راهنمای استفاده از لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
2 سال پیش

ارور ماکروفر آدمیرال

کد خطای ماکروفر آدمیرال از جمله مشکلاتی است که امکان دارد هر زمان برای دستگاه شما رخ دهد. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هوم خانه، در این مطلب تمامی ارور های ماکروفر آدمیرال را برای شما شرح خواهد داد و نحوه رفع ارور ماکروفر آدمیرال را بیان خواهد نمود. با ما همراه باشید.

 

 

رایج ترین ارور های ماکروفر آدمیرال

مایکروفر آدمیرال مانند سایر لوازم برقی خانگی، با مشکل مواجه خواهد شد. البته این مشکلات در ابتدا خود را با کد خطا نشان خواهند داد. در صورتی که در زمان مناسب کد خطا مایکروفر آدمیرال رفع نشود، دستگاه با مشکلات جدی رو به رو خواهد شد. از این رو بهتر است این مطلب را تا انتها دنبال کنید و با ارور ماکروویو آدمیرال بیش تر آشنا شوید.

دلیل کد خطا F0 ماکروفر آدمیرال

دلیل به نمایش درآمدن این کد خطا، گیر کردن کلید عملکرد می باشد. به منظور رفع نمودن کد خطا F0 باید برای تعویض پد لمسی اقدام کنید. در صورتی که صفحه لمسی، بخشی از ساعت می باشد، به شما توصیه می کنیم که ساعت را تعویض نمایید.

بررسی ارور F1 ماکروفر آدمیرال

این ارور مایکروفر آدمیرال همانند کد خطای قبلی، یک ایراد جزیی محسوب می شود. اما عدم توجه و رسیدگی به آن می تواند استفاده از ماکروفر را با مشکل مواجه کند. در صورتی که خرابی در بخش های پد لمسی و یا ساعت ایجاد شود، کد خطای F1 نمایش داده می شود. بهتر است برای برطرف نمودن این مشکل، پد لمسی و یا ساعت را تعویض کنید.

علت کد خطای F2 ماکروفر آدمیرال

دلیل نشان داده شدن کد خطای F2، درجه حرارت بالای ماکروویو آدمیرال می باشد. توجه داشته باشید که برای رفع نمودن این ارور باید رله و یا سنسور حرارت ماکروویو را تعویض نمایید. حتما سنسور مهار را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که در این زمینه مهارت کافی را ندارید، می توانید با تکنسین ماکروویو تماس بگیرید.

بررسی ارور F3 ماکروفر آدمیرال

به دلیل خرابی سنسور حرارت در قسمت اتصال کوتاه و یا باز شدن مدار، کد خطا F3 به نمایش درخواهد آمد. برای رفع کردن این کد خطا باید در ابتدا سنسور مهار را بررسی نمایید و اتصال بین سنسور ماکروفر و کنترل ماکروفر را چک کنید.

در صورتی که سیم کشی سالم بود، حتما برای تعویض سنسور مایکروفر اقدام کنید.

کد خطای F4 در ماکروفر آدمیرال

به دلیل عدم اتصال و یا اتصال کوتاه مدت سنسور های ماکروویو، کد خطای F4 نمایش داده می شود. برای برطرف کردن این ارور در ماکروویو آدمیرال بهتر است اتصال سیم مهار بین سنسور ماکروفر و کنترل و سنسور مهار دستگاه را بررسی نمایید. در صورتی که سیم کشی سالم باشد، به شما توصیه می کنیم که برای تعویض سنسور حرارتی دستگاه خود اقدام نمایید. اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید، می توانید با تعمیرگاه مجاز ماکروویو تماس بگیرید.

کد خطای F5 ماکروفر آدمیرال

نظارت و مغایرت سخت افزاری، دلیل نشان داده شدن هشدار F5 در ماکروفر آدمیرال می شود. برای رفع نمودن این کد خطا باید ساعت را تعویض کنید. البته لازم است بدانید که باید عیب یابی ماکروفر به صورت تخصصی و توسط یک تعمیرکار صورت پذیرد.

بررسی ارور F7 در ماکروفر آدمیرال

اگر به دنبال دلیل هشدار F7 در ماکروفر آدمیرال هستید، لازم است بدانید که این کد خطا به دلیل کوتاه شدن اتصال و یا گیر کردن کلید عملکرد دستگاه می باشد. به منظور رفع کردن این هشدار می توانید پد لمسی را تعویض کنید و یا با تشخیص تکنسین، ساعت را تعویض نمایید.

بررسی ارور F8 در ماکروفر آدمیرال

این هشدار ماکروفر آدمیرال در دستگاه های آنالوگ و دیجیتال دلایل متفاوتی دارد که باید توسط تکسنین مایکروفر مورد بررسی قرار بگیرد. اما این امکان وجود دارد که برای نمودن آن تعمیرکار اقدام به تعویض ساعت دستگاه کند.

ارور F9 در ماکروفر آدمیرال

یکی از هشدار های ماکروفر آدمیرال، کد خطا F9 می باشد. این ارور به دیل باز نشدن و یا سخت باز شدن درب ماکروویو نشان داده خواهد شد. بهتر است برای رفع نمودن این کد خطا، اجزای قفل درب را بررسی کنید. در صورتی که به نتیجه ای نرسیدید، می توانید با تکنسین های هوم خانه در تماس باشید.

بررسی ارور های ماکروفر آدمیرال

در این مطلب به صورت تخصصی ارور های رایج ماکروفر آدمیرال را برای شما شرح دادیم و راهکار هایی را به منظور رفع نمودن هر یک ارائه کردیم. در ادامه نکاتی کلیدی را در مورد استفاده از ماکروفر برای شما آورده ایم که اطلاع داشتن از آن ها خالی از لطف نمی باشد:

  • شما باید با شیوه صحیح استفاده از ماکروفر به خوبی آشنا باشید تا در زمان بروز ارور ها، اقدامات لازم را انجام دهید.
  • آشنایی با ارور های ماکروفر آدمیرال به شما کمک می کند تا در زمان خرابی، دست و پای خود را گم نکنید و راهکار را از پیش بدانید.
  • به طور کلی عیب یابی و تعمیر ماکروفر آدمیرال امری تخصصی می باشد که بایدتوسط تعمیرکار و فردی که به این کار تسلط دارد انجام شود. اگر مهارت کافی ندارید، حتما با نمایندگی تعمیرات ماکروفر آدمیرال تماس بگیرید.

 

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست