تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر چای ساز بوش را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

محصولاتی که توسط شرکت بوش تولید می‌ شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کیفیت و عملکرد بی نظیر محصولات برند بوش باعث شده تا در بازار ایران نیز استقبال فوق العاده ای از آنها شود. دستگاه چای ساز یکی از وسایل پرکاربرد در خانه ی ایرانیان است و به دلیل استفاده ی زیاد دچار اختلال و خرابی می شود. نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در خدمت همه ی مصرف کنندگان این محصول می باشد تا مشکل دستگاهتان را در کمترین محدوده ی زمانی و به بهترین نحو با استفاده از متخصصین مجرب و دوره دیده ی این برند تعمیر کرده و بهتر از روز اول به شما تحویل دهند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی چای ساز بوش نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر چای ساز بوش در تهران
  • نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در محل و منزل
  • هزینه تعمیر چای ساز بوش در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول چای ساز بوش
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چای ساز بوش
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر چای ساز بوش در تهران

خدمات تعمیر چای ساز بوش در تهران به شرح زیر انجام می پذیرد:

این شرکت با فراهم آوردن زمینه ای جهت دسترسی آسان به آن در هر نقطه از شهر تهران موجبات رفاه حال مراجعه کنندگان محترم را به وجود آورده است. برای تعمیر چای ساز بوش کافی است با شماره تلفن های نمایندگی تعمیرات بوش تماس بگیرید این مرکز بصورت 24 ساعت از شبانه روز توسط اپراتورهای خود پاسخگوی تمام مشکلات دستگاه شما است. در صورت تعمیر اپراتور ها سفارش شما را ثبت می کنند تا تعمیرکاران متخصص این مرکز در سریع ترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر ‌شوند و تعمیر وسیله مورد نظر شما را انجام می‌دهند. نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش تعمیرات چای ساز معیوب شما را در محل خود انجام می دهند تا حمل و نقل آن برای شما سخت نباشد. همچنین تعمیرکاران این مرکز از روش های نوین تعمیر دستگاه ها آگاه بوده و با قطعات به کار رفته در آنها آشنایی کامل دارند و می توانند دستگاه های معیوب شما را تعمیر نمایند.

نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در محل و منزل به شرح زیر انجام می پذیرد:

با کمبود وقتی که اغلب خانواده ها با آن مواجه هستند، استفاده از لوازم خانگی مخصوصا چای ساز بوش بسیار ضروری خواهد بود و در صورتی که این لوازم از دسترس خارج باشند، بار مشکلات زیادی بر دوش خانواده ها می افتد. در این صورت نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش مشکل دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به جابجایی انجام می دهد. همچنین تکنیسین های این مرکز افرادی دارای تخصص و کار بلدی هستند و برای تعمیر چای ساز بوش به کلاس های آشنایی به همه ی قطعات آن برند اقدام کرده و گواهینامه ی تعمیرات برند بوش را دارا می باشند. تعمیرکاران مجرب نمایندگی بوش می توانند در محل مورد نظر شما برای تعمیر وسایل شما حضور داشته باشند. همچنین تکنیسین این مرکز در مرحله اول دستگاه شما را بررسی می کنند و پس از پیدا کردن عیب آن، وسیله مورد نظر را با استفاده از تجهیزات مدرن در محل شما درست می کنند.

هزینه تعمیر چای ساز بوش در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

نحوه برآورد هزینه تعمیر چای ساز بوش در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است:

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش منصفانه و با نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه و نهاد های نظارتی یکسان بوده وهیچ هزینه ی اضافی از صاحب کالا دریافت نمی شود. همچنین این شرکت ضمانت نامه ای به مدت یک ساله چای ساز بوش را تضمین می کند. درطول دوره ضمانت یک ساله دیگر نیازی نیست که شما هیچگونه هزینه اضافی را پرداخت کنید.این مرکز به دلیل هزینه های بالای حمل و نقل کار را برای مشتریانش آسان کرده و با تماس شما در اسرع وقت تکنیسین مجرب خود را به محل شما اعزام می کند تا هزینه ی حمل و نقل وسیله ی معیوب بر شما تعلق نگیرد.

کارکنان نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش سعی بر این دارند که در حد توان دستگاه معیوب را تعمیر کنند و از تعویض قطعات دستگاه خودداری کنند؛ زیرا در این صورت هزینه ی تعویض قطعات معیوب دستگاه دو برابر هزینه تعمیر قطعه معیوب افزایش پیدا می کند. اگر قطعات به اندازه ای از کار افتاده باشند و کارکنان این مرکز مجبور به تعویض ان قطعه باشند از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند تا کارایی محصول شما بهتر شود. به هنگام تماس از طرف شما برای تعمیر چای ساز بوش متخصصان مجرب این مرکز قبل از اقدام به تعمیر هزینه ی تعمیر را به شما اطلاع داده و با رضایت شما تعمیرات را انجام می دهند و بعد از اتمام تعمیرات یک فاکتور از تمام هزینه های مصرفی برای تعمیر دستگاه معیوب به وی می دهند تا از همه ی هزینه ها آگاهی داشته باشید.

تعرفه خدمات تعمیرات چایساز بوش

جدول زیر تعرفه خدمات تعمیر چای ساز بوش را شامل شده است:

خدمات تعمیرات چایساز بوش هزینه تعمیر چایساز بوش
هزینه تعویض کلید و کتری برقی چایساز بوش 80.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات چایساز بوش 120.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض المنت چایساز بوش 180.000 تومان الی 490.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی چایساز بوش 300.000 تومان الی 580.000 تومان
هزینه شیشه چای ساز و انواع قوری کتری برقی بوش 290.000 تومان الی 740.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی چای ساز بوش 200.000 تومان الی 330.000 تومان

عیب یابی چای ساز بوش

نحوه عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار چای ساز بوش به شرح زیر است:

نقش تعمیرکار در عیب یابی و تعمیرات دستگاه معیوب بسیار حائز اهمیت است. کار بلد و حرفه ای بودن تعمیرکاران یک نمایندگی مجاز اولین و مهمترین ویژگی است که یک نمایندگی تعمیرات می تواند به خود اختصاص دهد. نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش برای این که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند تکنسین های خود را از بین افرادی که دوره ی تعمیر قطعات چای ساز برند بوش را دارند انتخاب کرده است. تعمیرکاران این مرکز در صورتی که قطعه ی معیوب به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض قطعه ی معیوب می کنند. اما نکته ای که در تعویض این قطعات وجود دارد این است که تمام قطعات اصل در این شرکت وجود دارد و تعمیرکاران بر خلاف تعمیرگاه های عمومی، از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند. استفاده می شود. استفاده از قطعات اصل و اورجینال کیفیت عملکرد دستگاه را بالا می برد.

این مرکز با حضور تعمیرکاران در محل تعیین شده از طرف کاربران شرایطی را برای عیب یابی و تعمیر دستگاه معیوب را بدون صرف زمان برای کاربران در سراسر تهران فراهم اورده است. تعمیرکاران  این مرکز به محض در خواست کاربران در محل حضور می یابند و دستگاه معیوب را عیب یابی می کنند و بعد از اینکه عیب دستگاه را یافتند با رضایت شما شروع به تعمیر دستگاه معیوب می کنند.

مشکلات و ایرادات متداول چای ساز بوش

چای ساز Bosch به دلیل عملکرد سریع در تهیه ی چای ، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نیز دارای مشکلات و ایراد های متداولی است که در این قسمت از متن نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش، در مورد آن برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

علت خاموش نشدن چای ساز بوش پس از جوش آمدن آب از چیست؟

در صورت خاموش نشدن چای ساز بوش پس از جوش آمدن آب نکات زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • خراب شدن سنسورِ دمای یکی از عواملی که باعث خاموش نشدن چای ساز می شود.
  • سنسور دما وظیفه ی روشن و یا خاموش چای ساز در دمای مشخصی دارد.
  • برای رفع این عیب چای ساز بوش بایستی سنسور دمایی آن تعویض شود.

چرا چایساز بوش پیش از جوش آمدن آب خاموش می شود؟

در صورت خاموش نشدن چای ساز بوش پیش از جوش آمدن آب نکات زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • یکی دیگر از ایرادات متداول چای ساز بوش خاموش شدن چای ساز پیس از جوش آمدن آب است.
  • متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش علت آن را وجود اختلال و یا خرابی سنسور دمای چای ساز و جمع شدن بیش از اندازه رسوب بر روی المنت دستگاه می دانند که بایستی تعویض شوند.
  • برای رفع عیب آن نیز می توانید از متخصصان کاربلد این مرکز کمک بگیرید.

چایساز بوش روشن نمی شود، برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت روشن نشدن چای ساز بوش نکات زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • از عواملی که باعث روشن نشدن چای ساز بوش می شوند می توان به قطع شدن یکی از سیم های اصلی دستگاه، خراب شدن دکمه قطع و وصل، برق نداشتن پریز، خراب بودن برد الکتریکی چای ساز، معیوب بودن دو شاخه و … اشاره کرد.
  • برای رفع این مشکلات نیز ابتدا از سالم بودن پریز برق و دو شاخه اطمینان حاصل فرمایید در صورت خراب بودن آن ها تعمیر کنید.
  • در غیر این صورت دستگاه معیوب خود را به دست کارکنان نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش بسپارید تا آن را در اسرع وقت تعمیر کرده و سالم تر از گذشته به شما تحویل دهند.

چرا چای ساز بوش داغ نمی شود؟ برای تعمیرات چه باید کرد؟

در صورت داغ نکردن چای ساز بوش موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • یکی دیگر از دلایلی که باعث داغ نشدن چای ساز بوش می شود المنت های آن دستگاه است که برای تعمیر آن نیز توصیه می شود به نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در این مرکز مراجعه شود.
  • المنت های چای سازبوش، باعث گرم و داغ کردن چای ساز می شوند.
  • المنت ها یک سیستم مقاومتی در برابر جریان الکتریکی هستند که باعث تبدیل جریان الکتریکی  به گرما می شوند.
  • اگر یکی از سیم های المنت یا  المنت گرم نگه دارنده قطع شده باشد، در این حالت منجر به خارج شدن مدار المنت های چای ساز بوش شده و آب درون چای ساز داغ نمی شود.
  • برای رفع این مشکل، در صورت لزوم، با تعویض المنت ها  می توان مشکل دستگاه را حل کرد که این کار نیز باید توسط متخصصان چای ساز بوش انجام گیرد تا دستگاه معیوب شما را به نحو احسن تعمیر کنند.

دکمه خاموش / روشن چای ساز بوش عمل نمی کند، برای تعمیرات و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت کار نکردن دکمه های چای ساز بوش موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار بگیرید:

  • یکی از عوامل متداول خرابی چای ساز بوش، خرابی دکمه های چای ساز است.
  • عوامل اصلی این نوع خرابی نشت بخار آب در مدار های چای ساز بوش و داغ شدن بیش از حد دستگاه می باشد که برای رفع این ایراد می توانید اتصالات دستگاه و دکمه های چای ساز را بررسی کنید.
  • به هنگام تعویض نیز می توانید از کارکنان نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش کمک بگیرید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش

مرکز نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش با بهره گیری از تکنسین های مجرب و استفاده از روش های جدید تعمیر لوازم خانگی در محل، تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه ی معیوب و استفاده از قطعات اورجینال به صورت 24 ساعته آماده ی خدمات رسانی در زمینه ی تعمیرات به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.3/5 - (3 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

26 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
مهران حسین پور 17 مرداد 1400

درود خدمت شما. المنت چایساز بوش سوخته مشخصات ارسال کنم قیمت و اعلام موجودی میکنید؟سپاس

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 23 مرداد 1400

    سلام، به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
سعید 10 آبان 1400

سلام وقت بخیر. چای ساز ما وقتی میخواد جوش بیاد چراغ ال ای دی که سبز رنگ در قسمت on/off هست تبدیل به رنگ قرمز میشود. دلیلش چیه؟ سپاس

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 15 آبان 1400

    سلام برد دستگاه شما به مشکل خورده.

    پاسخ دادن
      avatar
      توحید 06 مرداد 1402

      سلام خسته نباشین درب چای ساز بوش و کتری دارین

      پاسخ دادن
avatar
بهار 26 دی 1400

سلام میخواستم بپرسم چرا وقتی چایی میریزیم روش انگار حالت چربی داره آیا امکان داره بدنه رو تعویض کنم و به شیشه ایی تبدیلش کنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. این لایه چربی مربوط به پیرکس می باشد. متاسفانه هیچ راه حلی نداره.

    پاسخ دادن
avatar
ارمین 04 اسفند 1400

سلام خسته نباشید چای ساز ما درپوش که کلید رو میزنی درپوش باز بسته میشه گیره اون شکسته از کجا میتونم گیره درپوش رو سفارش بدم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 05 اسفند 1400

    سلام. شما می تونید با شماره 02158941 تماس بگیرید تا تکنسین ها راهنمایی های لازم به شما بدن.

    پاسخ دادن
avatar
هاشمی 14 فروردین 1401

درب کتری گیر کرده چجوری بازش کنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 20 فروردین 1401

    سلام. یک مقدار درب رو به سمت داخل فشار بدید و درب رو به بیرون بکشید. حتما دستتون رو روی ضامن درب نگه دارید.

    پاسخ دادن
avatar
فهيمي 19 فروردین 1401

سلام در چايساز ما گير كرده چطور رفعش كنيم ؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 20 فروردین 1401

    سلام. یک مقدار درب رو به سمت داخل فشار بدید و درب رو به بیرون بکشید. حتما دستتون رو روی ضامن درب نگه دارید.

    پاسخ دادن
avatar
صدیقه جوادپور 16 دی 1401

چراغ دستگاه روشن میشه اما اصلا آب رو جوش نمیاره مشکل از المنت هست؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 20 دی 1401

    سلام. بله باید المنت دستگاه بررسی شود.

    پاسخ دادن
avatar
معصومه 21 بهمن 1401

سلام چای‌ساز بوش گرفتم چایی رو که جوش میاره خاموش می‌کنه چایی روش چجوری دم کنم ؟؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 24 بهمن 1401

    سلام. به طور معمول پس از جوش آمدن آب چای ساز خودکار خاموش می شود که طبیعی است.

    پاسخ دادن
avatar
Mohammad reza firouzbakhsh 09 اردیبهشت 1402

درود بر شما کتری برقی بوش دارم المنت سوخته ، المنت از نوع نعلی شکل است و به کفی چسبیده ، ایا امکان تعویض هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید سپاس

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 09 اردیبهشت 1402

    درود، خیر قابل تعویض نیست.تنها می توانید یک المنت کف خواب در کتری قرار دهید تا مشکل رفع گردد.

    پاسخ دادن
avatar
فاطمه 21 خرداد 1402

سلام دسته قوری چای ساز بوش مدل1666 BH سوخته. قطعش موجوده؟ یا قوری تکش هست؟

پاسخ دادن
avatar
مهدی 15 مرداد 1402

سلام المنت چای ساز بوش موجوده

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 16 مرداد 1402

    درود، بله موجود است. برای تعویض المنت چای ساز خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
حکیمیون 16 مرداد 1402

سلام بدنه کتری چای ساز سوراخ شده آیا قابل تعویض یا تعمیر است?

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 17 مرداد 1402

    درود، خیر قابل تعمیر یا تعویض نیست. تنها می توانید یک کتری جایگزین آن نمایید.

    پاسخ دادن