تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و  با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی سونیا با قدرت 2200 وات، مکش بسیار قوی، کیسه شش لیتری پارچه ای قابل شستشو و نشانگر پر بودن کیسه، دستگیره شمشیری با نگهدارنده متعلقات و … می تواند یکی از بهترین برندها در زمینه انتخاب جاروبرقی های به روز باشد. با این وجود این دستگاه مانند سایر دستگاه های الکتریکی ممکن است پس از مدتی استفاده دچار خرابی و مشکلات دیگر شود که بهترین راه، تعمیر به موقع و مراجعه به نمایندگی های مجاز در این حوزه می باشد. در همین راستا هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در تهران با استفاده از متخصصان مجرب خود آماده است تا تعمیرات این محصول را انجام دهد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی سونیا نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در تهران
  • نمایندگی تعمیر جاروبرقی سونیا در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی سونیا در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی سونیا در محل
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی سونیا
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی سونیا
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا Suniya در تهران

نحوه تماس با خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا با شعبه نزدیک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا به محل مورد نظر خود تماس بگیرید یا در سایت هوم خانه به ثبت درخواست آنلاین بپردازید.
  • پس از تماس، اطلاعات و مشخصات شما در سیستم مرکز ثبت می گردد.
  • سپس نام تعمیرکار با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  • تعمیرکار مربوطه ظرف کمتر از یک ساعت جهت ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی سونیا در محل حاضر می شود.
  • پس از انجام خدمات فاکتور و ضمانتنامه رسمی نمایندگی به شما ارائه شده و از نحوه ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی سونیا از شما نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا Suniya در تهران

 

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در تهران

خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی سونیا در تهران به شرح زیر می باشد:

نمایندگی تعمیرات سونیا با توجه به دارا بودن شعب مختلف نمایندگی، در کلیه مناطق تهران به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. متقاضیان دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در تهران می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری و با تماس تلفنی از این خدمات بهره گیرند.

این مرکز با بهره گیری از متخصصان مجرب خود در زمینه تعمیر لوازم الکتریکی می تواند جاروبرقی شما را تعمیر نماید. این تکنسین ها به علت آشنایی کامل با قطعات و گذراندن دوره های مختلف در زمینه تعمیر جاروبرقی، به راحتی جاروبرقی شما را عیب یابی نموده و اقدامات لازم را در خصوص تعمیر آن انجام می دهند.

خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی سونیا در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در محل و منزل به شرح زیر می باشد:

مهم نیست در کجای شهر تهران ساکن هستید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در محل و منزل می توانند مشکل شما را جهت مراجعه به نمایندگی سونیا جهت تعمیرات جاروبرقی رفع نمایند. کافی است با تعمیرگاه مجاز سونیا تماس گرفته، مشخصات خود اعم از نام مشتری، آدرس محل سکونت و … را ثبت نمایید. پیک های این تعمیرگاه مجاز در اسرع وقت به محل مراجعه و تحت نظارت خود شما اقدام به انجام تعمیرات می ‌کنند. اولویت این متخصصین، تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه است.

با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار دستگاه در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعات اورجینال و اصل را بر روی دستگاه شما نصب می شود. از دیگر خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در تهران ضمانت یکساله خدمات است. بنابراین پس از تعمیر، چنانچه دستگاه شما مجدداً با مشکل مشابهی در این بازه مواجه گردد، تعمیرکاران این نمایندگی بدون اخذ هزینه جاروبرقی شما را تعمیر می نمایند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا

هزینه تعمیر جاروبرقی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در زیر ذکر شده است:

تعمیر و رسیدگی به موقع لوازم برقی معیوب و مراجعه به تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی نگرانی شما از پرداخت هزینه های اضافی برطرف خواهد کرد. این هزینه ها در نمایندگی تعمیر جاروبرقی سونیا بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تعیین می گردد. در صورتی که تعمیر دستگاه شما در منزل یا محل کار انجام گیرد، علاوه بر دستمزد تعمیرکار، هزینه ایاب و ذهاب نیز از مشتری دریافت می شود. از هزینه های دیگر موثر می توان به قیمت قطعات مورد نیاز اشاره نمود که به نظر می رسد اصلی ترین فاکتور در این خصوص باشد. از آنجایی که مهمترین هدف نمایندگی جلب رضایت مشتری و کاهش هزینه های اضافی بر دوش خانواده ها می باشد. لذا کلیه خدمات پس از فروش و تعمیر با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در منزل و محل کار به مشتری ارائه می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی سونیا

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی سونیا بر اساس جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات جاروبرقی سونیا هزینه تعمیر جاروبرقی سونیا
تعویض بلبرینگ جاروبرقی سونیا 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی سونیا 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی سونیا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی سونیا 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی سونیا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی سونیا 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی سونیا 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی سونیا 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی سونیا 110,000 الی 220,000 تومان

 

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی سونیا توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی در زیر بیان شده است:

از آنجا که جاروبرقی سونیا جزء پرکاربردترین لوازم خانگی می باشد، ممکن است تحت شرایطی دچار انواع خرابی ها شود. ما در اینجا به سوالات متداول و مرسوم مشتریان درباره عیب یابی جاروبرقی می پردازیم.

اما توصیه می شود در صورت نیاز برای تعمیر و تعویض قطعه، به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا مراجعه نمایید.

دستگاه روشن روشن نمی شود، برای تعمیرات جاروبرقی سونیا در این مواقع چه باید کرد؟

در صورتی که جاروبرقی سونیا روشن نمی شود باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • پریز برق ندارد: بهترین روش برای چک کردن، ولت متر می باشد. برقی پریز را اندازه گیری کنید در صورت مشکل، آن را برطرف نمایید.
  • دوشاخه جاروبرقی یا سیم رابط قطع شده است: بدنه را باز نموده و بوسیله ولت متر رسیدن برق به سیم جمع کن را چک نمایید. ابتدا باید دوشاخه را به پریز وصل نمایید و چون جاروبرقی دارای برق می شود، بسیار احتیاط نمایید.
  • کلید قطع و وصل جاروبرقی خراب است: جاروبرقی را از برق بکشید و کلید روشن و خاموش را با اهم متر تست نمایید. در صورتی که کلید روشن باشد، عقربه عدد صفر و در غیر این صورت بی نهایت را نشان می دهد. در صورت نیاز کلید را تعویض نمایید.
  • موتور جاروبرقی کاملا سوخته است: این مشکل پس از مرحله نیم سوز شدن موتور پیش می آید. معمولا موتور پس از نیم سوز شدن مدتی به کار خود ادامه می دهد تا اینکه ارتباط سری اجزا موتور کاملا قطع شود. برای تعمیر آن می توانید به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا مراجعه نمایید.

چرا مکش جاروبرقی سونیا ضعیف شده است؟

در صورت ضعیف شدن مکش جاروبرقی باید راهکارهای زیر را برای تعمیر جاروبرقی سونیا در این مواقع به کار ببرید:

  • کیسه زباله پر شده است: در صورتی که کیسه از نوع پارچه ای می باشد به صورت مرتب آن را بشویید تا ذرات گرد و غبار از منافذ پارچه زدوده شود.
  • لوله های خرطومی جاروبرقی مسدود یا سوراخ شده است: بررسی نمایید که اشیایی مانند پارچه یا پلاستیک در لوله گیر نکرده باشد. در خصوص برس جاروبرقی ممکن است با مو یا سایر موارد مسدود شود.
  • فیلتر جاروبرقی کثیف شده است.
  • پروانه های جاروبرقی خراب شده است: جاروبرقی را باز کرده و پروانه یا پروانه های آن را چک نمایید. در صورت خرابی، بهتر است پروانه معیوب را تعویض نمایید.
  • بلبرینگ ها یا بوش ها خراب شده اند: خرابی بلبرینگ یا بوش باعث درگیری بین آرمیچر با کفشک های جاروبرقی می گردد که صدای ناهنجاری تولید می کند.
  • نگهدارنده های لاستیکی جاروبرقی خراب شده اند: در جاروبرقی به علت سرعت زیاد موتور، لرزش شدیدی در بدنه ایجاد می گردد و چون بین قطعات مختلف دستگاه از رابط ها یا نگهدارنده های لاستیکی استفاده می شود.

لازم است بدانید که تعویض قطعات جاروبرقی نیاز به تخصص و مهارت دارد، پس بهتر است توسط تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا بررسی و تعویض شوند.

علت خاموش شدن جاروبرقی سونیا چیست؟

در صورتی که جاروبرقی بصورت ناگهانی خاموش می شود، نکات زیر را برای تعمیر جاروبرقی سونیا در این مواقع مورد بررسی قرار دهید.

  • بهتر است ابتدا برق ساختمان، پریز برق، دوشاخه، کابل جاروبرقی را بررسی نمایید و توصیه می شود این اقدامات به صورت مرحله به مرحله انجام گیرد تا محل دقیق خرابی مشخص شود. حتی ممکن است مشکل در سیم رابط جاروبرقی، سیم جمع کن و کلید خاموش و روشن دستگاه باشد.
  • سیم کشی داخلی دستگاه را نیز چک نمایید تا در صورت قطعی مشکل آن رفع گردد.
  • یکی دیگر از دلایل خاموشی خودکار جاروبرقی و داغ شدن بیش از حد آن به علت استفاده طولانی مدت و نیز موتور جاروبرقی می باشد.

به دلیل تخصصی بودن عیب یابی این مورد بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا کمک بگیرید.

چرا جاروبرقی سونیا منظم کار نمی کند؟

جاروبرقی سونیا به صورت منظم کار نمی کند که می تواند به دلایل زیر باشد:

  • خرابی زغال ها و تیغه های جاروبرقی یکی از علل کار نکردن جاروبرقی می باشد که در صورت نیاز باید مجددا تنظیم گردد.
  • ممکن است آرمیچر دستگاه نیم سوز شده باشد و یا کلاف ها سوخته باشند، بررسی نمایید و در صورت مشکل این قطعات باید تعویض گردند.
  • این امکان وجود دارد که موتور نیم سوز شده باشد.

عیب یابی و بررسی دقیق این قطعات و در صورت نیاز تعویض آن ها را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا بسپارید.

چرا دکمه ی پاور و یا سیم جمع کن جاروبرقی سونیا کار نمی کند؟

در صورت کار نکردن دکمه پاور باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام داد:

  • بهتر است برای رفع این مشکل قاب رویی جاروبرقی را برداشته و در صورت گیر کردن دگمه ها، آنها را آزاد نمایید و در صورت فرسودگی و هرز بودن لازم است این قطعات جایگزین گردند.
  • این امکان وجود دارد که دکمه پاور دچار آسیب شده باشد.

اگر مشکل جاروبرقی سونیا حل نشد، می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در تهران تماس بگیرید.

چرا موتور جاروبرقی سونیا بصورت یکسره کار می کند؟

در صورت یکسره کار کردن موتور جاروبرقی سونیا باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • این مشکل بر اثر خرابی دیمر دستگاه پیش می آید. توصیه می شود دیمر را در به صورت مداوم در درجه آخر نگذارید.
  • حتما کلید روشن و خاموش را مورد بررسی قرار دهید.

اگر جاروبرقی سونیا به طور یکسره کار می کند و مشکلش برطرف نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی سونیا بوی سوختگی می دهد؟

از جاروبرقی سونیا دود یا بوی سوختنی بلند شده است که می تواند به دلایل زیر باشد:

  • انسدادی در جاروبرقی و عدم عملکرد مناسب تسمه آن
  • گیر کردن مو یا نخ در برس جاروبرقی
  • مشکل در سیم کشی دستگاه
  • هرگونه انسداد در اتصالات و قطعات دستگاه که باعث وارد شدن فشار به موتور جاروبرقی گردد.
  • لازم است بدانید که باید به صورت دوره ای برای شستن اجزای جاروبرقی خود اقدام کنید.

در صورت بلند شدن بوی سوختگی از جاروبرقی و حل نشدن مشکل، باید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در تهران تماس بگیرید.

مشکل لرزش جاروبرقی سونیا در حین استفاده چیست؟

در صورتی که جاروبرقی سونیا در حین کار دچار لرزش شود؛ برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟

  • در صورتی که پلاستیک های نگه دارنده بین قطعات جاروبرقی شل شده باشد یا دچار فرسودگی شده باشند، دستگاه ممکن است دچار لرزش شود.
  • بنابراین می توانید با تعویض پلاستیک های نگه دارنده، لرزش را کم کنید.

برای حل مشکل می توانید با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر جاروبرقی سونیا هوم خانه تماس بگیرید.

علت گرم شدن جاروبرقی سونیا در حین استفاده چیست؟

در صورت گرم شدن جاروبرقی سونیا باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • استفاده بیش از حد از جاروبرقی سونیا سبب می شود تا دستگاه داغ کند. در صورتی که فن یا پروانه خراب شده باشد، دستگاه داغ می کند، بنابراین برای اینکه بتوانید مشکل گرم شدن جاروبرقی سونیا را حل کنید، باید بتوانید این قطعات را بازبینی و تعمیر کنید.
  • نیم سوز شدن موتور نیز علت دیگر گرم شدن جاروبرقی است.

در صورتی که مشکل تعمیرات جاروبرقی سونیا حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در تهران تماس بگیرید.

عیب یابی جاروبرقی سونیا

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی سونیا به شرح زیر می باشد:

با توجه به افزایش روزافزون میزان تقاضا جهت خدمات پس از فروش از سوی مشتریان، تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی سونیا سعی نموده با افزایش دانش و مهارت تکنسین ها، بالاترین خدمات را با کمترین هزینه ها ارائه نماید. افزایش درخواست ها جهت تعمیرات جاروبرقی از سوی نمایندگی نشان دهنده رضایت مشتریان از این خدمات این شرکت می باشد. متخصصان مجرب این مجموعه به دلیل آشنایی کامل و تسلط در زمینه عیب یابی و تعمیرات دستگاه، به سرعت و دقت دستگاه را تعمیر و با هدف تعمیر قطعه بجای تعویض آن، ضمن افزایش کیفیت دستگاه، هزینه های مشتری را نیز تقلیل می دهند.

مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه که نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا است به شرح یر می باشد:

نمایندگی تعمیر جاروبرقی سونیا Homekhane این آمادگی را دارد دستگاه جاروبرقی شما را در محل مورد نظرتان و یا تعمیرگاه تعمیر نماید. از سوی دیگر این نمایندگی با قیمت های منصفانه تعمیرات جاروبرقی شما را انجام خواهد داد. سعی داریم قبل از ارسال نماینده جهت تعمیر ابتدا نحوه تعمیر دستگاه توسط خود شما را به شما گوشزد نمایید تا از انجام هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سونیا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

2.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست