تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یخچال های سامسونگ یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار ایران هستند که طرفداران زیادی دارند؛ با توجه به نقش حیاتی یخچال در خانه بروز خرابی در این دستگاه می تواند موجب ایجاد اختلال در زندگی روتین مصرف کننده شود؛ اگر از مصرف کنندگان یخچال سامسونگ هستید و نیاز به خدمات تعمیرکار این یخچال ها را دارید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه با ما همراه باشید.

با تماس با شماره 02158941 می توانید از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در محل توسط متخصصین تعمیرگاه مجاز هوم خانه بهره مند شوید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال سامسونگ نمی باشد و به عنوان تعمیرگاه تمامی لوازم خانگی در تهران مشغول به فعالیت است. چنانچه قصد تماس با نمایندگی را دارید به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران
  • تعمیر یخچال سامسونگ در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات یخچال سامسونگ در محل و منزل
  • تعمیر یخچال سامسونگ در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال سامسونگ
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال سامسونگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید تا با مزایای تعمیرگاه هوم خانه آشنا شوید و برخی از ایرادات رایج یخچال سامسونگ را نیز بشناسید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران

در این بخش قصد داریم تا ساده ترین و سریع ترین راه برای بهره‌مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ را برای شما شرح دهیم:

  • سریع‌ترین و بهترین راه برای بهره‌مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ تماس با شماره 02158941 است.
  • علاوه بر این برای تعمیر یخچال سامسونگ خود می‌توانید اقدام به پر کردن فرم اینترنتی موجود در وبسایت هم کنید.
  • پس از اقدام به بهره‌مندی از این خدمات نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما ارسال می‌شود.
  • تعمیرکار یخچال سامسونگ در کمتر از یک ساعت خود را به منزل شما می‌رساند.
  • پس از عیب‌یابی و ارائه فاکتور تعمیرات یخچال سامسونگ در منزل شما انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ SAMSUNG در تهران

با توجه به وسعت شهر تهران و ترافیک های طولانی مدت آن، تعمیر یخچال در این شهر کار بسیار دشواری خواهد بود. در ضمن، یافتن تعمیرگاهی مطمئن و هزینه های بالای حمل و نقل نیز از دیگر معضلات تعمیرات یخچال در تهران است. اما با وجود نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ دیگر جای نگرانی نیست. زیرا نمایندگی تعمیرات سامسونگ در مناطق مختلف شهر، شعبه هایی دایر کرده است. به این ترتیب مشکل برای یافتن تعمیرگاه معتبر و و دور بودن مسیر برای مراجعه رفع شده است. مشتریان گرامی می توانند به صورت غیرحضوری نیز سفارشات خود را برای تعمیرات یخچال سامسونگ، در این مجموعه ثبت کنند. تماس با شماره تلفن 02158941 و یا مراجعه به سایت، این امر را برای شما تسهیل کرده است.

تعمیر یخچال ساسونگ در تهران در هوم خانه به دلیل استفاده از قطعات اصل و فابریک و تجهیزات به روز، بسیار مقرون به صرفه و بهینه خواهد بود.

خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ به چه صورت است؟

طبیعتا بهترین و مطمئن ترین راه برای تعمیرات یخچال سامسونگ استفاده از خدمات پس از فروش این محصول می باشد؛ به همین دلیل در این بخش قصد بررسی این پرسش را داریم که خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ به چه صورت است؟

خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ از سوی شرکت داخلی سام سرویس ارائه می شود و برای استفاده از این خدمات کافی است تا با شماره روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید.

اما در صورتی که یخچال شما شامل این خدمات نمی شد یا از این خدمات رضایت کافی را نداشتید می توانید با تماس با شماره 02158941 از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه بهره مند شوید.

خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ در محل کار یا منزل شما

یکی از معضلاتی که نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه قصد حل آن را دارد ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی این یخچال در محل می باشد؛ چرا که با توجه به حجم و وزن بالای یخچال طبیعتا جا به جایی آن امری بسیار دشوار و به نوعی غیر ممکن است؛ اما شما با استفاده از خدمات تعمیرکار یخچال سامسونگ در محل می توانید بدون هیچ دغدغه ای تعمیر و عیب یابی یخچال خود را انجام دهید.

یکی از اهداف هوم خانه، فراهم کردن زمینه برای تعمیرات بدون دردسر لوازم خانگی است. از این رو تمامی خدمات خود را برای تعمیرات یخچال سامسونگ، در محل ارائه می کند. با این کار دیگر نیازی به جابجایی و حمل و انتقال یخچال معیوب به محل تعمیرگاه وجود ندارد. تنها کافی است به هنگام ثبت سفارش تعمیرات، عنوان کنید که خواهان دریافت خدمات در محل می باشید. کارشناسان ما هماهنگی لازم را با شما انجام داده و در همان روز، تعمیرکاران را به محل شما اعزام می کنند. تکنسین های تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ با حضور در محل و منزل، ابتدا شروع به عیب یابی دستگاه می نمایند سپس اقدامات لازم را برای تعمیر آن انجام می دهند. برای اطمینان خاطر مشتریان گرامی از نحوه تعمیرات یخچال در این مرکز، نمایندگی سامسونگ ضمانت3 الی 12 ماهه خدمات به آنها ارائه می کند.

ارائه خدمات تعمیرات با ضمانت نامه معتبر از دیگر مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرگاه تعمیر یخچال سامسونگ در هوم خانه می باشد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال سامسونگ توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات

معمولا بسیاری از مصرف کنندگانی که برای تعمیر محصول خود به نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران مراجعه می کنند با ایراداتی شبیه به هم در یخچال خود مواجه شده اند؛ ما با کمک تعمیرکار یخچال سامسونگ در ادامه قصد داریم تا نگاهی به این ایادا بیاندازیم.

کیفیت یخچال های سامسونگ به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت در ساخت آن، بسیار بالا است. اما این سخن به معنی عدم خرابی آن نیست. شما باید به هنگام استفاده از آن، نکاتی را رعایت کنید تا طول عمر این محصول افزایش پیدا کند. در ضمن در نظر داشته باشید که هرگاه با خرابی جدی در این دستگاه مواجه شدید حتماً با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس بگیرید. اما اگر سطح خرابی جدی نباشد می توانید آن را در منزل تعمیر نمایید. در ادامه مطلب به بررسی چند مورد از ایرادات یخچال که در منزل می توان آنها را برطرف کرد پرداخته ایم.

علت نشت آب از زیر یخچال سامسونگ چیست؟ برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

نشتی آب از زیر یخچال یکی از ایرادات رایجی است که مصرف کنندگان معمولا زیاد با آن مواجه می شوند؛ اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید و نمی دانید برای عیب یابی و تعمیر یخچال سامسونگ در این مواقع چه باید کرد در این بخش با ما همراه باشید.

یکی از ایراداتی که برخی مواقع با آن مواجه می شویم، نشت آب از زیر یخچال است. در این موارد باید بررسی کنید که لوله های مخصوص آب در یخچال آسیب ندیده باشند. این لوله ها برای هدایت آب حاصل از ذوب برفک ها تعبیه شده اند و اگر آسیب ببینند آب از آنها نشت می کند. با تعمیر آنها مشکل به وجود آمده رفع خواهد شد.

چگونه مشکل روشن نشدن چراغ یخچال سامسونگ را تعمیر کنیم؟

در صورت روشن نشدن چراغ یخچال سامسونگ باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در تمامی یخچال ها، لامپی برای تأمین روشنایی داخل یخچال تعبیه شده است.
  • اگر متوجه شدید که این لامپ روشن نمی شود، باید سوختن لامپ آن را بررسی نمایید.
  • چنانچه مشکل از سوختن لامپ باشد، به راحتی می توانید آن را تعویض کنید.

اما اگر با انجام این اقدامات همچنان چراغ روشن نمی شود، باید سیم کشی آن را بررسی نمایید. برای این کار می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ استفاده کنید.

یخچال سامسونگ کار نمی کند، برای تعمیر و عیب یابی این مشکل باید چه کاری انجام داد؟

بسیاری از مصرف کنندگانی که برای تعمیر و عیب یابی یخچال سامسونگ خود به هوم خانه مراجعه می کنند با مشکل کار نکردن یخچال مواجه اند؛ اگر این اتفاق برای شما هم رخ داده است در ادامه با ما همراه باشید.

  • برای رفع این خرابی باید برق رسانی پریز را چک کرده و سپس سراغ کابل و دوشاخه آن بروید.
  • اگر در این بخش ها مشکلی وجود نداشت، بهتر است موتور آن را چک کنید.
  • چنانچه موتور یخچال بسوزد و یا نیم سوز شود، یخچال کار نخواهد کرد.
  • در ضمن خرابی ترموستات نیز می تواند در این امر دخیل باشد.

در صورت نیاز به تعویض ترموستات یا موتور می توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه کمک بگیرید.

نحوه تعمیر مشکل یکسره بودن یخچال سامسونگ چگونه است؟

کار کردن مداوم یخچال پس از مدتی با ایجاد صدای ناهنجاری همراه خواهد بود و همین مسئله موجب آزرده شدن مصرف کننده خواهد شد؛ در صورتی که شما هم با این مشکل مواجه اید در این بخش از نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ با ما همراه باشید.

  • در صورتی که درب یخچال باز و بسته شود، سرمای یخچال از بین می رود و به طور مداوم کار می کند.
  • در صورتی که لاستیک یا واشر نیز ایراد پیدا کند این امر ایجاد می شود.
  • باید فاصله یخچال تا دیوار حفظ شود تا هوا جریان پیدا کند زیرا عدم جریان پیدا کردن هوا سبب کار کردن مداوم آن می شود.

در صورتی که با انجام این اقدامات موفق به رفع مشکل خود نشدید می توانید با تماس با شماره 02158941 از خدمات تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ بهره مند شوید.

علت ایجاد صدا در فن یخچال سامسونگ چیست؟ عیب یابی و تعمیر این مشکل توسط تعمیرکار هوم خانه

صدای بلند در فن یخچال یکی از بدترین ایراداتی است که می تواند در این وسیله رخ دهد؛ اگر شما هم قصد تعمیر یخچال سامسونگ در هنگام بروز صدای بلند فن را دارید در این بخش با ما همراه باشید.

  • در صورتی که برفک در قسمت فن باشد، صدای زیادی ایجاد می شود.
  • همچینن در صورتی که یخچال در سطح شیب دار دچار مشکل شود نیز این مشکل پدید می آید. زیرا باعث می ‌شود مایع به سمت بالا کشیده شده و به علت دمای پایین یخچال، یخ بزند و به فن برخورد کرده و ایجاد صدا کند.

چگونه می توانیم مشکل برق داشتن بدنه یخچال سامسونگ را تعمیر کنیم؟

برق داشتن بدنه یخچال یکی از ایراداتی است که معمولا مصرف کنندگان را بسیار نگران می کند؛ اگر  برای این مشکل به دنبال استفاده از خدمات تعمیرکار یخچال سامسونگ هستید در این بخش با ما همراه باشید.

  • در صورت اتصالی کوتاه در سیم کشی یخچال سبب می شود تا بدنه برق دار شود.
  • ایراد در قطعات نیز از دیگر دلایل برق داشتن بدنه می شود.

برق داشتن بدنه را نمی توان از آن دسته مشکلاتی دانست که به راحتی قابل حل باشد؛ به شما توصیه می کنیم تا برای رفع این مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه استفاده کنید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل سرمای بیش از اندازه یخچال سامسونگ پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان برای رفع آن زیاد به نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه مراجعه می کنند سرمای بیش از حد یخچال است؛ در ادامه به عیب یابی این مشکل در یخچال سامسونگ می پردازیم.

  • در صورت به هم خوردن تنظیمان دمای یخچال، سرمای زیاد ایجاد می شود.
  • خرابی دمپر و همچنین ایراد در ترموستات نیز عامل دیگر این مشکل است.

در صورتی که مشکل از دمپر و ترموستات باشد می توانید با تعمیرگاه تعمیر یخچال سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

چرا یخچال سامسونگ بوی نامطبوعی دارد؟ برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

رایج ترین و ساده ترین ایراد موجود در یخچال های خانگی وجود بوی نا مطبوع در این دستگاه است؛ تعمیر یخچال سامسونگ در این مواقع بسیار راحت است و با همراهی ما در این بخش قادر به انجام این کار خواهید بود.

  • بوی نامطبوع از یخچال ممکن است به دلیل فاسد شدن مواد غذایی باشد.
  • به صورت دوره ای باید قفسه ها یخچال تمیز شود.
  • همچنین تمیز کردن واشر درب یخچال را نیز فراموش نکنید.

موتور یخچال سامسونگ خیلی داغ شده است، برای تعمیر و رفع این مشکل چه باید کرد؟

در صورت داغ شدن موتور یخچال سامسونگ باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • دمای موتور معمولا روی 70 درجه است. در صورت دمای بالاتر اورلود، موتور را خاموش می کند.
  • از جمله دلایل بالا بودن دمای موتور، قرار داشتن یخچال در محیط گرم است.
  • همچنین خراب شدن فن کندانسور نیز سبب این مشکل می شود.
  • در صورتی که فن کثیف باشد نیز عملکرد لازم را برای خنک کردن موتور ندارد.
  • دلیل دیگر، کار کردن یکسره موتور است.
  • خرابی رله استارت نیز باید در نظر گرفته شود

در صورت داغ کردن بیش از حد کمپرسور دستگاه با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

علت کار نکردن موتور یخچال سامسونگ و صدای چکه کردن آب چیست؟ برای تعمیر این مشکل در این مواقع چه باید کرد؟

کار نکردن موتور یخچال می تواند کارایی این وسیله در منزل را به صفر برساند؛ در همین راستا قصد داریم تا در این بخش از نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ به بررسی این مشکل بپردازیم.

  • خراب شدن رله استارت
  • اشکال در عملکرد موتور یخچال
  • ایراد در سیکل گردش گاز

تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ در هوم خانه برای تمام خدمات خود از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می کند؛ چنانچه قصد تعویض موتور یخچال سامسونگ خود را دارید به شما توصیه می کنیم تا با شماره گیری 02158941 از خدمات هوم خانه بهره مند شوید.

علت کم بودن فشار آب آبسرد کن یخچال سامسونگ از چیست؟ برای رفع مشکل چه کنیم؟

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان در فصول گرم سال برای رفع آن به نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در تهران مراجعه می کنند کم بودن فشار آب آبسردکن می باشد؛ برای رفع این مشکل در ادامه با ما همراه باشید.

  • باید فشار آب منزل چک شود.
  • باید فیلتر آب یخچال نیز بررسی شود.

آموزش عیب یابی یخچال سامسونگ در منزل توسط تعمیرکار هوم خانه

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال سامسونگ به شرح زیر می باشد:

از جمله مزیت های استفاده از خدمات تعمیرگاه تعمیرات یخچال سامسونگ، تعمیر تخصصی یخچال در این مرکز است. این امر نیز به لطف حضور تعمیرکاران مجرب و متخصص برای هر کدام از لوازم خانگی در تعمیرگاه های این مجموعه تحقق یافته است. این افراد دوره های لازم برای تعمیر یخچال ها را گذرانده و با نحوه تعمیر این محصولات آشنایی کامل دارند. آنها به هنگام تعمیر یخچال، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند. در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز این کار را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می دهند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است:

هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز و مرکزی این نمایندگی، بسیار منصفانه می باشد. این هزینه ها بر اساس نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه تعیین شده اند. به همین سبب نیز هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی گردد. زمانی که برای تعمیر یخچال سامسونگ، با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس می گیرید کارشناسان ما توضیحاتی درباره خرابی یخچال از شما می خواهند. آنها بر اساس این توضیحات، خرابی دستگاه را تعیین و هزینه تعمیر را برآورد می کنند. چنانچه شما از این هزینه ها رضایت داشته باشید، تعمیرکاران به محل اعزام می شوند. در ضمن در فاکتوری که در پایان کار به مشتری تقدیم می شود تمامی هزینه ها و خدمات ارائه شده یادداشت می شود. برای پرداخت هزینه ها، می توانید از دستگاه های کارت خوانی که تعمیرکاران در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.

ارائه خدمات تعمیرات در محل و تعیین هزینه ها براساس نرخ مصوب از جمله مزایای بهره مندی از تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در هوم خانه می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ

بر اساس جدول آورده شده در این بخش از مطلب، می توانید هزینه تعمیر یخچال سامسونگ را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ هزینه تعمیر یخچال سامسونگ
هزینه شارژ گاز یخچال سامسونگ 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال سامسونگ 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال سامسونگ 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال سامسونگ 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال سامسونگ 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال سامسونگ 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال سامسونگ 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال سامسونگ 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال سامسونگ 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال سامسونگ بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال سامسونگ 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال سامسونگ 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال سامسونگ 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال سامسونگ 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال سامسونگ 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال سامسونگ 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال سامسونگ 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال سامسونگ 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال سامسونگ 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال سامسونگ 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال سامسونگ 85.000 تومان الی 95.000 تومان

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه یک مکان در جهت خدمت رسانی در جهت ارائه بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال سامسونگ به مصرف کنندگان خودمی باشند تا مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال سامسونگ شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال سامسونگ استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال سامسونگ
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود

در مدت سه تا 12 ماه ضمانت نامه تعمیر یخچال سامسونگ، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست