تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات نانیوا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات نانیوا در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی نانیوا را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

نانیوا نام یک برند لوازم خانگی می باشد که در زمینه ی تولیدات لوازم خانگی فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تاسیس گردید و در مدت کوتاهی با تولید محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب در کنار خدمات پس از فروش گسترده موفق شد و سهم قابل توجهی از بازار را بدست آورد. این برند انواع وسایل و لوازم خانگی از جمله اتو بخار، چرخ گوشت، جاروبرقی، آبمیوه گیری و گوشت کوب و … را تولید می کند. ممکن است شما از یک یا چند محصول از برند نانیوا را در منزل خود داشته باشید و از آن استفاده کنید اما گاهی وقت ها نیز شاهد خرابی های دستگاهتان باشید. در این صورت نمایندگی تعمیرات نانیوا با ارائه‌ ی کمک ها و خدمات خود تعمیرات لوازم خانگی شما را بر عهده می گیرد و آن را تعمیر می کند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات نانیوا

نمایندگی تعمیرات نانیوا در سراسر تهران کارهای تعمیراتی شما را می پذیرد. هوم خانه با دارا بودن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی نانیوا توانسته است مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده و رضایت همه آن ها را کسب کند. بی شک بهره مندی شما از خدمات و تعمیرات این نمایندگی رضایت کامل شما را در بر خواهد داشت. شما می توانید برای دریافت یا استفاده از نمایندگی نانیوا به آدرسی که در انتهای این مطلب ذکر شده مراجعه کنید. علاوه بر این با تماس با شماره های این نمایندگی می توانید از این خدمات و امکانات بهره مند شوید. هنگامی که با این مرکز تماس می گیرید باید آدرس و مشخصات کامل خود را به طور دقیق ثبت کنید تا در فرصتی کوتاه و کمتر از یک ساعت در آدرس شما حضور پیدا کرده و دستگاهتان را برای انجام تعمیرات از شما تحویل گرفته و بعد از انجام تعمیرات بازگردانند.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی نانیوا

هیچ گونه نگرانی از بابت هزینه های نمایندگی تعمیرات نانیوا نداشته باشید؛ زیرا میزان هزینه های این نمایندگی با قیمت تصویب شده در اتحادیه یکسان می باشد. علاوه بر این تکنسین های ما قبل از انجام تعمیرات لوازم خانگی نانیوای شما هزینه های لازم را برایتان شفاف سازی می کنند و در صورت رضایت شما تعمیرات آن را برایتان انجام می دهند. همچنین در پایان کار تعمیراتی خود یک فاکتوری نیز به شما ارائه می دهند که لیست تمامی هزینه ها را در بر می گیرد.

چرا باید نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی نانیوا را انتخاب کنیم؟

تکنسین های انتخاب شده در نمایندگی تعمیرات نانیوا دارای تخصص در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی این برند می باشند و آنقدر با تجربه و حرفه ایی هستند که با دیدن دستگاه شما در کمترین زمان به دلیل خرابی دستگاهتان پی می برند. این تکنسین ها با در نظر گرفتن زمان و مکان شما در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر می شوند. نمایندگی Naniwa دارای ضمانت نامه معتبری می باشد که این ویژگی به خودی خود یکی از خصوصیات این نمایندگی به شمار می رود.

معرفی لوازم خانگی نانیوا

  • مخلوط کن نانیوا: مخلوط کن یکی از محصولات تولید شده توسط این شرکت می باشد که امروزه مورد استفاده روزانه افراد قرار می گیرد. از آن جا که مخلوط یکی از وسایل پر کاربرد در هر منزلی می باشد ممکن است خرابی هایی در طول زمان و استفاده ی مکرر از آن به وجود بیاید. شرکت هوم خانه دارای تعمیرات لوازم خانگی نانیوا می باشد که این مشکل را برای کاربرانی که به تعمیرات مخلوط کن نیازمند اند را با ارائه ی خدمات و تعمیرات خود بر طرف می کند.
  • آبمیوه گیری نانیوا: تعمیرات آبمیوه گیری نانیوا یکی از خدماتی است که نمایندگی هوم خانه به شما ارائه می کند. با تماس یا مراجعه ی مستقیم خود به این مرکز می توانید از خدمات ارائه ی شده‌ی این نمایندگی بهره مند شوید.
  • چرخ گوشت نانیوا: یکی از محصولات برند نانیوا چرخ گوشت می باشد که نمایندگی هوم خانه، تعمیرات چرخ گوشت نانیوا را بر عهده گرفته است و آماده ارائه‌ی خدمت به شما عزیزان می باشد.
  • بخارشو نانیوا: یکی از وسایلی است که کم و بیش در هر خانه ایی یافت می شود بخار شو می باشد. ممکن است در این وسیله مشکلاتی پیش آید و دچار ایراداتی شود که سایت هوم خانه به عنوان مرکز تعمیر بخارشو نانیوا با انجام کارهای تعمیراتی مشکل دستگاه شما را برطرف می کند.
  • جارو شارژی نانیوا: تعمیرات جارو شارژی نانیوا با ارائه ی خدمات و سرویس هایش از طریق نمایندگی هوم خانه پشتیبان شما عزیزان در تعمیرات جارو شارژی نانیوای شما خواهد بود.
  • جارو برقی نانیوا: با ارائه ی خدمات تعمیر جاروبرقی نانیوا دیگر نگران خرابی های حاصل از جارو برقیتان نباشید، زیرا این نمایندگی توسط نمایندگی هوم خانه به سراسر تهران نیرو و تکنسین های متخصص می فرستد تا در صدد تعمیر جارو برقی شما برآیند.
  • ماکروفر نانیوا : سایت هوم خانه با دارا بودن تعمیرات ماکروفر نانیوا و با داشتن تعمیرکاران حرفه ایی و متخصص در این کار مشکل ماکروفر شما را در کم ترین زمان ممکن تشخیص داده و در صدد حل آن بر می آیند.
  • قهوه ساز نانیوا : اگر شما هم از قهوه ساز نانیوا در خانه تان استفاده می کنید می توانید هنگام بروز مشکلات مختلف در دستگاهتان با سایت ما به عنوان تعمیرات قهوه ساز نانیوا تماس حاصل کنید تا متخصصین ما در کم ترین زمان خود را به شما برسانند.
  • توستر نانیوا: تعمیرات توستر نانیوا دارای سرویس ها و خدمات مربوط به توستر نانیوا می باشند که در صورت ایجاد مشکل در دستگاهتان می توانید با این مرکز تماس بگیرید و با بیان کردن مشکلتان علاوه بر مشاوره، برای تعمیرات لازم دستگاهتان نیرو درخواست کنید.
  • چای سازنانیوا : اگر دستگاه چای ساز نانیوای شما خراب شد می توانید با اعتماد بر عملکرد تکنسین های حرفه ای ما، کار را به شرکت ما تحت عنوان تعمیرات چای ساز نانیوا بسپارید و انجام تعمیرات صورت گرفته لذت ببرید.
  • اتو نانیوا: تعمیرات اتو‌ی نانیوا با ارائه ی تعمیرکاران زبده‌ی خود به محل شما می توانند تعمیر لوازم خانگی شما را بر عهده بگیرد. شما می توانید بدون مراجعه ی مستقیم به این نمایندگی از با سایت ما تماس بگیرید تا تعمیر کاران ما در کم تر از یک ساعت خود را به شما برسانند.
  • اسپرسوساز نانیوا : تعمیرات اسپرسوساز نانیوا یک گزینه ی ایده آل برای کسانی است که دستگاه اسپرسوسازشان دچار خرابی شده است و به دنبال یک تعمیر کار متخصص و خبره برای تعمیر دستگاهشان می گردند. بنابراین می توانید با اعتماد و تکیه بر شرکت ما و کار این تکنسین های مجرب و کارآزموده تعمیرات دستگاهتان را به این تکنسین ها بسپارید.
  • سرخ کن نانیوا :در صورت نیاز به تعمیرات سرخ کن نانیوا شرکت هوم خانه تعمیرات سرخ کن نانیوای خود را به شما عرضه می کند. این نمایندگی مشکلاتی چون روشن نشدن، درست کار نکردن دستگاه سرخ کن شما بر طرف می کند. در صورت نیاز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید تا تکنسین های ما برای تعمیر دستگاه شما در محل شما حاضر شوند.
  • پنکه نانیوا: در صورت بروز مشکل در پنکه نانیوای شما می توانید با تعمیرات پنکه نانیوا تماس برقرار کرده و در صدد حل مشکلتان بر آیید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات نانیوا

بهره بردن از نمایندگی تعمیرات نانیوا برای شما از نظر هزینه به صرفه و اقتصادی می باشد و از آنجا که این مرکز از افراد متخصص در انتخاب نیروی خود استفاده می کنند، مشکل دستگاه شما در سریع ترین زمان نیز حل خواهد شد. بنابراین دیگر نگران هدر رفت زمان خود نباشید چرا که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی نانیوا به زمان شما ارزش قائل است.

آدرس نمایندگی تعمیرات نانیوا یوسف آباد، خیابان چهل ستون بین چهارم و ششم، پلاک 46 می باشد. همچنین می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و با گفتن مشکل به وجود آمده در دستگاهتان از مشاوره ی متخصصین ما بهره مند شوید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات نانیوا

اگر می خواهید لوازم برقی نانیوا خود را به کمترین هزینه و در اسرع وقت و به صورت تخصصی تعمیر نمایید بهتر است با هوم خانه، نمایندگی تعمیرات نانیوا در تهران تماس حاصل فرمائید. در این مرکز دستگاه ها با استفاده از تعمیرکاران حرفه‌ ای تعمیر می شوند که این امر در افزایش عمر مفید دستگاه موثر خواهد بود. در صورت نیاز به تعمیر دستگاه های این برند خود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات نانیوا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات نانیوا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات نانیوا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات نانیوا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات نانیوا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

6 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
احمد 26 آذر 1399

سلام لاستیک سفیدی که بین صفحه برنده و صافی قرار می گیرد هنگام روشن کردن موتور از جای خودش حرکت کرده و به زیر موتور می رود

پاسخ دادن
avatar
سیدمجید 19 اسفند 1399

باسلام میخواستم ببینم آبکش آبمیوه گیری از کجا تهیه کنم

پاسخ دادن
avatar
نازنین 07 خرداد 1400

باسلام ..میخواستم بدونم چرخدنده چر خ گوشت از کجا تهیه کنم همه جا رفتم میگن نیست

پاسخ دادن
avatar
فریده 27 آذر 1400

سلام من توری فلزی چرخم شکسته میشه راهنمایی کنید

پاسخ دادن
    avatar
    شاهین 30 بهمن 1400

    سلام ،، جاروبرقی من مدل نانیوا ۹۴۰۰ هستش سری جاروبرقی شکسسته چجوری میتونم تهیه کنم

    پاسخ دادن
      avatar
      تیم هوم خانه 01 اسفند 1400

      سلام. می تونید با شماره 02158941 تماس بگیرید تا تکنسین های مربوطه راهنمایی های لازم رو به شما بدن.

      پاسخ دادن