباسشویی، یکی از مهم ترین لوازم خانگی محسوب می شود. به نوعی می توان از این دستگاه به عنوان موتور محرک نظافت و شستشوی پوشاک یاد کرد. ماشین لباسشویی مجیک همراه بسیار خوبی در این بخش می باشد.‌ حفظ کیفیت انواع لباس ها، حفظ رنگ واقعی البسه، استفاده متعادل از مواد شوینده و از همه مهم تر، قیمت مناسب و برخورداری از خدمات تعمیرات مناسب، از جمله فاکتورهای اساسی برای خرید این برند می باشد.
این ویژگی ها باعث شده اند روز به روز بر تعداد خریداران این دستگاه افزوده شود. اگر روزی این موتور محرک شستشو از کار افتاد، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک بهترین مرکز تعمیرات برای مراجعه شما خواهد بود. در این مقاله به چرایی و چگونگی این ادعا که به نحوه خدمات رسانی شرکت هوم خانه اشاره دارد، می پردازیم.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی مجیک در تهران را تا 75 درصد صرفه جویی انجام می دهد.

مشتریان عزیز مد نظر داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. در صورتی که دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در تهران
  2. تعمیر لباسشویی مجیک در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی مجیک در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی مجیک در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی مجیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی مجیک
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی مجیک
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی مجیک

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در تهران

علل و عوامل مختلفی در ایجاد خرابی لوازم خانگی موثر هستند که از جمله آنها می توان به نوسانات برق، استفاده نادرست از دستگاه، استفاده طولانی مدت اشاره کرد. ماشین‌های لباسشویی از این قاعده مستثنا نیستند. به همین دلیل در زیر به روش‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در تهران پرداخته‌ایم.

  • تماس با شماره تلفن 02158941 برای برقراری ارتباط با کارشناسان نمایندگی آسان‌ترین راه حل مشکل ماشین لباسشویی مجیک است.
  • راههایی چون ثبت‌نام آنلاین در سایت و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مجیک برای رفع مشکل ماشین لباسشویی نیز در دسترس هستند.
  • با اعلام خرابی توسط شما؛ کد اشتراک و نام تکنسین برایتان ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار نهایتا تا یک ساعت در منزل شما حضور یافته و مشکل ماشین لباسشویی مجیک را با استفاده از قطعات اورجینال برطرف می‌نماید.
  • برگه گارانتی و برگه فاکتور باید در پایان کار به شما تحویل داده شود تا علاوه بر مطلع شدن از هزینه تعمیرات دستگاه در صورت خرابی مجدد بتوانید از گارانتی قطعه استفاده نمایید.
  • همچنین شما اگر فرم نظرسنجی نمایندگی را پر نمایید؛ می‌توانید به تعمیرکار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در تهران

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در تهران به شرح زیر است؛ شهروندان تهرانی از فعالیت نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک رضایت کامل دارند. این افراد، مهم ترین ویژگی این نمایندگی را حضور متخصصان مجرب و با تجربه عنوان نمودند.
تخصص و تجربه افراد، باعث افزایش دقت و سرعت عمل آنها به هنگام تعمیرات می شود. این موضوع باعث می شود مشکلات و ایرادات موجود در دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و بر طرف شود. حسن اخلاق، رفتار پسندیده و تعهد کاری متخصصان این نمایندگی، از دیگر موارد عنوان شده از سوی مشتریان بوده است.
تکنسین های نمایندگی تعمیرات مجیک، با تعهد و مسئولیت پذیری بالا، به مشتریان مشاوره می دهند و هر گونه ابهام و سؤالی را برای آنان بر طرف می نمایند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مجیک به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مجیک توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک MAGIC در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در محل و منزل در این بخش ارائه شده است؛ از جمله امتیازهای نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک حضور در محل و منزل است. با وجود این امتیاز، مشتریان می توانند بدون اتلاف زمان و هزینه، تعمیرات را انجام دهند. همچنین کلیه هزینه های تعمیر اعم از کرایه وسیله نقلیه، کرایه متصدی حمل و … حذف می شود.
ضمن اینکه مشتریان نیز زمانی را برای هماهنگی این موارد از دست نمی دهند. از طرفی دیگر، زمان بندی برای انجام تعمیر، توسط خود مشتری تعیین می شود. نمایندگی‌ مجیک محدودیت زمانی و مکانی را حذف کرده است.
در هر نقطه از تهران که سکونت داشته باشید، در هر ساعت از شبانه روز، می توانید میزبان تکنسین های این نمایندگی باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه های جانبی بر مشتریان، ارائه می شوند. موضوع زمانی قابل لمس است که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی باکنشت با برخورداری از تخصص و تجربه لازم، ایرادات قطعات را برطرف می کنند.

در برخی از موارد، تعمیرکاران ناشی در همان ابتدای کار، تعویض قطعه را توصیه می کنند. در حالی که متخصصان این مجموعه در راستای حمایت از مشتریان و کاهش هزینه ها، تعمیر قطعه معیوب را در اولویت کار خود قرار می دهند. گاهی تعمیر قطعات خراب، از حساسیت بالایی برخوردار است که در این حالت نیز تعمیرکاران حرفه ای این نمایندگی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک

تعرفه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در جدول زیر درج شده است:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک
هزینه نصب ماشین لباسشویی مجیک 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی مجیک 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مجیک 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی مجیک 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی مجیک بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی مجیک 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی مجیک 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی مجیک 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی مجیک 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی مجیک 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی مجیک 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی مجیک 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی مجیک 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی مجیک بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی مجیک 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی مجیک

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی مجیک در ادامه بیان شده است؛ پس از انجام تعمیر ممکن است دستگاه مجدداً دچار مشکلات غیر قابل پیش بینی شود که نیازمند پرداخت مبلغ مازاد برای تعمیرات می باشد؛ اما اگر از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک استفاده کرده باشید مشمول ضمانت یکساله خدمات تعمیرات می شوید. به این معنا که در هنگام بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی پس از تعمیر، می توانید از خدمات این مرکز به صورت رایگان بهره مند می شوید.
در طول یک سال، می توانید تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک را به دستان تعمیرکاران این مرکز سپرده و از خدمات آنها به صورت رایگان استفاده کنید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی مجیک توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی مجیک در این بخش شرح داده شده است؛ یکی از فاکتور های مهمی که در عملکرد دستگاه نقش بسزایی دارد، استفاده از قطعات اورجینال می باشد. این موضوع زمانی قابل درک است که قطعه و یا قطعاتی دچار نقص و یا خرابی شده باشد. چنانچه از قطعات غیر اصلی در دستگاه استفاده شود، نه تنها طول عمر دستگاه را کاهش می یابد بلکه در عملکرد آن نیز، اختلال ایجاد می شود.

پیشنهاد می شود با مرکزی معتبر نظیر نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک تماس حاصل نمایید تا از استفاده از قطعات اورجینال در تعمیر دستگاه مطمئن باشید. اعتبار این نمایندگی در تعهد کاری و تعمیرات اصولی می باشد. در ادامه به برخی از ایرادات متداول در دستگاه اشاره می کنیم:

غلتک ماشین لباسشویی مجیک نمی چرخد، برای تعمیرات ماشین لباسشویی چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن غلتک آن است. در صورت نچرخیدن غلتک ماشین لباسشویی مجیک باید موارد زیر را برای تعمیر به کار گیرید:

  • چرخش صفحه و یا غلتک دستگاه ماشین لباسشویی، نشان دهنده شستشوی بهینه و مهم تر از آن، عملکرد صحیح دستگاه می باشد.
  • اگر متوجه عدم چرخش آن شدید، ممکن است محفظه را بیش از حد معمول از لباس های کثیف پر کرده باشید و لازم است از حجم زیاد لباس ها بکاهید.
  • در صورتی که با این اقدام، مشکل چرخش بر طرف نشد پیشنهاد می شود از متخصصان یک نمایندگی تعمیرات مجاز کمک بگیرید.

اگر غلطک دستگاه شما نمیچرخد، جهت عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در تهران در ارتباط باشید.

برای رفع مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی مجیک چه کاری انجام دهیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت سروصدای زیاد ماشین لباسشویی مجیک باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع ایراد به کار گیرید:

  • در حالت عادی، فعالیت ماشین لباسشویی با صدای نرمالی همراه است؛ اما گاهی این صدا از حالت معمول خارج می شود.
  • این امر ممکن است به دلیل قرار گرفتن وسیله ای کوچک در درام بوده و یا در داخل پمپ تخلیه، جسمی گیر کرده باشد.
  • لازم است این دو بخش را مورد بررسی قرار دهید.
  • همچنین برخورد سگک و دکمه های لباس به بدنه دستگاه نیز از دلایل تولید صدا می باشد.
  • نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک توصیه می کند، پیش از قرار دادن لباس ها در دستگاه، جیب ها را از کلیه وسایل و اشیاء خالی نمایید.
  • هم چنین دکمه های لباس را در حالت بسته نگه دارید، به صورتی که با بدنه دستگاه تماس نداشته باشد.

