تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال بوش

هوم خانه مرکز تعمیرات یخچال بوش در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر یخچال بوش را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

از جمله محصولات نام آشنای بوش که حضور پر رنگ خود را در بین خانواده های ایرانی ثبت کرده است یخچال بوش می باشد. سادگی و در عین حال زیبایی در تنوع رنگ که با هر نوع سلیقه ای منطبق بوده و بر زیبایی آشپزخانه ها می افزاید از ویژگی های این محصول است. ضمن اینکه دارای برچسب ممتاز مصرف انرژی می باشد و از طرف دیگر دغدغه تعمیر دستگاه را نیز برای مشتریان برطرف می نماید. این بخش ضروری را هوم خانه مرکز تعمیرات یخچال بوش بر عهده دارد که در این مقاله به بیان خدمات آن پرداخته ایم.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات یخچال بوش در تهران

اولین مبحثی که قصد داریم به آن بپردازیم، موضوع نحوه­ تماس با مرکز تعمیرات یخچال بوش در تهران است که به طور کلی، با روش‌های زیر می‌توان آن را انجام داد که بدین شرح است:

  • تماس با شماره تلفن 02158941 آسانترین راه استفاده از خدمات مرکز تعمیرات یخچال بوش است.
  • مراجعه به سایت و ثبت درخواست و همچنین تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر یخچال بوش از دیگر روش‌هاییست که افراد می‌توانند توسط آن مشخصات خود را اعلام نمایند.
  • پس از ثبت مشخصات شما در مرکز پیامی برای شما ارسال می‌شود که در آن نام تکنسین و کد اشتراک آمده است.
  • تعمیرکار یخچال بوش حداکثر طی 1 ساعت به آدرسی که اعلام فرموده‌اید؛ آمده و مشکل یخچال را با استفاده از قطعات اورجینال برطرف می کند.
  • بعد از اینکه ایرادات یخچال برطرف شد؛ تعمیرکار برگه گارانتی و فاکتور را به شما تحویل می‌دهد.
  • در آخر شما می‌توانید نظر خود را در مورد خدماتی که دریافت کرده‌اید، در برگه نظر سنجی ثبت کنید.

تعمیر یخچال بوش در تهران

اگر یخچال شما دچار مشکل شده است و از عملکرد تعمیرکاران مطمئن نیستید و نگران استفاده از قطعات تقلبی در دستگاه می باشید، می توانید برای اولین بار هم که شده از خدمات مرکز تعمیرات یخچال بوش استفاده نمایید. این مرکز پس از بررسی ایرادات و نواقص موجود در دستگاه، با حساسیت و جدیت، آن را بر طرف می کند. اگر قطعه ای از دستگاه دچار نقص و یا خرابی شده باشد، تکنسین های این تیم چنانچه از خرابی آن اطمینان حاصل کرده باشند استفاده از قطعات اورجینال را در دستور کار قرار می دهند و آن را نصب می نمایند. متخصصان مرکز تعمیرات بوش آموزش های لازم را در خصوص چگونگی تشخیص قطعات اصلی از غیر اصلی را به مشتریان ارائه می دهند. همچنین مراکز معتبر عرضه کننده این قطعات را نیز به آنها معرفی می کنند.

خدمات رسمی پس از فروش یخچال بوش

تمام لوازم خانگی ممکن است در اثر استفاده و یا دیگر عوامل دچار خرابی شوند. در چنین شرایطی بهترین راه سپردن آن وسیله به مراکز و تعمیرگاه مطمئن برای رفع عیوب پیش آمده است. مرکز رسمی یخچال بوش یکی از مراکز مطمئن در تعمیر این دستگاه است که در صورت خرابی یخچال مصرف‌کنندگان می‌توانند با شماره‌هایی که بر روی کارت گارنتی درج شده است؛ تماس حاصل نموده و از خدمات پس از فروش مرکز رسمی این برند بهره‌مند شوند.

اما علاوه بر مرکز‌های رسمی برندها مختلف، مراکز معتبر دیگری نیز وجود دارند که افراد می‌توانند کار تعمیر یخچال فریزر بوش را به آنها بسپارند. هوم خانه یکی از این مراکز معتبر است. هوم خانه مرکز رسمی تعمیرات یخچال بوش نیست و تنها تعمیرگاه مجازیست که کار تعمیر یخچال فریزر بوش را به نحو احسنت با استفاده از قطعات فابریک انجام می‌دهد. تعمیرکار هوم خانه علاوه بر تعمیر یخچال شما به سوالاتی که در قسمت دیدگاه در پایین صفحه مطرح می‌کنید، پاسخی صحیح داده و شما را در تعمیر یخچالتان راهنمایی می‌کند.

خدمات مرکز تعمیرات یخچال بوش در محل، منزل و خانه

یکی از مهم ترین فاکتور های مثبت مرکز تعمیرات یخچال بوش، حضور در محل و منزل می باشد. به این معنا که لزومی ندارد مشتریان در صورت خرابی یخچال، دستگاه را از محل مورد نظر خود خارج کنند. با توجه به وجود مشکلات عدیده در جهت تردد، حمل وسایل، هزینه های اضافی و هم چنین نبود زمان کافی برای خانواده ها، کارشناسان مرکز بوش، تعمیرات را به محل و منزل آورده اند. این قضیه از همه لحاظ به نفع مشتریان می باشد؛ چرا که تمام دغدغه های آن ها را بر طرف می کند و هزینه های آن را به طور چشم گیری کاهش می دهد و از همه مهم تر، برنامه و زمان تعمیر توسط مشتریان تعیین می شود. حتی اگر پاسی از شب باشد. راه های تماس با این مرکز بسیار آسان است و از تمام درگاه ها قابل دسترسی می باشد. از ارسال پیامک و ایمیل گرفته تا ثبت درخواست تعمیر از طریق سایت و یا تماس تلفنی، همگی به منظور رفاه حال شهروندان ساکن تهران است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز یخچال بوش و مرکزی

اگر از پرداخت هزینه های غیر قانونی و سلیقه ای، به ستوه آمده اید و در جستجوی چارچوبی استاندارد هستید. این موارد را در مرکز تعمیرات یخچال بوش مشاهده خواهید کرد. کافی است به سایت و یا کانال این مرکز تعمیر یخچال مراجعه کنید و به جدول هزینه ها قبل از شروع تعمیر، دسترسی پیدا کنید. این هزینه ها بر اساس تعرفه های مصوب از سوی نهاد مرتبط می باشد. یکی دیگر از اقداماتی که هزینه های مشتریان را تا حد قابل قبولی کاهش می دهد، تعمیر قطعات خراب بجای تعویض قطعه است. بر خلاف بسیاری از تعمیرکاران، کارشناسان و متخصصان این مرکز تعمیراتی سرشناس، با بررسی و ارزیابی سلامت قطعه ها، در صورت مشاهده هر گونه خرابی، در جهت تعمیر قطعات گام بر می دارند نه تعویض آن. بدون تردید هزینه تعمیر بسیار پایین تر از خرید آن خواهد بود. ضمن اینکه امکان استفاده مجدد از قطعات اورجینال فعلی برای دستگاه فراهم می شود.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال بوش

جدول تعرفه خدمات تعمیر یخچال بوش، به شرح زیر می باشد:

خدمات تعمیرات یخچال بوش هزینه تعمیر یخچال بوش
هزینه شارژ گاز یخچال بوش 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال بوش 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال بوش 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال بوش 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال بوش 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال بوش 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال بوش 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال بوش 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال بوش 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال بوش بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال بوش 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال بوش 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال بوش 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال بوش 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال بوش 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال بوش 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال بوش 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال بوش 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال بوش 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال بوش 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال بوش 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال بوش Bosch

در کنار خدمات ارزنده ای که در بالا بیان شد، ضمانت نامه یکساله خدمات نیز توسط این مرکز به مشتریان ارائه می شود. به مشتریانی که از سرویس دهی مرکز تعمیرات یخچال بوش استفاده می کنند کارت ضمانتی تعلق می گیرد که در طول سال چنانچه یخچال با مشکلی مواجه شد تعمیر دستگاه به صورت رایگان برای آن انجام می شود. به مشتریان توصیه می شود در حفظ و نگهداری این کارت دقت لازم را به خرج دهند و آن را در مکان مطمئنی نگهداری نمایند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال بوش تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال Bosch توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات

مشکلات و ایرادات موجود در دستگاه، تنها توسط متخصصان مجرب و با تجربه بر طرف خواهد گردید. چنانچه برای تعمیر یخچال از فرد مبتدی و کم تجربه کمک بگیرید نه تنها مشکل دستگاه رفع نمی شود بلکه ایرادات جدی تری نیز برای آن به وجود خواهد آمد. مرکز تعمیرات یخچال بوش با داشتن کادری از متخصصان مجرب و با تجربه، تعمیرات را به نحو مطلوبی به نتیجه می رساند. اعتبار این مرکز از همین معیار به دست آمده که نتیجه ای نظیر رضایت مندی مشتریان را به دنبال داشته است. با این اوصاف در هنگام تعمیر، دقت و سرعت عمل در کار بالا می رود. برای آشنایی بیشتر با تعمیر این محصول در ادامه به برخی از ایرادات رایج در یخچال بوش اشاره می کنیم:

  • اگر یخچال بوش سرد نمی کند لازم است ترموستات، موتور، گاز و مخزن گاز، فن، کمپرسور و لاستیک درز درب یخچال را مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر یخچال بوش برفک می زند لازم است از باز و بستن بیش از حد درب یخچال خودداری کنید. همچنین برد الکترونیکی و سنسور دستگاه را بررسی نمایید.
  • اگر موتور یخچال بوش داغ شده است لازم است کمپرسور، رله اورلود و موتور دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.
  • اگر یخچال بوش روشن نمی شود لازم است سیم ها و پریز برق ونحوه اتصال آن، موتور، ترموستات و سنسور دستگاه را مورد ارزیابی قرار دهید.
  • اگر فعالیت یخچال بوش با تولید صدا همراه است لازم است سطح زیر دستگاه را تراز نمایید و فن، موتور و اتصالات دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

در تمام این موارد و سایر مسائل دیگر، مرکز تعمیرات یخچال بوش همراه و همگام همیشگی شما خواهد بود.

استفاده از خدمات مرکز تعمیرات یخچال بوش در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال بوش به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال بوش، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال بوش استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال بوش
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال بوش، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

تعمیر یخچال بوش در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال بوش در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال بوش در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال بوش در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال بوش در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست