نمایندگی وست پوینت

نمایندگی وست پوینت
نمایندگی مجاز تعمیرات
وست پوینت
021-88972003

نمایندگی وست پوینت (Westpoint)

نمایندگی وست پوینت یکی از معروف ترین و مشهور ترین و در عین حال قدیمی ترین کارخانه جات دنیاست که در شهر بندری بورد و در کشور فرانسه کار خود را آغاز کرد. این شرکت در سال 1978 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد و توانست در کار خود موفق باشد و هم اکنون توانسته است در بیش از  85 کشور جهان محصولاتش را به مرحله ی توزیع برساند. این شرکت در ابتدای کار خود به کارهای تجاری مشغول بود و به خدمات خود به مرور زمان توسعه می داد. نمایندگی وست پوینت با بیش از پنجاه سال سابقه تولید با سیاست آسایش و راحتی مصرف کننده و شعار تولید محصولات بدون نقص، به صادرات محصولات مختلف می پردازد.

مواد اولیه این کارخانه در حال حاضر از بیست کشور مختلف در جهان تامین می شود که این امر به خودی خود عظمت و پیشرفته بودن ابن شرکت را نمایان می کند. این شرکت از برجسته ترین شرکت ها تولید لوازم خانگی در جهان است که با بیش از نیم قرن در ساخت لوازم خانگی پیشتاز می‌باشد. دانستن این که وست پوینت تا به امروز توانسته است بیش از 874 محصول مختلف را طراحی، تولید کرده و روانه بازار کند خالی از لطف نیست همچنین محصولات این برند در 25 کارخانه مختلف در سراسر دنیا تولید می‌شود. از محصولات این برند می توان به ساید بای ساید وست پوینت، یخچال وست پوینت، لباسشویی وست پوینت، ماشین ظرفشویی وست پوینت، آبریز ایستاده وست پوینت، اسپلیت وست پوینت اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات وست پوینت در هوم خانه با استفاده از روش های پیشرفته لوازم خانگی شما را تعمیر خواهد کرد. بنابراین شما می‌توانید در صورت ایجاد هرگونه ایراد و مشکلی در لوازم خانگی خود با هوم خانه تماس بگیرید و با خیال آسوده تعمیر لوازم خود را به ما بسپارید. این نمایندگی برای تعمیر دستگاه ها از تکنسین هایی با تجربه ی بالا استفاده کرده و با بهره گیری از قطعات اصل در هنگام نیاز به تعویض قطعات دستگاه می تواند کیفیت تعمیرات خود را تضمین نماید.

تعمیر جاروبرقی وست پوینت

تعمیر جاروبرقی وست پوینت

تعمیر جاروبرقی وست پوینت نیاز به مهارت دارد تا به درستی خرابی و ایرادات این دستگاه برطرف شود. از این رو نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه تصمیم دارد با شرح مراحل عیب یابی جاروبرقی وست پوینت، شما را در زمینه تعمیرات جاروبرقی وست پوینت یاری دهد. با ما همراه باشید.

17 اسفند 1401
0 دیدگاه
نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت

نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت

ماشین لباسشویی وست پوینت از جمله محصولات پرطرفدار برند فرانسوی وست پوینت است که کیفیت بسیار بالایی دارد؛ اما خرابی ماشین لباسشویی وست پوینت نیز مانند سایر برندها ممکن است. در صورت وجود هرگونه ایراد در لباسشویی وست پوینت، اگر قطعه معیوب سریعا تعویض نشود، ممکن است به سایر قطعات نیز فشار وارد کرده و […]

3 اردیبهشت 1400
0 دیدگاه
برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی وست پوینت

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی وست پوینت

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی وست پوینت برای شستشوی انواع ظروف در این دستگاه تعبیه شده اند. هر برنامه براتی شستن ظرفی خاص است و کاربران این دستگاه باید به آن دقت داشته باشند. همچنین لازم است تا کاربران با معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی وست پوینت نیز آشنا شده و طبق استاندارد از دستگاه خود استفاده نمایند.

6 فروردین 1400
0 دیدگاه
نمایندگی ماشین ظرفشویی وست پوینت

نمایندگی ماشین ظرفشویی وست پوینت

نمایندگی ماشین ظرفشویی وست پوینت دارای شعب در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران می‌باشد. تعمیر ظرفشویی وست پوینت توسط تعمیرکار مجرب انجام شده و همراه با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید. تعمیرات ماشین ظرفشویی وست پوینت در هوم خانه به شما کمک می‌کند 75 % از هزینه های خود […]

2 آذر 1399
0 دیدگاه
نمایندگی تعمیرات وست پوینت

نمایندگی تعمیرات وست پوینت

هوم خانه نمایندگی تعمیرات وست پوینت در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی وست پوینت را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید. کارخانه ی وست پوینت که در زمینه ی طراحی و اتولید انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک فعالیت دارد، […]

5 فروردین 1399
0 دیدگاه