تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات یخچال هیمالیا

هوم خانه تعمیرات یخچال هیمالیا را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت‌نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می‌نماید.

امروزه استفاده از لوازم­ خانگی به خصوص یخچال، در زندگی روزمره افراد نسبت به گذشته که خیلی امکانات و تجهیزات فراوانی وجود نداشت، بسیار پر رنگ‌تر شده است. هر روزه شاهد پیشرفت­‌های فراوان و بیشماری در این زمینه هستیم. همین تکنولوژی‌های جدید یخچال، موجب شده که این محصول به یک وسیله بسیار پرکاربرد و ضروری در آشپزخانه تبدیل شود. در همین راستا، وجود یک مرکز تعمیرگاه متبحر و کار بلد برای تعمیر یخچال هیمالیا در این زمینه نظیر هوم خانه که با تلاش­های مستمر و پشتکار فراوان خود توانسته در جهت رفع نیازهای مشتریان گام بردارد و موجب رفاه و راحتی آنها شود، ضروری به نظر می‌رسد.

تیم هوم خانه با ارائه گارانتی معتبر برای خدمات تعمیرات یخچال هیمالیا رضایت مشتریان را کسب کرده است.

کاربران عزیز توجه فرمائید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی یخچال هیمالیا نیست. برای بهره‌مندی از خدمات نمایندگی رسمی به سایت مربوطه مراجعه نمائید.

آنچه شما در این مطلب می‌خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در تهران
  • تعمیر یخچال هیمالیا در تهران
  • تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا در محل و منزل
  • تعمیر یخچال هیمالیا در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال هیمالیا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال هیمالیا
  • عیب‌یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال هیمالیا
  • هوم خانه تعمیرگاه مرکزی تعمیرات یخچال هیمالیا
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید تا جواب سوال خود را بیابید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در تهران

دخواست کمک از تعمیرکاران و کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در جهت رفع مشکل یخچال کار بسیار آسانی است؛ فقط کافیست یکی از روش‌های زیر برای برقراری ارتباط با آنها استفاده نمایید:

  • روش اول که ساده‌ترین روش برای برقراری ارتباط بوده، تماس با شماره 02158941 است.
  • در روش بعدی شما می‌توانید از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر یخچال هیمالیا تماس حاصل نمایید و مشخصات خود را اعلام کنید.
  • پس از دریافت پیامک کد اشتراک و نام تعمیرکار ظرف مدت یک ساعت تعمیرکار به منزل شما مراجعه کرده و مشکل یخچال شما را برطرف می‌نماید.
  • بعد از اتمام کار تعمیرکار برگه فاکتور و گارانتی را به شما داده و درباره میزان رضایتمندی شما از خدماتی که دریافت نموده‌اید پرس‌و‌جو می‌کند.

تعمیر یخچال هیمالیا در تهران

تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا از یک تیم بسیار حرفه‌ای و کار بلد در زمینه شناسایی عیب و تعمیر لوازم خانگی به خصوص یخچال تشکیل شده است. این مرکز، شعبات خود را در سراسر تهران جهت راحتی مردم دایر کرده است. سابقه درخشان و طولانی این تعمیرگاه، موجب جلب رضایت مشتری شده و توانسته به چنان محبوبیتی در بین مردم دست پیدا کند که سبب پیشی گرفتن آن از سایر مراکز­ شده است. عملکرد درست و خدمات بی‌شائبه نمایندگی تعمیرات هیمالیا و همچنین مهارت و تسلط کافی، مهم‌ترین فاکتور موفقیت آن است. تکنسین­‌های توانمند و متخصص تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا در همه حال به فکر رضایت مشتری بوده و همیشه آماده به خدمت جهت رفع نیازهای مردم هستند. تلاش­‌ها و پیگیری‌های شبانه­‌روزی تعمیرکاران، موجب ارائه بهترین خدمات جهت تعمیر شده است.

هوم خانه با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند. برای بهره‌مندی از خدمات تعمیر یخچال در محل از این مجموعه کمک بخواهید.

خدمات رسمی پس از فروش یخچال هیمالیا

خدمات پس از فروش و گارانتی دو مشخصه مهم در خرید لوازم برقی هستند. مصرف‌کنندگان یخچال هیمالیا در صورتی که بخواهند از خدمات پس از فروش و گارانتی یخچال هیمالیا استفاده نمایند، باید با شماره‌هایی که بر روی کارت گارانتی قرار گرفته است تماس حاص نمایند. اغلب گارانتی‌های لوازم خانگی مدت نامحدودی ندارند و در صورتی که مدت آنها تمام شود و یخچال شما خراب گردد؛ تعمیر یخچال دیگر شامل گارانتی نمی‌شود از این رو در صورتی که افراد نخواهند تعمیر یخچال فریزر هیمالیا خود را به دست نمایندگی رسمی این برند بسپارند؛ می‌توانند با اعتماد به هوم خانه مشکل یخچال خود را برطرف کنند. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال هیمالیا نیست. اما تعمیرکار هوم خانه یخچال شما را با استفاده از قطعات فابریک که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ طبق استانداردهای لازم تعمیر می‌کند. علاوه بر این اگر مشتریان برای رفع مشکل یخچال خود سوالی داشته باشند، می‌توانند سوال خود را در قسمت دیدگاه در پایین صفحه مطرح کرده و با دریافت جواب از تعمیرکار هوم خانه بدون هزینه‌ای در منزل مشکل یخچال هیمیالیا را برطرف سازند.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا Himalaya در محل و منزل

خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا در محل و منزل در این بخش شرح داده شده است: یکی از امتیازات تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا حضور در محل و منزل مشتریان جهت رسیدگی به اشکالات و رفع نقص وسایل آنها است که آسودگی و حفظ آرامش را برای آنها به ارمغان می‌آورد. در همین جهت، این تعمیرگاه با اعزام گروه متخصص و حرفه‌ای خود به منزل افراد، به شناسایی و رفع عیوب وسیله مورد نظر پرداخته و از قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده نموده است. از دیگر مزیت‌های تعمیرگاه تعمیرات یخچال هیمالیا می‌توان به صرفه­‌جویی در هزینه‌‌های مربوطه اشاره کرد. این در حالی است که درگذشته هزینه­‌های فراوانی جهت حمل و نقل دستگاه به تعمیرگاه خرج می‌شد. در حال حاضر نمایندگی هیمالیا این قابلیت را فراهم کرده است که در اسرع وقت با اعزام متخصصین مجرب خود به محل، به تعمیر قطعه پرداخته و موجب کاهش دغدغه­ افراد شود.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال هیمالیا

یکی از خدمات ارزنده‌ای که تعمیرگاه تعمیرات یخچال هیمالیا به مشتریان ارائه می‌کند، این است که در هر موقع از شبانه‌روز، علاوه بر اینکه می‌توان از خدمات این مرکز بهر­مند شد، از هزینه­‌های تعمیر نیز اطلاع و آگاهی پیدا کنند. مراجعه به آدرس­ اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی تعمیرگاه مجاز هوم خانه، جهت راهنمایی و مشورت گرفتن از آنها بسیار مفید و سودمند است.

از سوی دیگر نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا بعد از تشخیص قطعه آسیب دیده، درصدد تعمیر آن برمی‌آید و در پایان کار فاکتوری به همراه ضمانت یک ساله خدمات به مشتری عرضه می­‌کند. ارائه برگه ضمانت‌نامه، نشان‌دهنده این است که در این فاصله یک ساله، در صورت خرابی مجدد قطعه، تعمیرکار ایراد آن را به صورت رایگان برطرف می‌نماید.

خدمات تعمیرات یخچال هیمالیا در هوم خانه هزینه‌های تعمیر و عیب‌یابی را با کاهش 75 درصدی هزینه انجام می‌دهد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال هیمالیا

تعرفه خدمات تعمیر یخچال هیمالیا، در جدول زیر درج شده است:

خدمات تعمیرات یخچال هیمالیا هزینه تعمیر یخچال هیمالیا
هزینه شارژ گاز یخچال هیمالیا 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال هیمالیا 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال هیمالیا 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال هیمالیا 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال هیمالیا 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال هیمالیا 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال هیمالیا 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال هیمالیا 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال هیمالیا 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال هیمالیا بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال هیمالیا 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال هیمالیا 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال هیمالیا 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال هیمالیا 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال هیمالیا 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال هیمالیا 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال هیمالیا 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال هیمالیا 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال هیمالیا 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال هیمالیا 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال هیمالیا 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب‌یابی یخچال هیمالیا Himalaya

هوم خانه با آموزش­‌های حرفه‌ای، مهندسین مجرب و کار آزموده‌ای را تربیت کرده و آموزش داده است که در جهت خدمت به مشتریان گام بردارند. وظیفه اصلی تعمیرکار این است که در نگاه اول آسیب وارده به دستگاه مورد نظر را شناسایی و در صورت امکان نسبت به تعمیر به جای تعویض قطعه معیوب آن اقدام کند. همین امر موجب کم شدن هزینه­‌های مشتری و افزایش کیفیت و کارایی قطعه می‌شود.

با توجه به اینکه هوم خانه، رضایت مشتری را در راس امور قرار می‌دهد، توجه به رفاه مشتری و هزینه‌های مقرون به صرفه از جمله خدمات بی‌شائبه این مرکز است.

اگر موفق به عیب‌یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال هیمالیا تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال هیمالیا Himalaya

یکی از نکات مهم در استفاده از یخچال، مراقبت و نگهداری صحیح از آن است. در صورتی که استفاده نادرست باعث خرابی یخچال شده و خطرات جبران‌ناپذیری را برای مشتری ایجاد می­‌کند. به همین دلیل حفظ و نگهداری درست از آن امری مهم است. در همین راستا تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا برای حفظ آرامش و کاهش استرس‌های مشتریان این امکان را فراهم کرده است تا در صورت بروز هرگونه آسیب به یخچال، با تعمیرگاه هوم خانه تماس بگیرند و در جهت تعمیر وسیله مورد نظر خود اقدام کنند. یکی دیگر از امتیازات این مرکز، استفاده از بهترین قطعات اورجینال جهت تعمیر قطعه به جای تعویض آن است که از هر جهت خیال مشتری را آسوده می­‌کند.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا به دلیل خدمات و مزایای بی‌شمار، یکی از محبوب‌ترین مراکز شناخته شده در بین مشتریان است.

چگونه برای تعمیر مشکل خاموش شدن یخچال هیمالیا اقدام کنیم؟

در صورت خاموش شدن یخچال هیمالیا باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر گرفت:

  • این مشکل ممکن است به دلیل نبودن برق ایجاد شده باشد که باید به سرعت پریز برق را بررسی نمود.
  • با این کار اگر دوشاخه در پریز به درستی قرار نگرفته باشد قضیه حل می‌شود.
  • ممکن است این مسئله به خاطر ایراد در دوشاخه ایجاد شده باشد که باید کاملاً دوشاخه را باز کرد و مشکل ایجاد شده را رفع نمود.

اگر دستگاه شما خاموش شده است، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل اتومات نکردن یخچال هیمالیا پیشنهاد می دهد؟

در صورت اتومات نکردن یخچال هیمالیا راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • یکی از علل این امر، استفاده بیش از حد یخچال است که باعث شده فشار زیادی به موتور یخچال و ترموستات آن وارد آید و باعث عدم اتوماتیک کردن آن شود.
  • ممکن است یک اتصالی در قسمت داخلی یخچال رخ داده باشد که البته حل این مشکل کار شما نیست.

در صورت اتصالی در مدار داخلی می‌توانید با متخصصین مجرب تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال هیمالیا تماس بگیرید.

علت ایجاد سر و صدای زیاد در یخچال هیمالیا چیست؟ برای تعمیر و رفع عیب چه کنیم؟

در صورت سروصدای زیاد در یخچال هیمالیا موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • در وهله اول ممکن است به موتور داخلی یخچال آسیب وارد شده باشد که نتیجه آن ایجاد این سر و صدا است.
  • ممکن است یخچال به درستی در جایگاه خود قرار نگرفته و به خوبی تنظیم نشده باشد و وجود لرزش در یخچال این سر و صدا را ایجاد کرده باشد.

اگر دستگاه شما سر و صدای زیادی دارد، برای رفع عیب از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا در منزل بهره مند شوید.

چرا موتور این یخچال ضعیف است؟ نظر تعمیرکار یخچال هیمالیا در این باره چیست؟

در صورت ضعیف بودن موتور یخچال هیمالیا باید موارد زیر را برای عیب‌یابی و تعمیرات به کار گیرید:

  • استفاده نادرست از یخچال و همچینن باز گذاشتن درب و یا تمیز نکردن آن به صورت مداوم و تنظیمات نادرست درجه یخچال سبب می‌شود تا دستگاه عملکرد لازم را نداشته باشد.
  • همچنین در صورتی که موتور بیش از اندازه کار کند در نتیجه ضعیف می‌شود.
  • در صورتی که موتور یخچال نیم‌سوز شده باشد برای تعمیر و تعویض آن از خدمات تعمیرکار نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال هیمالیا هوم خانه بهره‌مند شوید.

یخچال هیمالیا نشتی دارد، برای تعمیر و رفع عیب چه کنیم؟

در صورت نشتی داشتن یخچال هیمالیا باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • سرازیر نشدن لوله زه‌کشی به تشت زیر یخچال و یا مسدود شدن این لوله با مواد غذایی سبب نشتی می‌شود.
  • همچنین اگر محفظه آبسرد کن یخچال سوراخ شده باشد نیز امکان نشتی آب وجود دارد.

چگونه مشکل منجمد شدن مواد غذایی در یخچال هیمالیا را تعمیر کنیم؟

در صورت منجمد شدن مواد غذایی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی یخچال هیمالیا در نظر بگیرید:

  • در صورتی که دریچه دمپر به صورت مداوم باز باشد، در نتیجه مواد غذایی درون یخچال منجمد می‌شوند.
  • همچنین اگر ترموستات ایراد پیدا کند نیز این امر رخ می‌دهد.

در صورتی که ترموستات خراب شده باشد، برای رفع عیب بهتر است از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر یخچال هیمالیا هوم خانه بهره‌مند شوید.

برای تعمیر مشکل برفک زدن یخچال هیمالیا چه اقداماتی لازم است؟

در صورت برفک زدن یخچال هیمالیا راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • به طور طبیعی سیستم برفک‌زدا هر 6 تا 8 ساعت شروع به کار کرده و مانع از تشکیل برفک می‌شود. این امر طبیعی است و نیازی به نگران بودن نیست.
  • اما در صورتی که لوله پشت فریزر گرم نشود و سیستم برفک‌زدا به درستی کار نکند، در نتیجه برفک یا یخ تشکیل می‌شود.
  • ممکن است مشکل مربوط به ایراد در سیستم نوفراست باشد.

اگر دستگاه شما برفک میزند، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در محل بهره مند شوید.

دلیل خنک نشدن یخچال هیمالیا از چیست؟ چگونه برای عیب یابی و تعمیر آن اقدام کنیم؟

در صورت خنک نشدن یخچال هیمالیا باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که درجه دمای یخچال مناسب به شرایط محیط یا فصل و حجم مواد غذایی نباشد دستگاه قادر به خنک کردن نیست.
  • همچنین ایراد در کمپرسور و یا کمبود گاز از دلایل خنک نکردن است.

در صورتی که کمپرسور یخچال ایراد پیدا کرده باشد، بهتر است از نمایندگی مجاز تعمیر یخچال هیمالیا درخواست کمک داشته باشید.

موتور یخچال هیمالیا داغ می کند، برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

در صورت داغ شدن موتور یخچال هیمالیا راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • ایراد در کمپرسور یخچال
  •  خرابی در اورلود یخچال
  • کثیف بودن فن یا شکستگی تیغه‌های آن سبب این مشکل می‌شود. در صورتی که مشکل جزئی باشد، اقدام به رفع عیب کنید؛ اما اگر ایرادات فنی در یخچال به وجود امده باشد؛ بهتر است از خدمات تعمیرکار متخصص تعمیر یخچال هیمالیا در محل بهره‌مند شوید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف‌کننده دارد؟

تعمیرگاه مجاز هوم خانه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال هیمالیا به مصرف‌کنندگان خود ارائه دهد و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می‌شوید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال هیمالیا، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی ارائه می‌دهد.
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان.
  • استفاده از قطعات فابریک در روند عیب‌یابی و تعمیر یخچال هیمالیا
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال هیمالیا
  • قیمت مناسب خدمات تعمیرات تا سقف 75 درصد

در مدت سه تا 12 ماه گارانتی تعمیر یخچال هیمالیا، هیچ‌گونه هزینه‌ای اضافی از مشتری گرفته نمی‌شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات یخچال هیمالیا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات یخچال هیمالیا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات یخچال هیمالیا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات یخچال هیمالیا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست