تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر چرخ گوشت گوسونیک را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

چرخ گوشت گوسونیک با بهترین کیفیت، گوشت را به صورت یکنواخت چرخ می کند. عملکرد دور معکوس، پایه های ضد لغزش، صفحه مشبک ریز، متوسط و درشت، سیم جمع کن، قطعاتی مانند سوسیس ساز و قطعات جانبی دیگر که در پشت دستگاه جاگذاری شده اند، می توانند نیاز شما را برای چرخ کردن گوشت و سایر مواد غذایی برطرف کنند. اگر چرخ گوشت شما با مشکلی مواجه شود، تعمیرکاران هوم خانه نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در اسرع وقت به کمک شما آمده و با تجهیزات که در اختیار دارند، تعمیر یا تعویض قطعات را انجام می دهند.

تعمیر چرخ گوشت گاسونیک در تهران

اگر قصد تعمیر چرخ گوشت خود را دارید در اسرع وقت با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک تماس گرفته و از خدمات در محل این مرکز استفاده کنید. نمایندگی تعمیرات گوسونیک با شعبه های متعدد در سطح شهر تهران و استخدام تعمیرکار مجرب، خدمات لازم را در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد. هیچ نیازی نیست که برای تعمیر چرخ گوشت، آن را تا تعمیرگاه حمل کرده و از مسیرهای پر ترافیک عبور کنید. هرکجا که باشید متخصصان مجرب این مجموعه در محل حضور پیدا می کنند. اگر تعمیرکار دانش و اطلاعات کافی در زمینه کاری خود داشته باشد در تعمیر چرخ گوشت موفق ‌تر خواهد بود. او باید از مهارت و تجربه خود استفاده کرده تا قطعه آسیب‌ دیده را تعمیر کند نه تعویض. اگر ایراد پیش آمده در چرخ گوشت سطحی باشد، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. اگر قطعات نیاز به تعویض داشته باشند تعمیرکار با استفاده از قطعات اورجینال چرخ گوشت را تعمیر خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در محل و منزل

شما می توانید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در محل، در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید. این مرکز با مجوزهای رسمی در حال فعالیت می باشد. شما می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای چرخ گوشت، از جزئیات فنی و کارکرد صحیح چرخ گوشت مطلع شوید. اما اگر ابهاماتی برای شما وجود دارد می توانید زمانی که تعمیرکار در محل حضور دارد سوالات خود را بپرسید. با توجه به راهنمایی ها و توصیه ‌هایی که تعمیرکار می‌کند می‌توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید. سپردن چرخ‌ گوشت به تعمیرگاه، بازه زمانی تا آماده شدن آن، زمان تحویل گرفتن چرخ گوشت سالم از تعمیرگاه، شما باید برای این سه مرحله زمان زیادی را صرف کنید. اما با تعمیر چرخ گوشت در محل می‌ توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت گوسونیک و مرکزی

هزینه هایی که شما برای تعمیر چرخ گوشت پرداخت خواهید کرد، هم برای تعمیر قطعه و هم برای تعویض قطعه، طبق نرخ اتحادیه می باشند. شما می توانید زمانی که درخواست خود را ثبت می کنید از حدود قیمت ها مطلع شوید. میزان دستمزد تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک با توجه به خدماتی که ارائه می دهند، متفاوت می باشد. اگر برای تعمیر چرخ گوشت خود، نمایندگی را درست انتخاب کرده باشید، نیازی نیست تا هزینه زیادی را برای تعمیر چرخ گوشت پرداخت کنید. شما می توانید با استفاده از خدمات با کیفیت و هزینه ای کم و معقول، چرخ گوشت خود را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. اما در صورتی که تعمیر قطعه به علت پایان یافتن عمر مفید قطعه یا خرابی گسترده، امکان پذیر نباشد، تعمیرکاران نمایندگی گوسونیک با استفاده از قطعات اورجینال و فابریک، اقدام به تعمیر چرخ گوشت می کند. با دریافت ضمانت نامه یک ساله خدمات، می توانید به خدماتی که تعمیرکار در رابطه با تعمیر چرخ گوشت، ارائه داده است اطمینان پیدا کنید.

مشکلات و ایرادات متدوال چرخ گوشت Gosonic

اگر ایرادات در چرخ گوشت شما بسیار وسیع می باشد نیاز است که یک تعمیرکار متخصص آن را بررسی کند. از آن جایی که چرخ گوشت بسیار خطرناک می باشد و یک سهل انگاری ممکن است صدمات جبران ناپذیری را وارد کند، توصیه می کنیم حتی اگر ایرادات سطحی هستند، هرگز به طورخودسرانه اقدام به تعمیر چرخ گوشت نکنید. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک با مهارت و تجربه ای که در طی سال ها فعالیت کسب کرده اند هر نوع ایراد و مشکل را به خوبی برطرف می کنند.

علت نچرخیدن چرخ حلزون در چرخ گوشت گوسونیک

یکی از دلایلی که قسمت حلزونی در چرخ گوشت نمی چرخد هرز شدن قسمت انتهای آرمیچر می باشد. دستگاه را خاموش کرده، آرمیچر را از دستگاه خارج کرده، آن را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید. ممکن است به دلیل خراب شدن جعبه دنده، قسمت حلزونی به خوبی نمی چرخد. برای رفع این مشکل باید آن را باز کرده و مورد بررسی قرار دهید. بر روی مارپیچ چرخ گوشت در قسمت انتهایی، یک برآمدگی وجود دارد که باعث به گردش درآوردن قسمت حلزونی می شود. امکان دارد به دلیل ساییدگی این قسمت در مارپیچ چرخ گوشت، قسمت حلزونی به خوبی نمی چرخد.

علت ایجاد صدای غیر طبیعی در چرخ گوشت گوسونیک، شیوه ی تعمیر این دستگاه در این زمان؟

با خراب شدن یاتاقان ها، پروانه خنک کننده، موتور چرخ گوشت و ایراد در جعبه دنده صدای چرخ گوشت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک با بررسی این موارد اقدام به تعمیر یا تعویض آنها می کند.

علت خارج شدن گریس از جعبه‌ دنده چرخ گوشت گوسونیک

چرخ گوشت ها در دو مدل طراحی و تولید می‌شوند. در برخی از مدل ها بین درپوش جعبه دنده یک واشر نمدی وجود دارد. ممکن است به علت ساییدگی، این واشر از بین رفته و باعث می ‌شود گریس از قسمت جعبه دنده خارج شود. اما اگر چرخ گوشت شما از نوعی است که این واشر بین درپوش جعبه دنده وجود ندارد، خارج شدن گریس به علت شل شدن پیچ های جعبه دنده می باشد. تعمیرکار باید آن را باز کرده و تعمیر کند.

علت خارج نشدن گوشت از چرخ گوشت گوسونیک

سعی کنید گوشتی که در چرخ گوشت قرار می دهید چربی کمتری داشته باشد. اگر مدت زمان زیادی است که از چرخ گوشت خود استفاده می کنید ممکن است به دلیل استفاده های مکرر، تیغه های آن کند شده باشد. با تیز کردن تیغه ها مشکل برطرف خواهد شد. ممکن است در هنگام جاگذاری قطعات چرخ گوشت بین تیغه چرخ گوشت و شبکه فاصله ایجاد شده است و گوشت به خوبی خارج نمی ‌شود. قطعات را باز کرده و مجدداً در چرخ گوشت قرار دهید.

علت کار نکردن چرخ گوشت گوسونیک، نظر تعمیرکار این چرخ گوشت در این باره؟

اگر برق وارد دستگاه می شود اما چرخ گوشت کار نمی کند، ممکن است قطعات داخلی کلید روشن و خاموش چرخ گوشت، دچار شکستگی شده است. پس از بررسی، اگر کلید ها سالم بودند، ساییده شدن زغال موتور چرخ گوشت باعث می شود که چرخ گوشت روشن نشود. تعمیرکار باید آنها را چک کرده و در صورت مشاهده ساییدگی آنها را تعویض کند.

علت خاموش شدن ناگهانی چرخ گوشت گوسونیک حین استفاده

قبل از این که از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک استفاده کنید، ابتدا پریز برق را با یک ولت متر بررسی کرده و از وجود جریان برق اطمینان حاصل کنید. ایجاد پارگی در سیم برق چرخ گوشت، باعث می ‌شود جریان به خوبی وارد چرخ گوشت نشده و دستگاه در حین کار خاموش شود. دکمه خاموش روشن دستگاه را نیز چک کنید. ممکن است در آنها اتصالی رخ داده است. در نهایت موتور چرخ گوشت را مورد بررسی قرار داده و با مشاهده ایراد، آن را به دست تعمیرکار مجرب بسپارید.

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چرخ گوشت Gosonic

انتخاب نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک اقتصادی ترین و بهترین راه برای تعمیر چرخ گوشت شما می باشد. تعمیرکاران در دوره های آموزشی با برندهای نوظهور و محصولات جدید آشنا شده اند تا بتوانند سرعت کار خود را بالا برده و عیب یابی و تعمیر را به خوبی انجام دهند. قطعاً عیب یابی سریع و درست، با مهارت امکان پذیر است. تعمیرکار پس از عیب یابی و تعمیر قطعه مورد نظر، در یک فاکتور رسمی، ریز هزینه ها را درج می کند. اگر تعمیرات چرخ گوشت به صورت اصولی انجام نشود بعد از چند بار استفاده کارایی خود را از دست داده و مجدداً خراب می شود. شرط اول برای یک تعمیر موفق، عیب یابی صحیح است. مهارت تعمیرکاران این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا خرابی ها و دلایل ایراد در چرخ گوشت را به خوبی شناخته و آنها را تعمیر کنند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت گوسونیک در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر چرخ گوشت گوسونیک به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت گوسونیک ، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت گوسونیک استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص چرخ گوشت گوسونیک
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر چرخ گوشت گوسونیک ، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت گوسونیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
عزیزی 24 شهریور 1401

سلام چرا در سایت نمایندگی شرق دارید و پیش شماره تلفن منطقه دارد اما برای تعمیر باید به فاطمی مراجعه کنیم؟ این یه جوری کلک، کلاه برداری ومردم آزاری نیست؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 24 شهریور 1401

    سلام. تعمیرگاه مرکزی و اصلی در محدوده فاطمی واقع شده. ممکنه قطعات مورد نیاز شما در نمایندگی شرق موجود نباشد به همین دلیل باید به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کنید. شما می تونید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید.

    پاسخ دادن