اگر مشکل صدا و لرزش در دستگاه شما حل نشد، جهت عیب یابی و رفع مشکل با خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در منزل در تماس باشید.

چرا بدنه ماشین لباسشویی مجیک باعث برق گرفتگی می شود؟ تعمیرکار لباسشویی در این مورد چه نظری دارد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی برق گرفتگی بدنه آن است. در صورت برق گرفتگی بدنه لباسشویی مجیک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • این مشکل زمانی رخ می دهد که سیم های رابط دچار خرابی و اتصالی شده باشند.
  • در این هنگام لازم است سیم را از پریز برق جدا نموده و سلامت آن را مورد بررسی قرار دهید.
  • پیش از جستجو و شناسایی رشته سیم خراب، لازم است ﭘﻤﭗ، ﺷﯿﺮ اﻟﮑﺘﺮﯾﮑﯽ، واتر پمپ، ﻫﯿﺪرو اﺳﺘﺎت و ﻫﯿﺘﺮ را ﻗﻄﻊ کنید.
  • البته پیشنهاد می شود در این امر از همکاری و مشاوره این نمایندگی معتبر تعمیرات کمک بگیرید.

اگر بدنه دستگاه شما مشکل برق گرفتگی دارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در تهران در ارتباط باشید.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی مجیک از چیست؟ نحوه تعمیر لباسشویی در این مورد چگونه است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب لباسشویی مجیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت خراب بودن قفل درب لباسشویی درب دستگاه باز نمی شود.
  • همچنین در صورتی که ایراد در میکروسوئیچ باشد نیز درب لباسشویی باز نمی شود.

اگر درب دستگاه شما باز نمیشود، جهت حل مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در منزل در ارتباط باشید.

برای برطرف کردن مشکل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی مجیک چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب لباسشویی مجیک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی باید به کار گیرید:

  • اگر متوجه شدید که درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود، اولاً بررسی کنید که لباسی لای درب نمانده باشد.
  • در ضمن قفل درب و میکروسوئیچ را نیز بررسی کنید تا خراب نشده باشند.

اگر درب دستگاه شما بسته نمیشود، کافی است جهت عیب یابی با خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در محل در تماس باشید.

ماشین لباسشویی مجیک اتصالی دارد، چگونه آن را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی اتصالی آن است. در صورت اتصالی داشتن ماشین لباسشویی مجیک باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در سیم کشی داخلی سبب می شود تا دستگاه برق دار شده باشد.
  • همچنین اگر برد لباسشویی نیز دچار ایراد شده باشد، دچار اتصالی می شود.

اگر مشکل اتصالی در دستگاه شما برطرف نشد، کافی است جهت عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در محل تماس حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی مجیک لباس ها را تمیز نمی کند؛ برای عیب یابی این مورد چه کاری باید انجام داد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تمیز نشدن لباس ها است. در صورت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی مجیک باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که بیش از اندازه، لباس در دیگ قرار داشته باشد و اگر مواد شوینده نامرغوب درون دستگاه باشد، این مشکل پدید می آید.

اگر دستگاه شما لباس ها را تمیز نمیکند، لازم است جهت عیب یابی و رفع مشکل با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در تهران در تماس باشید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در هوم خانه استفاده کنیم؟

استفاده از ماشین لباسشویی به مدت طولانی، مستلزم رعایت نکات اصولی و نگهداری مناسب از آن می باشد. در صورت عدم رعایت این نکات ممکن است دستگاه سریعاً خراب شود. در این حالت نه تنها کاربردی در راستای شستشوی لباس ها ندارد، بلکه هزینه های اضافی برای شما ایجاد می کند.
در صورت بروز مشکل در دستگاه، کافی است با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک، هوم خانه در ارتباط باشید. این نمایندگی به صورت 24 ساعته به مشتریان، سرویس دهی می کند. هم چنین متخصصان حرفه ای و متعهد آن، در اسرع وقت و با کم ترین هزینه، کار تعمیر را با نتیجه مطلوب انجام می دهند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در این بخش شرح داده شده است:

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک
  4. کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد
  5. ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست