تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود

هوم خانه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر آبمیوه گیری کنوود را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

آبمیوه گیری های کنوود یکی از محصولات پر طرفداری است که در میان خانوار ایرانی محبوبیت بسیاری دارد. این دستگاه در کنار کیفیت بالا و امکانات بی شماری که دارد ممکن است پس از مدتی استفاده، با مشکلات متعددی مواجه شود. اگر شما نیز از مصرف کنندگان این دستگاه هستید و اخیراً متوجه وجود مشکلاتی در این دستگاه شده اید به راحتی می توانید از طریق نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کنوود Kenwood این دستگاه را به صورت تخصصی تعمیر نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های این نمایندگی و امکانات آن، با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی آبمیوه گیری کنوود نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر آبمیوه گیری کنوود در تهران
  • نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در محل و منزل
  • هزینه تعمیر آبمیوه گیری کنوود در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری کنوود
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار آبمیوه گیری کنوود
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر آبمیوه گیری کنوود در تهران

به دلیل اینکه در تمام مناطق این شهر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود موجود می باشد، خدمات تعمیر آبمیوه گیری کنوود کار بسیار راحتی است. برای استفاده از خدمات و سرویس های این نمایندگی تنها کافی است با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود تماس برقرار کنید و با استفاده از راهنمایی های متخصصان مجرب که پاسخگوی شما هستند جهت درخواست تعمیرکار در محل یا مراجعه حضوری به کارگاه مجهز هوم خانه اقدام نمایید. بهتر است بدانید در صورت نداشتن اطلاعات کافی در خصوص نزدیک ترین شعب خدمات تعمیر ابمیوه گیری کنوود، می توانید با نمایندگی مرکزی ارتباط برقرار کرده و از طریق کارشناسان موجود در این مرکز آدرس و مشخصات کامل شعب مورد نیاز خود را بدست آورید.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در محل و منزل

مزیت های خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در محل و منزل به شرح زیر است:

استفاده از نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود دارای مزایای بسیار گسترده ای است که در میان آنها ارائه خدمات در محل و منزل به عنوان یکی از بهترین ویژگی و مزایای آن به شمار می رود.

  •  انجام تعمیرات آبمیوه گیری کنوود، مستلزم حمل و نقل آن به یک تعمیرگاه مجاز، نوبت گرفتن برای تعمیر، انجام تعمیرات و در نهایت تحویل دستگاه می باشد.
  • نمایندگی کنوود با حضور در محل و منزل، از هدر رفتن وقت مشتری و همچنین پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای انجام تعمیرات، جلوگیری نموده است.
  • پس از ثبت سفارش، تعمیرکار آبمیوه گیری کنوود به همراه قطعات مورد استفاده برای درست کردن دستگاه، با ابزارهای مختلفی به محل و منزل مشتری مراجعه کرده و با سرعت بسیار بالا تعمیرات آن را انجام می دهد.
  • با استفاده از خدمات تعمیر آبمیوه گیری کنوود در محل یا منزل خود می توانید از نزدیک شاهد روند تعمیرات باشید.

هزینه تعمیرات آبمیوه گیری کنوود Kenwood در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

با توجه به شرایط اقتصادی این روز های کشور یکی از مسائلی که باید در هنگام تعمیر آبمیوه گیری کنوود توجه ویژه ای به آن کرد هزینه های تعمیرات می باشد که در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود Kenwood آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

هزینه تعمیرات آبمیوه گیری که توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود عیب یابی می شود با توجه به میزان هزینه هایی که توسط اتحادیه مشخص شده است تعیین می شود. تمام این هزینه ها کاملاً معقول و منصفانه بوده و در هنگام تماس با نمایندگی توسط کارشناسان، شفاف و روشن می شود. لازم به ذکر است بدانید که تعمیرکاران در هنگام انجام کارهای مختلف برای تعمیر ابمیوه گیری کنوود، میزان هزینه ای که برای آن صرف شده است را نیز یادداشت کرده و در انتها به صورت فاکتور در اختیار شما قرار می دهند.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری کنوود

تعرفه خدمات تعمیر آبمیوه گیری کنوود در جدول زیر برای شما درج شده است:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری کنوود هزینه تعمیر آبمیوه گیری کنوود
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری کنوود 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری کنوود 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری کنوود 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری کنوود 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری کنوود 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری کنوود 100.000 تومان الی 500.000 تومان

مراحل عیب یابی آبمیوه گیری کنوود

مراحل عیب یابی و تعمیرات آبمیوه گیری کنوود توسط تعمیرکار هوم خانه در محل کار یا منزل شما به شرح زیر می باشد:

  • تعمیرکار آبمیوه گیری کنوود دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیرات این دستگاه می باشد.
  • بعد از حضور تعمیرکار هوم خانه دغدغه ای بابت تعمیر آبمیوه گیری کنوود نخواهید داشت.
  • این افراد در کلاس و دوره های آموزشی مختلف که برای تعمیر آبمیوه گیری این برند برگزار می شود، شرکت نموده و اطلاعات تعمیراتی خود را به روز می نماید.
  • این تعمیرکاران با توجه به اینکه اطلاعات بسیار زیادی در خصوص تعمیرات قطعات مختلف موجود در آبمیوه گیری کنوود دارند در ابتدا تمام تلاش خود را می کنند تا با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن، مشکل را رفع نمایند.
  • در صورتی که هیچ کدام از این روش ها جواب نداد تنها تعویض قطعات با استفاده از قطعات اورجینال را که دارای گارانتی و ضمانت نامه است، انجام می دهند.

عیب یابی آبمیوه گیری کنوود توسط تعمیرکار هوم خانه

آبمیوه گیری به دلیل اینکه از وسایل کاربردی موجود در آشپزخانه است و در طول روز ممکن است چندین بار نیز روشن شود، ممکن است پس از مدتی استفاده اشکالات زیادی در آن به وجود آید. در این بخش می خواهیم به مشکلات و ایرادات متداول و نحوه عیب یابی آبمیوه گیری کنوود توسط تعمیرکار هوم خانه بپردازیم.

آبمیوه گیری کنوود روشن نمی شود، برای رفع این مشکل چه اقداماتی انجام دهیم؟

روشن نشدن ابمیوه گیری کنوود از آن دسته ایراداتی است کیه مصرف کنندگان به صورت مکرر برای رفع آن به نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود مراجعه می کنند.

  • علت روشن نشدن آبمیوه گیری، مختلف می باشد.
  • در این هنگام ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که جریان برق ساختمان را چک کنید و از وصل بودن آن مطمئن شوید.
  • چون برای بارها اتفاق افتاده است که روشن نشدن دستگاه ناشی از قطع بودن جریان برق بوده باشد.
  • اگر مشکلی در پریز متصل به آبمیوه گیری و همچنین برق ساختمان وجود نداشت، بهتر است برای بررسی دقیق تر جزئیات خرابی و ایراد با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در تهران تماس برقرار کنید.

علت خاموش شدن آبمیوه گیری در حین کار چیست؟ نظر تعمیرکار ابمیوه گیری کنوود در این باره

خاموش شدن آبمیوه گیری در حین کار می تواند یکی از ایرادات نگران کننده موجود در این دستگاه باید؛ در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیر آبمیوی گیری کنوود برای جلوگیری از خطر زا شدن این مشکل به برررسی علل و راهکار های آن می پردازیم.

  • در برخی از مواقع اتفاق می افتد که پس از روشن شدن، دستگاه به مدت ۳۰ ثانیه کار کرده و سپس خاموش می شود.
  • علت بروز این مشکل به دلایل مختلفی همچون خراب شدن اورلود می باشد که این مشکل، خود نیز ناشی از نیم سوز شدن موتور آب میوه گیری است.
  • در این حالت بهتر است برای بررسی اورلود و تست کردن آن، با نمایندگی کنوود تماس حاصل فرمایید و تعمیر و تعویض آن را با استفاده از تعمیرکاران این نمایندگی انجام دهید.

برای رفع مشکل نچرخیدن آبمیوه گیری کنوود چه کاری لازم است؟

نچرخیدن آبمیوه گیری کنوود از آن دسته ایراداتی است که کارایی این محصول را نزدیک به صفر می کند؛ برای این که علل و راهکار های جلوگیری از این مشکل را بدانید به شما توصیه می کنیم تا در این بخش با ما همراه باشید.

  • اگر بعد از روش کردن آبمیوه گیری، صدای روشن شدن از آن خارج شود اما دستگاه هیچ حرکتی نکند، به این معنا است که بلبرینگ و بوش آن خراب شده است.
  • در این هنگام لازم است این قطعات را چک کرده و گریس کاری کنید.
  • اگر با انجام این کار مشکل برطرف شد لازم است آن را تعویض نمایید.

تکنسین هوم خانه چه نظری در مورد بوی بد آبمیوه گیری کنوود دارد؟

شاید استشمام بوی بد یکی از اتفاقاتی باشد که همه شما در هنگام استفاده از آبمیوه گیری آن را تجربه کرده باشید؛ در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود قصد داریم تا به بررسی علل و راهکار های این مشکل بپردازیم.

  • درصورتی که متوجه بوی نامطبوع از درون آبمیوه گیری خود شده اید لازم است بخش های مختلف را چک کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید. چون برخی از عوامل همچون نیم سوز شدن موتور دستگاه باعث منتشر شدن بوی سوختگی از آن می شود.
  • البته بهتر است بدانید عواملی همچون باقی ماندن آب میوه درون دستگاه نیز ممکن است موجب منتشر شدن بو از آن شود که در این هنگام باید با تمیز نمودن آبمیوه گیری این مشکل را برطرف نمایید.
  • اگر با انجام کارهای گفته شده، مشکل دستگاه همچنان پابرجا بود می توانید از طریق تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود مشکل را حل نمایید.

چرا موتور دستگاه آبمیوه‌ گیری کنوود در حین کار داغ می کند، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

در صورت داغ کردن موتور دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در محل و منزل استفاده کنید:

  • ممکن است ولتاژ زیاد باشد.
  • ممکن است موتور نیم سوز شده باشد.
  • ممکن است از دستگاه برای زمان طولانی او به صور پیوسته استفاده کرده باشید.
  • همچنین در صورت قرار دادن قطعات محکم نیز ممکن است با این ایراد روبرو شوید.

برای رفع مشکل لرزش و صدای زیاد آبمیوه گیری کنوود چه اقداماتی لازم است؟

در صورت وجود لرزش در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر آبمیوه گیری کنوود در محل و منزل استفاده کنید:

  • احتمالا تفاله های زیادی به صورت ناهمگن درون مخزن دستگاه وجود دارد.
  • باید این تفاله ها را خالی کنید.
  • ممکن است صافی دستگاه از حالت اصلی خود خارج شده باشد.
  • با باز کردن و دوباره بستن آن این مشکلا حل می شود.

چرا آب میوه از دستگاه نشت می کند، برای عیب یابی و تعمیرات ابمیوه گیری کنوود در این مواقع چه باید کرد؟

نشت آبمیوه از آبمیوه گیری و تعمیر آن یکی از نکاتی است که در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات ابمیوه گیری کنوود قصد داریم تا به آن بپردازیم و راهکار تعمیر آبمیوه گیری کنوود در این مواقع را به شما معرفی کینم.

  • ابتدا باید ظرف دستگاه را بررسی کنید تا نشکسته باشد.
  • در صورت داشتن لرزش زیاد در دستگاه باید علت لرزش را عیب یابی و برطرف کنید.
  • در صورت عدم رفع ایراد می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در هوم خانه استفاده کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

تعمیرگاه مجاز هوم خانه با داشتن کادری مجرب و متخصص همواره در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به مشتریان خود ارائه دهد، در بخش انتهایی نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود قصد داریم تا به بررسی این مسئله بپردازیم که با استفاده از خدمات هوم خانه برای تعمیر آبمیوه گیری کنوود از چه مزایایی بهره مند می شوید؟

با توجه به موارد گفته شده در بالا، در صورتی که از کاربران آبمیوه گیری کنوود هستید بهتر است برای حل مشکلات آن در صورتی که اطلاعات و تجربه کافی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ندارید، از طریق نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود برای حل مشکلات آن اقدام نمایید. این نمایندگی به صورت ۲۴ ساعته و با ارائه ضمانت یک ساله خدمات، آماده پاسخگویی به مشتری است.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کنوود در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (4 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست