تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه Mabe در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

لباسشویی مابه با ظاهری زیبا، کم مصرف، برنامه های شستشوی متنوع و کیفیت ساخت عالی، یکی از محبوب ترین لباسشویی ها در عرصه لوازم خانگی می باشد. این برند توانسته است با استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت، طول عمر دستگاه را افزایش داده و عملکرد و کارایی آن را دو چندان کند. در صورت بروز هر گونه ایراد در این محصول می توانید از خدمات در محل نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در اسرع وقت استفاده کنید.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی مابه را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در سراسر تهران است و نمایندگی رسمی مابه نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در تهران
  2. تعمیر لباسشویی مابه در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی مابه در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی مابه در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی مابه در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی مابه
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی مابه
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی مابه

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در تهران

بسیاری از افراد که از ماشین لباسشویی مابه استفاده می‌کنند ممکن است که در صورت خرابی دستگاه راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در تهران را ندانند. از این رو در زیر به راه‌های تماس با این نمایندگی آمده است:

  • آسان‌ترین راهی که افراد می‌توانند از طریق آن با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه ارتباط برقرار کنند؛ تماس با شماره 02158941 است.
  • علاوه بر این مصرف‌کنندگان می‌توانند مشخصات خود را به صورت آنلاین در سایت پس از ثبت‌نام وارد کنند و یا با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مابه تماس بگیرند.
  • پس از ثبت درخواست شما، نام تعمیرکار و کد اشتراک از طریق پیامک برای متقاضی ارسال می‌گردد.
  • حداکثر زمان برای حضور تعمیرکار در محل یک ساعت است. تعمیرکار ماشین لباسشویی مابه پس از حضور در محل کار تعمیر دستگاه شما را با استفاده از قطعات اصل به انجام می‌رساند.
  • به خاطر داشته باشید که در پایان کار تعمیرکار، برگه فاکتور و برگه گارانتی قطعه استفاده شده در دستگاه خود را از آنها دریافت نمایید.
  • همچنین با شرکت در نظرسنجی به بالا رفتن کیفیت خدمات‌رسانی نمایندگی کمک کنید.

تعمیر لباسشویی مابه در تهران

نحوه تعمیر لباسشویی مابه در تهران به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات مابه با سال ها فعالیت صادقانه در زمینه تعمیرات لباسشویی، بهترین خدمات را در تهران ارائه می دهد. برای رفاه حال شما، این مجموعه شعبات خود را گسترش داده و تعمیرکاران بی شماری را استخدام کرده است. عوامل گوناگونی باعث موفقیت یک تعمیرکار حرفه ‌ای می شود, کسب دانش، به روز نگه داشتن اطلاعات، آشنایی با ساختار انواع لباسشویی و همچنین سرعت عمل بالا. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در دوره های آموزشی شرکت کرده و به تمام فاکتورهای لازم دست پیدا کرده اند. آنها پس از پایان کار، ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات را به شما ارائه می دهند تا در صورت هر گونه ایراد در دستگاه، مجدداً آن را برای شما تعمیر کنند. هزینه های پرداختی شما نیز مانند سایر نمایندگی ها، طبق نظر اتحادیه بوده و کاملاً شفاف است. تعمیرکار در یک فاکتور رسمی خدمات ارائه شده را ثبت و شما با آگاهی کامل هزینه ها را پرداخت خواهید کرد.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی مابه

داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی برای وسیله برقی چون ماشین لباسشویی یک مزیت به حساب می‌آید. در صورتی که ماشین لباسشویی مابه شما دچار مشکل شده است به راحتی می‌توانید مشکل آن را از طریق تماس با شماره‌های درج شده بر روی برگه گارانتی پیگیری نمایید. کارشناسان نمایندگی رسمی مابه کار تعمیر ماشین لباسشویی شما را انجام می‌دهند.
در صورتی که تمایل ندارید ماشین لباسشویی خود را به دست کارشناسان نمایندگی رسمی آن بسپارید؛ می‌توانید از هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی مابه درخواست کمک کنید. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه نیست و در واقع تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لوازم خانگی به حساب می‌آید که با استفاده از قطعات فابریک که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ ماشین لباسشویی مابه را تعمیر می‌کند.
همچنین مشتریان می‌توانند در قسمت دیدگاه در پایین صفحه سوالات خود را مطرح نمایند. تعمیرکار هوم خانه در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده و شما را در تعمیر ماشین لباسشویی مابه راهنمایی می‌کند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه Mabe در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در محل و منزل در ادامه شرح داده شده است:

با مشاهده هرگونه ایراد در لباسشویی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه ارتباط برقرار کرده و درخواست خدمات خود را ثبت کنید. برنامه کاری تعمیرکاران این مجموعه به ‌گونه ‌ای است که می توانند در همان روزی که با مرکز تماس گرفته اید به محل مراجعه کرده و لباسشویی شما را تعمیر کنند. یکی از ویژگی‌ های مهم تعمیرکاران این مجموعه، دقیق و با نظم بودن آنها است. آنها در ساعتی که شما تعیین کرده باشید به محل مراجعه کرده و ایراد لباسشویی را برطرف خواهند کرد.

اشراف داشتن تعمیرکار به تمام جزئیات لباسشویی و داشتن دانش روز دنیا، کیفیت تعمیرات را بالا می برد. تعمیرکار پس از حضور در محل و منزل، شروع به عیب یابی دستگاه می کند تا ایراد را به درستی پیدا کند. در برخی موارد، ایرادات در لباسشویی بسیار سطحی بوده و در زمان کوتاه و با هزینه کم قابل برطرف شدن هستند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ برخی از تعمیرکاران برای سهولت کار خود و کسب سود بیشتر، بدون بررسی لباسشویی اقدام به تعویض قطعه معیوب می کنند؛
اما متخصصان مجرب نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه متعهد هستند ابتدا قطعه را بررسی کرده و سپس اقدام به تعویض آن کنند. آنها از قطعات فابریک و اصل در جهت تعویض قطعه معیوب استفاده کرده و در پایان کار با ثبت در فاکتور، آن را 3 الی 12 ماهه ضمانت می کنند. برای انجام محاسبه دقیق هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی اولین اقدام بررسی و تشخیص خرابی می باشد.

با توجه به اینکه کدام قطعه مورد آسیب واقع شده است، تعمیرکار هزینه را تعیین می کند. برخی از قطعات دارای پیچیدگی های کمتر و برخی از قطعات نایاب هستند و این موضوع باعث می شود هزینه ها بیشتر یا کمتر شوند. تعرفه خدمات تعمیرات، زیر نظر اتحادیه می باشد. هر ساله این نهاد، لیست هزینه ها را انتشار و در اختیار نمایندگی ها قرار می دهد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مابه

در صورتی که می خواهید هزینه تعمیر لباسشویی مابه در منزل خود را محاسبه کنید، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مابه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مابه
هزینه نصب ماشین لباسشویی مابه 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی مابه 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مابه 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی مابه 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی مابه بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی مابه 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی مابه 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی مابه 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی مابه 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی مابه 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی مابه 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی مابه 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی مابه 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی مابه بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی مابه 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی مابه

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی مابه در این بخش شرح داده شده است؛ توصیه می شود تعمیر لوازم برقی از جمله لباسشویی را به تعمیرکارانی که دارای تخصص و تبحر هستند واگذار کنید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید لباسشویی با ساختار و قطعات پیچیده، عیب یابی و برطرف کردن ایراد لباسشویی از عهده افراد عادی خارج خواهد بود. در بسیاری از موارد، تعمیر قطعات را نمی توانند به خوبی انجام دهند.

تنها تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه هستند که ایراد را به درستی تشخیص داده و تعمیر و تعویض قطعات را با دقت انجام می دهند. معمولاً زمان زیای برای تعمیر لباسشویی نیاز نمی باشد.

اگر تعمیرکار سرعت بالایی داشته باشد و ایراد پیش آمده جزئی باشد، تعمیرکار در کمتر از یک ساعت، کار تعمیر را به پایان می ‌رساند. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب در میزان هزینه ها تأثیرگذار است. با توجه به اینکه کدام قطعه باید تعویض شود یا چند قطعه آسیب دیده باید تعویض شوند هزینه ها محاسبه می شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی مابه توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی زیمنس در ادامه شرح داده شده است؛ بعد از نصب لباسشویی توسط متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه باید لباسشویی را در شرایط مناسب نگهداری کنید. قرار نگرفتن در مقابل نور آفتاب، تمیز کردن دستگاه به صورت مکرر و استفاده از مواد شوینده مناسب در دستگاه، از مهم ترین مواردی هستند که باید رعایت شوند. در صورت سهل انگاری، ماشین لباسشویی با مشکلاتی مواجه خواهد شد که در برخی موارد نیاز به تعمیر و تعویض قطعات وجود دارد.

مشکلات و ایرادات رایج  متداول در لباسشویی مابه شامل موارد زیر می باشند:

علت قفل شدن درب ماشین لباسشویی چیست؟ چگونگی تعمیر تحصصی لباسشویی مابه در این مورد

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی قفل شدن درب آن است. در صورت قفل شدن درب ماشین لباسشویی مابه باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • تصمیم گرفته اید لباس ها را در لباسشویی قرار داده تا بشوید، اما هر چه تلاش می کنید درب لباسشویی باز نمی شود. ممکن است میکروسوئیچ درب لباسشویی خراب شده باشد یا قفل کودک را فعال کرده اید و فراموش کرده اید.
  • در برخی موارد ممکن است پس از شستشوی لباس ها و اتمام کار لباسشویی برای خارج کردن لباس ها از لباسشویی درب باز نشود، تخلیه نشدن آب دیگ لباسشویی، مانع باز شدن درب آن می شود. باید این ایراد برطرف شود تا درب دستگاه باز شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی مابه در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

آب در لباسشویی مابه گرم نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین ظرفشویی، گرم نشدن آب است. در صورت گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی مابه باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • با خراب شدن ترموستات و قطع شدن سیم های آن، آب گرم نخواهد شد.
  • خرابی هیدرواستات و تایمر نیز از دلایل دیگر می باشد.
  • جهت تعمیرات این قطعات می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه استفاده نمایید.

چگونه مشکل بوی بد در لباسشویی مابه را از بین ببریم؟

یکی از مشکلات ماشین ظرفشویی، بوی بد ماشین در آن است. در صورت انتشار بوی بد در ماشین لباسشویی مابه باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

اگر لباسشویی در جای مرطوب قرار گرفته است باعث رشد کپک و باکتری شده و بوی نامطبوعی به مشام می رسد.

  • سعی کنید هر ماه اطراف لباسشویی، دیوارها و کابینت ها را خوب بررسی کرده و اگر کپک زدگی مشاهده کردید آنها را برطرف کنید.
  • شوینده ها نیز یکی دیگر از دلایل بوی بد لباسشویی هستند.
  • اگر از مواد شوینده زیاد استفاده می کنید، در جاپودری رسوب کرده و ایجاد بوی بد می کند.
  • فیلتر پمپ را بررسی کنید ممکن است اشیاء کوچکی جلوی مسیر آب را گرفته و باعث رشد کپک و باکتری شده است.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

برای رفع مشکل آبگیری نکردن لباسشویی مابه چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری نکردن است. در صورت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی مابه موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • از باز بودن شیر آب ورودی مطمئن باشید.
  • همچنین شیر الکتریکی را بررسی کنید.
  • در صورت انسداد فیلتر ورودی اقدام به رفع انسداد کنید.
  • اگر هیدرواستات خراب شده باشد، عمل آبگیری انجام نمی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی مابه در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری برای رفع مشکل آبگیری کردن لباسشویی مابه در زمان خاموش بودن دستگاه ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری در حالت خاموش است. در صورت آبگیری ماشین لباسشویی مابه در حال خاموشی چیست، برای تعمیرات و رفع عیب موارد زیر را به کار گیرید:

  • در صورت خراب شدن شیر الکتریکی حتی در حین خاموشی، دستگاه شروع به آبگیری می کند.

دلیل متوقف نشدن آبگیری لباسشویی مابه چیست؟ برای تعمیرات این مشکل چه کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم توقف آبگیری در آن است. در صورت متوقف نشدن آبگیری ماشین لباسشویی مابه موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در هیدرواستات سبب می شود تا آبگیری متوقف نشود.
  • همچنین در صورتی که شلنگ ورودی سوراخ شده باشد یا هوای فشرده در شلنگ باشد، آبگیری ادامه دارد.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مابه در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه پیشنهادی برای برطرف کردن مشکل نشتی آب از لباسشویی مابه دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت آب از ماشین لباسشویی مابه موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • در صورتی که واشر یا لاستیک دور درب خراب شده باشد، نشتی آب از اطراف درب مشاهده می شود.
  • همچنین در صورتی که شلنگ ورودی به درستی به شیر الکتریکی وصل نشده باشد، نشتی رخ می دهد.
  • همچنین در صورتی که قفل درب خراب شده باشد و درب به درستی بسته نشود، نشتی رخ می دهد.

اگر دستگاه شما همچنان مشکل نشتی آب دارد، برای عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی مابه در تهران بهره مند شوید.

دلیل روشن شدن ماشین لباسشویی مابه از چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی مابه موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • ابتدا چک کنید که در مدار داخلی و سیم کشی بیرونی برق جریان دارد یا خیر.
  • همچنین هر گونه خرابی در سیم کشی داخلی سبب روشن نشدن دستگاه می شود.
  • در صورت سوختن موتور یا نیم سوز شدن موتور نیز دستگاه روشن نمی شود.
  • در صورتی که دستگاه بیش از اندازه داغ کرده باشد تا خنک شدن مجدد ممکن است اجازه روشن شدن را ندهد.
  • در صورتی که قفل یا میکروسوئیچ درب خراب باشد این امر نیز اتفاق می افتد.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیر ماشین لباسشویی مابه در منزل خود توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا لباسشویی مابه عملیات تخلیه را به درستی انجام نمی دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی مابه موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • انسداد شلنگ تخلیه و یا مسدود شدن فیلتر سبب می شود تا آب تخلیه نشود.
  • در صورت صاف نبودن یا پیچ خوردگی در شلنگ نیز عمل تخلیه انجام نمی شود.
  • در صورت سوختن پمپ تخلیه نیز عمل تخلیه انجام نمی شود.

اگر مشکل تخلیه آل در دستگاه شما برطرف نشده است، کافی است جهت عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران بهره مند شوید.

چگونه مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی مابه را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی مابه موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • پر بودن بیش از اندازه از ظرفیت ماشبن لباسشویی سبب نچرخیدن لباس ها می شود.
  • در صورتی که میکروسوئیچ درب خراب باشد و درب به خوبی بسته نشود نیز دیگ شروع به چرخش نمی کند.
  • همچنین در صورت کند چرخیدن یا نچرخیدن باید موتور را بررسی کنید.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مابه در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در ادامه بیان شده است؛ لباسشویی با هر برند و هر کیفیتی قطعاً روزی نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه پیدا خواهد کرد.
تعمیرات فوری در محل را از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه بخواهید. تعمیرکاران حرفه ای این مجموعه با اتکاء به مهارت و دانش خود، ایراداتی که منجر به اختلال در عملکرد لباسشویی می شوند را شناسایی و با دقت آنها را برطرف می‌ کنند.
در این واحد تعمیرات، هزینه های تعمیر لباسشویی با توجه به تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب و البته استفاده از قطعات اورجینال، محاسبه می شود. تمام هزینه های پرداختی شما مطابق با تعرفه اعلام شده از سوی اتحادیه می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مابه در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست