تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه Mabe در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

اگر به دنبال خرید و تعویض یخچال خود هستید، به نکاتی نظیر میزان مصرف انرژی، قیمت، تنوع در رنگ، جاداری، نوع استاندارد و غیره را مد نظر قرار دهید. یخچال مابه گزینه مناسبی برای شما می باشد. این دستگاه مانند سایر برندها و لوازم خانگی ممکن است دچار ایراد شود. در صورت بروز هر گونه مشکلی نمایندگی تعمیرات یخچال مابه نیز با خدمات جامعی در خدمت مشتریان می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه و چگونگی خدمات این نمایندگی آشنا کنیم.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در محل توسط هوم خانه یکی از مراکز اصلی خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران است که از تعمیرکاران حرفه ای برای این امر بهره می برد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز می باشد و نمایندگی رسمی یخچال مابه نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد، چناچه مرکز اصلی در ایران دایر شد، شما کاربران عزیز را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر یخچال مابه در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در محل و منزل
  • تعمیر یخچال مابه در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال مابه در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال مابه
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال مابه
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال مابه
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید تا از خدمات این مرکز آگاه شوید و ایرادات رایج یخچال را نیز شناسایی و رفع عیب کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در تهران

افرادی که از یخچال مابه استفاه می‌کنند در صورت بروز هر مشکلی در یخچال خود می‌توانند با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه طبق راه‌های زیر ارتباط برقرار نمایند.

  • در آسان‌ترین حالت ممکن مشتریان می‌توانند با شماره 02158941 تماس حاصل نمایند.
  • در غیر این صورت می‌توانند مشخصات خود ار در سایت وارد کرده و یا به نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیرات یخچال هیمالیا تماس گرفته و بعد از اعلام مشخصات خود منتظر پیامک از سمت نمایندگی بمانند. این پیامک حاوی کد اشتراک و نام تعمیرکار است.
  • تعمیرکاران حداکثر طی 1 ساعت خود را به آدرس اعلام شده می‌رسانند و با قطعات فابریک مرتبط با یخچال شما مشکل آن را برطرف می‌نمایند.
  • در پایان کار فاکتور و برگه گارانتی قطعه استفاده شده،به شما داده می‌شود.
  • همچنین تعمیرکاران جهت بهبود خدمات ارائه داده به مشتریان در آخر از آنها نظرسنجی می‌کنند.

تعمیر یخچال مابه در تهران

نحوه تعمیر یخچال مابه در تهران به شرح زیر است؛ تخصص و تجربه، دو معیار اساسی در کلیه امور به خصوص مسائل مربوط به امور فنی و تعمیراتی می باشد. این موضوع ارتباط مستقیمی با سرعت و دقت در کار دارد.
نمایندگی تعمیرات یخچال مابه با برخورداری از متخصصان مجرب و باتجربه، این معیار را در اولویت قرار داده است. نمایندگی تعمیرات مابه معتقد است، تخصص و تجربه است که شناسایی و عیب یابی ایرادات دستگاه یخچال را مشخص و بر طرف می کند به همین دلیل با برگزاری دوره های آموزشی و عملی، سطح دانش علمی و فنی تکنسین ها را ارتقاء می دهد. این حساسیت باعث می شود تا با حضور آن ها، سرعت عمل و دقت بالا در کار را مشاهده کنید.

خدمات پس از فروش  یخچال مابه به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال مابه توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال مابه استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال مابه در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه Mabe در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ اگر ساکن تهران هستید، ترجیح می دهید به جزء موارد ضروری، منزل یا محل کار را ترک نکنید. اگر در این میان، یخچال شما دچار مشکل شد کاری ضروری است؛ چرا که این دستگاه نقش مهمی در نگهداری مواد غذایی را بر عهده دارد.

در صورت استفاده از نمایندگی تعمیرات یخچال مابه ترک منزل و محل را فراموش کنید؛ چرا که حضور در محل و منزل توسط تکنسین های این مجموعه صورت می گیرد. با تحقق این مهم، در زمان، انرژی و هزینه مشتریان به صورت چشم گیری صرفه جویی خواهد شد و آن ها می توانند به درستی مدیریت زمانی و مالی را انجام دهند.

کلیه خدمات تعمیر یخچال توسط تیم حرفه ای و متعهد مرکز تعمیر هوم خانه صورت می گیرد.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال مابه

هزینه تعمیر یخچال مابه در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ اگر به دنبال شفافیت در قیمت هستید، نمایندگی تعمیرات یخچال مابه را به شما پیشنهاد می دهیم. تنها با مراجعه به سایت نمایندگی مابه نوع خدمات و تعرفه ها را مشاهده خواهید کرد.
اگر در حال بررسی تعرفه ها هستید، می توانید این جدول را با تعرفه های مصوب از سوی نهاد مسئول، مطابقت دهید. همان طور که می بینید، جداول یکسان هستند. در نظر داشته باشید که هوم خانه با ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه خدمات تعمیرات، سبب افزایش اعتماد مشتریان به این مرکز شده است، پس با خیال راحت دستگاه خود را به این مرکز بسپارید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خانه برای صرفه جویی در هزینه ها، تخفیف 75% را در نظر گرفته است.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال مابه

جدول درج شده در این بخش از مطلب، تعرفه خدمات تعمیر یخچال مابه را برای شما آورده است:

خدمات تعمیرات یخچال مابه هزینه تعمیر یخچال مابه
هزینه شارژ گاز یخچال مابه 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال مابه 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال مابه 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال مابه 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال مابه 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال مابه 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال مابه 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال مابه 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال مابه 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال مابه بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال مابه 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال مابه 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال مابه 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال مابه 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال مابه 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال مابه 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال مابه 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال مابه 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال مابه 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال مابه 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال مابه 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال مابه Mabe

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال مابه در ادامه شرح داده شده است؛ تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال مابه تأکید زیادی بر استفاده از قطعات اورجینال دارند. همان طور که در بالا نیز گفته شد، آنها تمام تلاش خود را در جهت تعمیر قطعات انجام می دهند. این موضوع از آن جهت قابل اهمیت است که قطعات فعلی دستگاه از نوع قطعات اصلی هستند و سازگاری کاملی با دستگاه دارند.

گرچه ممکن است در این میان، برخی قطعات قابل تعمیر نباشند؛ اما در این شرایط این نمایندگی استفاده از قطعات اورجینال و نصب آن را پیگیری می نماید.

استفاده از قطعات فابریک و اورجینال برای تعمیر یخچال مابه سبب افزایش طول عمر دستگاه می شود.

اگر موفق به عیب یابی یخچال مابه در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز این محصول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال مابه Mabe

مشکلات و ایرادات متداول یخچال مابه در ادامه شرح داده شده است؛ از اقداماتی که تأثیر چشمگیری در کاهش هزینه های جانبی دارد، تعمیر قطعات بجای تعویض آنها است. اگر گریزی به بازار قطعات و لوازم یدکی وسایل منزل بزنید، متوجه خواهید شد که نوسان شدیدی در قیمت این قطعات وجود دارد. این در حالی است که برخی تعمیرکاران با نگاهی جزئی به دستگاه، تعویض قطعه خراب را پیشنهاد می دهند؛ اما نمایندگی تعمیرات یخچال مابه نهایت تلاش خود را در راستای تعمیر قطعه انجام می دهد. در ادامه به برخی از ایرادات رایج در یخچال اشاره می کنیم:

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال مابه چیست؟ چگونه آن را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، منجمد شدن مواد غذایی است. در صورت منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال مابه راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • اگر با مواد غذایی منجمد در یخچال مواجه شدید لازم است درجه دما، ترموستات و دریچه دمپر را مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر درجه دمای یخچال تنظیم نباشد، احتمال انجماد مواد غذایی وجود دارد. بهترین دما، 2درجه سانتی گراد می باشد.
  • هم چنین اگر دریچه دمپر بیش از حد باز باشد نیز این اتفاق رخ می دهد و از طرفی دیگر، خرابی ترموستات نیز از دیگر دلایل انجماد مواد غذایی در یخچال است. در این میان از مشاوره و همکاری متخصصان نمایندگی تعمیرات یخچال مابه می توانید کمک بگیرید.

دلیل اینکه بدنه یخچال مابه برق دارد چیست؟ تعمیرات در این مورد چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برق دار بودن آن است. در صورت برق داشتن بدنه یخچال راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • بدون تردید بارها با تماس با بدنه یخچال، دچار برق گرفتگی شده اید.
  • این مشکل می تواند به دلایلی نظیر خراب شدن سیم های رابط، وجود اتصالی در ترموستات و یا سرپیچ لامپ درون فضای یخچال یا وجود مشکل در موتور باشد. برای رفع این مشکل، نیازمند همکاری تکنسین های خبره نمایندگی تعمیر یخچال مابه هستید.

موتور یخچال مابه داغ میکند، برای عیب یابی این مشکل چه کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، داغ کردن موتور آن است. در صورت داغ شدن موتور یخچال مابه موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب مد نظر قرار دهید:

  • بالا بودن دمای موتور یخچال ممکن است به دلیل وجود مشکل در رله اورلود موتور، انسداد مدار، سوختن کمپرسور و یا خرابی فن دستگاه باشد.
  • از آن جایی که هر کدام از این قطعات از حساسیت بالایی برخوردارند چنانچه تخصص و مهارت کافی ندارید توصیه می شود هیچ گونه اقدامی انجام ندهید و کار تعمیر را به اشخاص حرفه ای نظیر متخصصان مجرب و با تجربه نمایندگی تعمیر یخچال مابه واگذار نمایید.

موتور یخچال مابه ضعیف است، چگونه این مشکل را عیب یابی و تعمیر نماییم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، ضعیف بودن موتور آن است. در صورت ضعیف بودن موتور یخچال مابه باید موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیرات به کار گیرید:

  • در صورتی که درب یخچال به تکرار باز و بسته شود. یا اگر به صورت دوره ای تمیز نشود، یا در صورت تنظیمات نادرست درجه یخچال این مشکل پدید می آید.
  • همچنین اگر موتور بیش از حد کار کند به مرور عملکرد ضعیف می شود.

برای تعمیر و عیب یابی موتور یا در صورت نیاز تعویض آن، بهتر است از با نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در تهران تماس حاصل کنید.

یخچال مابه نشتی آب دارد، تعمیر این مشکل چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نشتی آب ازدرون یخچال است. در صورت نشتی داشتن یخچال مابه باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

در صورتی که سرازیر نشدن لوله زهکشی به تشت زیر یخچال و یا اگر لوله مسدود شده باشد این امر رخ می دهد. باید به صورت دوره ای این لوله تمیز شود.

اگر دستگاه شما همچنان نشتی آب دارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه در محل بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل سر و صدای زیاد یخچال مابه پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سر و صدای زیاد آن است. در صورت سروصدای زیاد یخچال مابه موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که مواد غذایی درون یخچال باقی بماند سبب بوی نامطبوعی می شود.
  • همچنین اگر واشر یا لاستیک و همچنین قفسه ها به صورت دوره ای تمیز نشود پس این مشکل به وجود می آید.
  • در صورتی که یخچال تراز نباشد سروصدای زیادی ایجاد می شود.
  • باید پیچ ها را سفت کرده و یخچال را تراز کنید.

اگر دستگاه شما همچنان سر و صدا دارد، برای عیب یابی از خدمات مجاز نمایندگی تعمیر یخچال مابه بهره مند شوید.

چگونه مشکل برفک زدن یخچال مابه را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن یخچال مابه راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • اگر مکانیزم برفک زدایی یخچال به درستی کار نکند و لوله های پشت فریزر گرم نشوند، یخ درون یخچال ایجاد می شود.
  • همچنین در صورتی که به صورت طبیعی هر 6 تا 8 ساعت، سیستم برفک زدا فعال باشد مانع از برفک زدن یخچال می شود.
  • برای تعمیر باید گرمکن و سیستم برفک زدا را بررسی کنید.

چنانچه سیستم برفک زدا ایراد داشت و قادر به عیب یابی آن نبودید، با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه در تهران تماس بگیرید.

برای تعمیر مشکل خنک نشدن یخچال مابه، چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نکردن آن است. در صورت خنک نشدن یخچال مابه باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که دمای یخچال درجه مناسبی نداشته باشد این مشکل پدید می آید.
  • همچنین در صورت ایراد در کمپرسور، کمبود گاز و … باعث می شود تا یخچال خنک نکند.
  • برای تعویض و یا عیب یابی کمپرسور یخچال از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در تهران کمک بگیرید.

به چه دلیل چراغ یخچال مابه روشن نمی شود؟ برای تعمیر چه اقداماتی انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن چراغ آن است. در صورت روشن نشدن چراغ مابه موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • ایراد در روشن نشدن چراغ یخچال سبب سوختن لامپ می شود.
  • همچنین در صورتی که سیم های این بخش ایراد داشته باشد نیز چراغ روشن نمی شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

تعمیرگاه مجاز هوم خانه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال مابه به مصرف کنندگان خود ارائه دهد و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال مابه، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی به او ارائه می هد.
  • صرفه جویی در هزینه ها و زمان.
  • استفاده از قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال مابه
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال مابه
  • قیمت مناسب خدمات تعمیرات تا سقف 75 درصد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر یخچال مابه، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست