تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی DeLonghi در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

همانطور که ذهن سالم باعث ایجاد جسمی سالم می شود، لوازم خانگی سالم نیز خانه های شاد را ایجاد می کنند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی با در اختیار داشتن تکنسین های تعمیر یخچال، متخصص و آموزش دیده و باتجربه، هیچ چالشی به هنگام تعمیر ماشین لباسشویی برای شما به وجود نخواهد آورد.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی دلونگی را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در سراسر تهران است و نمایندگی رسمی دلونگی نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در تهران
  2. تعمیر لباسشویی دلونگی در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی دلونگی در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی دلونگی در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی دلونگی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی دلونگی
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی دلونگی
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی دلونگی

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در تهران

لوازم برقی خانگی در طولانی مدت ممکن است دچار مشکل شوند. ماشین لباسشویی دلونگی از این قاعده مستثنا نیست. برای تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی می‌توانید از راه‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در تهران ارتباط برقرار کنید:

  • ثبت نام در سایت به صورت آنلاین و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی برخی از این راه‌ها هستند.
  • اما آسان‌ترین راهی که شما برای ارتباط با کارشناسان نمایندگی پیش رو دارید تماس با شماره 02158941 است.
  • زمانی که مشخصات شما به همراه مشکل دستگاه اعلام می‌گردد؛ نمایندگی پیامکی با محتوای کد اشتراک و نام تعمیرکار برای شما ارسال می‌کند و ظرف مدت یک ساعت تعمیرکار را به محلی که اعلام نموده‌اید؛ می‌فرستد.
  • تعمیرکار با استفاده از قطعات اورجینال که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کند.
  • و پس از اینکه کار تعمیرات به پایان رسید؛ تعمیرکار برگه فاکتور و برگه گارانتی قطعه استفاده شده را به شما می‌دهد.
  • شما می‌توانید با پر کردن برگه نظرسنجی به کیفیت خدمات‌رسانی نمایندگی کمک نمایید.

تعمیر لباسشویی دلونگی در تهران

یکی از نگرانی های عمده مشتریان ساکن شهر تهران، مدت زمان طولانی است که باید برای تعمیر لباسشویی خود اختصاص دهند. با توجه به ترافیک موجود در تهران، زمان رسیدن تعمیرکار به منزل شما طولانی تر خواهد بود؛ اما این مشکل هم قطعاً قابل حل است.
نمایندگی های معتبر برای اینکه مشتریان، کمتر منتظر تعمیرکاران باشند تمهیداتی را فراهم کرده اند. در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکل شده است باید قبل از درخواست ارسال تعمیرکار، از خدمات مشاوره ای نمایندگی دلونگی برخوردار شوید.

در صورتی که از لباسشویی دلونگی استفاده می کنید نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی تعمیرات لباسشویی شما را با دقت زیاد انجام خواهد داد. بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی به هیچ وجه نیاز به تعمیر حضوری ندارند. به همین خاطر با گرفتن مشاوره، خودتان قادر به تعمیر آن خواهید بود. با وجود بیماری های خاصی که امروزه شیوع پیدا کرده اند، ورود افراد غریبه به منزل شما و یا حتی بیرون رفتن خودتان، سلامتی شما و اطرافیان تان را به خطر می اندازد.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی دلونگی

تعمیر ماشین لباسشویی مانند دیگر لوازم خانگی کار چندان آسانی نیست. لازم است که برای تعمیر آن از افراد کاربلد درخواست کمک کرد. اگر ماشین لباسشویی دلونگی دارید که دارای خدمات پس از فروش و کارت گارانتی است؛ در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی می‌توانید با تماس با شماره‌های درج شده بر روی کارت گارانتی از نمایندگی رسمی برند دلونگی درخواست کمک کنید.
اگر برگه گارانتی و یا شماره نمایندگی در دسترس شما نبود؛ می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی را به هوم خانه بسپارید.
هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی نیست و در واقع تعمیرگاهی معتبر است که لوازم خانگی را با استفاده از قطعات اصل که دارای گارانتی نیز هستند؛ تعمیر می‌کند.
اگر مشکل ماشین لباسشویی به دست شما قابل حل است. می‌توانید ماشین لباسشویی را در منزل خود با سوالاتی که در پایین صفحه در قسمت دیدگاه می‌توانید مطرح کنید؛ تعمیر نمایید. کارشناسان هوم خانه در اسرع وقت و با دقت به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی DeLonghi در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در محل و منزل در ادامه توضیح داده شده است؛ نمایندگی تعمیرات دلونگی از طریق تلفن و به صورت آنلاین در دسترس شما است. مهندسین نمایندگی، تعمیرات تخصصی را با گارانتی و ضمانت های سازنده دلونگی ارائه می دهند.
متخصصان مجرب خدمات تعمیرات دلونگی، مستقیماً به خانه شما می آیند تا آسیب احتمالی را تجزیه و تحلیل کرده و تمام نقص های موجود را در محل، اصلاح کنند. علاوه بر این، آنها در صورت لزوم با استفاده از قطعات اورجینال، قطعات معیوب را تعویض می کنند. البته در مواردی هم تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن راه حل بهتری خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی برای حل مشکلات ماشین لباسشویی شما، تعمیرات تخصصی، مشاوره و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد. با رزرو آنلاین یا تلفنی، به راحتی می توانید از خدمات تعمیر در محل و منزل این نمایندگی بهرمند شوید. دلونگی استانداردهای بالایی را برای بالا بردن کیفیت خدمات مشتری خود در نظر گرفته است. مهندسان تعمیرات، توسط شرکت استخدام شده و آموزش می بینند. خدمات نمایندگی دلونگی در سراسر کشور در دسترس مشتریان است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ تعمیر لوازم خانگی باید با هزینه های مشخص و ثابتی صورت بگیرد. علاوه بر این باید شفاف سازی برای مشتریان انجام شود.
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی با استفاده از ابزار تست و شناسایی عیوب دستگاه، از پرداخت هزینه های مضاف و اضافی جلوگیری می کنند. به عبارتی تشخیص دقیق متخصصان مجرب نمایندگی، هزینه های احتمالی دیگر را کاهش می دهد.
تعمیرکاران غیرحرفه ای و ناکارآمد، آسیب های بیشتری هم به قطعات لباسشویی وارد خواهند کرد.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به دو صورت گارانتی شده و خارج از گارانتی است. تعمیرات گارانتی شده به صورت رایگان برای مشتریان انجام می شود و تعمیرات خارج از گارانتی هم با قیمت های مصوب و منصفانه صورت می گیرند. بهتر است قبل از رزرو، اطلاعات مربوط به هزینه ها و غیره را بررسی کنید. دریافت ضمانت یکساله خدمات، امکانات زیادی را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی

مبالغ درج شده در جدول زیر به شما کمک خواهند کرد تا هزینه تعمیر لباسشویی دلونگی را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی
هزینه نصب ماشین لباسشویی دلونگی 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی دلونگی 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دلونگی 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی دلونگی 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی دلونگی بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی دلونگی 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی دلونگی 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی دلونگی 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی دلونگی 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی دلونگی 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی دلونگی 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی دلونگی 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی دلونگی 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی دلونگی بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی دلونگی 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی دلونگی

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی دلونگی در ادامه توضیح داده شده است؛ حتماً می دانید که برای تهیه و نصب یک وسیله جدید، وقت، انرژی و هزینه زیادی باید اختصاص دهید.
به همین دلیل استفاده از خدمات تعمیرات نمایندگی معتبر می تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در وقت شما هم صرفه جویی کند. متخصصان تعمیرات لوازم الکتریکی، خود به عنوان پزشکان لوازم خانگی هستند.
همانطور که در پزشکی از ابزار خاصی استفاده می شود، در تعمیرگاه های تخصصی نمایندگی هم ابزارهای مخصوصی وجود دارند.

تعمیرکاران در تعمیرگاه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا دستگاه شما در بهترین حالت کار کند و به شما اطلاع می دهند که لباسشویی شما تا چه اندازه برای شما کار خواهد کرد. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که عمر دستگاه در صورتی که به درستی استفاده شود، بیشتر خواهد شد. استفاده از قطعات اورجینال در تعمیرگاه های تخصصی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی اعتبار بیشتری را به وجود می آورد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی دلونگی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی دلونگی در این بخش توضیح داده شده است؛ لباسشویی یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین لوازم برقی است که در منزل از آن استفاده می شود.
به هنگام استفاده از لباسشویی باید دقت کنید که وزن مناسبی از لباس را در آن بریزید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی توضیحات کاملی را برای استفاده درست و اصولی در اختیار شما قرار می دهد.
مشکلات متداول ماشین های لباسشویی مربوط به فیلترهای آب، شیلنگ های ورودی و خروجی، سوپاپ ها و کیسه های فیلتر هستند که باید حتماً توسط افراد متخصص و تکنسین های نمایندگی تعمیر شوند. ماشین لباسشویی دلونگی ممکن است ایرادات زیر را داشته باشد:

چگونه مشکل تکان نخوردن دیگ ماشین لباسشویی دلونگی را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت تکان نخوردن دیگ ماشین لباسشویی دلونگی باید موارد زیر را برای تعمیرات چه کنیم؟

  • این مشکل عمدتاً به دلیل گیر کردن اشیای فلزی مثل سکه به وجود می آید.
  • البته ممکن است قطعات دیگر دستگاه دچار مشکل شده باشند.
  • در هر صورت، تعمیر آن باید توسط متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی صورت بگیرد و کاری نیست که خودتان قادر به انجام دادن آن باشید.

اگر دستگاه شما تکان نمیخورد، برای عیب یابی میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران بهره مند شوید.

بدنه ماشین لباسشویی دلونگی برق دارد؛ نحوه تعمیر آن در این مورد چگون است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت برق نداشتن بدنه ماشین لباسشویی دلونگی باید موارد زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • در صورت بروز چنین مشکلی باید دستگاه را به سرعت از برق بکشید و حتماً با نمایندگی دستگاه تماس بگیرید.
  • تعمیرکاران متخصص و مجرب نمایندگی تعمیرات با استفاده از دستگاه ها و ابزارهای ویژه ای، مشکل را تشخیص داده و اقدام به تعمیر آن خواهند کرد.
  • اتصالات و سیم کشی های دستگاه هم باید توسط تعمیرکار بررسی شوند.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا ماشین لباسشویی دلونگی به خوبی کار نمی کند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خوب کار نکردن آن است. در صورت کار نکردن ماشین لباسشویی دلونگی موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • در صورتی که عملکرد ماشین لباسشویی از حالت طبیعی و درست خارج شد، باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی تماس گرفته و آن ها را در جریان مشکلات دستگاه قرار دهید.
  • مشاوران باید به خوبی مشکلاتی را که در اثر استفاده نادرست به وجود می آیند، به شما توضیح دهند.
  • مثلاً مواد شوینده نامناسب مثل وایتکس، صدمات زیادی به ماشین لباسشویی وارد می کنند.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی دلونگی در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

از چه طریقی مشکل تمیز نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی دلونگی را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم تمیز شستن لباس ها است. در صورت تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی دلونگی باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که مواد شوینده مرغوب استفاده نشود، لباس ها تمیز نمی شود.
  • همچنین در صورتی که حجم لباس ها در دیگ زیاد باشد، به خوبی شسته نمی شوند.
  • بنابراین باید براساس ظرفیت لباسشویی، لباس در دیگ قرار داد.
  • سرد بودن آب نیز عامل دیگر خوب شسته نشدن است.
  • باید براساس هر نوع لباس برنامه مخصوص را اجرا کرد.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی دلونگی پیشنهاد می دهد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت ایجاد صدای ناهنجار در لباسشویی دلونگی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • تراز نبودن لباسشویی دلونگی سبب صدای ناهنجار می شود.
  • در صورتی که حجم لباس های داخل دیگ زیاد باشد نیز دستگاه صدای غیرعادی می دهد.
  • خرابی بلبرینگ و تسمه نیز سبب صدای غیرعادی می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی دلونگی در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه ایراد باز نشدن درب ماشین لباسشویی دلونگی را برطرف کنیم؟

در صورت باز نشدن درب لباسشویی دلونگی باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • فعال بودن قفل درب لباسشویی دلونگی سبب باز نشدن درب می شود.
  • در صورتی که میکروسوئیچ یا قفل خراب شده باشد، نیز درب باز نمی شود.
  • تمام نشدن عمل تخلیه نیز مانع از باز شدن لباسشویی دلونگی می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی دلونگی از چه روشی برطرف می شود؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است.در صورت نچرخیدن دیگ لباسشویی دلونگی باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • عملکرد تسمه باید مورد بررسی قرار گیرد. در صورت شل شدن یا پارگی در تسمه، دیگ نمی چرخد.
  • همچنین استفاده از حجم زیاد لباس بیش از حد ظرفیت لباسشویی نیز مانع از چرخش دیگ می شود.
  • در صورتی که میکروسوئیچ یا قفل درب خراب باشد، درب بسته نمی شود و در نتیجه دستگاه شروع به کار نکرده و دیگ نمی چرخد.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی در خانه توسط هوم خانه اقدام نمائید.

تعمیرکار متخصص چه راهکاری را برای رفع مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی دلونگی پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت کردن آب از لباسشویی دلونگی باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • نشت آب از ماشین لباسشویی به دلیل خراب بودن قفل درب یا میکروسوئیچ است.
  • مسدود شدن شلنگ تخلیه و یا پارگی در شلنگ تخلیه سبب نشت آب می شود.
  • همچنین وصل نبودن شلنگ ورودی به طور کامل به شیر الکتریکی سبب می شود تا آب از دستگاه نشت کند.
  • خرابی جاپودری نیز عامل دیگر نشتی آب از ماشین لباسشویی دلونگی است.

اگر دستگاه شما مشکل نشت آب دارد، کافی است جهت عیب یابی و رفع مشکل با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی در تهران تماس حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی دلونگی به خوبی علمیات تخلیه را انجام نمی دهد، برای تعمیر چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی دلونگی باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • مسدود شدن شلنگ تخلیه از عواملی است که سبب تخلیه نشدن آب می شود.
  • خرابی یا سوختن پمپ نیز سبب می شود تا دستگاه به خوبی قادر به تخلیه آب نباشد.
  • همچنین در نظر داشته باشید که خرابی تسمه نیز دلیل دیگر تخلیه نشدن آب از لباسشویی دلونگی می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی دلونگی در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی به شرح زیر است؛ هوم خانه با همکاری تولیدکنندگان و تأمین کنندگان مختلف، قادر به ارائه خدمات، قطعات و دانش در خصوص نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی دلونگی است.
خدمات معتبر و گارانتی این مرکز این امکان را می دهد که صرفاً بر اطمینان از داشتن بهترین کیفیت خدمات، قطعات و تجربه متمرکز شویم. هدف یک نمایندگی، پیروی از این اصول ساده است که برای رشد یک شرکت و یا یک نمایندگی تعمیرات، استفاده می شوند.

برای تعمیر دستگاه خود با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی دلونگی در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دلونگی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست