تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت

ماشین لباسشویی وست پوینت از جمله محصولات پرطرفدار برند فرانسوی وست پوینت است که کیفیت بسیار بالایی دارد؛ اما خرابی ماشین لباسشویی وست پوینت نیز مانند سایر برندها ممکن است. در صورت وجود هرگونه ایراد در لباسشویی وست پوینت، اگر قطعه معیوب سریعا تعویض نشود، ممکن است به سایر قطعات نیز فشار وارد کرده و آن ها را نیز دچار خرابی نماید. به طور کلی ماشین لباسشویی تولید شده توسط این برند از تکنولوژی بالایی برخوردار است و تعمیر این محصول نیز نیاز به مهارت و تخصص بالای تعمیرکار لباسشویی وست پوینت WESTPOINT دارد. نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به همراه کار فنی خود که دارای تسلط کافی، تجربه بالا و آموزش دیده در زمینه تعمیر و عیب یابی لباسشویی وست پوینت هستند، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پویت در تعمیرگاه لوازم خانگی هوم خانه هزینه های تعمیر را تا 75 درصد کاهش دهید.

در این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارائه خدمات موارد زیر را بررسی می نماییم:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت
  • تعمیر لباسشویی وست پوینت در محل
  • عیب یابی لباسشویی وست پوینت توسط تعمیرکار نمایندگی
  • هزینه تعمیر لباسشویی وست پوینت
  • نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در هوم خانه

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت WESTPOINT

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در هوم خانه به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا برای ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی وست پوینت خود با نمایندگی هوم خانه تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید فرم درخواست تعمیرات را به صورت آنلاین تکمیل نمایید.
  3. پس از ثبت درخواست،کد اشتراک و نام تعمیرکار لباسشویی وست پوینت برای شما ارسال می گردد.
  4. تعمیرکار متخصص در کمتر از یک ساعت برای تعمیر لباسشویی در محل حاضر می شود.
  5. پس از پایان تعمیرات لباسشویی وست پوینت، گارانتی و ضمانتنامه تقدیم شما می شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در تهران

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در تهران آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان به صورت تخصصی می باشد و از متخصصین باتجربه برای تعمیر لباسشویی وست پوینت بهره می گیرد. آشنایی و به روز بودن تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در هوم خانه به فناوری های نوین و جدید و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیروها در زمینه تعمیر و عیب یابی لباسشویی وست پوینت باعث شده است تا سرویس دهی و خدمات این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بگیرد و هزینه تعمیرات لباسشویی وست پوینت برای مشتریان تا 75 درصد کاهش پیدا کند. نمایندگی مجاز هوم خانه در زمینه رفع مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی و انتقال آن به متخصصین فعالیت کرده و بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به مصرف کنندگان ارائه می کند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی وست پوینت به چه صورت است؟

ماشین لباسشویی وست پوینت ممکن است به مرور با خرابی هایی مواجه شده و برای رفع خرابی آن نیاز به استفاده از تخصص افراد حرفه ای باشد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در حین انتخاب نمایندگی تعمیرات وست پوینت باید به آن توجه نمود، ارائه خدمات پس از فروش می باشد. این خدمات نه تنها شامل نصب دستگاه بلکه هرگونه سرویس و خدمات در مدت زمان ارائه شده در برگه گارانتی را شامل می شود. در صورتی که ماشین لباسشویی شما از گارانتی برخوردار است، می توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی وست پوینت که توسط شرکت های داخلی ارائه می شود، استفاده نمایید.

چنانچه مهلت گارانتی لباسشویی وست پوینت شما به پایان رسیده است و رضایت کافی از ارائه خدمات پس از فروش دستگاه نداشتید، نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در هوم خانه مفتخر است با بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و قطعات اصل خدمات تعمیرات لباسشویی وست پوینت را در محل مورد نظر شما ارائه کند.

تعمیر لباسشویی وست پوینت در محل کار، منزل یا خانه شما

جا به جایی ماشین لباسشویی و انتقال آن به تعمیرگاه یکی از کارهای سخت و هزینه بر بوده و ممکن است به دستگاه نیز آسیب برساند. همچنین ممکن است دسترسی به نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت که خدمات مورد نیاز مصرف کننده را ارائه دهد، کار آسانی نباشد. به همین دلیل باید بتوانید نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در محل را برای انجام این خدمات جستجو نمایید. تعمیرگاه مجاز هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت، دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن و در محل مورد نظرتان توسط تعمیرکاران متخصص تعمیر و عیب یابی می نماید. از این رو دیگر هیچ نیازی به انتقال و جا به جایی دستگاه معیوب و مراجعه حضوری به تعمیرگاه هوم خانه نمی باشد.

تعمیر و عیب یابی لباسشویی وست پوینت WESTPOINT توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

تعمیر و عیب یابی لباسشویی وست پوینت یکی از اقداماتی است که نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت با استفاده از تجربه بالای تکنسین های خود، این تضمین را به مشتریان می دهد که مشکل و ایراد ماشین لباسشویی شما را به خوبی تشخیص داده و بدون دوباره کاری و صرف هزینه اضافی، در کمترین زمان عیب یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه را انجام دهد. پس از بررسی های لازم دستگاه توسط کارشناسان این مجموعه، تعداد قطعات معیوب، علت خرابی و زمان تعمیر به صورت دقیق مشخص می شود و پس از اطلاع به مشتری، عملیات تعمیرات لباسشویی وست پوینت آغاز می شود. همچنین در صورت تعویض قطعه تنها از قطعات اصلی و فابریک استفاده خواهد شد.

از جمله مشکلاتی که ممکن است در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی وست پوینت با آن مواجه شوید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا لباسشویی وست پوینت روشن نمی شود؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

از آنجایی که علل مختلفی می تواند مانع از روشن شدن دستگاه شما شود، برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی وست پوینت خود باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • در قدم اول باید برق دستگاه را بررسی کنید.
  • ممکن است اتصالات ورودی برق دستگاه معیوب باشد و یا پریز برق نداشته باشد.
  • همچنین باید درب لباسشویی را نیز به دقت بررسی نمایید. در صورتی که درب به درستی بسته نشده باشد، لباسشویی روشن نمی شود.
  • ممکن است میکروسوئیچ درب معیوب بوده و نیاز به تعویض داشته باشد.
  • در موادی نیز امکان دارد سوئیچ تایمر، موتور و برد دستگاه مشکلاتی داشته باشد که تعمیر آن ها نیاز به تخصص دارد.

اگر با بررسی موارد بالا نیز مشکل دستگاه برطرف نشد، دستگاه باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت مورد بررسی قرار بگیرد.

ماشین لباسشویی وست پوینت نشتی دارد، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

گاهی ممکن است ماشین لباسشویی شما چکه کرده و یا آب از داخل آن نشت کند که برای برای عیب یابی آن باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ابتدا باید شلنگ تخلیه و اتصالات آن را چک کنید.
  • ممکن است شلنگ به علت مسدود شدن، خم شدن و پارگی باعث نشت آب شود.
  • استفاده یش از حد مواد شوینده نیز ممکن است علت نشت آب و کف از دستگاه باشد.
  • همچنین باید شیر تخلیه، پمپ تخلیه، دیگ لباسشویی، آب ورودی، لاستیک دور درب، فشار دستگاه و سوئیچ هیدروستات را نیز به دقت بررسی نمایید تا در صورت معیوب بودن هریک از آن ها نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

اگر از دانش فنی در زمینه تعمیرات لباسشویی برخوردار هستید، می توانید خودتان دستگاه را تعمیر نمایید، در غیر این صورت بهتر است با کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت تماس بگیرید.

لباسشویی وست پوینت لرزش شدیدی دارد، نحوه تعمیرات و عیب یابی دستگاه به چه صورت است؟

لرزش شدید ماشین لباسشویی از جمله مشکلاتی است که ممکن است مصرف کنندگان با آن مواجه شوند، برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی وست پوینت موارد زیر باید مورد بررسی قرار بگیرد:

  • علت اصلی لرزش شدید لباسشویی مربوط به تراز نبودن دستگاه است. با استفاده از یک ترازسنج دستگاه را تراز نمایید.
  • اگر به تازگی دستگاه را خریداری کرده اید، دقت کنید که حتما پیچ های ترنسلیت را از پشت لباسشویی باز نمایید. این پیچ ها برای جلوگیری از تکان خوردن دستگاه در حین جابه جایی تعبیه شده اند.
  • همچنین می توانید با استفاده از پیچ های پایه زیر دستگاه، لباسشویی را تراز کنید.
  • ممکن است علت لرزش دستگاه از عدم تعادل بار لباسشویی باشد. بهتر است لباسشویی را متوقف کرده و حجم لباس های داخل دیگ آن را کاهش دهید.
  • در موارد بعد باید تسمه دستگاه و کمک فنرها را بررسی کنید تا در صورت معیوب بودن، آن ها را تعویض نمایید.

در صورتی که پس از عیب یابی همچنان مشکل دستگاه باقی ماند، از کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت کمک بگیرید.

دور خشک کن لباسشویی وست پوینت کار نمی کند، نظر تعمیرکار هوم خانه در این باره

در مواردی ممکن است دور خشک کن لباسشویی شما کار نکند که برای عیب یابی و تعمیر آن باید به این موارد توجه نمایید:

  • در ابتدا باید ماشین لباسشویی را ریست نمایید. برای اطلاع پیدا کردن از نحوه ریست دستگاه به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.
  • به میزان پر کردن لباسشویی دقت کنید. در صورتی که دستگاه بیش از حد پر شود و یا برنامه مناسبی برای شستشویی آن انتخاب نشود، روند خشک کردن و شستشوی دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.
  • شلنگ تخلیه و اتصالات مربوط به آن را بررسی کنید؛ زیرا مسدود شدن شلنگ می تواند مانع تخلیه صحیح دستگاه شده و روند کاری خشک کن را با مشکل مواجه نماید.
  • همچنین باید خرابی فیوز حرارتی، خرابی المنت هیتر، معیوب بودن پمپ تخلیه، خرابی برد، معیوب شدن اتصالات موتور، گرفتگی فیلترها و از کار افتادگی کلید فعال کننده خشک کن دستگاه را نیز بررسی کنید.

اگر دور خشک کن دستگاه شما همچنان مشکل دارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل از  خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در هوم خانه بهره مند شوید.

هزینه تعمیر لباسشویی وست پوینت در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

یکی از مهمترین مسائلی که در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت در نظر گفته می شود، هزینه و قیمت تعمیر دستگاه می باشد. هزینه تعمیر لباسشویی وست پوینت در محل به نوع دستگاه، علت خرابی، نیاز دستگاه به تعمیر و تعویض قطعات و سایر موارد بستگی دارد که تکنسین های نمایندگی مجاز هوم خانه پس از بررسی دستگاه شما، هزینه تعمیرات را به شما اعلام می کنند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت بر اساس تعرفه های اعلام شده توسط اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی خدمات خود را ارائه می دهد و منصفانه ترین و مناسب ترین هزینه را از مشتریان خود دریافت می کند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت

به منظور برآورد هزینه تعمیر لباسشویی وست پوینت در محل می توانید از جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی وست پوینت هزینه تعمیر ماشین لباسشویی وست پوینت
هزینه نصب ماشین لباسشویی وست پوینت 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی وست پوینت 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی وست پوینت 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی وست پوینت بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی وست پوینت 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی وست پوینت 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی وست پوینت 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی وست پوینت 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی وست پوینت 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی وست پوینت 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی وست پوینت 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی وست پوینت 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی وست پوینت بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی وست پوینت 130.000 تومان الی 260.000 تومان

پاسخ به پرسش های متداول مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت

در بسیاری از مواقع مصرف کنندگان پیش از ثبت درخواست تعمیرات خود در نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت با سوالات مشابهی مواجه می شوند که در این قسمت از مقاله پاسخ این سوالات را مطرح خواهیم نمود:

  • هزینه تعمیرات لباسشویی وست پوینت در تعمیرگاه مرکزی هوم خانه چقدر است؟

هزینه تعمیرات لباسشویی وست پوینت با توجه به نوع ایراد و نقص فنی دستگاه متغیر می باشد. از آنجایی که کلیه هزینه های این مجموعه مطابق با نرخ اتحادیه مشخص می گردد، مشتریان می توانند تا میزان 75% در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

  • پرداخت صورتحساب تعمیر لباسشویی وست پوینت به چه صورت است؟

مشتریان عزیز می توانند در پایان کار و در صورت رضایت از خدمات، هزینه صورتحساب تعمیرات را به تعمیرکار لباسشویی وست پوینت پرداخت نمایند.

  • گارانتی خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه چه مدت اعتبار دارد؟

در صورتی که برای تعمیر لباسشویی وست پوینت در محل خود از خدمات نمایندگی هوم خانه استفاده نمایید، از 3 الی 12 ماه گارانتی در زمینه تعمیرات برخوردار خواهید شد و در این مدت زمان نیز در صورتی که مجددا دستگاه دچار خرابی شود، تعمیرکاران این مجموعه به صورت رایگان اقدام به تعمیر مجدد دستگاه می نمایند.

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در هوم خانه

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در هوم خانه به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در زمینه ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی وست پوینت شما فعالیت می کند تا به محض بروز مشکل در دستگاه شما علاوه بر برطرف کردن ایرادات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماید. تعمیرکاران ما در تعمیرگاه مرکزی هوم خانه دارای تسلط و تخصص بالایی در زمینه تعمیر لباسشویی می باشند و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت اقدام به رفع عیب و تعمیر دستگاه شما می کنند. اگر ماشین لباسشویی وست پوینت شما نیز دچار مشکل شده است، بهتر است هرچه سریع تر با ما تماس بگیرید تا متخصصین و تعمیرکاران این مرکز با حضور در محل، اقدام به تعمیر و عیب یابی دقیق دستگاه شما نمایند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست