تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی LG در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ال جی یکی از باسابقه ترین و معتبرترین برندهای لوازم خانگی در دنیا است. این برند در زمینه طراحی و تولید انواع اجاق گاز نیز جزو برندهای پیشرو می باشد. اجاق گازهای تولید شده در این کمپانی دارای تمامی استانداردهای روز دنیا هستند و به همین دلیل در ایران نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این برند برای تمامی محصولات خود، خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته است. هوم خانه که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در تهران را دارد، با استفاده از متخصصان مجرب می تواند این محصولات را تعمیر نماید. به منظور آشنایی با ویژگی های این نمایندگی، ما را در این مقاله همراهی کنید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اجاق گاز ال جی نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز ال جی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز ال جی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز ال جی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز ال جی
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز الجی در تهران

تعمیر اجاق گاز الجی در تهران به شرح زیر است؛ یکی از دغدغه هایی که مصرف کنندگان تهرانی اجاق گاز ال جی، دارند این است که به هنگام خرابی این محصول، آن را چگونه تعمیر کنند. با وجود تعدد شعبه های نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در مناطق مختلف شهر تهران، به راحتی می توانید این محصول را تعمیر کنید. این نمایندگی شرایطی را فراهم کرده است که هم می توانید به صورت حضوری به این نمایندگی مراجعه کنید و هم به صورت غیر حضوری. به هنگام مراجعه به صورت حضوری، با مراجعه به نزدیکترین شعبه می توانید از خدمات این مرکز بهرمند شوید.

در صورت مراجعه به صورت غیر حضوری نیز می توانید با شماره تلفن های نمایندگی تعمیرات ال جی تماس گرفته و علاوه بر ثبت سفارش تعمیرات، از مشاوره های رایگان آن نیز بهرمند شوید. البته می توانید به صورت آنلاین نیز سفارش خود را ثبت کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به خروج شما از منزل نیست و می توانید با خیال راحت، اجاق گاز خود را تعمیر کنید.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز ال جی به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز ال جی توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز ال جی در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی LG در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در محل و منزل به قرار زیر می باشد؛ هدف اصلی هوم خانه، فراهم کردن زمینه ای برای رفاه حال مراجعه کنندگان خود است. در همین راستا نیز، خدمات تعمیراتی خود را در محل و منزل ارائه می کند. به این صورت که پس از ثبت سفارش شما مبنی بر تعمیرات اجاق گاز ال جی در محل، کارشناسان با شما تماس گرفته و زمان حضور تعمیرکار را هماهنگ می کنند. تعمیرکار با حضور در محل و منزل، ابتدا اجاق گاز معیوب را مورد بررسی قرار داده و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام می کند.

از آن جایی که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در کار خود وارد هستند و تجربه کافی دارند، می توانند این دستگاه را در مدت زمان کمی تعمیر کنند. به سبب اعتمادی که این افراد به کار خود دارند، تمامی خدمات خود را تا یک سال ضمانت می کنند. ضمانت یک ساله خدمات به شما این اجازه را می دهد تا در طول این مدت، در صورت بروز ایراد در قسمت تعمیر شده، آن را به نمایندگی اطلاع دهید. در این موارد، نمایندگی ال جی موظف است اجاق گاز را به صورت رایگان تعمیر نماید.

هزینه تعمیر اجاق گاز ال جی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر اجاق گاز ال جی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر می باشد؛ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی این نمایندگی، تمامی قیمت ها به صورت منصفانه تعیین شده اند. از این رو هیچ فشار اقتصادی بر مشتریان وارد نخواهد شد. علاوه بر این موضوع، هزینه های تعمیرات در نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی با توجه به عدم نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی، کاهش پیدا می کند. در این مرکز تمامی خدمات به صورت کامل برای مشتریان شفاف سازی می شود.

به منظور شفاف سازی هزینه های تعمیرات برای مشتری، ابتدا هزینه تعمیر بر اساس توضیحات مشتری درباره خرابی اجاق گاز، برآورد می شود. سپس این هزینه ها به شما اطلاع داده می شود. در صورتی که رضایت داشته باشید، تعمیرکاران به محل شما اعزام خواهند شد. در پایان کار تعمیرات نیز فاکتوری شامل تمامی هزینه ها، به مشتری ارائه می شود. هزینه نهایی تعمیرات اجاق گاز نیز بر اساس همین فاکتور از صاحب کالا دریافت خواهد شد. برای پرداخت راحت تر این هزینه ها می توانید از کارت خوان سیاری که تعمیرکار به همراه دارد استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز ال جی

با استفاده از مبلغ های درج شده در جدول زیر می توانید هزینه تعمیر اجاق گاز ال جی خود را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز ال جی هزینه تعمیر اجاق گاز ال جی
تعویض ترانس اجاق گاز ال جی 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز ال جی 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز ال جی 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز ال جی 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز ال جی 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز ال جی 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز ال جی 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز ال جی 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز ال جی

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز ال جی به شرح زیر است؛ نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی برای این که تعمیرات این دستگاه به درستی انجام شود، از تعمیرکار مخصوص اجاق گاز استفاده می کند. به این صورت اجاق گاز برای مدت طولانی بدون هیچ عیب و نقصی کار خواهد کرد. تعمیرکاری که به محل شما برای تعمیر اجاق گاز ال جی اعزام می شود، با ساختمان این محصول و قطعات به کار رفته در آن آشنایی کامل دارد. به همین سبب هم تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را انجام می دهد.

با این کار هم هزینه تعمیرات کاهش پیدا می کند و هم قطعه فابریک دستگاه حفظ می گردد. اما اگر تعمیرکار تشخیص دهد که تعمیر قطعه امکان پذیر نیست و یا از نظر اقتصادی، این کار مقرون به صرفه نخواهد بود، اقدام به تعویض قطعه معیوب می کند. این کار را نیز با استفاده از قطعات اورجینال انجام می دهد. به این ترتیب بعد از تعمیر اجاق گاز نیز شاهد عملکرد فوق العاده آن خواهید بود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز ال جی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

اجاق گاز ال جی دارای کیفیت ساخت عالی است. اما این موضوع باعث نمی شود تا این محصول دچار ایراد و خرابی نشود. زیرا عوامل دیگری نظیر نحوه استفاده از این محصول نیز در ماندگاری و عملکرد آن تاثیر دارد. اما باید توجه داشته باشید که برخی از ایرادات به وجود آمده در این دستگاه به راحتی قابل رفع هستند. از این رو توصیه می کنیم این قسمت از مقاله را با دقت مطالعه کنید تا نحوه تعمیر برخی از این ایرادات را یاد بگیرید. اما اگر مشکل اجاق گاز حاد باشد و یا نتوانید آن را تعمیر کنید، لازم است با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در تهران تماس بگیرید.

در ادامه به بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز ال جی می پردازیم:

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز ال جی چیست؟

یکی از مشکلات گاز روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • روشن نشدن اجاق گاز شاید دلایل ساده ای داشته باشد.
  • برای این که زودتر به نتیجه برسید لازم است ابتدا این دلایل را بررسی کنید.
  • در ابتدای کار، بررسی کنید که شیر گاز باز باشد و جریان گاز برقرار باشد.
  • سپس بررسی کنید که ولوم های اجاق گاز درست کار کنند و فندک تولید جرقه نماید.
  • اگر هر کدام از این قطعات ایراد داشته باشند، باید آنها را تعویض نمایید.

در صورت حل نشدن روشن نشدن دستگاه، با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در تهران تماس بگیرید.

کار نکردن فندک اجاق گاز؛ شیوه تعمیر اجاق گاز ال جی در این مشکل

یکی از مشکلات گاز، کار نکردن فندک گاز است. در صورت کار نکردن فندک دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • امروزه برای روشن کردن اجاق گازها، دیگر نیاز به استفاده از کبریت و وسایل دیگر نسیت. زیرا این دستگاه ها، خود فندک دارند.
  • اما اگر فندک اجاق گاز ال جی از کار بیافتد، مانع از روشن شدن شعله ها می شود.
  • در این موارد برری کنید که جعبه فندک نشکسته باشد.
  • چنانچه این فندک شکسته باشد، جرقه ایجاد نشده و شعله روشن نخواهد شد.

بنابراین لازم است آن را تعویض نمایید. برای این کار می توانید از تعمیر اجاق گاز ال جی در محل کمک بگیرید.

  • اما برخی مواقع به دلیل سرریز شدن غذا، ممکن است فندک مسدود شود. برای رفع این مشکل می توانید آن را به راحتی تمیز نمایید.

روشن نشدن فر اجاق گاز، برای تعمیر گاز ال جی در این مورد چه کنیم؟

یکی از مشکلات گاز روشن نشدن فر آن است. در صورت روشن نشدن فر دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • فر اجاق گاز ال جی، ممکن است زیاد مورد استفاده قرار بگیرد.
  • چنانچه فر این دستگاه روشن نشود باید گازرسانی آن و همچنین فندک فر را کنترل کنید.
  • در بعضی موارد، فر روشن می شود اما بعد از مدتی خاموش می گردد.
  • در این موارد باید ترموکوپل فر را چک کنید. زیرا این قطعه، گاز را قطع کرده و موجب خاموشی شعله می شود.
  • برای بررسی دقیق این قطعه می توانید از تعمیرکاری ماهر استفاده کنید.

در صورت حل نشدن ایراد روشن نشدن فر دستگاه، با نمایندگی رسمی تعمیرات اجاق گاز ال جی در منزل تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز ال جی دود می کند؟

یکی از مشکلات گاز دود کردن آن است. در صورت دود کردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • دو دلیل برای دود کردن اجاق گاز ال جی وجود دارد. یکی از این دلایل سوختن روغن های صنعتی موجود بر روی صفحه است.
  • این موضوع زمانی رخ می دهد که اجاق گاز را به تازگی خریداری کرده و استفاده کرده باشید.
  • برای جلوگیری از بروز این مشکل، می توانید صفحه را با استفاده از مواد پاک کننده مناسب تمیز کنید.
  • دلیل دیگر، ریختن مواد غذایی بر روی آن است.
  • چنانچه بعد از پخت و پز، صفحه اجاق گاز را تمیز نکنید ممکن است مواد و چربی ها به هنگام روشن کردن اجاق، بسوزند و تولید دود کنند.
  • با تمیز کردن مرتب اجاق گاز، این ایراد به وجود نمی آید.

برای رفع مشکل دود کردن در دستگاه خود، از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر گاز الجی در محل بهره مند شوید.

علت حرارت ندادن اجاق گاز ال جی چیست؟

در صورت کم شدن حرارت شعله های دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • یکی از مشکلاتی که اکثر اجاق گازها با آن درگیر هستند، کم بودن حرارت شعله است.
  • در این موارد، شعله اجاق گاز اکثراً ارتفاع کمی دارد. برای رفع این خرابی کافی است شیر گاز را تا انتها باز کنید تا گاز با حجم بیشتری به مشعل وارد شود.
  • همچنین باید وجود انسداد در منافذ مشعل را بررسی کنید. زیرا ممکن است مواد غذایی، منافذ شعله را مسدود کند.
  • برای این که این انسداد را رفع نمایید، باید با استفاده از برس، آن را تمیز کنید.

اگر دستگاه شما حرارت کافی را ندارد، میتوانید جهت عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات گاز ال جی در تهران بهره مند شوید.

علت کم شدن شعله اجاق گاز ال جی چیست؟

در صورت کم شدن شعله های دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • دو دلیل عمده برای این ایراد قابل بررسی است.
  • ممکن است گاز از لوله ها نشتی داشته باشد. در این مواقع باید لوله ها را چک کنید تا ایراد برطرف گردد.
  • در قدم دوم باید سوراخ های مشعل را نیز بررسی نمایید. ممکن است سوراخ ها با مواد غذایی پر شده باشند.

برای رفع مشکل کم شدن شعله بهترین انتخاب استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز الجی در تهران میباشد.

علت یک دست نبودن شعله اجاق گاز ال جی چیست؟

در صورت یکدست نبودن شعله مشعل های دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • این مشکل معمولا به دلیل پر شذن سواخ های شعله با مواد غذایی یا آب است.
  • در صورتی که تازه دستگاه را شسته باشید باید به آن اجازه دهید تا کامل خشک شود.

در صورت حل نشدن ایراد شعله ها دستگاه، با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در خانه تماس بگیرید.

چرا اجاق گاز ال جی جرقه نمی زند؟

در صورت ایجاد جرقه ضعیف در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • این ایراد معمولا ناشی از مکشلات ماژول جرقه زن است.
  • این ماژول ها در طول عمر اجاق گاز ممکن است با ایراداتی روبرو شوند که نیاز به تعمیر و تعویض خواهند داشت.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرگاه مجاز مرکزی اجاق گاز ال جی در تهران تماس بگیرید.

چرا شعله اجاق گاز ال جی سر و صدا می کند؟

در صورت ایجاد سر و صدا دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات اجاق گاز ال جی استفاده نمایید:

  • بروز سر و صدا در شعله به دلیل ورود زیاد هوا به داخل آن است.
  • در این مواقع باید دوباره نسبت هوا به گاز را تنظیم نمایید. مقدار هوای ورودی به سر شعله ها خیلی زیاد شده است.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیر اجاق گاز ال جی در تهران تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در هوم خانه

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی به شرح زیر است؛ با این که در این مقاله، آموزش هایی برای تعمیر اجاق گاز ارائه شد؛ اما برای تعمیر باکیفیت این محصول می توانید به هوم خانه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در تهران مراجعه کنید.
این مرکز با کارنامه درخشانی که در طول 50 سال فعالیت خود کسب کرده است، توانسته جای خود را در میان برترین واحدهای تعمیراتی تثبیت نماید. این نمایندگی با استفاده از تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده و همچنین ارائه ضمانت یک ساله خدمات، خیال مشتریان را از نحوه تعمیر اجاق گاز ال جی راحت می کند.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ال جی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست