تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ویرپول

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ویرپول در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی ویرپول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ویرپول یکی از برند های معتبر و بین المللی تولید کننده لوازم خانگی و نیز محصولات الکترونیکی است. این برند به دلیل کیفیت بالای ساخت محصولات خود توانسته است در بسیاری از بازارهای جهانی خوش درخشیده و بخش عمده ای از آن را به دست بگیرد. این برند آمریکایی و چند ملیتی فعالیت های خود را از سال 1991 در چند ایالت در آمریکا شروع کرده و امروزه زیر مجموعه های بسیاری دارد. کیفیت عالی و عملکرد بی نظیر محصولات این برند باعث شده تا در بازار ایران نیز استقبال فوق العاده ای از آنها شود. اگر در منزل از این لوازم خانگی استفاده می کنید و با خرابی در یکی از آنها مواجه شده اید می توانید با هوم خانه تماس بگیرید. این شرکت نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران را دارد و به ارائه خدماتی درجه یک آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. این مرکز با استفاده از تجربه ی تکنسین های خود دستگاه های معیوب شما را به صورت تخصصی تعمیر خواهد کرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ویرپول در تهران

هوم خانه شرایطی را فراهم کرده است که مراجعه کنندگان عزیز بتوانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری بتوانند سفارش تعمیرات خود را ثبت نمایند. در مراجعه حضوری، مراجعه کنندگان باید در یک فرم مشخصات و آدرس خود را ثبت نمایند. پس از این امر کادر نمایندگی در اسرع وقت جهت انتقال دستگاه به محل نمایندگی اعزام شده و دستگاه معیوب را از شما تحویل خواهند گرفت. البته مشتریان در این حالت می توانند به صورت شخصی نیز دستگاه را به مرکز منتقل نمایند. اما اگر متقاضیان تمایل به مراجعه غیر حضوری دارند و یا شرایط آنها اجازه درخواست حضوری را به آنها نمی دهد، می توانند با شماره تلفن های نمایندگی تعمیرات ویرپول تماس بگیرند. در این حالت سفارش آنها از طرف پرسنل نمایندگی ثبت خواهد شد. این مرکز کادر خود را در کمتر از یک ساعت به محل اعزام نموده و دستگاه را از شما تحویل می گیرد. با انتقال دستگاه به محل نمایندگی کار تعمیر دستگاه نیز همانند کار انتقال آن در کمترین زمان صورت خواهد گرفت.

هزینه تعمیر لوازم خانگی ویرپول در محل

هوم خانه هزینه های تعمیر لوازم خانگی را کاملاً منصفانه تعیین کرده و به همین سبب فشار اقتصادی بر آنها تحمیل نمی کند. هزینه تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات ویرپول بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص شده است. این نوع تعیین هزینه باعث شده تا مشتریان هیچ گونه نگرانی از بابت هزینه های ناشی از تعمیر لوازم خانگی نداشته و با خیالی آسوده دستگاه های خود را تعمیر نمایند. در راستای شفاف سازی خدمات تمامی هزینه ها قبل از تعمیر به اطلاع مشتریان می رسد. به این صورت که تکنسین های ما در ابتدا دستگاه معیوب را عیب یابی کرده و مشکلات ایجاد شده در آن را چک می کنند. سپس هزینه های ناشی از تعمیر دستگاه معیوب تخمین زده شده و به اطلاع مشتری می رسد. در صورتی که مشتری از این هزینه ها رضایت داشته باشد تعمیرکاران اقدام به تعمیر دستگاه خواهند کرد. یکی دیگر از خدماتی که در راستای شفاف سازی هزینه های و فعالیت های این مرکز به مشتریان ارائه می شود، ارائه برگه ی فاکتور است. در این فاکتور تمامی هزینه ها به صورت کامل نوشته شده و مراجعه کننده می تواند با مطالعه ی آن از هزینه های جاری باخبر شود. هزینه های تعمیر در نمایندگی ویرپول مطابق با هزینه هایی که در این فاکتور آمده است از مشتری دریافت می گردد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی ویرپول هوم خانه را انتخاب کنیم؟

یکی از مواردی که افراد در انتخاب نمایندگی تعمیرات برای تعمیر لوازم خانگی خود مد نظر دارند، کیفیت و نحوه ی تعمیر آنها می باشد. در این قسمت خدماتی که هوم خانه در اختیار مشتریان قرار می دهد ذکر می کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

  • استفاده از تکنسین های ماهر و دانش آموخته: تعمیر دستگاه ها به دست تکنسین های وارد به کار و با تجربه می تواند تاثیر بسزایی در تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی داشته باشد. این تعمیرکاران با استفاده از روش های نوین تعمیر می توانند دستگاه های معیوب را در کوتاه ترین زمان عیب یابی کنند. در ضمن به دلیل آشنایی کامل این افراد با قطعاتی که در این محصولات به کار رفته است، کار تعمیر با سرعت و دقت بالایی انجام می گردد.
  • در اولویت بودن تعمیر قطعات: در نمایندگی تعمیرات ویرپول اولویت کار تعمیرکاران با تعمیر قطعات است و هیچ عنوان اقدام به تعویض قطعه ی معیوب نمی کنند. امکان دارد با تعمیر این قطعه دستگاه درست شده و مثل سابق کار کند. عدم تعویض قطعات باعث می شود تا هزینه های تعمیر نیز به صورت محسوس کاهش یابد.
  • استفاده از قطعات اصل برای تعویض قطعات معیوب: اگر قطعه و یا قطعات معیوب موجود در لوازم خانگی معیوب به هیچ عنوان تعمیر نگردد تکنسین ها به اجبار اقدام به تعویض قطعات می کنند. اما نکته ی مهم این است که در این مرکز برای تعویض این قطعات از قطعات اصل و اورجینال استفاده می گردد. بهره گیری از این قطعات کیفیت عملکرد دستگاه را بالا برده و راندمان آن را نیز افزایش خواهد داد.
  • انتقال دستگاه به وسیله ی کادر نمایندگی به محل نمایندگی: اگر دستگاه معیوب شما جزو لوازم خانگی های بزرگ باشد کار انتقال آن به نمایندگی بسیار دشوار و هزینه بر خواهد بود. اما این مشکل در نمایندگی تعمیرات ویرپول برای همیشه رفع شده و این مرکز کار انتقال دستگاه را خود بر عهده گرفته است. این کار به وسیله ی کادر خود نمایندگی انجام می شود. پرسنل نمایندگی به آدرس ثبت شده مراجعه کرده و دستگاه معیوب را از صاحب آن تحویل گرفته و به محل نمایندگی انتقال می دهند.
  • ارائه ی کارت گارانتی: یکی دیگر از خدمات این نمایندگی ارائه ی کارت گارانتی به مشتریان می باشد. اگر برای تعمیر هر یک از لوازم خانگی معیوب خود از برند ویرپول به نمایندگی تعمیرات آن مراجعه کنید، به هنگام تحویل آن یک برگه ضمانت نامه نیز به شما ارائه می گردد. این موضوع مهر تاییدی بر اطمینان نمایندگی تعمیرات ویرپول از کار و کیفیت تعمیر تکنسین های خود می باشد. این کارت گارانتی دستگاه تعمیر شده را به مدت شش ماه ضمانت می کند. در طول این شش ماه اگر دستگاه در همان قطعه و محل خرابی دوباره دچار مشکل شد شما می توانید به نمایندگی مراجعه کرده و از خدمات این کارت استفاده کنید. در این صورت تمامی خدمات به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و دستگاه تعمیر می شود.
  • ارائه فاکتور هزینه ها: یکی از سیاست های هوم خانه فراهم آوردن شرایط آسان و کم هزینه برای تعمیر لوازم خانگی می باشد. این شرکت تمامی فعالیت های خود را به صورت شفاف به کاربران ارائه کرده و اعتماد آنها را جلب می نماید. به همین جهت در پایان کار تعمیر و به هنگام تحویل آن به مشتری یک فاکتور به وی داده می شود. در این فاکتور تمامی هزینه ها نوشته شده و هزینه ی تعمیر نیز بر اساس آن از مشتری دریافت خواهد شد.

معرفی لوازم خانگی ویرپول

محصولات ویرپول شامل طیف گسترده ای از لوازم خانگی می باشد. از جمله ی این لوازم خانگی می توان به انواع اجاق گاز برقی و رومیزی، ظرفشویی، فر برقی، قهوه ساز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی اشاره کرد. تمامی این محصولات دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای بوده و عملکرد دقیقی دارند. این محصولات هم همانند دیگر لوازم خانگی ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی خراب شوند. در این موارد باید با استفاده از روش های صحیح و همچنین قطعات اورجینال آنها را تعمیر نمود. در این موارد هوم خانه می تواند با تعمیر این لوازم اعم از تعمیر مایکروفر ویرپول ، تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول و تعمیر یخچال ویرپول به صورت تخصصی شما را یاری کند. با تعمیر این لوازم در نمایندگی تعمیرات ویرپول کارکرد دستگاه ها به روال سابق برمی گردد. با استفاده از خدمات این نمایندگی شما می توانید بدون ایجاد کوچکترین عیب و نقصی در کیفیت عملکرد دستگاه، آنها را به درستی تعمیر نمایید.

تعمیرکار ویرپول در تهران

تعمیرگاه ویرپول در تهران یکی از برترین و مجهز ترین تعمیرگاه های تهران می باشد. هوم خانه  تمامی واحدهای فنی خود را با استفاده از ابزارآلات و فناوری های جدید به روز کرده است. با استفاده از این تجهیزات می توان لوازم خانگی معیوب برند ویرپول را به وسیله ی تازه ترین روش ها تعمیر کرد. تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات ویرپول با دسترسی به تمامی قطعاتی که در ساختمان لوازم خانگی این برند به کار رفته است، کار تعمیر را در کمترین زمان انجام می دهند. آنها قادر خواهند بود در صورت نیاز از این قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات استفاده نمایند. این موارد بر سرعت عمل تکنسین ها و نحوه ی عملکرد انها تاثیر فوق العاده ای دارد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ویرپول

هوم خانه سابقه ای درخشان و کارنامه ای موفق در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد. به همین سبب هم می تواند بهترین گزینه برای تعمیرات لوازم خانگی شما باشد. شما با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ویرپول می توانید از خدمات و سرویس های درجه یک این مرکز بهرمند شوید. سرعت بالا به همراه کیفیت باعث شده تا مراجعه کنندگان این نمایندگی از نحوه ی کار آن راضی باشند

نمایندگی تعمیرات ویرپول در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ویرپول در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ویرپول در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ویرپول در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ویرپول در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست