تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی Behi در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم خانگی به شمار می آید و نصب و راه اندازی آن باید با دقت انجام شود. اگر به تازگی ماشین لباسشویی بهی را خریداری کرده اید و برای نصب آن با مشکل مواجه شده اید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی استفاده کنید.

اگر فرزند شما کوچک است، با خیال راحت ماشین لباسشویی را روشن کرده و قفل کودک آن را فعال کنید. در این محصول تمامی استانداردهای لازم در زمینه مصرف برق و آب در این محصول کاملاً رعایت شده است. در صورت بروز هر گونه ایراد در دستگاه از خدمات این نمایندگی تعمیرات استفاده کنید.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی بهی در منزل را تا 75 درصد صرفه جویی انجام می دهد.

مشتریان عزیز مد نظر داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. در صورتی که دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در تهران
  2. تعمیر لباسشویی بهی در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهی در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی بهی در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی بهی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی بهی
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی بهی
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی بهی

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در تهران

اگر در منزل خود از ماشین لباسشویی بهی استفاده می‌کنید؛ در صورتی که ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شده است؛ می‌توانید از روش‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در تهران تماس حاصل کنید.

  • آسان‌ترین راه ممکن برای ارتباط با کارشناسان ماهر نمایندگی تماس با شماره 02158941 است.
  • اگر موفق به تماس با این شماره نشدید؛ می‌توانید به صورت آنلاین در سایت ثبت‌نام کنید و یا با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بهی تماس حاصل نمایید.
  • بعد از اعلام خرابی و ثبت مشخصات شما در نمایندگی کد اشتراک و نام تعمیرکار به شماره همراه شما ارسال می‌گردد.
  • نمایندگی نیروی خود را نهایتاً تا یک ساعت به منزل شما می‌فرستد و تعمیرکار با همراه داشتن قطعات اورجینال که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ ماشین لباسشویی شما را تعمیر می‌کند.
  • به خاطر داشته باشید که در پایان کار تعمیرکار؛ برگه فاکتور و گارانتی را از او دریافت کنید.
  • در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید نمایندگی را نسبت به خدماتی که دریافت کرده‌اید؛ مطلع سازید.

تعمیر لباسشویی بهی در تهران

ارائه خدمات سریع در تهران، با توجه به وسعت شهر امکان پذیر نخواهد بود مگر با تأسیس شعبات متعدد در تمام مناطق تهران. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی برای رفاه حال مشتریان خود، اقدام به تأسیس ده ها نمایندگی در شهر تهران کرده است.
زمانی که با نمایندگی تعمیرات بهی تماس می گیرید با توجه به آدرس محل شما، نزدیک ترین تعمیرکار به محل اعزام می‌ شود. تمام تعمیرکارانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند در حیطه کاری خود دارای مهارت بالا و تجربه فراوان هستند.

با یک عیب یابی دقیق ایراد دستگاه را تشخیص داده و آن را به سرعت برطرف می کنند. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. متخصصان مجرب به این اصل پایبند بوده و تلاش خود را می کنند تا قطعه را تعمیر کنند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بهی به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بهی توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی بهی در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی Behi در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در محل و منزل به شرح زیر است؛ دیگر نگران خراب شدن ماشین لباسشویی خود نباشید. با یک تماس، تعمیرکار در محل حضور پیدا می کند. خدمات تعمیر در محل و منزل، یکی از مهم‌ ترین خدماتی است که توسط نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی ارائه می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل، این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید در جریان روند تعمیر ماشین لباسشویی قرار بگیرید. می توانید حتی اگر قرار است تعمیرکار قطعه ای را تعویض کند، آن را بررسی کرده و از اصل بودن آن مطمئن شوید. همچنین با حضور تعمیرکار در محل، از دردسرهای رفت و آمد به تعمیرگاه آسوده شوید.

صرفه جویی در وقت و هزینه نیز یکی دیگر از مزیت های حضور تعمیرکار در محل می باشد. تعمیرکار نمایندگی بهی با ارائه ضمانت یک ساله خدمات، کار و خدمات خود را ضمانت کرده و در مدت زمان تعیین شده در صورت بروز هرگونه ایراد، قطعه تعمیر شده یا تعویض شده را مجدداً بررسی خواهد کرد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بهی در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بهی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است؛ تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی از قطعات اصل و اورجینال برای تعویض قطعه معیوب استفاده می کنند. چرا که آنها به کار خود متعهد بوده و رضایت مشتری برای آنها اهمیت دارد. این مجموعه، تمام خدمات خود را توسط تعمیرکار حرفه ای ارائه می دهد.

او موظف می باشد تمام خدماتی که ارائه داده است از جمله تعداد قطعات تعویض شده را در فاکتور قید کرده تا شما با توجه به صداقت تعمیرکار، مبلغ را پرداخت کنید. اگر تعمیرکار پس از پایان کار به شما فاکتور ارائه ندهد و خدمات خود را ضمانت نکند از قطعات اصلی و فابریک استفاده نکرده است.

تعمیرکاران این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود، دستگاه کارتخوان سیار به همراه داشته و نیازی نیست برای پرداخت هزینه ها از پول نقد استفاده کنید. هزینه خدمات این مجموعه زیر نظر اتحادیه می باشد و تعمیرکار در پایان کار خود یک فاکتور رسمی به همراه ضمانت یک ساله خدمات ارائه می دهد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بهی

به منظور محاسبه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بهی می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بهی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بهی
هزینه نصب ماشین لباسشویی بهی 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی بهی 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بهی 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی بهی 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی بهی بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی بهی 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی بهی 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی بهی 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی بهی 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی بهی 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی بهی 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی بهی 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی بهی 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی بهی بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی بهی 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی بهی 

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی بهی در این بخش شرح داده شده است؛ استخدام تعمیرکاران حرفه ای، این امکان را فراهم می کند تا تعمیرکار سریع تر ایراد دستگاه را تشخیص داده و یکی از کوتاه ترین راه های تعمیر را انتخاب کند.

در نتیجه کار، تعمیرکار در محل شما خیلی سریع به پایان می رسد و می تواند برای تعمیر ماشین لباسشویی دیگر به محل دیگر برود. اگر تعمیرکار به کار خود وارد نبوده و از مهارت بالایی برخوردار نباشد عیب دستگاه را تشخیص نداده، در نتیجه روند تعمیر با مشکل روبرو خواهد شد.

پس از عیب یابی، تعمیرکار تنها در صورتی می تواند تعویض قطعه را انجام دهد که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد و یا هزینه تعمیرات بیشتر از تعویض قطعه باشد. استفاده از قطعات اورجینال کیفیت دستگاه شما را بالا برده و می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی بهی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی بهی در ادامه بیان شده است؛ اگر ماشین لباسشویی را به کرات مورد استفاده قرار می دهید، مطمئناً در دراز مدت، ایرادات و اشکالات موجود در دستگاه، شما را غافلگیر خواهد کرد.
از جمله مشکلات رایج در ماشین لباسشویی عبارتند از:

چگونه مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی بهی را برطرف کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت صدای زیاد ماشین لباسشویی بهی باید موارد زیر را برای تعمیر در نظر بگیرید:

  • اگر ماشین لباسشویی را تازه خریداری کرده اید ممکن است پیچ های حمل و نقل که در پشت ماشین لباسشویی وجود دارند را باز نکرده اید و حین کار کردن، ایجاد صدا و لرزش می کند.
  • ممکن است به هنگام کار کردن ماشین لباسشویی، شلنگ تخلیه به بدنه برخورد می ‌کند و صدا تولید می شود.
  • قبل از اینکه لباس ها را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید جیب آنها را به درستی خالی کنید، ممکن است قطعات فلزی در جیب لباس قرار داشته و با چرخش دیگ وارد محوطه شده و تولید صدا کند.
  • زمانی که ماشین لباسشویی را خریداری می کنید قبل از راه اندازی، آن را تراز کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی در حالت تراز نباشد به هنگام کار کردن، دچار لرزش شده و از جای خود حرکت کرده و تولید صدا می کند.
  • این مشکلات به دست نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی برطرف می شوند.

ماشین لباسشویی بهی نشتی آب دارد، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشتی آب از لباسشویی بهی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • زمانی که لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار می دهید مطمئن شوید که درب دستگاه به خوبی بسته شده است.
  • اگر درب دستگاه کمی باز باشد آب از داخل دیگ خارج خواهد شد.
  • با خراب شدن قفل درب، درب به خوبی بسته نخواهد شد.
  • تعمیرکار باید قطعه مورد نظر را تعویض کند.
  • گاهی ممکن است شلنگ ورودی آب یا شلنگ خروجی آب دچار پارگی و سوراخ شده باشد و آب نشت پیدا کند.
  • اگر سال ها از ماشین لباسشویی خود استفاده می‌کنید ممکن است لاستیک دور درب ماشین لباسشویی دچار فرسودگی شده و یا با گیر کردن زیپ لباس، دچار پارگی شده باشد. در نتیجه درب به‌ خوبی بسته نخواهد شد.

اگر مشکل نشت آب در دستگاه شما حل نشد، بهتر است جهت عیب یابی و رفع مشکل با خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در محل در ارتباط باشید.

علت گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی بهی چیست؟ برای عیب یابی دستگاه چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی گرم نشدن اب است. در صورت گرم نشدن آب در لباسشویی بهی باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • با خراب شدن ترموستات، آب ماشین لباسشویی گرم نخواهد شد.
  • البته ممکن است سیم ‌های آن قطع شده باشند.
  • برای تعیمر دستگاه در این شرایط با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی بهی به درستی تخلیه نمی کند، برای تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از لباسشویی بهی باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که پمپ تخلیه خراب شده باشد یا اگر فیلتر ورودی مسدود شده باشد، لباسشویی قادر به تخلیه نیست.
  • همچنین در صورتی که عملکرد پروانه پمپ یا الکتروپمپ نیز دچار ایراد شده باشد نیز این مشکل پدید می اید.

اگر دستگاه شما مشکل تخلیه آب دارد، بهتر است جهت عیب یابی با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی در منزل در تماس باشید.

بدنه ماشین لباسشویی بهی باعث برق گرفتگی می شود؟ تعمیرکار در این مورد چه نظری دارد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی برق گرفتگی بدنه آن است. در صورت برق داشتن بدنه لباسشویی بهی راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت اتصالی در سیم کشی یا مدار داخلی دستگاه، بدنه برق دار می شود.
  • همچنین اگر موتور بسوزد یا سیم ارت به دستگاه وصل نباشد نیز بدنه برق دار می شود.
  • دلیل دیگر تنظیم نبودن درب لباسشویی است.
  • در صورت شکستن لولای درب این مشکل پدید می آید.

اگر بدنه دستگاه شما برق دارد، بهترین انتخاب برای رفع مشکل؛ استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی میباشد.

درب ماشین لباسشویی بهی باز نمی شود، چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب لباسشویی بهی باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که ایراد در قفل یا لولای درب ایجاد شود، درب باز نمی شود.
  • همچنین فعال بودن قفل کودک نیز سبب باز نشدن درب می شود.

اگر درب دستگاه شما باز نمیشود، بهترین انتخاب برای عیب یابی این مشکل؛ استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در محل میباشد.

چرا ماشین لباسشویی بهی به درستی آبگیری نمی کند؟ برای تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم آبگیری است. در صورت آبگیری نکردن لباسشویی بهی موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • ایراد در پمپ آب و همچنین خرابی برد الکترونیکی و یا ایراد در میکروسوئیچ سبب می شود تا دستگاه آبگیری نکند.
  • همچنین ایراد در هیدرواستات و یا خرابی شیر ورودی نیز سبب می شود تا دستگاه آبگیری نکند.

اگر مشکل آبگیری در دستگاه شما حل نشد، میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی بهی در محل بهره مند شوید.

پودر در ماشین لباسشویی بهی به درستی حل نمی شود، تعمیرکار لباسشویی چه راهکاری را پیشنهاد می دهد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی باقی ماندن مواد شوینده در آن است. در صورت حل نشدن پودر و مواد شوینده در لباسشویی بهی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر فیلتر شیر الکتریکی خراب باشد یا در صورتی که جاپودری کثیف شده باشد، دستگاه قادر به حل کردن پودر نیست.
  • در صورتی که پودر شوینده به مقدار زیاد استفاده شود نیز این مشکل پدید می آید.

اگر مشکل حل نشدن پودر در دستگاه شما حل نشد از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در محل بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در هوم خانه

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی با سال ها تجربه در عرصه تعمیرات ماشین لباسشویی، توانسته است جایگاه خود را برای چندین سال متوالی در سطح بالایی نگه دارد. تعمیرکاران این مجموعه همواره کوشیده اند تا خدماتی را ارائه دهند که درخور و شایسته شما باشد. آنها از زمانی که شما ماشین لباسشویی را خریداری می کنید با نصب و راه اندازی، سرویس سالیانه و گاهی با خدمات تعمیر ماشین لباسشویی، تا سال ‌ها بعد در کنار شما خواهند بود.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بهی به شرح زیر است:

  1. ارائه قطعات اصل و اورجینال
  2. بهره مندی از خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  3. استفاده از فاکتور معتبر

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بهی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست