تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود  Kenwood در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اگر به دنبال خرید یخچالی با قابلیت های ویژه هستید، یخچال کنوود انتخابی ایده آل می باشد. این محصولات مطابق آخرین فناوری ها ساخته شده و از کیفیت عالی برخوردار است. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در تهران، خدمات پس از فروش (خارج از گارانتی) این محصول را به کاربران این دستگاه ارائه می کند. این مرکز دارای کادری از بهترین تعمیرکاران بوده و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای آشنایی هر چه بیشتر با این مجموعه و خدمات آن، مطالعه این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.

هوم خانه به عنوان مرکز تعمیرات انواع لوازم خانگی یکی از بهترین تعمیرگاه های مجاز در سراسر تهران است.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال کنوود نبوده و تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه مرکز رسمی برای گلداستار در ایران دایر شد، شما عزیزان را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در تهران
  • تعمیر یخچال کنوود در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در محل و منزل
  • تعمیر یخچال کنوود در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال کنوود در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال کنوود
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال کنوود
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود
در ادامه این مطلب با هوم خانه همراه باشید تا با خدمات این مرکز آشنا شده و ایرادات یخچال را نیز شناسایی و رفع عیب کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود kenwood در هوم خانه به شرح زیر است:

  • ابتدا با نزدیکترین شعبه جهت عیب‌یابی و تعمیر یخچال کنوود در هوم خانه تماس حاصل نمایید یا از شماره 02158941 برای ارتباط راحت‌تر استفاه کنید.
  • همچنین می‌توانید به ثبت درخواست آنلاین تعمیرات یخچال فریزر کنوود در سایت هوم خانه بپردازید.
  • بعد از ثبت مشخصات شما، نام تعمیرکار یخچال کنوود همراه با کد اشتراک برای شما پیامک می‌شود.
  • تعمیرکار یخچال فریزر کنوود در همان روز جهت عیب‌یابی و رفع مشکل در منزل شما حاضر می‌شود.
  • بعد از اتمام خدمات، کارت گارانتی 3 الی 12 ماهه و فاکتور شرح خدمات به شما تقدیم می‌شود.
  • کاربران گرامی هوم خانه، توجه نمایید که بعد از اتمام تعمیرات یخچال کنوود توسط تعمیرکار هوم خانه، از شما نسبت به رضایتمندی نحوه عملکرد تکنسین نظرسنجی می‌شود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

تعمیر یخچال کنوود در تهران

نحوه تعمیر یخچال کنوود در تهران به شرح زیر می باشد؛ شهروندان عزیز تهرانی به هنگام مواجهه با خرابی در یخچال کنوود خود، سردرگم می شوند. زیرا در این شهر هزینه های حمل و نقل بسیار بالا بوده و مشکلاتی چون ترافیک سنگین در انتظار آنها است. نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی، برای تمامی این مشکلات تدابیری اندیشیده است.

یکی از این تدابیر، تأسیس شعبه های مختلف در سرتاسر شهر تهران می باشد. به این ترتیب شما می توانید به نزدیکترین شعبه مراجعه کرده و از خدمات نمایندگی تعمیرات کنوود استفاده کنید. در ضمن شما می توانید برای سهولت در ثبت سفارش تعمیرات در این مجموعه، به صورت تلفنی و یا آنلاین نیز این کار را انجام دهید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در تهران از تعمیرکاران حرفه ای برای این امر استفاده می کند. در نتیجه با خیال راحت می توانید دستگاه خود را به این مرکز بسپارید.

خدمات پس از فروش  یخچال کنوود Kenwood به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال کنوود توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال کنوود در محل و منزل خود بهره مند شوید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در محل، منزل و خانه شما

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در محل و منزل در ادامه شرح داده شده است؛ یخچال جزو آن دسته از لوازم خانگی است که جابجایی و انتقال آن از محلی به محل دیگر، بسیار دشوار است.

همین امر سبب می شود تا انتقال آن به محل نمایندگی کنوود هزینه زیادی برای مشتریان داشته باشد. اما هوم خانه این مشکل را رفع کرده و خدمات خود را در محل ارائه می کند. نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود تعمیرکاران خود را پس از ثبت سفارش مشتری به آدرس ذکر شده اعزام می کند.

البته لازم به ذکر است که زمان حضور تعمیرکار در محل، با مشتری هماهنگ می گردد. تعمیرکاران ما با حضور در محل و منزل، ابتدا نسبت به عیب یابی یخچال کنوود اقدام می کنند. با این کار قطعه یا قطعات خراب دستگاه شناسایی می شود. سپس اقدامات لازم برای تعمیر این محصول را انجام می دهند. این افراد تمام تجهیزات لازم را با خود به همراه داشته و تعمیر را در همان روز به اتمام می رسانند.

استفاده از قطعات فابریک و اصل و همچنین تجهیزات به روز و پیشرفته در نمایندگی تعمیر یخچال کنوود هوم خانه تنها برخی از مزایای این مرکز است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال کنوود

هزینه تعمیر یخچال کنوود در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است؛ در نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود هزینه تعمیرات مطابق با نرخ هایی که اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام کرده اند، مشخص می شود. بنابراین این هزینه ها بسیار منصفانه تعیین شده و مشتریان از این بابت مشکلی نخواهند داشت.
کارشناسان ما قبل از آن که تعمیرکار را به محل اعزام کنند، نوع خرابی یخچال را شناسایی می کنند. سپس بر اساس آن، هزینه های اولیه را برآورد می کنند. اگر شما به این هزینه ها رضایت داشته باشید، تعمیرکاران به محل اعزام خواهند شد. در ضمن، تعمیرکار زمانی که کار تعمیرات یخچال را به پایان رساند، فاکتوری به شما تقدیم می کند.

هزینه تعمیر یخچال مطابق آن چه در این فاکتور آمده است از مشتری دریافت خواهد شد. برای پرداخت سریع این هزینه، تعمیرکاران کارت خوان سیار در اختیار شما قرار خواهند داد.

خدمات تعمیرات یخچال کنوود در مرکز هوم خانه از 3 تا 12 ماهه گارانتی معتبر دارد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال کنوود

به منظور بررسی هزینه تعمیر یخچال کنوود در محل، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات یخچال کنوود هزینه تعمیر یخچال کنوود
هزینه شارژ گاز یخچال کنوود 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال کنوود 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال کنوود 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال کنوود 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال کنوود 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال کنوود 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال کنوود 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال کنوود 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال کنوود 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال کنوود بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال کنوود 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال کنوود 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال کنوود 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال کنوود 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال کنوود 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال کنوود 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال کنوود 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال کنوود 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال کنوود 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال کنوود 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال کنوود 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال کنوود Kenwood

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال کنوود در این بخش شرح داده شده است؛ نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود برای تعمیر یخچال های معیوب از تعمیرکاران مخصوص یخچال استفاده می کند.

این تعمیرکاران با ساختمان یخچال کنوود و قطعات آن آشنایی کامل دارند. از این رو تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند. اما در صورتی که قطعه معیوب، قابلیت تعمیر نداشته باشد آن را با استفاده از قطعات اورجینال، جایگزین می نمایند. به این ترتیب مشتریان می توانند از کیفیت تعمیرات یخچال های خود در این نمایندگی و کیفیت عملکرد دستگاه بعد از تعمیر، اطمینان خاطر داشته باشند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال کنوود در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال کنوود Kenwood

مشکلات و ایرادات متداول یخچال کنوود در ادامه شرح داده شده است؛ شاید شما هم با خرابی یخچال کنوود خود مواجه شده باشید. برخی از این خرابی ها را می توان به راحتی در منزل تعمیر کنید.

برای این کار کافی است اندکی اطلاعات فنی داشته و دستی در تعمیرات داشته باشید. در این بخش از مقاله نیز با توضیح درباره چند خرابی رایج در این محصول، شما را برای تعمیر یخچال راهنمایی خواهیم کرد. اما اگر نتوانید این کار را انجام دهید، حتماً با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال کنوود تماس بگیرید.

چگونه مشکل صدای زیاد یخچال کنوود را عیب یابی و تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای ناهنجار یخچال کنوود باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • صدای ناهنجار یخچال، موضوعی است که اهل خانه از آن ناراضی خواهند بود. این خرابی را باید جدی گرفته و در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.
  • یکی از دلایلی که باعث می شود یخچال صدای ناهنجاری داشته باشد، تراز نبودن آن است. با استفاده از ابزار تراز و یا یک لیوان آب، به راحتی می توانید یخچال کنوود خود را تراز نمایید.
  • اما اگر با این اقدامات، مشکل برطرف نشد باید سراغ بررسی فن موتور بروید. احتمال دارد پره فن شکسته باشد و صدای ناهنجار ایجاد کند. در این صورت باید این قطعه توسط نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود تعویض کنید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال کنوود در محل اقدام نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل برفک زدن یخچال کنوود پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورتی که یخچال کنوود برفک می زند برای تعمیر و رفع مشکل چه باید انجام داد:

  • وجود برفک در یخچال، مانع از عملکرد دقیق آن می شود. به همین سبب نیز باید سریعاً درصدد رفع آن باشید.
  • این خرابی ممکن است بر اثر خرابی ترموستات، باز ماندن درب یخچال و یا عدم رعایت فاصله یخچال از دیواره های کناری باشد. این موارد را کنترل و رعایت نمایید.

 ترموستات یخچال را نیز چک کنید و در صورت نیاز، با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

نحوه تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال کنوود چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نشتی آب ازدرون یخچال است. در صورت نشتی یخچال کنوود موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر متوجه شدید که از زیر یخچال، آب نشت می کند بررسی کنید که لوله های مربوط به آب یخچال، سوراخ نشده باشند.
  • ممکن است این لوله ها آسیب دیده و یا مسدود شده باشند. این موارد را بررسی و ایراد به وجود آمده را برطرف نمایید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال کنوود در تهران اقدام نمائید.

چرا یخچال کنوود سرمای زیادی دارد؟ برای تعمیر باید چه کاری انجام داد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد ان است. در صورت سرمای زیاد در یخچال کنوود باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

در صورتی که تنظیمات یخچال به هم بخورد سرمای زیادی ایجاد می شود. همچنین ایراد در ترموستات نیز سبب این مشکل می شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در منزل اقدام نمائید.

به چه دلیل یخچال کنوود بوی بدی می دهد؟ برای تعمیر این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بوی نامطبوع ان است. در صورتی که یخچال کنوود بوی نامطبوع دارد باید موارد زیر را برای رفع مشکل و عیب یابی در نظر بگیرید:

در صورتی که مواد غذایی درون یخچال فاسد شود بوی نامطبوعی انتشار می شود. باید به صورت دوره ای یخچال را تمیز کنید.

چراغ یخچال کنوود روشن نمی شود، برای تعمیر این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن چراغ آن است. در صورت روشن نشدن چراغ یخچال کنوود باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر لامپ روشن نشود پس احتمالا سوخته است.
  • همچنین در صورتی که سیم کشی آن ایراد پیدا کند نیز چراغ یخچال روشن نمی شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال کنوود در تهران اقدام نمائید.

به چه علت چراغ یخچال کنوود روشن نمی شود؟ تعمیرکار هوم خانه برای تعمیر چه کاری انجام می دهد؟

در صورت کار نکردن یخچال کنوود باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر دوشاخه و کابل مشکل داشته باشد و همچنین در صورتی که موتور ایراد داشته باشد یخچال کار نمی کند.
  • در صورتی که موتور یخچال سوخته باشد و یا اگر نیم سوز شده باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • در صورت خراب بودن ترموستات نیز این مشکل به وجود می آید.

برای تعویض و یا تعمیر موتور یا ترموستات از تعمیرکار مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در محل بهره مند شوید.

یخچال کنوود به صورت یکسره کار می کند، برای عیب یابی و تعمیر این مشکل چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، کار کردن یکسره آن است. در صورت کار کردن مداوم یخچال کنوود باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • اگر درب یخچال زیاد باز و بسته شود پس سرمای یخچال از بین می رود و به طور مداوم کار می کند.
  • همچنین باید از سالم بودن لاستیک نیز اطمینان کنید.
  • باید فاصله یخچال تا دیوار نیز حفظ شود تا هوا جریان داشته باشد.
  • عدم جریان هوا سبب کار کردن مداوم می شود و یخچال اتومات نمی کند.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال کنوود در محل اقدام نمائید.

از چه روشی مشکل صدای زیاد فن یخچال کنوود را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای زیاد فن یخچال کنوود باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • در صورتی که برفک در قسمت فن باشد، صدا ایجاد می شود.
  • همچنین قرار گرفتن یخچال در سطح شیب دار نیز سبب این مشکل می شود.  زیرا باعث می ‌شود مایع به سمت بالا کشیده شده و به علت دمای پایین یخچال، یخ بزند و به فن برخورد کرده و ایجاد صدا کند.
  • با کمک ابزار تراز، اقدام به تنظیم جایگاه یخچال نمائید.

اگر همچنان صدای فن در دستگاه شما زیاد است، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در خانه بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل برق داشتن بدنه یخچال کنوود پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برق دار بودن آن است. در صورت برق داشتن بدنه یخچال کنوود باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورت اتصالی کوتاه در سیم کشی یخچال سبب می شود تا بدنه برق دار شود.
  • همچنین اگر قطعات یخچال با بدنه اتصال کوتاه داشته باشد، بدنه دستگاه برق دار می شود.

برای برطرف کردن اتصالی یخچال، باید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در خانه تماس بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه یک مکان در جهت خدمت رسانی در جهت ارائه بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال کنوود به مصرف کنندگان خودمی باشند تا مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیر یخچال کنوود شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال کنوود استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال کنوود
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود

در مدت سه تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال کنوود، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست