تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک arcelik در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از مشکلات متداول در بین مردم، خراب شدن لباسشویی است. خراب شدن لباسشویی در زندگی، اختلال ایجاد می کند. از طرفی هم تعمیر کردن آن وقت گیر و همچنین پرهزینه است. اگر از لباسشویی آرچلیک استفاده می کنید، برای کمتر شدن هزینه ها و گرفتن نتیجه بهتر، کار تعمیرات خود را به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک بسپارید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی در سراسر تهران است و نمایندگی رسمی آرچلیک نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران
  • تعمیر لباسشویی آرچلیک در تهران
  • نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در محل و منزل
  • تعمیر لباسشویی آرچلیک در تهران
  • هزینه تعمیر لباسشویی آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی آرچلیک
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی آرچلیک
  • هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی آرچلیک

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران

ماشین لباسشویی‌ها از جمله لوازم مصرفی در آشپزخانه به حساب می‌آیند. اگر از ماشین لباسشویی آرچلیک استفاده می‌کنید و دستگاه شما با مشکل روبه رو شده؛ می‌توانید از طریق راه‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران برای رفع مشکل آن اقدام نمایید.

  • راحت‌ترین راه که پیش‌رو دارید تماس با شماره 02158941 است.
  • راه دیگر ارتباط با کارشناسان نمایندگی ثبت‌نام در سایت به صورت آنلاین و وارد کردن مشخصات است. علاوه بر این می‌توانید با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک تماس حاصل نمایید و مشخصات خود و مشکلات دستگاه را اعلام کنید.
  • پس از اعلام مشکل توسط شما؛ کد اشتراک و نام تعمیرکار به شماره همراهتان پیامک می‌شود.
  • تعمیرکار نهایتاً طی یک ساعت خود را به آدرس شما رسانده و مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کند.
  • کارت گارانتی و برگه فاکتور در پایان کار به شما داده می‌شود.
  • در صورتی که شما برگه نظرسنجی را تکمیل نمایید؛ می‌توانید نمایندگی را از میزان رضایت خود مطلع سازید.

تعمیر لباسشویی آرچلیک در تهران

متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات آرچلیک در هر منطقه ای از تهران که باشید و در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید برای تعمیر به محل مراجعه می کنند. بعضی از مشتریان به اشتباه، از تعمیرکاران تازه کار کمک می گیرند که در این صورت ممکن است آسیب های جدی به سایر قطعات دستگاه وارد شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک تماس بگیرید.

خدمات مشاوره ای این نمایندگی، کار شما را راحت تر می کند؛ زیرا در برخی از موارد فقط اصلاحاتی بر روی تنظیمات دستگاه، مشکل را برطرف می کند. در این صورت اصلاً نیازی به حضور نمایندگی و تعمیر در محل و منزل نیست. تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی با استفاده از دستگاه شناسایی عیوب، اقدام به شناسایی مشکل و سپس اصلاح آن می کنند. نمایندگی آرچلیک، امکاناتی را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند در کمترین زمان از خدمات تعمیرات بهره بگیرند.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی آرچلیک

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک نیست. هوم خانه تعمیرگاهی مجاز است که کار تعمیر لوازم خانگی را انجام می‌دهد.
تعمیرکار هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک از قطعات فابریک استفاده می‌کند که این قطعات دارای کارت گارانتی 3 الی 12 ماهه هستند.
در صورتی که ماشین لباسشویی دارای کارت گارانتی و خدمات پس از فروش است. می‌توانید در صورت مشکل با شماره درج شده بر روی کارت گارانتی تماس حاصل نمایید و مشکل ماشین لباسشویی خود را از طریق کارشناسان نمایندگی برند آرچلیک پیگیری کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک arcelik در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در محل و منزل در این بخش شرح داده شده است؛ تعمیرکاران بعد از مراجعه به محل و تعمیر دستگاه باید لیستی از قطعاتی که تعمیر شده اند و هزینه های آن تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهند. شفاف سازی به هنگام تعمیر لباسشویی، برای مشتریان بسیار خوشایند خواهد بود.
راه ارتباطی دیگر با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک سایت این نمایندگی است. شما می توانید در هر ساعتی از روز به سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. متخصصان مجرب بعد از تعمیر دستگاه باید فاکتوری را در اختیار شما قرار دهند که بیانگر هزینه قطعات تعمیر شده و مشخصات دیگر است.

اگر از خدمات نمایندگی آرچلیک استفاده کنید تا مدت یک سال از خدمات ویژه برخوردار خواهید شد. در صورت خرابی مجدد، نمایندگی به صورت رایگان آن را تعمیر خواهد کرد. تعمیرکاران در هر زمانی که شما تعیین کنید، به محل مراجعه می کنند. لباسشویی بعد از تعمیر هم ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند. ضمانت یک ساله خدمات به شما این امکان را می دهد که دیگر هزینه ای برای تعمیر مجدد پرداخت نخواهید کرد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است؛ به عبارتی می توان گفت که تعمیرکار متخصص و حرفه ای مانند پزشکی است که به راحتی قادر به تشخیص مشکل دستگاه خواهد بود. تشخیص نادرست منجر به هزینه های مضاعف برای شما خواهد شد.
تعمیرکاران بعد از تعمیر، ضمانت یکساله خدمات را در اختیار شما قرار می دهند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک هزینه های منصفانه و مناسبی را برای تعمیرات در نظر گرفته است.

تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن، هزینه کمتری برای مشتریان دارد. البته تعمیرکار باید به درستی تشخیص دهد که تعمیر قطعه، انتخاب بهتری است یا تعویض آن. برای دریافت اطلاعات در مورد مشکل دستگاه خود، بهتر است از نمایندگی تعمیرات، وقت مشاوره بگیرید. کارشناسان و متخصصان مجرب نمایندگی با صبر و شکیبایی شما را در زمینه حل مشکل دستگاه، راهنمایی می کنند. تنها زمانی که مشکل فنی تخصصی وجود داشته باشد، تکنسین ها به محل اعزام می شوند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک

برای محاسبه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در محل، می توانید از مبالغ درج شده در جدول زیر استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک
هزینه نصب ماشین لباسشویی آرچلیک 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی آرچلیک 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آرچلیک 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آرچلیک 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی آرچلیک بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی آرچلیک 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی آرچلیک 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی آرچلیک 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی آرچلیک 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی آرچلیک 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی آرچلیک 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی آرچلیک 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی آرچلیک 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی آرچلیک بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی آرچلیک 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی آرچلیک

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی آرچلیک در این بخش شرح داده شده است؛ نمایندگی های معتبر تعمیرات لباسشویی از ابزارهای دقیق و پیشرفته ای برای شناسایی مشکل دستگاه استفاده می کنند. تعمیرکاران متخصص و دوره دیده نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک به خوبی قادر خواهند بود تا کیفیت مناسبی را هم در زمینه خدمات مشاوره ای و هم تعمیر لباسشویی، در اختیار شما قرار دهند. هر عیبی که در دستگاه شما وجود دارد، می تواند دلایل زیادی داشته باشد. به همین دلیل تشخیص درست توسط تعمیرکار، بسیار مهم است و از هزینه های مضاعف جلوگیری می کند.

تکنسین هایی که برای تعمیر به محل مراجعه می کنند، موظف هستند شما را در جریان تمام مراحل تعمیر، هزینه ها، تعویض قطعات و غیره قرار دهند. برای تعمیر ماشین لباسشویی در وهله اول از خدمات مشاوره ای نمایندگی استفاده کرده و سعی کنید تا مشکل را برطرف کنید. زمانی که مشکلات ماشین، فنی باشد باید افراد با تجربه و متخصص نمایندگی این کار را انجام دهند.

عیب یابی ماشین لباسشویی آرچلیک توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی آرچلیک در این بخش توضیح داده شده است؛ اکثر ایرادات لباسشویی به دلیل استفاده نادرست از آن است؛ اما به هر حال شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای نمایندگی، اقدام به اصلاح دستگاه خود کنید.
مشاوران به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان، مشکل دستگاه خود را حل کنید. مشکلاتی مثل تراز نبودن دستگاه نیازی به مراجعه تکسین های نمایندگی ندارند و خودتان به بهترین شکل، قادر به برطرف کردن آن هستید. برخی از مشکلات لباسشویی آرچلیک به شرح زیر است:

چرا از درب ماشین لباسشویی آرچلیک کف بیرون می ریزد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی بیرون ریختن کف در آن است. در صورت بیرون ریختن کف از ماشین لباسشویی آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • به هنگام استفاده از لباسشویی باید از مواد شوینده مناسبی استفاده کنید.
  • پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی و انواع خوشبو کننده ها باید به میزان لازم استفاده شوند.
  • مشاوران نمایندگی تعمیرات آرچلیک به خوبی راه حل رهایی از مشکلات متداول لباسشویی را برای شما توضیح خواهند داد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه مشکل لرزش ماشین لباسشویی آرچلیک را رفع کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی لرزش آن است. در صورت لرزش ماشین لباسشویی آرچلیک موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • این مشکل ممکن است به دلیل قرار دادن جسمی با وزن زیاد بر روی لباسشویی باشد.
  • علت دیگر مربوط به قطعات بلبرینگ، شفت و غیره می شود.
  • تراز نبودن ماشین لباسشویی هم یکی از دلایل لرزش آن است.

اگر دستگاه شما لرزش دارد، کافی است برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران بهره مند شوید.

چرا ماشین لباسشویی آرچلیک عملیات تخلیه را به درستی انجام نمی دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • زمانی که آب درون لباسشویی تخلیه نمی شود به احتمال زیاد لوله تخلیه و فیلتر پمپ مسدود شده اند.
  • در صورت بروز این مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک تماس بگیرید تا راه حل را برایتان بازگو کنند.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی آرچلیک در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی آرچلیک پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است.در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • این مشکل باید توسط متخصصان مجرب نمایندگی برطرف شود زیرا قطعاتی مثل تسمه و موتور، دچار مشکل شده اند.
  • تعمیر آن باید توسط تعمیرکاران مجرب انجام شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی آرچلیک روشن نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر دستگاه چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل مشکل در سیم کشی لباسشویی و یا دوشاخه آن باشد.
  • به هنگام بروز این مشکل، ابتدا باید اتصال ماشین لباسشویی به برق کنترل شود.
  • برای رفع این مشکل باید کابل ها و سیم ها را عوض کرده و در صورت امکان آن ها را تعمیر کنید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آرچلیک در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

ماشین لباسشویی آرچلیک به خوبی کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خوب کار نکردن آن است. در صورت کار نکردن ماشین لباسشویی آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که دستگاه به برق وصل نباشد یا برق در پریز یا کابل جریان نداشته باشد، دستگاه کار نمی کند.
  • همچنین باید از سالم بودن سیم کشی ماشین لباسشویی اطمینان داشته باشید.
  • از بسته بودن درب توسط میکروسوئیچ مطمئن باشید.

اگر دستگاه شما به خوبی کار نمیکند، کافی است برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی آرچلیک در محل بهره مند شوید.

دلیل قطع شدن فیوز با روشن کردن ماشین لباسشویی آرچلیک چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی قطع شدن فبوز آن است. در صورت قطع شدن فیوز با روشن شدن ماشین لباسشویی آرچلیک موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در سیم کشی و مدار داخلی ماشین لباسشویی سبب قطع شدن فیوز می شود.
  • وجود اتصال کوتاه نیز سبب می شود تا سیم کشی ایراد پیدا کند و فیوز بپرد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

بدنه ماشین لباسشویی آرچلیک برق دارد، چگونه مشکل گفته شده را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت برق دار بودن بدنه ماشین لباسشویی آرچیلک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت نشتی آب برق گرفتگی تشدید می شود. وجود اتصال کوتاه در سیم کشی داخلی باعث برق دار شدن بدنه می شود.
  • همچنین در صورتی که روکش سیم نیز از بین رفته باشد خطر برق گرفتگی زیاد است.
  • نیم سوز شدن موتور علت دیگر است. خازن، هیتر و سیم پیچ داخلی نیز باید بررسی شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا ماشین لباسشویی آرچلیک نشتی آب دارد؟ برای برطرف کردن این ایراد چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت آب از لباسشویی آرچلیک موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • نشتی به دلیل شلنگ ورودی و یا خروجی و همچنین خراب شدن بست های آن ها است.
  • در صورت پارگی یا اتصال نادرست شلنگ ها به دستگاه و به قسمت فاضلاب، نشتی رخ می دهد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در خانه توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در ادامه بیان شده است؛ به هنگام خرابی ماشین لباسشویی، از سپردن تعمیرات آن به نمایندگی های نامعتبر و یا تعمیرکاران تازه کار، خودداری کنید. زیرا در این صورت، شما هزینه تعمیر لباسشویی خود را دو برابر خواهید کرد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک، هوم خانه با داشتن کادری مجرب و آموزش دیده، خدمات با ارزشی را به مشتریان خود عرضه می کند.

مزایای کلی هوم خانه برای تعمیر لباسشویی آرچلیک؛

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست