تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات سونیا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات سونیا در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی سونیا را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

به ‌احتمال ‌زیاد تاکنون بارها نام برند لوازم‌ خانگی سونیا را شنیده‌ اید. شرکت تولیدکننده لوازم ‌خانگی سونیا از جمله بهترین شرکت‌ های تولید کننده لوازم‌ خانگی در بازار است که محصولات زیاد و با کیفیت‌های بالایی را درون بازار عرضه می‌کند. لوازم ‌خانگی سونیا نیز مانند تمام لوازم ‌خانگی برندهای دیگر ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شود. اگر از لوازم‌ خانگی این برند در منزل خود استفاده می‌کنید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک نمایندگی تعمیرات سونیا و حل تمام مشکلات دستگاهتان به ‌وسیله تعمیرکاران این نمایندگی است.

اگر در تهران سکونت دارید و به دنبال یک نمایندگی تعمیرات سونیا در تهران می‌باشید می‌توانید با یکی از بهترین تعمیرگاه‌ های مجاز شهر، هوم خانه تماس بگیرید و با استفاده از خدمات و سرویس‌های این نمایندگی مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایندگی با ما در ادامه همراه شوید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات سونیا

نمایندگی تعمیرات سونیا در تمام قسمت‌های شهر تهران شامل شرق، غرب، شمال و جنوب دارای نمایندگی می‌باشد. اینکه در کجای تهران زندگی می‌کنید تفاوتی ندارد می‌توانید به ‌راحتی با نمایندگی Suniya تماس بگیرید و مشخصات خود را که شامل آدرس محل سکونت، اسم، فامیل و… می‌شود را ثبت نمایید. بعد از ثبت مشخصات پیک‌های این نمایندگی در کوتاه‌ ترین زمان که معمولاً کمتر از یک ساعت است به منزل شما مراجعه می‌کنند و دستگاهتان را از به ازای ارائه رسید به شما تحویل می‌گیرند.

تعمیرکاران نمایندگی هوم خانه، تعمیرات دستگاه شما را در همان روز انجام داده و درصورت تقاضای شما پیک مجدداً دستگاه تعمیر شده را به منزلتان ارسال می‌کند.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیرات سونیا

این حق شماست که بدانید به چه دلایلی بهتر است با هوم خانه برای انجام تعمیرات لوازم‌ خانگی سونیا تماس بگیرد. پرسنلی که در هوم خانه مشغول به کار هستند برای کسب مدرک در کلاس‌های آموزشی مختلف شرکت کرده و آگاهی کامل با قطعات موجود در دستگاه‌ های مختلف سونیا و نحوه تعمیر آن دارند. تعمیرکاران نمایندگی سونیا در زمانی کوتاه تعمیر دستگاه شما را انجام داده و در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه، تعویض آن را با قطعات اصل و فابریک انجام می‌دهند. در انتها و بعد از درست شدن دستگاه نیز پیک‌ های نمایندگی  وسیله را به همراه ضمانت‌ نامه‌ ای که دارای ۳ تا ۱۲ ماه اعتبار است به شما تحویل می‌دهند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات سونیا

امروزه بالا رفتن شمار مشکلات اقتصادی مردم باعث شده است که در هنگام درست کردن یک وسیله برقی کمی در مورد هزینه‌ های آن نگران شوید. باید بدانید که نمایندگی تعمیرات سونیا، هوم خانه تحت نظر اتحادیه می‌باشد و قیمت‌های آن نیز با قیمت‌های تصویب‌ شده در اتحادیه یکسان است همچنین در هنگام تماس شما جهت ثبت سفارش ابتدا بنا به مشکل دستگاهتان میزان هزینه‌ های مورد نیاز برای درست شدن دستگاه شما را شفاف‌ سازی می‌کنند و سپس در صورت رضایت شما سفارشتان را ثبت می‌کنند.

معرفی لوازم خانگی سونیا

  • آبمیوه گیری سونیا: یکی از بهترین مارک‌های آبمیوه گیری موجود در بازار آبمیوه گیری سونیا است. شما می‌توانید درصورت مشاهده هرگونه مشکلی در این وسیله با نمایندگی تعمیرات سونیا تماس بگیرد و با مشورت با کارشناسان این نمایندگی برای درست کردن دستگاه خود اقدام نمایید.
  • چرخ‌گوشت سونیا: چرخ‌گوشت تولید شده توسط شرکت سونیا از کیفیت، دوام و زیبایی بالایی برخوردار است. تمام مشکلات به وجود آمده در این دستگاه توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات سونیا، هوم خانه قابل‌شناسایی و برطرف کردن می‌باشد.
  • بخارشور سونیا : اگر از بخارشور سونیا در منزل خود استفاده می‌کنید به ‌احتمال ‌زیاد متوجه کیفیت بالای این محصول شده‌اید. با وجود کیفیت بالایی که این دستگاه دارد اما به‌ هر حال ممکن است مشکلات مختلفی برای آن ایجاد شود که تمام این مشکلات به‌ وسیله نمایندگی تعمیرات سونیا، هوم خانه قابل‌ حل است.
  • جاروشارژی سونیا: جاروشارژی سونیا در بین برندهای مختلف جاروشارژی جایگاه ویژه‌ای دارد. یکی از خدمات و سرویس‌هایی که نمایندگی تعمیرات سونیا به مشتریان عرضه می‌کند تعمیرات جارو شارژی سونیا است. شما می‌توانید در هنگام بروز هر مشکلی در دستگاه خود با هوم خانه تماس بگیرید و مشکل دستگاهتان را به ‌وسیله تعمیرکاران آن رفع نمایید.
  • جاروبرقی سونیا: جاروبرقی سونیا از مکش و قدرت بسیار بالایی برخوردار است اما ممکن است گاهی بر اثر عوامل مختلفی مانند استفاده بیش‌ از حد مشکلات مختلفی برای آن ایجاد شود. هوم خانه به ‌عنوان نمایندگی تعمیرات سونیا با تمام مشکلات و تعمیر جاروبرقی سونیا شما آشنایی داشته و آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان برطرف می‌نماید.
  • مایکروفر سونیا: قطعات و وسایل مورد استفاده در مایکروفر سونیا اصل است و عمر طولانی دارد. شما می‌توانید در هنگام مشاهده هر مشکلی در مایکروفر خود با هوم خانه تماس بگیرد و با استفاده از خدمات و سرویس‌های این نمایندگی از دستگاهتان بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید.
  • قهوه ساز سونیا: تمام وسایل برقی ممکن است بعد از مدتی استفاده دچار مشکلات مختلفی شود قهوه ساز سونیا نیز از این امر مستثنی نیست. نگران نشوید تمام مشکلات این دستگاه به‌وسیله هوم خانه، نمایندگی تعمیرات سونیا قابل ‌حل می‌باشد.
  • توستر سونیا: یکی از خدمات و سرویس‌هایی که هوم خانه به ‌عنوان نمایندگی تعمیرات سونیا به مشتریان عرضه می‌کند تعمیرات توستر به بهترین صورت و در کم‌ترین زمان است.
  • چای‌ساز سونیا: اگر چای‌ساز سونیای شما خراب ‌شده است نگران نشوید. هوم خانه تعمیرات چای‌ ساز سونیا شما را به‌ صورت تخصصی انجام داده و آن را درست مانند روز اول به شما تحویل می‌دهد.
  • اتو سونیا: یکی‌ از وسایلی که نمایندگی تعمیرات سونیا، تعمیرات آن را به‌صورت تخصصی انجام می‌دهد اتو است. پس در صورت خراب شدن دستگاه خود بدون هیچ نگرانی با هوم خانه تماس بگیرید و مشکل دستگاهتان را در با سرعت ‌بالا و به بهترین وجه حل کنید.
  • اسپرسوساز سونیا: اگر از دستگاه اسپرسوساز سونیا در منزل خود استفاده می‌کنید و به خوردن اسپرسو نیز علاقه‌مند هستید به ‌احتمال ‌زیاد خراب شدن این دستگاه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شما است.‌ باید بدانید که نمایندگی تعمیرات سونیا، هوم خانه تعمیرات اسپرسوساز شما را انجام داده و آن را مانند روز اول به شما تحویل می‌دهد.
  • سرخ‌کن سونیا: شرکت هوم خانه به‌عنوان نمایندگی تعمیرات سونیا، تعمیر دستگاه سرخ‌کن سونیا را انجام داده و آن را مانند روز اول به مشتریان تحویل می‌دهد.
  • مایکروفر سونیا: دیگر نگرانی خراب شدن مایکروفر سونیا خود نباشید. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات سونیا در جهت رفاه شما با ارسال پیک به منزلتان دستگاه معیوب را تحویل گرفته و پس از تعمیر مایکروفر سونیا که معمولاً در همان روز انجام می‌شود آن را به شما تحویل می‌دهد.

هوم خانه نمایندگی تعمیر سونیا

در این‌ مطلب لیست تمام وسایل و دستگاه‌ هایی که به‌ وسیله تعمیرکاران هوم خانه قابل تعمیر است برای شما مشخص کرده‌ ایم تا در هنگام بروز هر مشکلی در این دستگاه‌ها با این نمایندگی تماس بگیرید و مشکل دستگاهتان را با هزینه مناسب و در زمانی کوتاه برطرف نمایید. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات سونیا در تهران به همراه دستگاه معیوب به ‌صورت حضوری به آدرس یوسف‌ آباد، خیابان چهل‌ ستون بین چهارم و ششم، پلاک 46 مراجعه کنید و یا با تماس با شماره‌ های موجود در سایت از خدمات غیرحضوری این نمایندگی‌ استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات سونیا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات سونیا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات سونیا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات سونیا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات سونیا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.6/5 - (7 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

14 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
یزدان 01 اسفند 1400

سلام برد اتو پرس مدل سونیاHR-8500MM خراب شده

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 02 اسفند 1400

    سلام. می تونید با شماره 02158941 تماس بگیرید تا تکنسین های مربوطه به شما کمک کنند.

    پاسخ دادن
avatar
SFa 12 خرداد 1401

سلام موتور آبمیوه گیری سونیای من سوخته ساکن شهرستانم چجوری میتونم موتورشو گیر بیارم؟؟؟؟؟ نمایندگی شهرستان نداره؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 16 خرداد 1401

    سلام. باید به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
مرضیه شریفی 18 خرداد 1401

سلام غذاسازم چندقطعه اش خراب شده چه جوری میشه اون قطعه هارو خرید

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 18 خرداد 1401

    سلام. لطفا به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
      avatar
      رها 10 مهر 1402

      آبمیوه گیر من سونیاعه.اون قسمت پلاستیکی که دسته رو به بدنه وصل میکنه شکسته. چطور میتونم سفارش بدم توی ای پی یدک نیستش

      پاسخ دادن
        avatar
        homekhane3 11 مهر 1402

        درود، تصویر قطعه مورد نظر خود را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما تهیه شود.

        پاسخ دادن
avatar
زهرا عباسی 02 دی 1401

سلام درب غذاساز من شکسته به لطف میکنید آدرس کامل سایت آی پی یدک و برام ارسال کنید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 02 دی 1401

    سلام می توانید به سایت www.ipyadak.com مراجعه کرده و یا با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
احسان 20 آبان 1402

سلام کوبلینگ چای ساز سونیا مدل HR 3385mm میخواستم از کجا میتونم خریداری کنم این قطعه شما دارید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 21 آبان 1402

    درود، تصویر قطعه مورد نظر را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

    پاسخ دادن
avatar
Majid 30 دی 1402

سلام برد ماشین لباسشویی سونیا su 771 موجود هست

پاسخ دادن