تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بهی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بهی در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی بهی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

این مقاله در رابطه با نمایندگی تعمیرات بهی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اطلاعات شامل، هزینه تعمیرات بهی ، معرفی نمایندگی تعمیرات آن، تاریخچه این برند و … است. با اطلاعات به‌دست‌ آمده از این مقاله می‌توانید بهترین نمایندگی بهی را در سطح تهران بشناسید و با خیال راحت برای تعمیر لوازم خانگی خود به آن مراجعه کنید. این مرکز در تلاش است تا با جلب رضایت مشتریان، آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را به مشتری دائمی خود تبدیل کند. به همین علت همواره در تلاش است تا پیش از تعمیرات، به مشتری کمک کند تا خودش، ایرادات کوچک دستگاه را برطرف سازد. به همین علت، تعمیرکار بهی در این مرکز، خدمات تلفنی رایگان را به مشتریان ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات حضوری و تلفنی این مرکز، کافیست تماس بگیرید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی بهی هوم خانه را انتخاب کنیم؟

تعمیرگاه‌ های زیادی در سطح شهر تهران وجود دارد که می‌توان برای تعمیرات بهی از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها استفاده کرد؛ اما آنچه حائز اهمیت است رسمی بودن این تعمیرگاه‌ ها است. جایی که به صورت رسمی و با مجوز‌های لازم فعالیت کند و از شهرت و سابقه نیز برخوردار باشد، قابل‌ اطمینان‌ تر است. مجموعه هوم خانه نمایندگی تعمیرات بهی در تهران است. این مجموعه از گذشته تاکنون با کسب تمامی مجوز‌های لازم در زمینه تعمیرات بهی فعالیت دارد؛ بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر، وسیله خود را برای تعمیرات به آن بسپارید.

از دیگر ویژگی‌های هوم خانه می‌توان به همکاری این مجموعه، با تعمیرکاران حرفه‌ای و بامهارت اشاره کرد. مهارت تعمیرکار در روند تعمیرات، سرعت انجام کار و … مؤثر است. به همین علت هوم خانه در تلاش است با همکاری با متخصصان تعمیرات بهی رضایت مشتری را جلب کرده و سرعت عمل خود در خدمات‌ رسانی را بالا ببرد. البته علاوه بر تعمیرکار، قطعات مصرفی نیز در تعمیر دستگاه شما مؤثرند. مجموعه هوم خانه کلیه قطعات لوازم خانگی behi را از تولید کننده اصلی تهیه می‌کند.

این مرکز همچنین، ارائه‌ دهنده خدمات تعمیر بهی در محل و منزل است. به این صورت که دستگاه را درب منزل با ارائه رسید، تحویل می‌گیرد و آن را در روز بعد تعمیر شده در محل تحویل می‌دهد. این امر به ویژه، افراد پرمشغله را از اتلاف وقت در ترافیک و مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیرات بهی برای تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه فارغ می‌ سازد. البته امکان مراجعه حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه و تحویل حضوری کالا نیز وجود دارد.

شما می‌توانید با تماس با این مرکز از مشاوره‌های تلفنی رایگان تعمیرکار بهی استفاده کنید. خدمات این مرکز با گارانتی کتبی به مشتریان ارائه خواهد شد.

هزینه تعمیر، در نمایندگی تعمیرات بهی

هرچند که تخصص، تجربه، قطعات مصرفی و …، همگی در انتخاب نمایندگی تعمیرات بهی مؤثرند؛ اما اگر این خدمات باکیفیت با قیمت بسیار بالایی ارائه شوند، مسلماً انتخاب ما آن تعمیرگاه خاص نخواهد بود. چرا که توقع ما به عنوان کاربر این است که نمایندگی تعمیرات بهی در کنار کیفیت بالای خدمات از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. مراکزی مانند هوم خانه که نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی بهی هستند، موظف‌ اند که خدمات خود را بر اساس تعرفه مشخص تعمیرات ارائه دهند؛ یعنی دستمزد تعمیرکار با توجه به نوع و علت خرابی دستگاه، با در نظر گرفتن این تعرفه مشخص، تعیین خواهد شد. قیمت قطعات تعویضی نیز کاملاً مشخص هستند؛ بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر از به‌صرفه بودن هزینه تعمیرات، دستگاه خود را در کوتاه‌ ترین زمان تعمیر کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه تعمیرات دستگاه خود با هوم خانه، تماس گرفته و بابیان نوع و ایراد آن، از هزینه تعمیرات مطلع شوید.

نحوه ارائه خدمات در هوم خانه، نمایندگی تعمیرات بهی در تهران

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات بهی و شرح مشکل، در صورتی که تعمیرکار تشخیص دهد که مشکل دستگاه شما جزئی و قابل‌حل است، با ارائه توصیه‌ ها و راهنمایی‌ هایی به شما کمک می‌کند تا مشکلات کوچک و جزئی دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه هوم خانه در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ ترین نمایندگی بهی به محل اعزام می‌شوند. سپس با ارائه رسید کتبی دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از حل مشکل دستگاه، آن را در روز بعد به همراه فاکتور و ضمانت‌نامه درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای تعمیرات لوازم خانگی کوچک مانند آب‌ میوه‌ گیری، چرخ‌ گوشت، چای‌ ساز، بخار شو، جارو شارژی، جاروبرقی، ماکروفر، سرخ‌کن و … یا مشاهده تعمیرات هر یک از این وسایل به صورت حضوری به آدرس کارگاه هوم خانه (نمایندگی تعمیرات بهی)، واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بهی

برای تماس با هوم خانه نمایندگی تعمیرات بهی در تهران می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های این مرکز اقدام کنید. کارشناسان تعمیر بهی ، ابتدا سعی می‌کنند شما را از طریق ارائه توصیه‌ هایی راهنمایی کنند و در صورتی که مشکل دستگاه شما حل نشد، تکنسین مربوط را برای تحویل دستگاه به محل اعزام خواهند کرد. شما همچنین می‌توانید کلیه این خدمات را از طریق ارسال نظر در قسمت دیدگاه نیز به صورت آنلاین دریافت کنید.

تاریخچه نمایندگی تعمیرات بهی

این شرکت در سال 69 به عنوان نماینده انحصاری بهی ایتالیا در ایران تأسیس شد. این کالا ها هم‌ اکنون با برند بهی در کارخانه‌ های ایتالیا و چین ساخته‌ شده و سپس وارد ایران می‌شوند. تاریخچه نمایندگی behi نیز به آغاز فعالیت این برند در ایران برمی‌گردد. چرا که تمامی لوازم خانگی، مستلزم ارائه خدمات پس از فروش هستند؛ زیرا ممکن است در طول استفاده به دلایلی مانند عدم آشنایی با طرز کار دستگاه، مشکلات کارخانه و … خراب شوند. هوم خانه نیز نمایندگی تعمیرات بهی در تهران است که از گذشته تاکنون به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات این برند فعالیت دارد. برای استفاده از خدمات هوم خانه می‌توانید با شماره تلفن‌ های این مجموعه تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات بهی در تهران

از ویژگی‌ های تهران، می‌توان به ترافیک و شلوغی، مشغله زیاد و … اشاره کرد. به‌گونه‌ای که هیچ‌ یک از اعضای خانواده زمان کافی برای تعمیرات لوازم کوچک آشپزخانه را ندارند؛ اما این لوازم باید در اسرع وقت تعمیر شوند تا هم در کارهای روزانه کمک‌ حال ما باشند و هم مشکلات آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها حادتر نشود. به همین منظور نمایندگی تعمیرات بهی (هوم خانه) برای راحتی مشتریان خود، فکری کرده است. این مجموعه با ارسال تکنسین مربوط به درب منزل برای تحویل کالا، از دردسرهای حمل آن تا تعمیرگاه کاسته است.

معرفی محصولات بهی

ازآنجایی‌ که مجموعه هوم خانه، نمایندگی بهی در تهران است، تمامی خدمات تعمیرات لوازم کوچک آشپزخانه که از تولیدات این برند هستند در این مجموعه قابل‌ ارائه است. خدمات این مجموعه شامل:

و تعمیرات مربوط به سایر لوازم تولید این برند. کافیست با شماره تلفن‌ های این مجموعه تماس بگیرید تا علاوه بر خدمات حضوری آن، بتوانید از مشاوره‌ های تلفنی رایگان تعمیرکار بهی نیز استفاده کنید.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی بهی با قطعات اصلی و اورجینال

اگرچه مهارت تعمیرکار، در کیفیت تعمیرات مؤثر است اما مهم‌تر از آن کیفیت قطعات تعویضی در دستگاه شماست. در هنگام تعمیر لوازم خانگی بهی باید دقت داشته باشید، لوازمی که به عنوان جایگزین در دستگاه شما استفاده می‌شوند اصل و مرغوب باشند؛ زیرا تنها در این صورت است که می‌توانید از عملکرد دستگاه خود پس از تعمیر مطمئن باشید.

درنهایت توصیه می‌شود برای تعمیرات بهی به تعمیرکار مخصوص همان برند مراجعه کنید. یک تعمیرکار ماهر می‌تواند ایراد دستگاه شما را به راحتی تشخیص داده و آن را تعمیر نماید. در صورتی که می‌خواهید تا مدت‌ها پس از تعمیر نیز از دستگاه خود استفاده کنید، بهتر است از تعمیرگاه مجاز آن، کمک بخواهید. برای این کار می‌توانید با هر یک از شماره تلفن‌ های هوم خانه مندرج در قسمت انتهایی همین صفحه تماس بگیرید یا به قسمت دیدگاه مراجعه کرده و با ثبت ایراد دستگاه خود از نمایندگی تعمیرات بهی مشاوره دریافت کنید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بهی

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات بهی یک پشتیبانی قوی برای محصولات بهی می باشد. تعمیرکاران بهی با سال ها تجربه در حوزه تعمیر و خدمات پس از فروش بهی کمک بزرگی به شما خواهند کرد. تعمیرکاران باتجربه بهی تبحر کافی در کار خود دارند، آنها در کمترین زمان ممکن وسیله را عیب یابی کرده و مناسب ترین راه حل برای تعمیر را انتخاب می کنند. قطعاتی که توسط تعمیرکاران هوم خانه تعویض می شوند اصل و فابریک بوده و دارای گارانتی و ضمانت می باشند.

نمایندگی تعمیرات بهی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بهی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بهی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بهی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بهی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست