تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا Naniwa را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند نانیوا جزو برندهای تازه تاسیس در بازار لوازم خانگی است. این برند با وجود تازه کار بودن، در مدت زمان کمی توانسته جای خود را در میان برندهای معتبر باز کرده و طرفداران خاص خود را جذب نماید. جاروبرقی نانیوا نیز یکی از محبوب ترین لوازم خانگی در بین محصولات این برند است. اما این محصول پر قدرت ممکن است بر اثر استفاده ی نادرست کاربران و رعایت نکردن اصول استفاده از آن خراب شود. در این موارد هوم خانه که نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در تهران است به شما کمک می کند تا خرابی آن را در کمترین زمان بر طرف نمایید. ارائه ی خدمات به صورت 24 ساعته و در طول ایام هفته از ویژگی های متمایز این مرکز می باشد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی نانیوا نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در تهران
  • تعمیر جاروبرقی نانیوا در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی نانیوا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی نانیوا
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی نانیوا
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی نانیوا Naniwa در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر جاروبرقی نانیوا در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در گام اول با مراجعه به سایت هوم خانه به ثبت آنلاین درخواست بپردازید یا با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا تماس بگیرید.
  2. پس از تماس اطلاعات شما در سیستم ثبت شده و نام تعمیرکار با کد اشتراک به تلفن شما ارسال می گردد.
  3. تعمیرکار مربوطه با استفاده از قطعات فابریک کمتر از یک ساعت برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی نانیوا در محل شما حاضر می شود.
  4. بعد از انجام خدمات، ضمانت نامه و فاکتور معتبر به مشتریان عزیز تقدیم می شود.
  5. در انتها درباره رضایت شما از نحوه عملکرد تعمیرکار در تعمیرات جاروبرقی نانیوا نظرسنجی صورت گرفته و پیشنهادات و انتقادات شما سرلوحه کار این مجموعه قرار خواهد گرفت.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی نانیوا Naniwa در تهران

تعمیر جاروبرقی نانیوا در تهران

خدمات تعمیر جاروبرقی نانیوا در تهران چگونه است؟ از آن جایی که وضعیت حمل و نقل در شهر تهران نامساعد است، مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا یکی از دغدغه های مشتریان می باشد. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا این نمایندگی در مناطق مختلف شهر شعبه هایی را تاسیس کرده است. وجود این شعبه ها باعث شده تا هم دسترسی مشتریان به آن راحت تر باشد و هم این که سرعت خدمات رسانی این مرکز بالا باشد. بنابراین شما می توانید در کمترین زمان به این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود جهت تعمیر جاروبرقی نانیوا را ثبت کنید.

در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا به جز مراجعه ی حضوری راه های ارتباطی دیگری نیز در نظر گرفته شده است. یکی از این راه ها تماس به صورت تلفنی است. شما به هنگام تماس برای ثبت سفارش خود می توانید از مشاوره های متخصصان مجرب ما نیز بهرمند شوید.
به این ترتیب اگر ایراد دستگاه جزئی باشد می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای با استفاده از این مشاوره ها آن را تعمیر کنید. زیرا مشاوره ها به صورت رایگان ارائه می شوند. همچنین می توانید به سایت نمایندگی تعمیرات نانیوا مراجعه کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را به ثبت برسانید. در این صورت کادر ما با شما تماس خواهند گرفت.

خدمات پس از فروش جاروبرقی نانیوا به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی نانیوا شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی نانیوا استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.
در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات نانیوا در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی نانیوا شما را انجام می دهند.

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در محل و منزل

خدمات تعمیرات جاروبرقی نانیوا در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ یکی از منحصر به فردترین خدماتی که در هوم خانه به مشتریان ارائه می شود، انجام تعمیرات در محل و منزل می باشد. زمانی که سفارش خود را جهت تعمیر جاروبرقی نانیوا در نمایندگی نانیوا ثبت کردید تکنسین های این مرکز در همان روز در محل حاضر می شوند.
به این ترتیب دیگر نیاز نیست که جاروبرقی معیوب را به محل منتقل کنید. این امر خود در کاهش هزینه های تعمیر نقش مهمی دارد. البته توجه داشته باشید که زمان حضور در محل و منزل با مشتری هماهنگ خواهد شد.
تکنسین های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا به دلیل مهارت و تجربه ی کافی خود در زمینه ی تعمیرات جاروبرقی و همچنین طی کردن دوره های آموزشی با نحوه ی تعمیر این دستگاه ها به خوبی آشنا هستند.

به همین سبب نیز می توانند در کمترین زمان و با دقت و سرعت بالایی آن را عیب یابی و تعمیر کنند. به دلیل همین ویژگی ها، نمایندگی به کار آنها اعتماد کامل داشته و خدمات خود را تا یک سال ضمانت می کند.
ضمانت یک ساله ی خدمات به مشتریان این اجازه را می دهد تا اگر در طول این مدت دستگاه دوباره خراب شد آن را به نمایندگی اطلاع دهد. در این شرایط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا وظیفه دارد جاروبرقی معیوب را به صورت رایگان برای مشتری تعمیر کند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی نانیوا

هزینه تعمیر جاروبرقی نانیوا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر ارائه شده است؛ یکی از سیاست هایی که مدیران نمایندگی در پیش گرفته اند، تعیین هزینه های تعمیر بر اساس نرخ های مشخص شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی می باشد.
بر این اساس هزینه ی تعمیر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا بسیار منصفانه بوده و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی فشاری از این بابت متوجه مشتریان نخواهد شد.
در ضمن در این مرکز تمامی هزینه های تعمیر برای مشتریان شفاف سازی می شود تا در صورت رضایت آنها، کار تعمیر بر روی جاروبرقی نانیوا انجام گیرد. به این صورت که قبل از تعمیر دستگاه تعمیرکاران آن را عیب یابی می کنند. سپس هزینه های آن برآورد شده و به اطلاع مشتری می رسد.

در پایان کار نیز به منظور اطلاع دقیق مشتری از این هزینه ها فاکتوری به وی ارائه شده و هزینه ی تعمیر بر اساس آن از وی گرفته می شود. اگر به هنگام پرداخت هزینه ی تعمیر متوجه شدید که پول نقد به همراه ندارید به هیچ عنوان نگران نشوید. زیرا تکنسین های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا با خود کارت خوان همراه دارند که می توانید از آن برای پرداخت هزینه استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی نانیوا

شما می توانید بر اساس جدول تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی نانیوا، هزینه های خود را مورد محاسبه قرار دهید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی نانیوا هزینه تعمیر جاروبرقی نانیوا
تعویض بلبرینگ جاروبرقی نانیوا 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی نانیوا 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی نانیوا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی نانیوا 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی نانیوا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی نانیوا 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی نانیوا 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی نانیوا 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی نانیوا 110,000 الی 220,000 تومان

عیب یابی جاروبرقی نانیوا

عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار جاروبرقی نانیوا به شرح زیر است؛ از آن جایی که در این مرکز کار تعمیر توسط متخصص همان وسیله انجام می شود، تعمیرات آن تخصصی است. نمایندگی ما برای تعمیر جاروبرقی نانیوا از تعمیرکار مخصوص آن استفاده می کند.
به همین دلیل تعمیر قطعه ی معیوب به جای تعویض قطعه در اولویت خواهد بود. این تکنسین ها در صورتی که قطعه ی معیوب قابل تعمیر نباشد با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض می کنند. به همین سبب هم تعمیرات در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا با کیفیت بالایی ارائه خواهد شد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی نانیوا توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی نانیوا در زیر بیان شده است؛ یکی از علت های اساسی خرابی جاروبرقی نانیوا به طرز استفاده ی افراد از این دستگاه بر می گردد. البته در این مورد ممکن است عواملی چون نوسان برق و … هم تاثیر گذار باشند.
اما اگر جاروبرقی نانیوای شما نیز به هر دلیل خراب شده است توصیه می کنیم این بخش از مقاله را با دقت مطالعه کنید. نکات ذکر شده در این بخش می تواند شما را در تعمیر دستگاه در منزل یاری کند. اما اگر دستی در تعمیرات ندارید بهترین گزینه برای تعمیر جاروبرقی مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا می باشد.

برای رفع مشکل مکش جاروبرقی نانیوا چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورتی که قدرت مکش جاروبرقی کم شده است، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • یکی از دلایل کم شدن قدرت مکش جاروبرقی نانیوا انسداد لوله های آن می باشد.
  • به این صورت که ممکن است یک تکه آشغال بزرگ راه لوله را بسته و به این دلیل توان مکش دستگاه افت پیدا کند.
  • بنابراین لازم است در این موارد عدم انسداد لوله و خرطومی دستگاه را چک کنید.
  • سپس نوبت به بررسی کیسه و فیلتر جاروبرقی می رسد. بررسی کنید که پر نشده باشند.
  • اگر این حالت رخ داده است، آنها را از دستگاه خارج کرده و تخلیه کنید.
  • سپس برای تعویض پاکت جاروبرقی نانیوا اقدام کنید.
  • فیلتر جاروبرقی را تعویض کنید و در محل خود قرار دهید.
  • اما اگر با این اقدامات به نتیجه نرسیدید باید تسمه ی آن را کنترل کنید تا پاره نشده باشد.
  • برای این کار می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا استفاده کنید.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی نانیوا چیست؟

در صورت خاموش شدن خودکار جاروبرقی نانیوا موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیر به کار ببریم؟

  • در شرایطی که با خاموش شدن خودکار جاروبرقی نانیوا به هنگام کار مواجه شدید باید ابتدا پریز برق، کابل دستگاه و دوشاخه‌ ی آن را عیب یابی کنید.
  • اما اگر این کار موثر نباشد قاب دستگاه را باز کرده و سیم کشی داخلی آن را چک کنید.
  • این امکان وجود دارد که موتور نیم سوز شده باشد.

اگر مشکل خاموش شدن خودکار جاروبرقی نانیوا حل نشد، با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

دلیل روشن نشدن جاروبرقی نانیوا چیست؟

در صورت روشن نشدن جاروبرقی نانیوا، راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • برای این که علت کار نکردن جاروبرقی خود را پیدا کنید بهتر است ابتدا پریز، دوشاخه و کابل جاروبرقی را کنترل کنید.
  • سپس نوبت به رله های دستگاه می رسد.
  • اگر این رله ها با اتصال به برق روشن نشدند باید آنها را تعویض کنید.
  • دلیل آخر برای روشن نشدن جاروبرقی نانیوا وجود ایراد در موتور دستگاه است.

برای این کار بهتر است از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در خانه توسط هوم خانه کمک بگیرید.

چنانچه مشکل روشن نشدن جاروبرقی نانیوا حل نشد، با نمایندگی تعمیرات هوم خانه تماس بگیرید.

مشکل لرزش جاروبرقی نانیوا در حین استفاده چیست؟

در صورتی که لرزش جاروبرقی نانیوا حل نشد، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • به هنگام ساخت جاروبرقی نانیوا در ساختمان از لاستیک های نگه دارنده ای کمک گرفته می شود تا از لرزش دستگاه جلوگیری کند.
  • اما اگر این لاستیک خراب شده و یا شل شده باشد کارایی خود را از دست می دهد.
  • بنابراین آن را تست کرده و محکم کنید. اما اگر پاره شده باشد باید آن را تعویض کنید.

این کار بسیار راحت است اما اگر از عهده ی آن بر نیامدید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در منرل استفاده کنید.

چنانچه مشکل لرزش جاروبرقی نانیوا حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هوم خانه تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی نانیوا صدای زیادی می دهد؟

در صورتی که به دنبال علت صدای زیاد جاروبرقی نانیوا هستید، موارد زیر را برای تعمیر و رفع ایراد به کار ببندیم:

  • بررسی بلبرینگ و بوش جاروبرقی در این مورد کارآمد خواهد بود.
  • اگر این بخش از دستگاه آسیب ببیند، آرمیچر و کفشک های جاروبرقی با هم درگیر می شوند.
  • این امر نیز باعث تولید سر و صدای زیاد در دستگاه می شود. بعد از آن بهتر است سراغ فن جاروبرقی بروید.
  • شکسته شدن پره های فن موتور جاروبرقی می تواند در بروز این ایراد دخیل باشد.

برای این کار باید به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در محل مراجعه کنید.

در صورتی که صدای ناهنجار جاروبرقی نانیوا حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا خرطومی جاروبرقی نانیوا شکسته است؟

در صورت شکسته شدن خرطومی جاروبرقی نانیوا، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد در نظر داشته باشید.

  • در صورتی که خرطومی به صورت غیر اصولی باز و بسته شود، سبب شکستگی می شود.
  • همچنین اگر زباله های تیز و ذرات برنده در دستگاه و خرطومی باشد، سبب شکستگی و آسیب قطعات می شود.
  • همچنین مشکلات به وجود آمده در یاتاقان سبب آسیب به خرطومی می شود.

در صورت نیاز به تعویض قطعات جاروبرقی می توانید از نمایندگی تعمیرات مجاز مرکزی هوم خانه قطعه مرغوب را تهیه کنید.

علت نچرخیدن برس جاروبرقی نانیوا چیست؟

در صورت حرکت نکردن جاروبرقی نانیوا، راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی مدنظر قرار دهید:

  • چرخ و پایه جاروبرقی سبب می شود تا جاروبرقی حرکت کند.
  • انسداد و مسدود شدن پایه به وسیله گرد و غبار مانع از حرکت جاروبرقی می شود.
  • حتما به صورت دوره ای برای تمیز کردن برس جاروبرقی اقدام کنید.

در صورتی که مشکل حرکت نکردن جاروبرقی نانیوا حل نشد، باید با تعمیرات جاروبرقی نانیوا در تهران تماس بگیرید.

دلیل داغ کردن جاروبرقی نانیوا در چیست؟

در صورت داغ کردن جاروبرقی نانیوا موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد مد نظر قرار دهید:

  • استفاده بیش از حد از جاروبرقی سبب می شود تا دستگاه داغ کند. بنابراین بهتر است دستگاه بعد از مدتی کار کردن خاموش شود تا خنک شود.
  • داغ کردن بیش از حد جاروبرقی سبب نیم سوز شدن موتور می شود.
  • همچنین کثیف بودن فیلتر نیز سبب می شود تا دستگاه داغ شود. بنابراین بهتر است فیلتر را تعویض کنید یا تمیز کرده و جایگذاری کنید.
  • از کار افتادن فن جاروبرقی نیز سبب داغ بودن دستگاه می شود.

در صورتی که جاروبرقی نانیوا بیش از حد داغ کند باید با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی نانیوا چیست؟

در صورت سوختگی و بوی دود جاروبرقی نانیوا، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • علت بوی سوختگی در جاروبرقی، حرابی بلکبرینگ می باشد.
  • دود کردن جاروبرقی نیز می تواند به خرابی بلبرینگ مربوط باشد.
  • همچنین فرسودگی و خرابی بلبرینگ نیز سبب سوختگی یا نیم سوز شدن موتور می شود.
  • انسداد در جاروبرقی نیز عامل دیگر بوی دود و بوی سوختگی جاروبرقی نانیوا است.
  • بوی سوختگی نیز می تواند از تسمه بلند شود.
  • در صورتی که فشار زیادی به جاروبرقی وارد شود، سبب داغ شدن یا سوختگی می شود

چنانچه مشکل دستگاه حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در هوم خانه

نتیجه گیری از خرید هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا به شرح زیر است؛ با این که در این مقاله درباره ی اشکالات رایج در جاروبرقی نانیوا و همچنین روش های تعمیر آن توضیحاتی ارائه شد، اما باز هم بسیاری از افراد قادر به تعمیر آن در منزل نیستند.
Homekhane که نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در تهران را دارد آماده است تا خدمات خود را در جهت تعمیر جاروبرقی نانیوا در اختیار مشتریان قرار دهد. ضمانت یک ساله ی خدمات، حضور در محل و منزل برای تعمیر و همچنین تعمیر با هزینه ی مناسب از جمله ویژگی های این مرکز می باشد. بنابراین با استفاده از خدمات این نمایندگی می توانید جاروبرقی نانیوای خود را در کمترین زمان و با کیفیت بالایی تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی نانیوا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست