تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی HITACHI در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ماشین لباسشویی هیتاچی با بیش از ده برنامه اصلی و فرعی، تمام امکانات لازم را برای یک شستشوی خوب و عالی در نظر گرفته است. این محصول قابلیت ضد چروک دارد و اتو کشی لباس ها را برای شما آسان می کند. درب این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید تکه های بزرگ لباس یا پرده و ملحفه را به راحتی در داخل دیگ قرار دهید. متخصصان مجرب و آموزش دیده نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در اسرع وقت برای تعمیر ماشین لباسشویی شما در محل حضور پیدا می کنند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی هیتاچی نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران
  2. تعمیر لباسشویی هیتاچی در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیتاچی در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی هیتاچی در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی هیتاچی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی هیتاچی
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی هیتاچی
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی هیتاچی

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران

مصرف‌کنندگانی که برای تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی به دنبال کارشناسان کاربلد هستند؛ می‌توانند با روش‌های زیر با کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران ارتباط برقرار کنند:

  • ساده‌ترین راه ارتباط با کارشناسان برقرای تماس با شماره 02158941 است.
  • در غیر این صورت شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی مشخصات خود را اعلام نمایید. پس از ارسال کد اشتراک و نام تکنسین به شماره موبایل شما کمتر از 1 ساعت کارشناسان به آدرس گفته شده؛ آمده و به تعمیر ماشین لباسشویی شما مشغول می‌شوند.
  • تمامی قطعاتی که این تعمیرکاران در ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار می‌دهند؛ فابریک است. به همین دلیل در آخر کار، برگه گارانتی به شما تقدیم می‌شود.
  • همچنین کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی پس از اتمام کار خود برگه فاکتور را نیز به شما داده و در جهت بهبود ارائه خدمات سوالاتی درباره میزان رضایتمندی شما می‌پرسند.

تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران

اگر ساکن شهر تهران هستید و ماشین لباسشویی شما خراب شده است گوشی رو برداشته و با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی تماس بگیرید. این مجموعه با استخدام تعمیرکاران مجرب و حرفه ای، آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان سراسر استان تهران می باشد. با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و با توجه به نزدیک بودن به محل شما، تعمیرکار در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کرده و خدمات خود را ارائه می دهد.

اگر شاغل هستید یا در طول هفت، زمان کافی برای تعمیر ماشین لباسشویی ندارید، می ‌توانید در روزهای تعطیل از خدمات این مجموعه استفاده کرده و ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. برخی، از اینکه ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنند اما مجدداً خراب شود نگران هستند. باید بگوییم نمایندگی تعمیرات هیتاچی با ارائه ضمانت سه الی 12 ماهه خدمات در صورت خراب شدن ناحیه تعمیر شده، در مدت زمان تعیین شده، تعمیرکار را به محل اعزام کرده و ایراد را به طور رایگان برطرف می ‌کند.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی هیتاچی

متقاضیان دریافت خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی هیتاچی می‌توانند به منظور رفع ایراد دستگاه خود با مراجعه به برگه گارانتی و تماس با نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش این برند از تعمیرکار این نمایندگی درخواست کمک کنند. همچنین این متقاضیان می توانند در صورت اتمام مهلت گارانتی؛ تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی را به دست تعمیرکار هوم خانه بسپارند.

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی نیست و در واقع تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی است. هوم خانه تعمیرگاهیست که با استفاده از قطعات فابریک مشکل دستگاه شما را برطرف می‌سازد. هوم خانه مرکز معتبری است که ضمن تعمیر ماشین لباسشویی شما به سوالات شما که در جهت رفع عیب ماشین لباسشویی هیتاچی است پاسخ داده و شما را در تعمیر یخچال در منزل یاری می‌رساند. فقط کافیست که شما سوالات خود را در پایین صفحه و در قسمت دیدگاه وارد نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت جواب صحیح را جهت راهنمایی در اختیار شما قرار دهند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی HITACHI در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در محل و منزل در این بخش توضیح داده شده است؛ ابتدا ماشین لباسشویی خود را بررسی کرده و محلی که دچار ایراد شده است را پیدا کنید. سپس برای کارشناس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی توضیح داده و از او بخواهید شما را راهنمایی کند تا خودتان ایراد را برطرف کنید.
اگر موفق به پیدا کردن ایراد نشدید و یا نتوانستید ایراد را به درستی برطرف کنید، تعمیرکار به محل شما اعزام می شود. طبق برنامه ریزی، در زمانی که تعیین کرده ‌اید تعمیرکار در محل حضور پیدا می کند.

با توجه به سرعت عمل بالایی که دارد مدت زمان تعمیرات ماشین لباسشویی خیلی طولانی نخواهد شد و شما می توانید به امورات دیگر خود برسید. حضور تعمیرکار در محل و منزل باعث می شود از کیفیت کار او مطلع شده، قطعاتی را که استفاده می کند را بررسی کرده و از اورجینال و اصل بودن آن مطمئن شوید. همچنین می توانید از راهنمایی ها و نکاتی که برای نگهداری ماشین لباسشویی بیان می کند استفاده کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ شفاف سازی قیمت ها در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی صداقت تعمیرکاران این مجموعه را نشان می دهد. شما می توانید زمانی که با این مرکز تماس برقرار می ‌کنید با توجه به اتفاقاتی که برای ماشین لباسشویی شما رخ داده است از حدود هزینه ها مطلع شوید. یا زمانی که تعمیرکار به محل اعزام می شود پس از بررسی و عیب یابی،دقیقاً می تواند به شما بگوید کدام قطعه ایراد دارد و هزینه برطرف شدن آن چه مقدار است.

تمام خدماتی که توسط نمایندگی هیتاچی ارائه می شود دارای تعرفه بوده و فرقی نمی کند که شما در کدام قسمت از تهران ساکن هستید. برای تمام مناطق و تمام مدل های ماشین لباسشویی، خدمات انجام شده یک قیمت دارند. به دلیل تنوع قطعات ماشین لباسشویی، ایرادات نیز متنوع می باشد. در نتیجه فاکتورهایی که برای مشتریان صادر می ‌شود یکی نخواهد بود.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی

در صورتی که می خواهید هزینه تعمیر لباسشویی هیتاچی در محل را محاسبه کنید، می توانید از جدول زیر استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی
هزینه نصب ماشین لباسشویی هیتاچی 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی هیتاچی 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی هیتاچی 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی هیتاچی 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی هیتاچی بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی هیتاچی 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی هیتاچی 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی هیتاچی 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی هیتاچی 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی هیتاچی 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی هیتاچی 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی هیتاچی 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی هیتاچی 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی هیتاچی بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی هیتاچی 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی هیتاچی

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی هیتاچی به شرح زیر است؛ بهتر است برای کاهش هزینه ها، هرگز خودتان دست به تعمیر ماشین لباسشویی نزنید یا حتی از تعمیرکاران غیرمجاز و غیرحرفه ‌ای برای تعمیر آن استفاده نکنید. چرا که این موضوع باعث می شود ایراد در دستگاه افزایش پیدا کرده، تعمیر قطعات طولانی شده و گاهی منجر به تعویض قطعه شود. تمام این موارد، هزینه شما را افزایش خواهند داد.

تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی با ساختار و تمام قطعات داخلی ماشین لباسشویی کاملاً آشنا بوده و به درستی، عیب یابی و تعمیر آن را انجام می ‌دهند. آنها هر ساله با گذراندن دوره های عملی، با مدل های جدید ماشین لباسشویی آشنا شده و اطلاعات خود را به روز نگه می دارند. تعمیرکاران حرفه ای، تمام مشکلاتی که می تواند در ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد را پیش بینی کرده و تدابیر لازم را در نظر می گیرند و با تجهیزات و قطعات لازم در محل حضور پیدا می ‌کنند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی هیتاچی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی هیتاچی به شرح زیر می باشند: در صورتی که در هر بخش از لباسشویی خود دچار مشکل شده اید در اولین مرحله با ما تماس بگیرید، تا در اسرع وقت متخصص لباسشویی هیتاچی را به محل مورد نظر شما برسانیم. مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی هیتاچی عبارتند از:

مشکل خاموش نشدن ماشین لباسشویی هیتاچی از چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خاموش نشدن آن است. در صورت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی هیتاچی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • اطمینان داشته باشید که آب شهری قطع نشده است.
  • شیر الکتریکی را بررسی کنید، ممکن است فیلتر ورودی آن کثیف شده و آب وارد شلنگ ورودی نمی شود.
  • گاهی با خراب شدن هیدرواستات، آبگیری ماشین لباسشویی انجام نمی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی هیتاچی در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

علت آبگیری ماشین لباسشویی در حال خاموشی چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری در حالت خاموش است. در صورت آبگیری ماشین لباسشویی هیتاچی در حال خاموشی چیست، برای تعمیرات و رفع عیب موارد زیر را به کار گیرید:

  • اگر از ماشین لباسشویی خود استفاده نمی کنید اما آب وارد دیگ آن شده است، شیر الکتریکی آن خراب شده و باید تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی آن را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کند.

چرا آبگیری در لباسشویی هیتاچی متوقف نمی شود؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم توقف آبگیری در آن است. در صورت متوقف نشدن آبگیری ماشین لباسشویی هیتاچی موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • خراب شدن هیدرواستات، باعث می‌ شود آبگیری متوقف نشود.
  • اگر شلنگ ورودی آب سوراخ شده باشد هوای فشرده خارج شده، در نتیجه آبگیری ادامه پیدا می کند.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی هیتاچی نشت آب دارد، تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت آب از ماشین لباسشویی هیتاچی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • اگر دقت کرده باشید در قسمت پایین لاستیک درب ماشین لباسشویی کمی آب باقی می ماند.
  • املاح موجود در آب باعث از بین رفتن کیفیت لاستیک و خراب شدن آن می شود.
  • در نتیجه لاستیک سوراخ شده و هنگام استفاده از ماشین لباسشویی آب از درب آن نشت پیدا می کند.
  • اتصال شلنگ ورودی به شیر الکتریکی را بررسی و طول شلنگ ورودی و خروجی را چک کنید تا دچار سوراخ شدگی نشده باشند.
  • قفل درب ماشین لباسشویی اگر خراب شده باشد، درب به خوبی بسته نشده و آب نشت پیدا می کند.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

لباسشویی هیتاچی روشن نمی شود، چه اقداماتی برای تعمیر آن نیاز می باشد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی هیتاچی موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • بررسی جریان برق در مدار اولین کار است. همچنین باید از سالم بودن کابل اطمینان کنید.
  • در صورت ایراد یا خرابی سیم کشی داخلی دستگاه باید به رفع ان بپردازید.
  • همچنین نیم سوز شدن یا سوختن کامل موتور سبب روشن نشدن ماشین لباسشویی می شود.
  • در صورت کار کردن بیش از اندازه و داغ شدن موتور باید به آن فرصت خنک شدن بدهید.
  • اگر درب لباسشویی به خوبی بسته نشود، روشن نمی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز مرکزی ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه مشکل تخلیه نشدن لباسشویی هیتاچی را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی هیتاچی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • گرفتگی و انسداد شلنگ تخلیه سبب کار نکردن ماشین لباسشویی می شود.
  • همچنین شلنگ باید صاف باشد و پیچ خوردگی نداشته باشد.
  • اگر پمپ تخلیه سوخته باشد دستگاه قادر به تخلیه کردن نیست.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

عدم چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟ تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی هیتاچی در این مورد چه نظری دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی هیتاچی موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • پر کردن بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی، سبب نچرخیدن لباس ها می شود.
  • همچنین خراب بودن سوئیچ درب و بسته نشدن کامل آن دلیل دیگر است.
  • در صورتی که تسمه خراب شده باشد و دچار ساییدگی یا شل شدگی باشد این امر اتفاق می افتد.
  • در صورتی نچرخیدن یا کند چرخیدن نیز باید موتور را بررسی کنید.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا درب لباسشویی هیتاچی باز نمی شود؟ چه کار برای رفع شدن این مشکل انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب ماشین لباسشویی هیتاچی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت باز نشدن درب ممکن است میکروسوئیچ درب خراب شده باشد.
  • همچینن فعال بودن قفل کودک عامل دیگر است.
  • در صورتی که تخلیه آب به طور کامل انجام نشده باشد نیز درب دستگاه باز نمی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات لباسشویی هیتاچی در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه مشکل بوی نامطوع لباسشویی هیتاچی را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بوی بد در آن است. در صورت انتشار بوی نامطبوع باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی هیتاچی به کار گیرید:

  • نشت و رطوبت آب در اطراف ماشین لباسشویی سبب بوی بدی می شود.
  • همچینن در صورتی که مسیر شلنگ تخلیه مسدود شده باشد نیز بوی بدی می دهد.
  • در صورت بوی بد از مخزن یا دیگ ماشین لباسشویی، بهتر است با جوش شیرین و آب داغ مشکل را برطرف کنید.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در هوم خانه

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در این بخش توضیح داده شده است؛ هوم خانه، به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی تلاش می‌ کند با ارائه بهترین خدمات و رفع مشکلات ماشین لباسشویی در زمان کوتاه، رضایت شما را جلب نماید. تعمیرکاران ماهر این مجموعه توانایی تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را داشته و خدماتی که ارائه می دهند را ضمانت می کنند.
هزینه های پرداختی شما طبق نرخ مصوب بوده و نمایندگی به طور مستمر بر فاکتورها و کیفیت کار تعمیرکاران خود نظارت دارد. شما می توانید در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سمت تعمیرکار، آن را به نمایندگی گزارش دهید.

مزایای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در تهران در هوم خانه به شرح زیر است:

  1. ارائه قطعات اصل و اورجینال
  2. بهره مندی از خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  3. استفاده از فاکتور معتبر

برای ارتباط با تیم هوم خانه با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست