تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی فیلیپس می تواند یک گزینه مطمئن برای خرید باشد. گنجایش بالا و فیلترهای مقاوم که از خروج گرد و غبار جلوگیری می کنند دو آپشن مهم در این محصول به شمار می آیند. برخی از مدل های این محصول قابلیت جمع آوری مایعات را نیز دارند. یک جاروبرقی خوب باید از کیفیت بالای بدنه نیز برخوردار باشد، چرا که امکان دارد در هنگام استفاده از جاروبرقی، بدنه جاروبرقی به دیوار یا پایه های مبلمان برخورد کند و آسیب ببیند. در صورت عملکرد نامناسب جاروبرقی از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در محل بهره مند شوید.

با استفاده از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی فیلیپس نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس
  • نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران
  • خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در محل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس در محل
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی فیلیپس
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در هوم خانه به صورت زیر می باشد:

  • در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می توانید به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید و یا با شماره تلفن نمایندگی هوم خانه تماس حاصل فرمایید.
  • پس از برقراری تماس، مشخصات شما در مرکز ثبت شده و نام تعمیرکار با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  • تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس کمتر از یک ساعت زمان می برد تا در محل مورد نظر شما حاضر شود.
  • بعد از ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر جاروبرقی فیلیپس در محل به شما فاکتور و ضمانت نامه تقدیم شده و از نحوه ارائه خدمات نظرسنجی صورت می گیرد.

نحوه تماس با خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس Philips در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران

نحوه تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران به شرح زیر است؛ تعمیرکاران حرفه ای در همه جای تهران حضور دارند کافی است با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس تماس گرفته تا یکی از تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه خود را به محل شما اعزام کنند. این سرویس دهی در تمامی مناطق تهران توسط تعمیرکاران خبره و چیره دست صورت می گیرد. لازم به ذکر است تمامی شعبات نمایندگی تعمیرات فیلیپس در سطح شهر تهران دارای جواز کسب از اتحادیه تعمیرکاران می باشند.

کیفیت خدمات و شفافیت قیمت، تعمیرکاران این مجموعه را به تعمیرکاران نمونه تبدیل کرده است. آنها در حین انجام تعمیر جاروبرقی فیلیپس اگر تشخیص دهند که باید قطعه معیوب تعویض شود آن را با یک قطعه اورجینال تعویض می کنند تا هم کارایی جاروبرقی افزایش پیدا کند و هم دیگر جاروبرقی از این ناحیه دچار آسیب نشود.
تعمیرکاران متخصص و مجرب ضمانت یک ساله خدمات خود را به منظور اطمینان مشتری به آنها تقدیم کرده و صداقت خود را تثبیت می کنند.

خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی فیلیپس شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.
در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی فیلیپس شما را انجام می دهند.

خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس Philips در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ این روزها کمتر کسی وقت می کند تا لوازم خانگی خراب خود را به تعمیرگاه ببرد و چند ساعت معطل شود. یکی از خدماتی که نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس ارائه می دهد اعزام تعمیرکار به محل و منزل می باشد.

پس از تماس با مرکز تعمیرات، کارشناس مربوطه اطلاعات لازم از جمله آدرس محل سکونت و علت خرابی ایجاد شده در جاروبرقی را از شما پرسیده و با تشکیل یک پرونده، هماهنگی های لازم را برای مراجعه تعمیرکار به محل انجام می دهد.
تعمیرکاران نمایندگی فیلیپس در جهت تعمیر آسان دستگاه ها، خدمات خود را در محل و منزل در حضور مشتری انجام می دهند. تعمیرکاران ما با حضور در محل و منزل ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه، در صورتی که با تجهیزات کامل در محل حضور پیدا کنند، تمام ایرادات وارد به جاروبرقی را مانند کار در تعمیرگاه برطرف خواهند کرد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در زیر بیان شده است؛ به دلیل این که متخصصان در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به تمام قطعات جاروبرقی آشنایی کامل دارند، هرگونه مشکل در جاروبرقی را در سریع‌ ترین زمان و به‌ بهترین شکل ممکن برطرف می کنند.
تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه ی معیوب در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام می شود. بسیاری از افراد نسبت به تعرفه خدمات تعمیر جاروبرقی بی اطلاع هستند و تصور می کنند تعمیرکاران مبالغ زیادی را از آنها دریافت می کنند در صورتی که اگر تعمیرکار از نمایندگی مجاز اعزام شده باشد تمام هزینه های دریافتی تعمیرکار طبق نرخ اتحادیه می باشد.
تمام خدمات ارائه شده اعم از تعمیر قطعه، تعویض قطعه و سرویس جاروبرقی را اگر از نمایندگی مجاز دریافت کنید هزینه پرداختی شما نسبت به سایر مراکز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس، در جدول زیر برای شما به صورت کامل درج شده است:

خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس
تعویض بلبرینگ جاروبرقی فیلیپس 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی فیلیپس 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی فیلیپس 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی فیلیپس 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی فیلیپس 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی فیلیپس 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی فیلیپس 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی فیلیپس 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی فیلیپس 110,000 الی 220,000 تومان

 

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی فیلیپس توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی فیلیپس در زیر ارائه شده است؛ اگر با خراب شدن جاروبرقی Philips قصد تعمیر آن را دارید سعی کنید با مطالعه مشکلات جاروبرقی یک عیب یابی دقیق انجام داده و مسیر تعمیرات را به درستی انتخاب کنید.
برخی از مشکلات و معایب جاروبرقی می‌توانند بسیار ساده و قابل برطرف شدن توسط شما باشند و برخی دیگر از مشکلات بسیار پیچیده باشند که باید به دست متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس برطرف شود.

دلیل روشن نشدن جاروبرقی فیلیپس چیست؟

برای بررسی  علت کار نکردن جاروبرقی خود، موارد زیر را برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس به کار بگیرید:

  • به دلیل اینکه شاخک ‌های سیم جمع کن به حلقه‌ های گردان قرقره اتصال ندارد، برق وارد دستگاه نمی شود، در نتیجه جاروبرقی روشن نخواهد شد.
  • رله‌ ها باید بسته شوند تا جاروبرقی روشن شود، برای بررسی رله ‌ها ابتدا جاروبرقی را به برق وصل کنید و با استفاده از یک پیچ‌ گوشتی که دسته عایق دارد کلید قدرت رله را ببندید.
  • اگر جاروبرقی کار کرد، رله یا سیم‌ های آن آسیب دیده است و باید تعویض شوند.
  • مدار جاروبرقی از نوع سری می باشد اگر یکی از فنرها خراب شود و زغال به کلکتور نچسبد، به دلیل سری بودن مدار، جاروبرقی روشن نخواهد شد.
  • اجزای مدار سری را با استفاده از یک اهم‌ متر بررسی کرده و پس از پیدا کردن ایراد آن را برطرف کنید.

اگر مشکل جاروبرقی فیلیپس حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

علت وجود لرزش در جاروبرقی فیلیپس چیست؟

در صورت لرزش جاروبرقی از نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در این اوقات استفاده کنید:

  • با شل شدن نگهدارنده های پلاستیکی موتور، لرزش در جاروبرقی اتفاق می افتد.
  • آنها را در جای خود فیکس کرده و در صورت فرسوده شدن آنها را تعویض کنید.

برای حل مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس هوم خانه تماس بگیرید.

علت گرم شدن جاروبرقی فیلیپس در حین استفاده چیست؟

در زمان بررسی دلیل گرم شدن بدنه جاروبرقی باید موارد زیر را برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در این مواقع چه رعایت شود:

سعی کنید تمام خانه را به یکباره با جاروبرقی نظافت نکنید. بعد از نظافت هر قسمت اجازه دهید جاروبرقی کمی خنک شده سپس به کار خود ادامه دهید. خرابی ترموستات و خرابی فن جاروبرقی نیز می توانند به داغ شدن جاروبرقی کمک کنند.

نیم ‌سوز شدن موتور جاروبرقی نیز یکی دیگر از دلایل گرم شدن این دستگاه است، توصیه می شود از جاروبرقی استفاده نکرده و از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس برای تعمیر موتور و سایر قسمت های جاروبرقی کمک بخواهید.

چرا جاروبرقی فیلیپس صدای غیر طبیعی می دهد؟

در صورتی که صدای غیرطبیعی از جاروبرقی شنیده می شود، باید برای تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در این مواقع موارد زیر را دنبال کنید.

  • اگر احساس کردید علاوه بر صدای طبیعی جاروبرقی صداهای دیگری به گوشتان می رسد، جاروبرقی را خاموش کرده و برخی از موارد از جمله بلبرینگ و بوش را چک کنید.
  • در صورت نیاز برای تعویض بلبرینگ و بوش اقدام نمایید.
  • با خراب شدن این قطعات آرمیچر و کفشک‌ ها با هم درگیر شده و باعث تولید صدای بیشتر در جاروبرقی می کنند.
  • اگر هر یک از پره‌ های فن جاروبرقی شکسته شده باشد، موجب صدای بلندتر در دستگاه می‌شود.

اگر مشکل جاروبرقی فیلیپس حل نشد با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران تماس بگیرید.

چرا در هنگام روشن کردن جاروبرقی فیلیپس فیوز برق می پرد؟

در این بخش به کمک تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس به بررسی نحوه رفع این مشکل خواهیم پرداخت:

  • اگر بین سیم ‌های رابط، اتصال کوتاه رخ دهد ممکن است فیوز قطع شود. برای رفع این مشکل سیم ‌های رابط و جعبه ترمینال را بررسی کنید.
  • با وجود اتصالی در کلید خاموش و روشن جاروبرقی و روشن کردن جاروبرقی، فیوز برق قطع خواهد شد آنها را بررسی کنید و در صورت مشاهده خرابی کلیدها را تعویض کنید.

اگر دستگاه خراب شده باشد باید با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران تماس بگیرید.

مشکل کم بودن قدرت موتور جاروبرقی فیلیپس به چه علت است؟

در صورت کم بودن قدرت موتور، راهکارهای زیر را برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی فیلیپس در این اوقات به کار گیرید:

  • کثیف شدن کلکتور جاروبرقی را با استفاده از تینر و بنزین برطرف کنید. البته باید دقت داشته باشید تینر با سیم‌ پیچ ‌ها تماس نداشته باشد؛ چرا که موجب سوختن سیم پیچ ها می شود.
  • اگر برای نظافت کلکتور از سمباده استفاده می کنید دقت داشته باشید ذرات مابین شیارهای تیغه و زغال را کاملا پاک ‌کنید.
  • باقی ماندن این ذرات و اتصال آنها سوختن آرمیچر را در پی خواهد داشت.
  • اگر زغال جاروبرقی کوتاه‌ تر از حد استاندارد باشد قدرت موتور جاروبرقی کاهش پیدا می کند.
  • با خرابی یاتاقان، آرمیچر خراب می شود، با تعمیر این قطعات قدرت اولیه را به موتور جاروبرقی بازگردانید.
  • کم شدن قدرت موتور جاروبرقی از علائم نیم ‌سوز شدن موتور نیز می باشد.

اگر مشکل دستگاه حل نشد، باید از نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در هوم خانه کمک بگیرید.

در صورت شکسته شدن چرخ های جاروبرقی فیلیپس چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورتی شکسته شدن چرخ جاروبرقی فیلیپس می توانید راهکارهای زیر را برای رفع ایراد به کار گیرید:

  • در صورت شکسته شدن چرخ جاروبرقی، دستگاه حرکت نمی کند، بنابراین باید به دنبال رفع آن باشید.
  • به شما توصیه می کنیم که از کشیدن جاروبرقی بر روی سطوح ناهموار به شدت خودداری کنید.

در صورت نیاز به تعویض جاروبرقی فیلیپس می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی فیلیپس چیست؟

در زمان بررسی علت بوی سوختگی از جاروبرقی آرچلیک بهتر است نکات زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • در صورت بوی سوختگی از جاروبرقی باید فیلتر را بررسی کنید، کثیف بودن فیلتر عامل بوی سوختگی می شود.
  • باید فیلتر را به طور مرتب تعویض کنید و آن را تمیز کنید.
  • باید گردوغبار و آلودگی از قطعات جاروبرقی پاک شود تا بوی سوختگی به مشام نرسد.

اگر با بررسی و جا انداختن فیلتر ها مشکل بوی سوختگی برطرف نشد بهتر است به یک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در محل مراجعه کنید.

چرا جاروبرقی فیلیپس بوی بد می دهد؟

در صورت بوی بد جاروبرقی باید راهکارهای زیر را برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در این مواقع به کار گیرید:

اگر دستگاه بوی بدی بدهد و مشکل حل نشد، می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

عیب یابی جاروبرقی فیلیپس

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در زیر شرح داده شده است؛ کیفیت ارائه خدمات و ارائه خدمات پیشرفته از جمله موضوعاتی است که هنگام تعمیر جاروبرقی باید به آن توجه داشته باشید.

با توجه به حساس بودن قطعات جاروبرقی بهتر است تعمیر این وسیله را به فردی حرفه ای بسپارید. بهره گیری از تکنسین های مجرب و استفاده از روش های جدید تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس توانسته است به موفقیت های این مرکز کمک شایانی کند. یک تعمیر موفق با عیب یابی جاروبرقی درست حاصل می شود.
متخصصین مجرب برای عیب یابی علاوه بر تجربه، باید مهارت کافی برای انجام این کار را نیز داشته باشند. آنها برای رسیدن به این حد از توانایی آموزش های لازم را گذرانده و آزمون و خطاهای زیادی را انجام داده اند. بدون شک دقت بالای تعمیرکار و استفاده از ابزارهای عیب یابی و تعمیرات، منجر به بالا رفتن کیفیت تعمیر خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس درهوم خانه

نتیجه گیری از خرید هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در زیر شرح داده شده است؛ تعمیرکاران Homekhane به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس از تجربه بالا و تخصص کافی برخوردار هستند و با فنون تعمیر جاروبرقی به خوبی آشنا هستند.
از جمله خدماتی که هوم خانه ارائه می دهد تعمیر جاروبرقی در محل می باشد که با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شده است. در صورتی که جاروبرقی معیوب شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد استفاده از قطعات فابریک مسلما کیفیت کار تعمیرکار را بالا برده و کارایی جاروبرقی را سال ها افزایش می دهد. بهتر است با دیدی باز و اطمینان کامل تعمیر جاروبرقی خود را به هوم خانه بسپارید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
فرزين 14 مهر 1401

سلام زانويي جاروفيليپس FC9160 داريد

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 30 مهر 1401

    سلام. برای اطلاع از موجودی این قطعه با کارشناسان سایت آی پی یدک تماس حاصل نمایید.

    پاسخ دادن