تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی LG در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ال جی یکی از نام آشناترین برندهای فعال در زمینه ی طراحی و تولید انواع لوازم خانگی می باشد. جاروبرقی های ال جی همانند دیگر محصولات این برند دارای کیفیت و عملکرد بسیار عالی می باشند. به هنگام استفاده از این محصول باید به نحوه ی استفاده از آن توجه کرده و مواظب باشید که خراب نشود. اما ممکن است با وجود تمام مراقبت ها، این دستگاه در اثر عواملی چون نوسان برق و … دچار ایراد و خرابی شود. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی با ارائه ی خدمات پس از فروش این برند آماده است خرابی جاروبرقی ال جی شما را رفع کند. این مجموعه دارای پرسنل و متخصصان مجرب بوده و در کمترین زمان دستگاه معیوب شما را تعمیر می کند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که Homekhane نمایندگی رسمی جاروبرقی ال جی نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در تهران
  • تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی
  • هزینه تعمیر جاروبرقی ال جی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی ال جی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی ال جی
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی LG در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا درخواست تعمیرات خود را از طریق تماس یا ثبت درخواست آنلاین با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی مطرح نمایید.
  2. پس از تماس مشخصات و اطلاعات شما در سیستم ثبت می شود و نام تکنسین با کد اشتراک برای همراه شما ارسال می شود.
  3. تعمیرکار مجاز در مدت زمان کمتر از یک ساعت جهت تعمیر جاروبرقی ال جی در محل شما حاضر خواهد شد.
  4. در پایان کار ضمانت نامه و فاکتور هزینه های تعمیرات جاروبرقی ال جی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  5. در نهایت می توانید نظرات و رضایتمندی خود را در نظرسنجی این نمایندگی مجاز مطرح نمایید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی الجی در تهران

در ادامه به تعمیر جاروبرقی الجی در تهران می پردازیم؛ اگر جزو مصرف کنندگان جاروبرقی ال جی بوده و با خرابی در آن مواجه شده اید بهتر است هر چه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کنید. البته در این شرایط توجه داشته باشید که از تکنسین هایی کمک بگیرید که دانش کافی در این زمینه داشته و دارای مجوز باشند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی با برخورداری از تعمیرکارانی زبده و کاربلد می تواند لوازم خانگی شما را به صورت مطمئن تعمیر کند. به منظور ثبت سفارش تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ال جی شما می توانید به شعب این مرکز در نقاط مختلف شهر مراجعه کنید. وجود شعب مختلف در سطح شهر باعث شده تا دسترسی مشتریان به آن راحت تر شود. علاوه بر آن تاثیر مثبتی بر سرعت خدمات رسانی نیز دارد.

اما اگر شرایط شما برای مراجعه به صورت حضوری مساعد نمی باشد می توانید از روش های غیر حضوری برای تماس با این نمایندگی استفاده کنید. به این صورت که می توانید با شماره تلفن های این مرکز تماس گرفته و سفارش خود را جهت تعمیرات جاروبرقی ال جی ثبت کنید.

در ضمن علاوه بر ثبت سفارش می توانید از مشاوره های رایگانی که متخصصان مجرب ما در اختیار شما قرار می دهند نیز بهرمند شوید. همچنین می توانید به صورت آنلاین نیز سفارش خود را در این مرکز ثبت کنید. در این حالت فرم مخصوص در سایت را پر می کنید. سپس کادر ما با شما تماس گرفته و آدرس و مشخصات کامل شما را دریافت خواهند کرد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی الجی به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی ال جی شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.
در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ال جی در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی ال جی شما را انجام می دهند.

خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی به چه صورت است؟

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الجی در محل و منزل

معرفی خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در محل و منزل شما به شرح زیر است؛ با توجه به این که انتقال دستگاه در سطح شهر تهران بسیار دشوار است، هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی خدمات خود را در محل نیز ارائه می کند. به این صورت که تعمیرکاران نمایندگی ال جی با حضور در محل و منزل ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند. این نوع خدمات رسانی دارای مزیت های زیادی برای مشتریان است. زیرا هم نیاز به انتقال دستگاه معیوب به محل نمایندگی را رفع کرده و هم موجب می شود هزینه ی تعمیر جاروبرقی ال جی تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.

تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی دارای تبحر و تجربه ی کافی بوده و طی دوره هایی که در این مرکز برگزار شده با نحوه ی تعمیرات جاروبرقی آشنا شده اند. همین امر سبب شده تا این مرکز به نوع تعمیرات و عملکرد تکنسین های خود اعتماد کرده و خدمات خود را تا یک سال ضمانت کند. ضمانت یک ساله ی خدمات به این معنا است که در صورت خرابی مجدد دستگاه شما می توانید با ارائه ی کارت گارانتی دوباره آن را در این نمایندگی تعمیر کنید. با این تفاوت که در این مرحله تمامی خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین مسائلی که مصرف کنندگان به هنگام خرابی جاروبرقی ال جی باید به آن توجه نمایند، تعمیر دقیق و صحیح جاروبرقی توسط تعمیرکار متخصص می باشد. از این رو بهترین راه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در هوم خانه برای تعمیر جاروبرقی ال جی در محل می باشد.

  • تعمیرکار نمایندگی مشکل و ایرادات دستگاه شما را به سرعت تشخیص داده و به رفع آن می پردازد.
  • تعمیرکار جاروبرقی ال جی از سابقه ای بالا در عرصه تعمیرات برخوردار بوده و در سریع ترین زمان برای تعمیرات اعزام می گردد.
  • تعمیرکار متخصص برای تعویض قطعات جاروبرقی شما تنها از قطعات اورجینال استفاده می کند.
  • تعمیرکاران نمایندگی مجاز هوم خانه کلیه آموزش ها و دانش به روز در زمینه تعمیرات جاروبرقی ال جی را فراگرفته اند و در این زمینه کاملا حرفه ای می باشند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی ال جی

هزینه تعمیر جاروبرقی ال جی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است؛ در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در تهران هزینه های تعمیر بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام می شود تعیین می گردند.

به همین دلیل نیز انجام تعمیرات جاروبرقی در این مجموعه از نظر اقتصادی برای مشتریان به صرفه خواهد بود. اما یکی از ویژگی هایی که این مرکز را در مقایسه با دیگر مراکز تعمیرات لوازم خانگی در اولویت قرار می دهد، شفاف سازی هزینه های تعمیرات برای مشتریان است.

طبق اجرای این سیاست قبل از آن که تعمیرکاران ما اقدام به تعمیر دستگاه معیوب کنند، بر اساس نوع خرابی و اطلاعاتی که مشتری در اختیار تعمیرکاران قرار می دهند میزان هزینه ها را به صورت تقریبی مشخص می کنند. سپس این هزینه ها را با اطلاع مشتری می رسانند.

در این شرایط اگر مشتری از هزینه های اعلام شده رضایت نداشته باشد عملیات تعمیر متوقف می شود. اما اگر راضی باشد تکنسین ها کار تعمیر را شروع می کنند. در ضمن در پایان کار نیز تمامی هزینه های تعمیرات در یک برگه فاکتور یادداشت شده و به صاحب کالا ارائه می شود. در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی هزینه ی تعمیرات بر اساس این فاکتور از مشتری دریافت می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی ال جی

شما می توانید از طریق جدول تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی ال جی، هزینه های خود را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی ال جی هزینه تعمیر جاروبرقی ال جی
تعویض بلبرینگ جاروبرقی ال جی 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی ال جی 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی ال جی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی ال جی 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی ال جی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی ال جی 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی ال جی 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی ال جی 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی ال جی 110,000 الی 220,000 تومان

 

عیب یابی جاروبرقی ال جی

مراحل عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار جاروبرقی ال جی به شرح زیر است؛ آن چه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی از دیگر نمایندگی های تعمیرات متمایز می سازد، استفاده از تعمیرکار مختص هر وسیله است.
به این صورت که برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی نظیر جاروبرقی ال جی از تعمیرکار مخصوص آن کمک گرفته می شود. به این ترتیب تعمیرات در این مرکز به صورت تخصصی بوده و تعمیر قطعه ی معیوب به جای تعویض قطعه بر دیگر موارد ارجحیت دارد. در صورت تعویض قطعه نیز استفاده از قطعات اورجینال باعث حفظ کیفیت عملکرد دستگاه می شود.

عیب یابی جاروبرقی ال جی 

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی ال جی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

بیشتر افراد از نحوه ی استفاده ی صحیح از جاروبرقی اطلاعاتی نداشته و همچنین طرز تعمیر آن را نیز بلد نیستند. به همین دلیل نیز به هنگام خرابی جاروبرقی ال جی خود نمی دانند که باید چکار کنند.
به منظور آگاهی از نحوه ی درست استفاده از این محصول نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی توصیه می کند، دفترچه راهنمای آن را قبل از مصرف خوب بخوانید. اما اگر به هر دلیل جاروبرقی شما خراب شد می توانید با استفاده از نکات ذکر شده در این بخش آن را تعمیر کرده و یا با یک نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید.

در ادامه مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی ال جی را با هم مرور می کنیم:

چرا مکش جاروبرقی ال جی کم شده است؟

یکی از مشکلات این دستگاه نداشتن قدرت مکش خوب جاروبرقی است. در صورت کم شدن مکش در دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی ال جی دقت نمایید:

  • یکی از ایرادات رایجی در هر جاروبرقی کاهش میزان مکش آن است.
  • در این حالت انسداد لوله و خروطومی را باید چک کنید. اگر در این قسمت ها گرفتگی وجود دارد آن را رفع کنید.
  • سپس سراغ فیلتر و کیسه ی جاروبرقی بروید. زیرا اگر کیسه ی آن پر باشد مکش کافی نخواهد داشت.
  • حتما برای تخلیه کردن کیسه جاروبرقی خود اقدام کنید.
  • در صورت نیاز تعویض فیلتر جاروبرقی را انجام دهید.
  • وجود سوراخ در لوله ی جاروبرقی و همچنین پر بودن برس از مو و آشغال نیز در این امر دخیل هستند.

اما اگر با انجام تمامی این کارها باز هم مشکل رفع نشد بهتر است با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در تهران تماس بگیرید.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی ال جی چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی بوی سوختگی آن است. در صورت ایجاد دود و بوی سوختگی در دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی ال جی دقت نمایید:

  • اصلی ترین دلیل بروز این ایراد خراب شدن بلبرینگ جاروبرقی است.
  • در این شرایط سریعاً برای تعمیر بلبرینگ اقدام کنید. زیرا این امر سبب نیم سوز شدن یا سوختن موتور جاروبرقی می شود.
  • همچنین مرتباً دستگاه را چک کنید تا انسدادی در آن رخ نداده باشد.
  • اگر گرفتگی در یکی از قسمت های جاروبرقی وجود داشته باشد باعث می شود تسمه کار نکند و از دستگاه بوی سوختگی بلند شود.
  • در ضمن اگر از جاروبرقی به صورت مدام استفاده کنید یا فشار زیادی به آن وارد شود، جاروبرقی داغ می کند.
  • در نتیجه این امر سبب سوختن سیم های جاروبرقی می شود و دود از آن خارج می شود.

برای رفع این ایراد باید به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در خانه مراجعه کنید.

چرا جاروبرقی ال جی صدای زیادی از خود تولید می کند؟

در صورت ایجاد صدای زیاد در دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی ال جی دقت نمایید:

  • در ساختمان جاروبرقی از لاستیکی استفاده شده است که مانع از تولید صدا توسط قطعات آن به هنگام کار می شود.
  • اگر این لاستیک شل شود باید آن را محکم کنید.
  • در ضمن شکستن یکی از پره های فن جاروبرقی نیز می تواند منجر به تولید صدا در دستگاه شود.
  • به جز آن قطعاتی چون بوش و بلبرینگ را نیز باید چک کنید.

اما از آن جایی که تعمیر این قطعات به تخصص نیاز دارد بهتر است از تکنسین های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در خانه کمک بگیرید.

علت یک سره کار کردن موتور جاروبرقی ال جی چیست؟

در صورت یکسره شدن موتور جاروبرقی، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی ال جی دقت نمایید:

  • دلیلی که باعث کارکرد یکسره ی موتور جاروبرقی می شود، خراب شدن دیمر جاروبرقی است.
  • خراب شدن دیمر در اثر استفاده ی زیاد از جاروبرقی در دور آخر می باشد.
  • اگر این قطعه قابلیت تعمیر ندارد آن را تعویض کنید.
  • اما اگر خرابی آن جزئی است می توانید با مراجعه به تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ال جی در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر کنید.

چرا جاروبرقی ال جی به درستی کار نمی کند؟

در صورت کار نکردن دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی ال جی دقت نمایید:

  • در اولین گام برای تعمیر این قطعه کنترل پریزی و دوشاخه و کابل آن است.
  • بعد از آن نوبت به سیم جمع کن می رسد. اما اگر با این اقدامات درست نشد لازم است سیم کشی داخلی آن را کنترل کنید.

چرا جاروبرقی ال جی داغ می کند؟

یکی از مشکلات جاروبرقی داغ شدن زیاد آن است. در زمان بررسی علت داغ شدن جاروبرقی، از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی ال جی استفاده نمایید:

  • وارد شدن فشار زیاد به موتور جاروبرقی باعث می شود تا دستگاه داغ کرده و حتی خاموش شود.
  • کار کردن با جاروبرقی به مدت طولانی و یا گیر کردن آشغال در لوله ها و همچنین کار کردن با دستگاه با کیسه پر می تواند این عیب را در جاروبرقی شما ایجاد نماید.
  • برای رفع آن می بایست دستگاه را چند ساعت خاموش کنید.

علت خراب شدن چرخ های جاروبرقی ال جی چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی خراب شدن چرخ های آن است. در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی ال جی استفاده نمایید:

  • علت خراب شدن این چرخ ها معمولا کشیده شدن آنها روی زمین ناصاف مانند سرامیک و سیمان است.
  • حتما به صورت دوره ای چرخ ها را از هر گونه مو و نخ پاکسازی کنید.

در این مواقع می توانید از نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی ال جی در هوم خانه برای تعویض این قطعه کمک بگیرید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی ال جی چیست؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی ال جی استفاده نمایید:

  • ممکن است سیم را خیلی کشیده باشید یا سیم جمع کن پوسیده شده باشد.
  • حتما از سلامت سیم جمع کن اطمینان خاطر کسب کنید.

در هر صورت این قطعه را باید تعمیر و یا تعویض کنید. برای این کار می توانید از تعمیرکار جاروبرقی ال جی در محل کمک بگیرید.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی ال جی چیست؟

در صورت خاموشی خودکار دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی ال جی استفاده نمایید:

  • خراب شدن برخی از قطعات در جاروبرقی باعث می شود تا دستگاه سریعا خاموش شود.
  • برای چنین مواقعی می بایست نسبت به تعویض آنها اقدام شود.
  • کلکتور، زغال و کیت های الکترونیکی از جمله قطعاتی هستند که خرابی آنها می تواند منجر به خاموشی ناگهانی جاروبرقی شود.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی

در زمینه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی همواره سوالاتی از سوی مشتریان مطرح می شود که در این بخش به این سوالات پاسخ خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی ال جی به چه صورت مشخص می شود؟

هزینه تعمیر جاروبرقی ال جی با توجه به نوع خرابی دستگاه متفاوت خواهد بود. هزینه تعمیرات نمایندگی هوم خانه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مشخص می شود و مشتریان می توانند 75 درصد کاهش در هزینه های تعمیرات خود داشته باشند.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات جاروبرقی ال جی به چه صورت است؟

پس از اتمام تعمیرات و در صورت رضایت، مشتریان می توانند هزینه تعمیرات را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی پرداخت کنند.

  • برگه گارانتی تعمیرات جاروبرقی ال جی چه مدت اعتبار دارد؟

کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی ال جی در نمایندگی مجاز هوم خانه دارای 3 الی 12 ماهه اعتبار می باشد که طی این مدت تعمیر مجدد خرابی دستگاه به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در هوم خانه

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی به شرح زیر است؛ با توجه به آن چه در این مقاله گفته شد، شما می توانید خود در منزل بدون نیاز به تعمیرکار جاروبرقی ال جی خود را تعمیر کنید. اما استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در تهران سبب می شود تا از کیفیت تعمیر مطمئن باشید. همچنین این امر باعث می شود تا چندین سال بدون این که دستگاه دوباره خراب شود از آن استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست