تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود Kenwood در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ماشین لباسشویی های جدید با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارند. ماشین لباسشویی کنوود نیز از این ویژگی برخوردار بوده و توانسته است رضایت خریداران را جلب کند. ماشین لباسشویی کنوود حتی در دماهای پایین نیز تمام لکه ها و چربی ها را به آسانی از بین برده و تمام باکتری ها و آلودگی هایی که به لباس شما چسبیده اند را پاکسازی می کند. در صورت مشاهده هرگونه ایراد در ماشین لباسشویی خود با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود تماس گرفته و از خدمات در محل این مجموعه در اسرع وقت استفاده کنید.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی کنوود را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در سراسر تهران است و نمایندگی رسمی کنوود نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه دفتر آن دایر شد، شما کاربران را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنووددر تهران
  2. تعمیر لباسشویی کنوود در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی کنوود در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی کنوود در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی کنوود
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی کنوود
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی کنوود

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران

ماشین لباسشویی‌های کنوود از جمله ماشین‌لباسشویی‌های پرطرفدار در بین مصرف‌کنندگان هستند. این ماشین لباسشویی‌های با کیفیت ممکن است در دراز مدت دچار مشکل شوند. برای رفع عیب این ماشین لباسشویی‌ها کافیست که از راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران مطلع باشید که این راه‌ها عبارتند از:

  • برقراری تماس با شماره 02158941 که این آسان‌ترین راه برای ارتباط با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود است.
  • ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود دو راه دیگر برای ارتباط با نمایندگی است.
  • پس از اینکه مشخصات شما ثبت شد؛ به شماره تماسی که اعلام نموده‌اید کد اشتراک و نام تعمیرکار ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار ماشین لباسشویی کنوود ظرف یک ساعت خود را به منزل شما رسانده و مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌نماید.
  • پس از برطرف شدن مشکل و تست گرفتن از دستگاه برگه فاکتور به همراه برگه گارانتی قطعه استفاده شده در دستگاه به شما تحویل داده می‌شود.
  • و تعمیرکار از شما می‌خواهد که فرم نظرسنجی را پر نموده تا نمایندگی از میزان رضایت شما از کار تعمیرکار مطلع گردد.

تعمیر لباسشویی کنوود در تهران

نحوه تعمیر لباسشویی کنوود در تهران به شرح زیر است:

اگر به دنبال بهترین تعمیرگاه برای تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود آماده ارائه هرگونه خدمات به شما می باشد. با تماس با این نمایندگی می توانید تعمیرگاه را به منزل خود بیاورید، تعجب نکنید. تعمیرکاران این مجموعه تمام تجهیزات مورد نیاز را که در تعمیرگاه از آن استفاده می کنند با خود به همراه دارند. آنها انواع خدمات ماشین لباسشویی را در محل و در حضور مشتری انجام می دهند.

زمانی که شما با این نمایندگی تماس برقرار می کنید در هر آدرسی که شما ثبت کنید تعمیرکار حضور پیدا می کند. نگران دیر آمدن تعمیرکار به محل نباشید، نمایندگی تعمیرات کنوود با گسترش شعبه های خود در سراسر شهر تهران، خدمات را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد. زمانی که تعمیرکار در محل حضور پیدا می کند تا ماشین لباسشویی را تعمیر کند می‌ توانید در روند تعمیر قرار گرفته و با نحوه کار تعمیرکار بیشتر آشنا شوید.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی کنوود

محصولات کنوود از جمله محصولاتی هستند که در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوبیت دارند. همه محصولات کنوود از خدمات پس از فروش و کارت گارانتی بهره‌مند هستند. در صورتی که از ماشین لباسشویی کنوود استفاده می‌کنید و دستگاه شما دچار مشکل شده است‌‌؛ برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود می‌توانید با شماره درج شده بر روی کارت گارانتی تماس حاصل نمایید و مشکل آن را از طریق کارشناسان نمایندگی رسمی کنوود پیگیری کنید.

در صورتی که مدت اعتبار کارت گارانتی شما به پایان رسیده باشد؛ شما می‌توانید ماشین لباسشویی خود را به یکی از تعمیرگاه‌های مجاز تعمیر لوازم خانگی بسپارید. هوم‌ خانه یکی از این تعمیرگاه‌های مجاز است. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود نیست. اتعمیرکار هوم خانه با استفاده از قطعات فابریک و اورجینال که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ کار تعمیر ماشین لباسشویی شما را انجام داده و مشکل آن را در حضور خودتان برطرف می‌نمایند. همچنین در صورتی که شما بخواهید خود برای تعمیر ماشین لباسشویی کنوود اقدام کنید؛ می‌توانید از کارشناسان هوم خانه بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشاوره بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود Kenwood در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در محل و منزل در این بخش توضیح داده شده است:

گاهی ممکن است ایرادات به وجود آمده در ماشین لباسشویی سطحی بوده و بدون نیاز به حضور تعمیرکار بتوانید ایراد را برطرف کنید. زمانی که با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود تماس می گیرید، کارشناس مربوطه، اطلاعات کاملی را در مورد نحوه خراب شدن ماشین لباسشویی از شما می پرسد. ممکن است خرابی در ماشین لباسشویی از نظر شما قابل حل نباشد؛ اما در بسیاری از موارد با استفاده از یک مشاوره ساده همان ایراد به ظاهر بزرگ به راحتی برطرف می‌ شود.

فقط کافیست به توصیه ‌های کارشناس توجه کرده و دستورات او را به درستی اجرا کنید. اگر توانستید ایراد را برطرف کنید دیگر نیازی به حضور تعمیرکار در محل نمی باشد و شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای ماشین لباسشویی خود را تعمیر کرده اید. اما در برخی موارد، خرابی در قطعات بسیار گسترده است و تعمیرکار با حضور در محل و منزل اقدام به تعمیر آن می کند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است:

شما می توانید قبل از شروع به کار تعمیرکار، از میزان هزینه ها اطلاع پیدا کرده، سپس اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی کنید. محاسبه هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود طبق نرخ مصوب بوده و زیر نظر نمایندگی کنوود تعیین می شود. تعمیرکار با توجه به خدماتی که ارائه داده است هزینه ها را تعیین می کند. آنچه باعث می شود هزینه های شما کمی افزایش پیدا کند تعویض قطعه معیوب می باشد. تعمیرکار پس از عیب یابی و بررسی های اولیه اگر تصمیم به تعویض قطعه بگیرد ممکن است در هزینه های شما کمی تأثیرگذار باشد.

تمام قطعات مصرفی تعمیرکار این مجموعه، اورجینال و اصل می باشد و توسط خود نمایندگی تأمین می شود. تعمیرکار برای جلب اعتماد شما، قطعات مصرفی را در یک فاکتور رسمی ثبت کرده و آنها را ضمانت می کند. ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات، این امکان را فراهم می کند تا در مدت زمان تعیین شده با مشاهده هرگونه ایراد در قطعه تعمیر شده، از خدمات رایگان این مجموعه استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود

شما با کمک مبالغی که در جدول زیر درج شده است، می توانید به راحتی هزینه تعمیر لباسشویی کنوود را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود هزینه تعمیر ماشین لباسشویی کنوود
هزینه نصب ماشین لباسشویی کنوود 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی کنوود 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی کنوود 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی کنوود 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی کنوود بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی کنوود 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی کنوود 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی کنوود 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی کنوود 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی کنوود 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی کنوود 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی کنوود 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی کنوود 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی کنوود بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی کنوود 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی کنوود

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی کنوود در این بخش توضیح داده شده است؛ امروزه متخصصان مجرب با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته می ‌توانند عیب یابی را در زمان کوتاهی انجام دهند. آنها با ابزارهای تست که در اختیار دارند تمام قطعات را بررسی کرده و اگر احیاناً قطعه ای در آینده قرار است خراب شود با سرویس کردن، از خراب شدن آن جلوگیری می کنند.
اگر تعمیرکار ابزارآلات کافی و مورد نیاز را در اختیار نداشته باشد نمی‌ تواند تعمیر را در یک جلسه به پایان برساند و به دلیل عدم وجود تجهیزات لازم، تعمیر ماشین لباسشویی را به روز دیگر موکول می کند. قطعاً این وضعیت برای شما خوشایند نخواهد بود.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود متعهد هستند در همان روزی که شما با مرکز تماس برقرار می‌ کنید با حضور در محل در موعد مقرر، تعمیر ماشین لباسشویی را به پایان برسانند. آنها با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب، ماشین لباسشویی را تعمیر کرده و آن را سالم تحویل شما می دهند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی کنوود توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی کنوود به شرح زیر می باشند: در صورتی که در هر بخش از لباسشویی خود دچار مشکل شده اید در اولین مرحله با ما تماس بگیرید، تا در اسرع وقت متخصص لباسشویی کنوود را به محل مورد نظر شما برسانیم.در این بخش به معرفی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی کنوود پرداخته ایم:

ماشین لباسشویی کنوود روشن نمی شود، برای تعمیر آن چه کار لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی کنوود موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا باید اطمینان داشته باشید که جریان برق در مدار وجود دارد.
  • با یک مولتی متر، پریز را مورد بررسی قرار داده و از وجود جریان برق مطمئن شوید.
  • نیم سوز شدن یا سوختن کامل موتور باعث می شود که ماشین لباسشویی دیگر روشن نشود.
  • گاهی ممکن است ماشین لباسشویی بیش از اندازه کار کرده و موتور آن داغ شده است، فرصت دهید تا خنک شده و مجدداً از آن استفاده کنید.
  • اگر درب ماشین لباسشویی به خوبی بسته نشود، ماشین لباسشویی روشن نمی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا ماشین لباسشویی کنوود عملیات تخلیه را انجام نمی دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی کنوود راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • از عمده ‌ترین دلایل این مشکل، مسدود بودن شلنگ تخلیه آب است.
  • ممکن است دچار گرفتگی شده و آب خارج نمی شود. شلنگ تخلیه باید کاملاً صاف و بدون پیچ خوردگی باشد.
  • معمولاً این شلنگ باید بالاتر از سطح پمپ تخلیه قرار بگیرد.
  • ممکن است پمپ تخلیه سوخته و باید تعویض شود.
  • جهت تعویض می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود استفاده نمایید.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی کنوود در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

عدم چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟ تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی کنوود در این مورد چه نظری دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی کنوود راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی، لباس را در داخل آن قرار ندهید.
  • کم کردن بار دیگ ماشین لباسشویی می تواند این مشکل را برطرف کند.
  • خراب شدن سوئیچ درب ماشین لباسشویی مانع از چرخیدن دیگ می شود، باید آن را تعویض کنید.
  • اگر تسمه ماشین لباسشویی دچار پارگی شده باشد یا بر اثر استفاده طولانی مدت دچار ساییدگی شده باشد، دیگ نمی چرخد.
  • موتور ماشین لباسشویی وظیفه چرخاندن دیگ را بر عهده دارد.
  • اگر احساس کردید چرخش دیگ به کندی صورت می گیرد باید موتور آن بررسی شود.

اگر مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در محل خود توسط هوم خانه اقدام نمائید.

به چه علت  ماشین لباسشویی کنوود آبگیری نمی کند؟ جهت تعمیر و رفع عیب این مورد چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم آبگیری است. در صورت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی کنوود موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • باید شیر آب شهری وصل باشد.
  •  همچنین شیر الکتریکی را بررسی کنید که وصل باشد در صورت کثیف بودن فیلتر اقدام به رفع مشکل نمایید.
  • همچنین خرابی هیدروستات سبب آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می شود.

اگر دستگاه شما آبگیری نمیکند، برای حل این مشکل با خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تهران در ارتباط باشید.

علت آبگیری ماشین لباسشویی در حال خاموشی چیست؟ نحوه تعمیر لباسشویی کنوود در این مورد

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری در حالت خاموش است. در صورت آبگیری ماشین لباسشویی کنوود در حال خاموشی چیست، برای تعمیرات و رفع عیب موارد زیر را به کار گیرید:

  • در صورت خراب بودن شیر الکتریکی باید اقدام به رفع مشکل نمایید. زیرا این مشکل به دلیل این قطعه است.
  • همچنین در صورتی که اتصالی در یکی از قطعات ایجاد شده باشد نیز این امر رخ می دهد.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا عملیات آبگیری در لباسشویی کنوود متوقف نمی شود؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم متوقف شدن آبگیری مناسب آن است. در صورت متوقف نشدن آبگیری ماشین لباسشویی کنوود موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • خراب شدن هیدورستات سبب می شود تا آبگیری متوقف نشود.
  • در صورت سوراخ شدن شلنگ ورودی و همچینن وجود هوای فشرده این مشکل ادامه می یابد.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز مرکزی لباسشویی کنوود در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه مشکل نشتی آب لباسشویی کنوود را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشتی اب در آن است. در صورت نشت آب از ماشین لباسشویی کنوود موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • خراب شدن لاستیک یا واشر دور درب دستگاه عامل اصلی است.
  • همچنین باید اتصال شلنگ ووردی به شیر الکتریکی را بررسی کنید.
  • در صورت سوراخ شدن شلنگ ورودی، نشتی آب وجود دارد.
  • همچنین باید قفل یا میکروسوئیچ درب نیز بررسی شود که به طور کامل بسته شده است یا خیر.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

درب ماشین لباسشویی کنوود باز نمی شود، برای رفع این مشکل چه اقداماتی لازم می باشد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب ماشین لباسشویی کنوود موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که درب میکروسوئیج خراب شده باشد و یا اگر قفل کودک فعال باشد درب باز نمی شود.
  • همچینن در صورتی که دستگاه در حال عمل تخلیه است نیز درب ماشین لباسشویی باز نمی شود.

اگر درب دستگاه شما باز نمیشود، کافی است جهت عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در تهران بهره مند شوید.

بوی نامطبوع از ماشین لباسشویی؛ برای تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بوی بد در آن است. در صورت انتشار بوی نامطبوع باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی کنوود به کار گیرید:

  • وجود رطوبت و نشتی در اطراف ماشین لباسشویی که معمولا منطقه تاریکی است سبب بوی بدی می شود.
  • همچنین مسدود بودن شلنگ تخلیه نیز عامل دیگر بوی بد است.
  • در صورتی که بوی بد از مخزن یا دیگ ماشین لباسشویی منتشر شود، مشکل با جوش شیرین و آب داغ برطرف می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در هوم خانه استفاده کنیم؟

مزایای استفاده  از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در ادامه شرح داده شده است؛ هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود با سال ها فعالیت در زمینه تعمیر و تعویض قطعات، نصب و راه اندازی و سرویس ماشین لباسشویی، توانسته است خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.
استخدام ده ها تعمیرکار حرفه ای، سرعت ارائه خدمات را بالا برده و زمان تعمیرات را کوتاه تر کرده است. استفاده از قطعات اورجینال، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب و ارائه خدمات در محل و منزل از جمله تعهدات این مرکز می باشد. شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

خلاصه ای از مزایای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در هوم خانه به شرح زیر است:

  1. ارائه قطعات اصل و فابریک
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. استفاده از خدمات تعمیرات در هفت روز هفته

برای ارتباط با تیم هوم خانه با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست