تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات مابه

برند مابه، برندی در بین برند های لوازم خانگی است که شهرتی جهانی دارد. شرکت لوازم خانگی و نمایندگی تعمیرات مابه یک شرکت تولید لوازم خانگی معتبر است که با کیفیت بالای محصولات خود شناخته می شود. این شرکت در سال ۱۹۴۶ میلادی در مکزیکوسیتی و توسط ایگن مباردی و فرانسیسکو بروندو تاسیس شد. مابه در ابتدا به تولید مبلمان آشپزخانه پرداخت و از سال ۱۹۵۰ نیز تولید یخچال و گاز را آغاز کرد و با رشد سریعی که داشت در سال ۱۹۶۰ توانست تبدیل به بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی در مکزیک شود. در سال ۱۹۸۶ شرکت مابه وارد شراکتی با شرکت بزرگ جنرال الکتریک شد که همان باعث پیشرفت بسیار سریع برند مابه شد. البته در ابتدا این شرکت بیش از ۹۵ درصد محصولات خود را با نام جنرال الکتریک در بازار آمریکا می فروخت اما با شناخته شدن از سوی مشتریان جهانی و بستن قرارداد با آشپزخانه های بزرگ توانست بزرگترین قدم خود را به سوی ترقی بردارد. امروزه تولیدات این شرکت از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند که گاز مابه، یخچال و فریزر مابه، جاروبرقی، کولر گازی، ماشین لباسشویی،  ماشین ظرفشویی،  مایکروفر و مایکروویو،  آب سرد کن و… از جمله تولیدات این شرکت است. شرکت مابه محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور دنیا صادر می کند و کشور ما ایران نیز از جمله آنها می باشد و طبعا نمایندگی تعمیرات مابه هم در سراسر ایران به ارائه خدمات برای محصولات دارای این برند می پردازد.

بنابر استقبال و استفاده چشمگیر مردم از انواع لوازم خانگی این شرکت نمایندگی مابه نیز دارای تنوع بالایی بوده و هوم خانه از جمله این نمایندگی ها به شما می رود که تلاش آن ارائه بهترین خدمات با تکنسین های فنی و مجرب به مشتریان می باشد. هوم خانه از مزایای زیادی در خدمت رسانی به مشتری برخوردار است که شما با اطمینان خاطر می توانید وسیله خود را به آن بسپارید. البته لازم نیست حتما وسیله شما خراب شود یا ایرادی پیدا کند تا به نمایندگی تعمیرات مابه مراجعه کنید بلکه برخی از لوازم مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی  و… هر از گاهی و دردوره زمانی مشخص نیاز به سرویس دهی و کارهایی از قبیل رسوب زدایی و… دارند که نمایندگان هوم خانه به خوبی این کارها را برای شما انجام خواهند داد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی مابه هوم خانه را انتخاب کنیم؟

هوم خانه از کادری مجرب و کار آزموده که تمامی آموزش های لازم را در زمینه لوازم خانگی دیده و همیشه اطلاعات خود را به روز می کنند تشکیل شده است که به سادگی و در کمترین زمان پی به ایراد وسیله مورد نظر برده و به دلیل آشنا بودن به چگونگی عملکرد و جزییات قطعات به کار رفته در آن به تعمیر سریع آن می پردازند. از جمله مزایای شرکت هوم خانه تضمین تعمیرات است، هر گونه تعمیری که روی لوازم خانگی شما انجام گیرد از سوی شرکت به مدت شش ماه تضمین می شود و در طول این مدت چنانچه همان قسمت دستگاه دچار ایرادی شود به صورت رایگان دوباره تعمیر خواهد شد، این تضمین قطعا حس رضایت و اطمینان در شما ایجاد خواهد کرد. از جمله امتیازات دیگر مراجعه با نمایندگی تعمیرات مابه این است که می توانید کاملا مطمئن باشید که قطعاتی که نیاز به تعویض دارند با قطعات اصل مابه عوض می شوند به طوری که وسیله شما بعد از تعمیر مثل روز اول خود خواهد شد. هر چند در ابتدا تلاش بر این خواهد بود که قطعه اصلی تعمیر شود و نه تعویض که این عمل از ایجاد هزینه های اضافی برای شما جلوگیری می کند. در ضمن هزینه هایی که در قبال تعمیر و سرویس دهی لوازم خانگی مابه دریافت می‌شود بسیار منصفانه بوده و در واقع بهترین خدمات در قبال کمترین قیمت ها انجام می گیرد. بنابراین هوم خانه می تواند بهترین انتخاب شما برای تعمیر لوازم خانگی مابه شما باشد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات مابه

نمایندگی تعمیرات مابه شماره تماس هایی در اختیار مصرف کنندگان محصولات مابه قرار داده است و شما می توانید با استفاده از این شماره تلفن ها با هوم خانه تماس حاصل نموده و مشکل وسیله خود را بگویید، در ابتدا مشاوره تلفنی به شما داده می شود که در صورتی که ایراد دستگاه شما جزئی باشد بسیار ساده و از طریق همین تماس تلفنی شما می توانید آن ایراد را برطرف کنید اما اگر نیاز است حتما دستگاه توسط فردی کاربلد و متخصص بررسی شود شرکت نمایندگان خود را به آدرس شما فرستاده و به تعمیر در محل یا انتقال وسیله به نمایندگی مابه می پردازند. روش دیگر، مراجعه حضوری می باشد. شما می توانید به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کرده و دستگاه خود را در اختیار تکنسین های نمایندگی قرار دهید، که در این صورت از اتلاف وقت نیز جلوگیری کرده و با سرعت بیشتری کارهای شما انجام می پذیرد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی مابه در محل

طبعا هر نوع خدمات یا تعمیری که از سوی شرکت انجام می پذیرد  دارای قیمت از قبل تعیین شده می باشد و هزینه های دریافت شده در نمایندگی تعمیرات مابه بر اساس نرخ هایی صورت می گیرد که توسط سازمان به نمایندگی های مجاز ارائه می شود، و هیچ گونه هزینه اضافی یا سود بیشتر از مشتری گرفته نمی شود. و این اصل مشتری مداری که خدمات با کیفیت بالا در برابر سود کم می باشد کاملا رعایت می شود.

معرفی محصولات نمایندگی تعمیرات مابه

  • یخچال فریزر مابه: شرکت مابه با طراحی و عرضه یخچال هایی با بهترین کمپرسور یخچال دنیا توانسته بهترین یخچال ها را در اختیتر مشتریان خود قرار دهد، تنوع یخچال ها و فریزر های این شرکت بسیار بالا بوده و شما می توانید طبق سلیقه خود، بهترین آنها را انتخاب کنید. اگر روزی ایرادی در کارکرد یخچال و فریزر خود یافتید هوم خانه آماده ارائه هر گونه خدمات به صورت مشاوره تلفنی، تعمیر در محل و یا انتقال به نمایندگی می باشد و شما با اطمینان خاطر می توانید تعمیر یخچال مابه خود را به این شرکت بسپارید.
  • ماشین لباسشویی مابه: ماشین لباسشویی مابه دارای بهترین برنامه های شستشوی لباس می باشد که حتی پس از بارها شستشو هیچ ایرادی به لباس شما وارد نخواهد شد. اگر شما مصرف کننده ماشین لباسشویی با این برند هستید و ماشین شما دچار مشکلاتی چون به هم خوردن برنامه های تنظیم دما، روشن نشدن ماشین، خوب نشستن لباس ها و ایراداتی از این قبیل شده است فقط کافی است با شرکت هوم خانه تماس بگیرید تا تکنسین های این مرکز تعمیر ماشین لباسشویی مابه در اسرع وقت به آدرس شما مراجعه کرده و ایراد ماشین لباسشویی شما را برطرف سازند.
  • ماشین ظرفشویی مابه: ماشین ظرفشویی امروزه از جایگاه مهمی در زندگی اکثر خانواده های ایرانی برخوردار است، شرکت مابه انواع ماشین های ظرفشویی با سایزها و مدل های مختلف تولید و به باز عرضه کرده است. ممکن است ماشین ظرفشویی شما به دلیل بروز مشکلات جزئی یا ایرادات بزرگ فنی درست کار نکند. در این صورت بهترین کاری که می توانید انجام دهید مراجعه به نمایندگی تعمیرات مابه خواهد بود چون تعمیرات این گونه لوازم خانگی حتما باید توسط افراد آموزش دیده  و کاربلد انجام پذیرد که هوم خانه از این ویژگی برخوردار است و در صورت بروز هر گونه مشکل در خدمت شما می باشد.
  • جارو برقی مابه: در صورت خرید جاروبرقی مابه که یک جاروبرقی با برند معتبر جهانی است نسبت به دریافت کارت گارانتی آن نیز اقدام نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید به نمایندگی تعمیرات مابه مراجعه کرده و نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنید. هوم خانه با تعمیرکاران ماهر و زبر دست در خدمت شماست و به راحتی ایراد جاروبرقی شما را تشخیص داده و در اسرع وقت آن را برطرف می کنند.
  • کولر مابه: شرکت مابه کولر گازی های فوق العاده با کیفیت برای مشتریان خود طراحی و تولید کرده است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد که ممکن است شما نیز جزء مشتریان پر و پا قرص این برند باشید.  گاه ممکن است کولر گازی دچار ایراداتی شود از جمله اینکه کدهای ارور نمایش دهد البته اگر خودتان با معنا و مفهوم این کدها آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید این ایرادات را رفع کنید اما اگر نیاز دارید مشکل خود را با نمایندگی تعمیرات مابه در میان بگذارید شرکت هوم خانه می تواند بهترین انتخاب شما بوده و در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه کولر گازی شما را سرویس دهی و یا تعمیر کند.
  • مایکروفر، سولاردام، مایکروویو مابه: این وسیله ها امروزه در سرعت بخشیدن به تهیه انواع خوراکی های فست فودی و یا سایر غذاهای ایرانی و فرنگی و یا داغ کردن یا یخ زدای مواد فریزری بسیار کارآمد هستند و برند مابه یکی از بهترین برند های تولید انواع مایکروفر، مایکروویو و سولاردام های می باشد. اگر چنانچه ایرادی در این وسایل شما حاصل شد هوم خانه با خدمات تعمیر تضمینی در خدمت شما می باشد و تنها با یک تماس می توانید از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

آب سرد کن مابه، اسپیلت مابه،  چیلر مابه، هود مابه و….. نیز از جمله سایر محصولات شرکت مابه می باشند که هم اکنون به بازار عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته اند تا به نیازهای روز مشتریان خود تا حدی پاسخگو باشد.

تعمیر گاه لوازم خانگی مابه در تهران

اگر شما ساکن تهران هستید به راحتی می توانید به نمایندگی مرکزی مابه دسترسی داشته باشید و نسبت به تعمیر یا سرویس دهی لوازم خانگی خود اقدام کنید. هوم خانه همه روزه و در هر ساعتی از شبانه روز در خدمت شما مشتریان عزیز است و با به کار گیری افراد با سابقه و مجرب تلاش دارد بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

نمایندگی تعمیرات مابه در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات مابه در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات مابه در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات مابه در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات مابه در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست