تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برای نظافت منزل و محیط کار و سایر مکان ها، یکی از لوازمی که به کار خواهد آمد جاروبرقی می باشد. جاروبرقی همان گونه که از اسم آن پیداست یک وسیله الکتریکی می باشد. در وسایل الکتریکی امکان خرابی و معیوب شدن وجود دارد. پس انتخاب یک برند مناسب با خدمات پس از فروش می تواند در انتخاب جاروبرقی موثر باشد. شرکت لوازم خانگی الگانس یک دهه پیش در حوزه تولید لوازم خانگی در کشورمان راه اندازی شده است. هوم خانه به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی الگانس با کادر فنی مجرب و سابقه فراوان، آماده ارائه خدمات پس از فروش این محصول به هموطنان عزیز می باشد.

با استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی کنید.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی الگانس نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در تهران
  • تعمیر جاروبرقی الگانس در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی الگانس در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس
  • هزینه تعمیر جاروبرقی الگانس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی الگانس
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی الگانس
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس
  • هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس ELEGANCE در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. ابتدا باید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در تهران تماس بگیرید و یا به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  2.  پس از ثبت درخواست، مشخصات شما در سیستم مرکز ثبت می شود و نام تکنسین و کد اشتراک به تلفن همراه شما ارسال می گردد.
  3.  تکنسین مربوطه کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی و تعمیر جاروبرقی الگانس در محل شما حاضر می شود.
  4. پس از انجام کار تعمیرات جاروبرقی الگانس، فاکتور و همچنین ضمانتنامه معتبر تقدیم شما عزیزان می شود.
  5. در انتها از شما در رابطه با عملکرد تعمیرکار در زمینه تعمیر و عیب یابی جاروبرقی الگانس شما نظرسنجی خواهد شد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس در تهران

بررسی تعمیر جاروبرقی الگانس در تهران به شرح زیر است:

برای تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش جاروبرقی الگانس در مناطق مختلف شهر تهران، نمایندگی های زیادی وجود دارد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس شعب متعددی در تهران راه اندازی کرده است. بیشتر بودن شعب، این امکان را می دهد که تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالایی انجام گیرد. همچنین راحتی و نزدیکی شعبه به محل شما از دیگر مزیت ازدیاد شعب است.

برای ثبت سفارش تعمیرات و خدمات پس از فروش، می توانید با مراجعه حضوری به نزدیکترین شعبه این نمایندگی، این کار را انجام دهید. ولی اگر امکان مراجعه حضوری به شعب برای شما عزیزان مقدور نیست، نمایندگی تعمیرات الگانس امکان ثبت سفارش غیر حضوری را نیز در نظر گرفته است. برای ثبت سفارش غیر حضوری می توانید با تماس تلفنی با مراکز این شعب، سفارش خود را ثبت نمایید و یا با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت، سفارش خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که در تماس تلفنی می توانید از مشاوره رایگان متخصصان این شرکت نیز بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس در تهران

خدمات پس از فروش جاروبرقی الگانس به چه صورت است؟

یکی از بهترین راه هایی که در هنگام ایجاد مشکل و خرابی در جاروبرقی الگانس می توان از آن استفاده نمود، خدمات پس از فروش است. به کمک خدمات پس از فروش جاروبرقی الگانس می توان دستگاه را به راحتی در نمایندگی رسمی برند الگانس تعمیر نمود. برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره های موجود بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که اعتبار کارت گارانتی شما به پایان رسیده و یا از خدمات این نمایندگی ها رضایت ندارید، می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در محل و منزل

خدمات تعمیر جاروبرقی الگانس در محل و منزل در زیر توضیح داده شده است:

برای آن دسته از عزیزانی که امکان مراجعه حضوری ندارند، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس خدمات تعمیرات جاروبرقی را در محل و منزل ارائه می دهد. پس به راحتی می توانید با روش های غیر حضوری، سفارش تعمیرات خود در محل و منزل را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، متخصصان مجرب این شرکت با هماهنگی سفارش دهندگان عزیز در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات در محل و منزل شما حضور پیدا خواهند کرد.

تعمیرکاران ماهر و مجرب ما با حضور در محل و منزل، اقدام به تعمیر لوازم معیوب شما خواهند کرد. این افراد دوره های لازم برای تعمیرات جاروبرقی الگانس را آموزش دیده اند. پس در تخصص و کار آنها، جای هیچ شبهه ای نخواهد بود. علاوه بر آن، نمایندگی الگانس برای آسودگی خیال شما از صحت تعمیرات، ضمانت نامه یک ساله خدمات را نیز به شما خواهد داد تا در صورت مشکل بعدی از ضمانت نامه استفاده نمایید.

آنچه که باید برای شما کاربران گرامی یادآور شویم این نکته است که نمایندگی لوازم خانگی الگانس در ایران مشغول به فعالیت است و هوم خانه تنها تعمیرگاه مجاز و مرکزی برای تعمیر جاروبرقی آزمایش می باشد. در ادامه خدمات هوم خانه به عنوان مرکز تعمیر جاروبرقی آزمایش را برای شما شرح می دهیم.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس چه ویژگی هایی دارد؟

گاهی با گذشت زمان ممکن است با مشکلاتی در کارکرد جاروبرقی الگانس ایجاد شود. در این شرایط بهترین راه استفاده از خدمات تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در هوم خانه می باشد.

  • تعمیرکار جاروبرقی الگانس از چند سال سابقه در زمینه عیب یابی و تعمیر جاروبرقی الگانس برخوردار است.
  • تعمیرکاران نمایندگی دارای سطح دانش بسیار بالایی هستند و در سریع ترین زمان مشکل دستگاه شما را تشخیص می دهند.
  • تعمیرکار این مجموعه در کوتاه ترین زمان برای تعمیر جاروبرقی الگانس در محل حاضر می شود.
  • تعمیرکار نمایندگی تنها از قطعات اصلی و فابریک برای تعمیر جاروبرقی شما استفاده می کند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس

هزینه تعمیر جاروبرقی الگانس در منزل شما به شرح زیر است:

با بروز مشکل و خرابی در جاروبرقی شاید اولین مساله مهم برای تعمیر، هزینه تعمیر باشد. برای اطلاع از هزینه تعمیر در تعمیرگاه های مجاز و مرکزی، باید بدانید که هزینه های تعمیر جاروبرقی الگانس در نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس، طبق هزینه های مصوب از سوی اتحادیه تعیین می شوند. بنابراین با رعایت قوانین اتحادیه و با در نظر گرفتن اصل انصاف، هزینه تعمیر جاروبرقی شما به کمترین حد خواهد رسید. بعد از برآورد هزینه تعمیرات در تعمیرگاه های مجاز و مرکزی، شفاف سازی قیمت برای مشتری صورت می گیرد.

بدین ترتیب اگر از هزینه تعمیر ناراضی بودید، می توانید انصراف خود را اعلام کنید. در غیر این صورت تعمیرات بر روی جاروبرقی شما انجام می گیرد. همچنین با سپردن تعمیر جاروبرقی خود به تعمیرگاه مجاز و مرکزی از صحت تعمیرات مطمئن خواهید شد زیرا تعمیرات در تعمیرگاه مجاز و مرکزی دارای ضمانت یکساله خدمات نیز می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی الگانس

جدول زیر برای برآورد هزینه تعمیرات جاروبرقی الگانس آورده شده است:

خدمات تعمیرات جاروبرقی الگانس هزینه تعمیر جاروبرقی الگانس
تعویض بلبرینگ جاروبرقی الگانس 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی الگانس 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی الگانس 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی الگانس 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی الگانس 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی الگانس 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی الگانس 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی الگانس 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی الگانس 110,000 الی 220,000 تومان

 

عیب یابی جاروبرقی الگانس

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس در زیر شرح داده شده است:

مزیت مهم تعمیرات در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس، این است که کار عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مخصوص جاروبرقی الگانس صورت می گیرد. این تعمیرکار با داشتن آشنایی کامل با جاروبرقی الگانس آن را به صورت دقیق عیب یابی می کند و در زمان تعمیر، اصل تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار خواهد داد. بدین ترتیب هزینه تعمیر پایین تر آمده و قطعه فابریک دستگاه دوباره در جای خود قرار خواهد گرفت تا کارایی دستگاه افت پیدا نکند.

با این وجود در برخی مواقع ممکن است امکان تعمیر قطعه دستگاه جاروبرقی وجود نداشته باشد و باید تعویض شود. در این صورت تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی الگانس با استفاده از قطعات اورجینال، آن را تعویض خواهد کرد. با این کار، جاروبرقی کارکرد خود را دوباره به بالاترین حد خود خواهد رساند. اصل و اورجینال نبودن قطعه تعویضی ممکن است باعث افت کارکرد دستگاه و همچنین بروز مشکلات بدتری در دستگاه جاروبرقی می شود.

عیب یابی جاروبرقی الگانس

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی الگانس توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی الگانس در زیر ذکر شده است:

بروز هر مشکل در جاروبرقی نشانه خرابی و معیوب شدن آن نیست. بلکه ممکن است مشکلات و ایرادات متداولی در جاروبرقی رخ دهد که برای حل آن چند ترفند و راهکار ساده لازم است. اولاً که برای آشنایی بیشتر با جاروبرقی و اجزای آن مطالعه دفترچه راهنمای آن برای شما مفید خواهد بود. ثانیاً در این بخش از مقاله برخی از مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی الگانس برای شما عزیزان بیان شده و راهکارهایی برای حل این مشکلات آورده شده است. شما می توانید با مطالعه این مقاله مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی الگانس خود را در منزل و به راحتی حل نمایید. در غیر این صورت، اگر مشکل جزئی نباشد و شما مهارت این کار را نداشته باشید توصیه می کنیم تعمیرات جاروبرقی را به تعمیرگاه مجاز جاروبرقی الگانس بسپارید.

علت عدم مکش قوی در جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت ضعیف شدن مکش دستگاه به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی الگانس دقت نمایید:

  • نداشتن مکش قوی یکی از مشکلات متداول در جاروبرقی ها می باشد.
  • دلایل متعددی می تواند باعث ایجاد این مشکل شود که شایع ترین دلیل عدم مکش قوی، پر بودن و یا سوراخ بودن کیسه جاروبرقی می باشد.
  • جاروبرقی های مدل قدیمی، علائم هشدار دهنده پر بودن کیسه را ندارند و باید پر شدن کیسه را مداوم بررسی کنید. ولی در مدل های جدید، این علائم بر روی جاروبرقی ها تعبیه شده است.
  • برای قوی تر شدن مکش، کیسه پر جاروبرقی را خالی یا تعویض کنید.
  • از دیگر دلایل عدم مکش قوی جاروبرقی، احتمال مسدود بودن خرطومی جاروبرقی است.
  • برخی از آشغال های بزرگ در خرطومی جاروبرقی گیر می کنند و باعث بروز این مشکل می شوند.
  • به کمک یک جاروبرقی دیگر می توانید این آشغال را از خرطومی در آورده و مشکل را حل کنید.
  • مسدود شدن فیلتر و برس جاروبرقی نیز می تواند در روند مکش اختلال ایجاد کند.
  • لازم است برای تمیز کردن فیلتر جاروبرقی خود اقدام کنید.
  • اگر فیلتر و برس توسط مو و گرد و غبار مسدود شده باشد باید آن را در آورده و تمیز کنید.
  • از دیگر دلایل می توان به وجود شکاف در مسیر جریان مکش اشاره کرد.
  • وجود سوراخ در روند جریان مکش تاثیر مستقیم داشته و مکش را به داخل کیسه ضعیف تر خواهد کرد.
  • اگر سوراخی در جریان مکش باشد آن را پیدا کرده و قطعه را تعمیر یا تعویض نمایید.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت بلند شدن بوی سوختگی دستگاه به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی الگانس دقت نمایید:

  • بوی سوختگی و بلند شدن دود در جاروبرقی الگانس نیز دلایل متعددی دارد که اصلی ترین آن خراب شدن بلبرینگ جاروبرقی است.
  • فرسودگی و خرابی بلبرینگ، موجب سوختگی یا نیم سوز شدن موتور جاروبرقی شده و همین باعث بوی سوختگی و دود در جاروبرقی می شود.
  • از دیگر دلایل بلند شدن دود و بوی سوختگی این است که انسدادی در جاروبرقی الگانس باشد.
  • گرفتگی مانع از عمل کردن تسمه جاروبرقی شده و بوی سوختگی از تسمه بلند می شود.
  • در نهایت، سیم کشی جاروبرقی الگانس را نیز باید چک کرد. زیرا فشار زیاد به جاروبرقی الگانس با کار یکسره و مداوم، باعث داغ شدن سیم و ایجاد سوختگی خواهد شد که ممکن است خطرناک باشد.

چنانچه موفق به رفع این مشکل نشدید می تواید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در تهران بهره مند شوید.

علت صدای بلند یا صدای ناهنجار در جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت بلند شدن صدای ناهنجار از جاروبرقی به نکات زیر برای عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی الگانس دقت نمایید:

  • سر و صدای زیاد از مشکلات متداول و کلافه کننده جاروبرقی است که دلیل آن می تواند خرابی پروانه ها، خرابی بوش جاروبرقی و یا بلبرینگ جاروبرقی باشد.
  • از دیگر دلایل متداول، مسدود شدن مسیر جریان مکش جاروبرقی است که باعث سر و صدای ناهنجار خواهد شد.
  • برای مشکلات فنی تر توصیه می شود از نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس کمک بگیرید.

مشکل یکسره کار کردن موتور جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت یکسره کار کردن دستگاه به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی الگانس دقت نمایید:

  • خرابی دیمر جاروبرقی باعث کارکرد یکسره جاروبرقی خواهد شد. علت خراب شدن این قطعه کارکرد یکسره و مداوم آن در دور یا درجه آخر می باشد.
  • اگر دیمر خراب شده باشد باید آن را تعمیر کرد و برای جلو گیری از خراب شدن دوباره آن، توصیه می شود که مدت زمان کمی از دور آخر آن استفاده گردد.

چنانجه از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در هوم خانه کمک بگیرید.

علت کار نکردن جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت کار نکردن دستگاه به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی الگانس دقت نمایید:

  • ابتدا از رسیدن جریان برق به جاروبرقی باید مطمئن بود. اگر جریان برق وجود دارد مشکل می تواند از کیت الکترونیکی جاروبرقی باشد و یا می تواند در زغال های جاروبرقی مشکل ایجاد شده باشد.
  • به خاطر تخصصی و فنی بودن این مشکلات توصیه می شود که مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی الگانس را به متخصصان این کار در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس بسپارید.

دلیل داغ شدن جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت داغ شدن دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی الگانس استفاده نمایید:

  • استفاده طولانی می تواند باعث داغ شدن جاروبرقی الگانس شود. از این رو سعی کنید خیلی پشت سر هم و به مدت طولانی از این دستگاه استفاده نکنید.
  • از طرفی گرفتگی لوله ها نیز فشار زیادی به موتور وارد کرده و باعث داغ شدن آن خواهد شد.
  • در این مواقع می بایست چند ساعت دستگاه را خاموش نمایید.

برای رفع این مشکل می توانید از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس کمک بگیرید.

علت خراب شدن چرخ های جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی الگانس استفاده نمایید:

  • چرخ های جاروبرقی الگانس پلاستیکی است و ممکن است در صورت بروز ایراد در چرخ ها احتمالا باید آنها را تعویض کنید. در صورت کشیده شدن چرخ ها روی سطوح ناصاف مانند سرامیک ممکن است آسیب ببینند.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی الگانس استفاده نمایید:

  • خرابی سیم جمع کن معمولا دلایل محدودی دارد. اولین و مهم ترین دلیل این ایراد استفاده نادرست و کشیدن زیاد آن می باشد.
  • در صورت قدیمی بودن دستگاه نیز بروز ایراد در سیم جمع کن جاروبرقی نیز محتمل تر خواهد شد.
  • در این مواقع می توانید از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در هوم خانه کمک بگیرید.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی الگانس چیست؟

در صورت خاموشی خودکار دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی الگانس استفاده نمایید:

  • زغال، کلکتور و کیت الکترونیکی سه عضوی هستند که در صورت خرابی ممکن است باعث بروز خاموشی ناگهانی در جاروبرقی الگانس شوند.
  • همچنین در صورت افزایش شدید دمای دستگاه نیز ممکن است این مشکل برای کاربران پیش بیاید.
  • در این شرایط حتما می بایست از تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس کمک بگیرید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس

مشتریان همواره در زمینه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس ممکن است با سوالات مختلفی مواجه شوند. از آنجایی که این سوالات به صورت مکرر مطرح می گردد، قصد داریم در این بخش به آنها پاسخ دهیم:

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی الگانس به چه صورت تعیین می شود؟

هزینه تعمیر جاروبرقی الگانس با توجه به نوع مشکل ایجاد شده در دستگاه متفاوت خواهد بود. هزینه تعمیرات نمایندگی هوم خانه مطابق با نرخ مصوب اتحادیه مشخص می شود و کاملا مقرون به صرفه است.

  • پرداخت فاکتور تعمیرات جاروبرقی الگانس به چه صورت است؟

پس از پایان تعمیرات دستگاه و در صورت رضایت مشتری هزینه به تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی الگانس پرداخت خواهد شد.

  • آیا برای تعمیرات جاروبرقی الگانس در هوم خانه گارانتی ارائه می شود؟

کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی الگانس در نمایندگی مرکزی هوم خانه از 3 الی 12 ماهه گارانتی معتبر برخوردار است و تا زمانی که از مدت اعتبار گارانتی نگذشته است، تعمیر مجدد خرابی دستگاه بدون هزینه انجام خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در زیر شرح داده شده است:

این مقاله در راستای معرفی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس نوشته شده و در آن به معرفی اشکالات جاروبرقی الگانس و نحوه تعمیرات این جاروبرقی اشاره شده است. با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله می توانید جاروبرقی الگانس خود را در منزل تعمیر کنید. ولی برای مشکلات جدی تر و دریافت خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی، شرکت Homekhane به شما معرفی شده است. این شرکت با کادر مجرب و سابقه کاری درخشان، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی الگانس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست