آموزش تعمیرات لوازم خانگی

آخرین بروزرسانی
1 سال پیش

علت گیر کردن نان در توستر

علت گیر کردن نان در توستر
0 دیدگاه
زمان مطالعه: 4 دقیقه

از مهم ترین وظایف دستگاه توستر، گرم کردن نان می باشد. حال تصور کنید که پس از انجام این مسئولیت، نان ها در دستگاه گیر کرده و بیرون نیایند. در این زمان باید به دنبال علت گیر کردن نان در توستر باشید و اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهید. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه در ادامه به صورت کامل به بررسی و رفع این خرابی پرداخته است.

کاربر گرامی، چنانچه سوالی در مورد علت گیر کردن نان در توستر دارید، می توانید آن را در انتهای این مطلب با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه به اشتراک بگذارید.

چرا نان در توستر گیر می کند؟

دلیل گیر کردن نان در توستر، باید در زمان بروز این خرابی، به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد تا عملکرد دستگاه به حالت عادی خود بازگردد. در واقع با بروز این خرابی، دستگاه توستر کارایی اصلی خود را از دست می دهد و چه بسا ماندن نان ها در آن، منجر به سوختن و خروج دود از توستر شود. در ادامه می توانید با بررسی موارد گفته شده به راحتی این مشکل را برطرف نمایید.

نحوه رفع مشکل گیر کردن نان درون توستر 

ابتدا پیش از هر کاری دستگاه را خاموش کرده و پس از خنک آن نان ها را خارج نمایید. در صورتی که قسمت مکانیکی دستگاه توستر با مشکل مواجه شده باشد، می تواند به عنوان دلیل گیر کردن نان در توستر شناخته شود. در این زمان باید با باز کردن قسمت زیرین دستگاه، سیلندر را در زبانه مخصوص خود قرار دهید. اما اگر هم چنان این مشکل پا برجا ماند، وقت آن رسیده است تا سیم پیچ رله مکانیکی را بررسی نموده و در صورت نیاز برای سیم پیچی مجدد رله اقدام نمایید. با انجام این دو کار، می توانید در منزل دلیل گیر کردن نان در توستر را تعمیر کنید.

نتیجه گیری از دلیل گیر کردن نان در توستر

مشکل گیر کردن نان در توستر از جمله مشکلاتی به شمار می آید که می تواند به راحتی عملکرد و کارایی دستگاه توستر را با مشکل مواجه کند. حتما برای بررسی دلیل گیر کردن نان در توستر موارد گفته شده را مورد بررسی قرار دهید و آن ها را تعمیر کنید تا این ایراد رفع گردد. در صورتی که در این امر مهارت و تسلط کافی را ندارید، توصیه می کنیم با تعمیرکار توستر تماس بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست