تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات هیمالیا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات هیمالیا در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی هیمالیا را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شرکت پرتو سرد توان هیمالیا، مجموعه ی تخصصی تولید یخچال و فریزر و محصولات برودتی در ایران است. و می توان به جرات گفت که کمتر کسی است که نام این برند معروف را نشنیده و یا یکی از محصولات آن را از نزدیک ندیده باشد. محصولات این مجموعه حائز بالاترین استانداردهای ملی و بین المللی هستند اما این مساله باعث نمی شود که از نظر فنی، در طول زمان دچار مشکل و خرابی نشوند. همان قدر که انتخاب یک وسیله ی برقی خانگی که دارای کیفیت بالا و خدمات مناسب پس از فروش باشد اهمیت دارد به همان میزان نیز شناخت و انتخاب یک نمایندگی تعمیرات حرفه ای و متخصص، دارای ارزش و اهمیت است. هوم خانه نمایندگی تعمیرات محصولات هیمالیا در تهران با سابقه ی درخشان و به کارگیری کادر متخصص و کارآزموده با رعایت اصل مشتری مداری، با ارائه ی بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت کاربران محترم محصولات هیمالیا در تهران می باشد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات هیمالیا در تهران

تلاش برای کسب رضایت مشتری با ارائه ی خدماتی که راحتی آن ها را به دنبال داشته باشد، یکی از اصول مهم مشتری مداری است. هوم خانه این اصل را در ارائه ی تمامی خدمات خود مد نظر داشته و دارد. از جمله در نحوه برقراری ارتباط با مشتریان که به صورت مرحله ای صورت می گیرد. کاربران محصولات هیمالیا در صورت مواجهه با خرابی دستگاه خود در مرحله اول اقدام به تماس مستقیم با یکی از شعب این نمایندگی در سطح تهران کرده و یا فرم درخواست را در سایت آن پر می کنند. در صورت ثبت سفارش از طریق فرم، نمایندگی هیمالیا در اسرع وقت با مشتری تماس می گیرد. در مرحله ی بعدی متخصصان هوم خانه با ارائه ی مشاوره های رایگان و راهنمایی های لازم به شما کمک خواهند کرد تا در صورت امکان خودتان عیب یابی دستگاه معیوب را انجام و اقدام به تعمیر آن کنید. مشخص است که این خدمت تا چه اندازه می تواند مفید و راه گشا بوده باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما شود. در صورتی که امکان تعمیر در خانه توسط مشتری وجود نداشته باشد کارشناسان نمایندگی در مرحله ی سوم با برآورد هزینه هایی که تعمیر دستگاه شما و در صورت نیاز تعویض قطعات آن در پی خواهد داشت مبلغ مورد نظر را تخمین و به شما ارئه خواهند کرد و در صورت موافقت شما، در مورد زمان حضور تعمیرکار در محل هماهنگی لازم با شما صورت خواهد گرفت. در مرحله آخر تعمیرکاران کارآزموده که تخصص اصلی آنها تعمیر محصولات برند هیمالیاست با حضور در مکان مورد نظر شما با جدیدترین تجهیزات و ابزار اقدام به تعمیر و در صورت لزوم تعویض قطعات دستگاه معیوب شما نموده سعی خواهند کرد تا همان سلامت و کیفیت اولیه را به آن بازگردانند.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی هیمالیا در محل

یکی دیگر از اصول مشتری مداری که هوم خانه، نمایندگی تعمیرات محصولات هیمالیا در تهران خود را مقید به رعایت آن می داند، رعایت حال مشتریان در احتساب هزینه ها و قیمت خدمات است. قیمت های این نمایندگی دقیقا منطبق بر نرخ مصوب اتحادیه بوده و هیچ گونه شائبه ای در باره ی دریافت قیمت اضافی توسط تعمیرکاران در این نمایندگی وجود ندارد. کارشناسان این تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی، پس از تماس مشتری از او می خواهند تا گزارشی در باره ی میزان خرابی دستگاه خود ارائه دهند پس از آن بسته به نوع برند و درصد خرابی و امکان نیاز به تعویض قطعات اقدام به برآورد و تخمین هزینه ها می نمایند. لذا قیمت خدمات با توجه به نوع و درصد خرابی و نوع برند و برخی عوامل دیگر متغیر است اما نکته مثبت این است که مشتری پس از برآورد هزینه ی نهایی در جریان قیمت ها قرار می گیرد. این شفاف سازی قیمت ها هم باعث می شود تا مشتری با اصلاع کافی از میزان هزینه ها بهترین تصمیم را اتخاذ کند و هم مانع از هر گونه سوءتفاهم احتمالی می شود. هر چند امروزه با افزایش نرخ تورم و گران تر شدن ابزار و قطعات نگرانی هایی در مورد افزایش قیمت خدمات وجود دارد. ولی این اطمینان به کاربران محصولات هیمالیا داده می شود که نمایندگی تعمیرات هیمالیا در تهران نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت که تخصصی ترین خدمات خود را در باره ی این برند با مناسب ترین هزینه ی ممکن در اختیار شما قرار دهند.

معرفی لوازم خانگی هیمالیا در تهران

هوم خانه نمایندگی تعمیرات هیمالیا در تهران تخصصی ترین تعمیرگاه مجاز محصولات این برند است. شرکت هیمالیا بیش از 40 سال است که با بهره گیری از ظرفیت های داخلی به تولید تخصصی یخچال و فریزر می پردازد. در طول این سال ها هدف ارتقای کیفیت و طراحی مدل ها جدید یخچال و فریزر بوده و می توان گفت که در این مسیر موفق عمل کرده است. ازجمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا در 5 مدل، یخچال فریزر بالا پایین، ساید بای ساید، فریزرتک، یخچال فریزر بالا و یخچال هیمالیا مدل پهن.

یخچال و فریزر، بویژه مدل هایی که در آن ها از تکنولوژی های به روز و پیچیده استفاده شده است ازجمله دستگاه هایی است که در صورت خرابی نیاز به یک تعمیر حرفه ای و تخصصی دارد و سپردن آن به دست تعمیرکاران عمومی اشتباه بزرگی است. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات هیمالیا با توجه به دانش و تخصصی که در باره ی ساختار و کارکرد تمامی مدل های یخچال و فریزرهای هیمالیا دارند بهتر از هر تعمیرکار دیگری می توانند اقدام به عیب یابی و تعمیر و یا تعویض قطعات در کوتاه ترین زمان ممکن کنند. مطمئنا تعمیر یخچال هیمالیا توسط افراد متخصص می تواند کیفیت را به محصول بازگرداننده سلامت آن را برای سالها سال تضمین نماید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی هیمالیا هوم خانه را انتخاب کنیم؟

در صورت استفاده از لوازم خانگی و محصولات برقی که امروزه امری اجتناب ناپذیر است دیر یا زود گذر ما به تعمیرگاه خواهد افتاد. این جاست که اهمیت شناخت و استفاده از خدمات یک تعمیرگاه معتبر به خوبی برای ما روشن خواهد شد. ما در هوم خانه نمایندگی تعمیرات محصولات هیمالیا در تهران به جرات و با اطمینان می توانیم ادعا کنیم که دارای ویژه گی ها و مزیت هایی هستیم که ما را یک سرو گردن بالاتر از بقیه قرار داده و اعتماد مشتریانمان را جلب کرده است.

سرعت در خدمت رسانی: استفاده ی روزانه و مداوم از وسایل برقی مانند یخچال باعث می شود تا در صورت خرابی مشکلات بسیاری برای افراد ایجاد شود. نمایندگی تعمیرات محصولات هیمالیا، فاکتور سرعت در ارائه ی خدمت را در دستور کار خود قرار داده و در سریع ترین زمان ممکن در همان روز اقدام به اعزام تعمیرکار در محل نموده و تعمیرکار مربوطه نیز در کوتاه ترین زمان اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما می نماید.

استفاده از کادر مجرب و آموزش دیده: استفاده از کادر متبحر و کارآزموده که به طور مداوم در معرض آموزش های جدید قرار گرفته و سطح دانش آنها ارتقا می یابد نیز، مزیت دیگری است که به این نمایندگی اعتبار و محبوبیت خاصی بخشیده است. در صورت بروز خرابی و ایراد در هر یک از لوازم خانگی نیازی به مراجعه ی حضوری به تعمیرگاه نیست. تعمیرکاران  ما با دانش کافی و تجهیزات کامل مانند یک تعمیرگاه مجهز، در مکان مورد نظر شما حضور یافته و با آگاهی و دانش کامل در مورد ساختار و طراحی خاص این برند خدمات را به شما ارائه می دهند. اولویت با تعمیر قطعات محصولات هیمالیاست ولی در صورت نیاز امکان تعویض با قطعات فابریک و اصل وجود دارد.

ارائه ی ضمانت نامه ی رسمی: تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات هیمالیا با هدف جلب رضایت و اعتماد مشتریان پس از تعمیر هر کدام از محصولات این برند یک برگه گارانتی 365 روزه را به مشتری ارائه و این اطمینان را به او می دهند که در صورت بروز خرابی در قسمت تعمیر شده مسئولیت تعمیر رایگان آن تا پیش از پایان موعد ضمانت، بر عهده ی آنان خواهد بود. پیگیری و دریافت گزارش از مشتری در باره ی کیفیت سرویس چند روز پس از اتمام کار نیز توسط تعمیرکار صورت می گیرد.

ارائه ی مناسب ترین قیمت ها در کنار شفاف سازی هزینه ها: امروزه با توجه به افزایش هزینه های زندگی مناسب بودن قیمت خدمات اهمیت بسیاری یافته. با توجه به اصل مشتری مداری، هوم خانه تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی در کنار ارائه ی مناسب ترین قیمت ها در مقایسه با سایر نمایندگی ها، اقدام به شفاف سازی و گزارش هزینه های تعمیر به مشتری، پیش از شروع مراحل تعمیر کرده است. این امر کمک زیادی به مشتری برای انتخاب خدمات و اطمینان از واقعی بودن هزینه ها می کند.

فراهم کردن امکان ارتباط راحت و سریع برای مشتریان: در کنار پوشش سراسری در تهران و امکان تماس مستقیم و دریافت مشاوره های رایگان، استفاده از فضای مجازی برای برقراری سهولت در ارتباط مزیت دیگر این نمایندگی تعمیرات محصولات هیمالیاست. امکان برقراری ارتباط از طریق تلگرام و واتساپ و پرسش و دریافت پاسخ از این طریق گزینه ی مناسبی است که راحتی و رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات هیمالیا

در این نمایندگی تعمیرات هیمالیا در مورد تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه ای و مشکلات احتمالی آن در خصوص خرابی و سوختگی قطعات لوازم هیمالیا بحث کردیم. در کلام آخر این موضوع که در مورد تعمیرگاه لوازم خانگی هیمالیا است به شما هوم خانه را پیشنهاد می کنیم. هوم خانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هیمالیا در تهران می باشد و با ارائه بهترین خدمات و بهترین تکنیسین ها توانسته دستگاه های معیوب را تعمیر کند.

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات هیمالیا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست