تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک Arcelik در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

در انتخاب یخچال دقت زیادی داشته باشید؛ چرا که این محصول تأثیر مستقیمی بر کیفیت غذای مصرفی شما دارد. یخچال آرچلیک با مصرف انرژی پایین،‌ صدای کم، پایه ‌های قابل تنظیم، سیستم تهویه مناسب و جنس باکیفیت، می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. تماس شما با نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک و دریافت خدمات، یعنی اعتماد شما به این نمایندگی و سپردن وسیله خود به دست تعمیرکارانی که از مهارت علمی و عملی بالایی برخوردار هستند.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در تهران  تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی آرچلیک نمی باشد بلکه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران می باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد. چنانچه دفتر رسمی آرچلیک در تهران دایر شد، شما عزیزان را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در تهران
  • تعمیر یخچال آرچلیک در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در محل و منزل
  • تعمیر یخچال آرچلیک در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال آرچلیک
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال آرچلیک
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک
در ادامه مطلب در مورد عیب یابی یخچال آرچلیک و همچنین خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات هوم خانه نکاتی را ارائه دادیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در تهران

لوازم خانگی در صورتی که دچار مشکل شوند باید برای رفع مشکل به دست تعمیرکاران کار بلد سپرده شوند. برای ارتباط با تعمیرکاران لازم است که افراد راه‌های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات را بلد باشند. در زیر راه‌های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک آمده است.

  • برای اینکه بتوانید به راحتی با تعمیرکار یخچال آرچلیک ارتباط برقرار کنید؛ می‌توانید از شماره‌های 02158941 استفاده نمایید.
  • همچنین می‌توانید از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیرات یخچال آرچلیک مشخصات خود را به نمایندگی داده و منتظر پیام کد اشتراک و نام تعمیرکاز از سوی نمایندگی باشید.
  • تعمیرکاران یخچال آرچلیک با قطعات فابریک ظرف حداکثر 1 ساعت به منزل شما آمده و مشکل یخچال شما را رفع می‌کنند.
  • شما می‌توانید در پایان کار آنها برگه فاکتور را از تعمیرکاران دریافت کرده و کارت گارانتی قطعه تعویضی را نیز تحویل بگیرید.
  • در نهایت شما می‌توانید برای کمک به تعمیرکاران فرم نظرسنجی را تکمیل کرده و به کارشناسان نمایندگی دهید.

تعمیر یخچال آرچلیک در تهران

نحوه تعمیر یخچال آرچلیک در تهران به شرح زیر می باشد؛ تهران شهری با وسعت و جمعیت زیادی است که تأسیس شعبات تعمیرات یخچال، یکی از الزامات می باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک به دلیل رفاه حال مشتریان خود، در تمام مناطق تهران شعبات خود را با کادری مجرب تأسیس و دایر کرده است.

هرچه تعداد شعبات زیادتر باشد تعمیرکاران بیشتری استخدام شده و شما دیگر در صف انتظار خدمات در محل نمی مانید و تعمیرکار زودتر به محل شما اعزام می‌ شود. تعمیر یخچال به دلیل داشتن ساختار پیچیده، بسیار تخصصی بوده و تعلل در تعمیر یخچال باعث می شود مواد غذایی فاسد شوند.

متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات آرچلیک از سرعت عمل بالایی برخوردار بوده و می ‌توانند در زمان کوتاهی عیب یابی و تعمیرات را انجام دهند. معمولاً تعمیرکارانی که تخصص کافی در این زمینه را ندارند علاوه بر حل نکردن مشکل، دستگاه را دچار مشکلات دیگر می کنند.

هوم خانه با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات یخچال توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان از آن خود کند.

خدمات پس از فروش  یخچال آرچلیک به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال آرچلیک توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال آرچلیک در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک Arcelik در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در محل و منزل به شرح زیر است؛ صرفه جویی در زمان، یکی از فاکتورهایی است که همه به دنبال آن هستند. با انتخاب خدمات در محل از نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک زمان خود را صرف امورات دیگر کنید.

نمایندگی آرچلیک با چندین شعبه در سطح شهر تهران، دسترسی را برای شما آسان کرده است. از نزدیک ترین شعبه، حرفه ای ترین تعمیرکار اعزام می شود و نیاز به جابجایی یخچال نخواهد بود. در مورد کیفیت کار تعمیرکار آسوده خاطر باشید. این مجموعه با تیمی حرفه ای خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.
آنها دوره های آموزشی متعددی را گذرانده و در عیب یابی به مهارت بالایی دست پیدا کرده ‌اند. تعمیرکار تمام راه ها را برای تعمیر قطعه به کار می گیرد و در نهایت اگر تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد با استفاده از قطعات اورجینال قطعه معیوب را تعویض خواهد کرد. ارائه فاکتور و ضمانت نامه، اصل بودن قطعه را تأیید می کنند.

تعمیر یخچال آرچلیک در محل و منزل از خدمات ویژه هوم خانه می باشد.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال آرچلیک در نمایندگی تعمیرات هوم خانه

هزینه تعمیر یخچال آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است؛ شما از دو طریق می توانید از حدود هزینه های تعمیر یخچال اطلاع پیدا کنید. زمان درخواست ثبت خدمات در محل و زمانی که تعمیرکار با حضور در محل و منزل، اقدام به تعمیر قطعه می کند.

کارشناس مربوطه با توجه به ایرادات پیش آمده در یخچال، حدود هزینه ها را برای شما شرح می دهد.
زمانی که تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در محل حضور پیدا می کند با بررسی ابتدایی یخچال، هزینه ها را دقیق تر اعلام کرده و خدمات جانبی را بیان می کند. شما می توانید هزینه های خود را علاوه بر حضور تعمیرکار در محل، با در دست داشتن گارانتی کاهش بدهید. اگر زمان گارانتی یخچال شما به پایان نرسیده است از آن استفاده کنید.

اگر تعمیرکار حرفه ای باشد و نسبت به کاری که انجام می دهد احساس مسئولیت داشته باشد تلاش خود را برای تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب به کار می گیرد. این موضوع می ‌تواند در کاهش هزینه ها تأثیرگذار باشد.

ارائه فاکتور با سربرگ شرکت برای شفاف سازی هزینه ها یکی از مواردی است که برای جلب رضایت مشتریان در هوم خانه که تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال آرچلیک است، به کار می رود.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال آرچلیک

با استفاده از ریز مبالغ درج شده در جدول زیر می توانید هزینه تعمیر یخچال آرچلیک در محل را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات یخچال آرچلیک هزینه تعمیر یخچال آرچلیک
هزینه شارژ گاز یخچال آرچلیک 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال آرچلیک 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال آرچلیک 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال آرچلیک 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال آرچلیک 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال آرچلیک 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال آرچلیک 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال آرچلیک 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال آرچلیک 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال آرچلیک بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال آرچلیک 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال آرچلیک 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال آرچلیک 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال آرچلیک 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال آرچلیک 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال آرچلیک 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال آرچلیک 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال آرچلیک 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال آرچلیک 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال آرچلیک 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال آرچلیک 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال Arcelik آرچلیک

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال آرچلیک در این بخش شرح داده شده است؛ با توجه به پیشرفت تکنولوژی در طراحی و ساخت یخچال، تعمیرکاران نیز باید اطلاعات و ابزار خود را به روز کنند تا هرگونه مشکل و خرابی در یخچال را بتوانند به راحتی برطرف کنند.

برخی از ایرادات در یخچال سطحی بوده و تعمیرکار می ‌تواند در زمان کوتاه آن را برطرف کند؛ اما اگر دلیل خرابی یخچال در قسمت موتور باشد تعمیر آن زمان زیادی خواهد برد. تعمیر یخچال در کوتاه ترین‌ زمان توسط تعمیرکاران حرفه ای با ضمانت یک ساله خدمات فقط در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال آرچلیک ارائه می شود.

تعمیرکار بعد از تعمیر قطعه معیوب، سایر قطعات را نیز مورد بررسی قرار می‌ دهد تا اگر دارای ایراد هستند برطرف کند. عیب یابی از چندین جهت دارای اهمیت است. اگر عیب یابی به درستی صورت بگیرد تعمیرکار مسیر تعمیر را درست انتخاب می کند و اگر ایرادات سطحی باشد تعمیرکار می ‌تواند از گسترده تر شدن آن جلوگیری کند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال آرچلیک تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال Arcelik آرچلیک توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات

مشکلات و ایرادات متداول یخچال آرچلیک در ادامه شرح داده شده است؛ یخچال نیز همانند دیگر لوازم خانگی، ممکن است بر اثر عوامل متعددی خراب شود. اگر اطلاعات فنی داشته باشید و یا دستی در تعمیرات دارید می توانید به هنگام مواجهه با خرابی این محصول آن را سریعاً تعمیر نمایید.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال آرچلیک عبارتند از:

به چه دلیل یخچال آرچلیک روشن نمی شود؟ برای عیب یابی این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن یخچال آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر گرفت:

  • ابتدا دوشاخه و سیم برق یخچال را بررسی کنید.
  • در صورتی که ایراد از برق رسانی نباشد، احتمالاً ترموستات یخچال دچار ایراد شده است و باید تعمیر یا تعویض شود.
  • اگر موتور یخچال نیم سوز یا به طور کامل سوخته باشد یخچال روشن نخواهد شد و تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک باید سیم پیچی های آن را بررسی کرده و اگر نیاز به تعویض باشد آن را تعویض کند.

یخچال آرچلیک سرمای زیادی تولید می کند، برای تعمیر این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد ان است. در صورت سرمای زیاد در یخچال آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گرفت:

  • اگر سرمای یخچال تا حدی است که میوه ها و مواد غذایی یخ می زنند، به دلیل تغییر درجه دمای یخچال می باشد.
  • ترموستات را مورد بررسی قرار داده و آن را مجدداً تنظیم کنید.
  • البته ممکن است وجود گرد و غبار بر روی کویل کندانسورها، در سرمای یخچال نیز تأثیر بگذارد.

اگر مشکل سرمای دستگاه شما حل نشد، جهت عیب یابی با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال آرچلیک در تهران تماس حاصل نمایید.

علت گرمای زیاد یخچال آرچلیک چیست؟ شیوه تعمیر این مشکل چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، گرم بودن هوای آن است. در صورت گرمای زیاد در یخچال آرچیلک باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر گاز کافی در یخچال وجود نداشته باشد، یخچال خنک نخواهد شد.
  • ترموستات را بررسی کنید و آن را مجدداً تنظیم کنید؛ اما اگر هوای داخل کابین همچنان گرم می باشد، یک دماسنج را داخل یک لیوان آب قرار داده و لیوان را داخل یخچال قرار دهید.
  • بعد از ۸ ساعت دمای روی دماسنج را بخوانید، اگر میزان دما و ترموستات یکی نباشد ممکن است موتور یا کندانسورهای یخچال به درستی کار نمی کنند.

اگر دستگاه شما همچنان گرم است، برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک تماس حاصل نمایید.

دلیل لرزش های شدید در یخچال آرچلیک چیست؟ تعمیرکار در این زمینه چه پیشنهادی می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، لرزش زیاد ان است. در صورت لرزش شدید یخچال آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • شل شدن پیچ های نگه دارنده موتور و شاسی می تواند سبب این مشکل شود.
  • ایراد در کمپرسور نیز سبب این مشکل می شود.
  • در صورتی که لوله های مویین نیز ایراد داشته باشد این امر رخ می دهد.

اگر همچنان مشکل لرزش در دستگاه شما محسوس است، جهت عیب یابی  با نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال آرچلیک در منزل تماس حاصل نمایید.

چرا قطعات یخ یخچال آرچلیک کوچک و پوک هستند؟ برای تعمیر این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، کوچک بودن قطعات یخ است. در صورت پوک بودن قطعات یخچال آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که خط تغذیه یخ ساز مسدود شده باشد این امر رخ می دهد.
  • همچنین باید کارتریج فیلتر یخچال را تعویض کنید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات مجاز یخچال آرچلیک در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

نحوه تعمیر مشکل سرمای بیش از اندازه یخچال آرچلیک چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد ان است. در صورت سرد بودن یخچال آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • ایراد در لوله های بالب سبب این مشکل می شود.
  • همچینن خرابی ترموستات نیز سرد شدن بیش از اندازه یخچال می شود.
  • در صورتی که در سیم کشی ترموستات ایراد ایجاد شود نیز یخچال بیش از اندازه سرد می کند.
  • تنظیم نبودن دما و نقص در تنظیمات دما عامل دیگر است.

اگر اگر دستگاه شما بیش از حد سرد است، برای رفع عیب با تعمیرکار مجاز نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

علت برفک زدن اواپراتور یخچال آرچلیک چیست؟ نحوه تعمیر این مشکل به چه صورت است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن اواپراتور آن است. در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال آرچلیک برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در صورتی که لاستیک دور درب یخچال فرسوده شده باشد، هوای گرم وارد یخچال شده و با هوای سرد در تماس است در نتیجه برفک ایجاد می شود.
  • همچنین در صورتی که ماده غذایی گرم درون یخچال قرار داده شود، با هوای سرد برخورد کرده و برفک ایجاد می شود.
  • ایراد در دیفراست اتوماتیک نیز سبب برفک زدن اواپراتور می شود.

اگر دستگاه شما همچنان مشکل برفک زدن دارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در خانه بهره مند شوید.

چگونه مشکل اتومات نکردن یخچال آرچلیک را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال آرچلیک برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • حفره در اطراف کندانسور و اواپراتور سبب می شود تا یخچال اتومات نکند.
  • همچنین خالی شدن گاز یخچال نیز سبب این مشکل می شود.

اگر مشکل اتومات نکردن دستگاه شما حل نشده است، کافی است برای عیب یابی با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در منزل تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای سر و صدای زیاد یخچال آرچلیک پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای غیرعادی در یخچال آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورت تراز نبودن یخچال، روتر که در موتور یخچال در حال چرخش است، صدای زیادی ایجاد می کند.
  • همچنین در صورتی که فن شروع به کار کند، صدای زیادی تولید می کند.
  • باید لوله موتور نیز بررسی شود. در صورتی که لوله موتور از جای خود درامده باشد، باید با پیچ و مهره محکم شود.

اگر یخچال فریزر آرچلیک شما صدای غیر عادی دارد، دستگاه را خاموش نمایید و با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ارتباط برقرار نمایید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه یک مکان در جهت خدمت رسانی در جهت ارائه بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال آرچلیک به مصرف کنندگان خودمی باشند تا مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال آرچلیک شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال آرچلیک استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال آرچلیک
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود

در مدت 3 تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال آرچلیک، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست