تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات فیلیپس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات فیلیپس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

شرکت فیلیپس با تنوع بیشمار محصولات، شما را شگفت زده خواهد کرد، از محصولات پخت و پز تا محصولات آرایشی و بهداشتی. حتی فیلیپس با طراحی و تولید محصولات نظافتی کار شما را آسان کرده است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی می باشید که از آشپزخانه و آشپزی فرار می کنید، قطعا محصولات فیلیپس شما را شیفته آشپزی خواهند کرد. از مزیت های استفاده از محصولات فیلیپس، صرفه جویی در زمان است، شما می توانید با محصولات فیلیپس زمان نظافت خود را کوتاه کرده و به مطالعه بپردازید. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات فیلیپس این نوید را به شما می دهد تا انواع محصولات فیلیپس را با بالاترین کیفیت تعمیر و در اختیار شما قرار دهد. با خرید محصولات با کیفیت فیلیپس سال ها از خرید لوازم خانگی دور بمانید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی فیلیپس هوم خانه را انتخاب کنیم؟

اگر می خواهید وسیله خراب شده خود را خیلی زود درست کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید، از تعمیرکاران مجرب هوم خانه کمک بخواهید. سال ها تجربه تعمیرکاران هوم خانه باعث بالا رفتن سرعت عمل آنها شده است و عیب یابی و تعمیر سریع وسیله توسط آنها رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. شما می توانید به تعمیرکاران حرفه ای هوم خانه اعتماد کرده و وسایل معیوب فیلیپس خود را به دست توانای آنها بسپارید. قطعا تعمیرکاری که از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات فیلیپس به محل شما اعزام خواهد شد تسلط کافی به محصولات فیلیپس را خواهد داشت. تیم مجرب این مرکز با آموزش های متنوع توانسته اند علم خود را در حیطه کاری و تخصصی خود به روز کرده و با پیچیدگی های موجود در وسیله های فیلیپس آشنایی کامل داشته باشند. آنها انواع خدمات را برای محصولات فیلیپس ارائه می دهند، تعمیر وسیله، تعویض قطعه، سرویس وسیله، آموزش های ابتدایی برای استفاده از وسیله، مشاوره برای نگهداری از وسیله.  هرگز از مهارت خود برای تعمیر وسیله های معیوب استفاده نکنید، ممکن است با کوچک ترین اشتباه صدمات جبران ناپذیری به شما یا وسیله شما وارد شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی فیلیپس در محل

رقابت بر سر قیمت بیهوده است چرا که هزینه های دریافتی از سوی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات فیلیپس طبق تعرفه و بر اساس نرخ مصوب می باشد. در تمام نمایندگی های مجاز تعمیرات فیلیپس قیمت ها ثابت و بدون تغییر می باشند. هزینه پرداختی از سوی شما که در فاکتور ثبت شده است، طبق کار صورت گرفته توسط تعمیرکار در محل، ارزیابی شده است. اگر در وسیله شما قطعه ای تعویض شده است، هزینه آن کاملا مشخص بوده و تعمیرکار نمی تواند هزینه های بیشتری را از مشتری خود دریافت کند. اگر تعمیرکار در محل، قیمت پایینی را برای تعمیر وسیله معیوب به شما پیشنهاد می دهد، ممکن است از قطعات فابریک استفاده نکند. البته نمی شود گفت تمام کسانی که در مقابل تعمیر وسیله، قیمت های پایینی را دریافت می کنند، کار بی کیفیتی را انجام می دهند، اما اگر قیمت ها بیش از اندازه پایین باشند، باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است وسیله شما به زودی به تعمیر مجدد نیاز پیدا کند، بهتر است برای انتخاب تعمیرکار قیمت را ملاک قرار ندهید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات فیلیپس در تهران

با توجه به جمعیت شهر تهران تعمیرکاران نمایندگی فیلیپس باید متناسب با جمعیت باشند. یک تعمیرکار می تواند در طی یک روز تعداد محدودی وسیله را تعمیر کند و اگر تعداد تعمیرکاران کم باشد، قطعا تعمیر وسیله فیلیپس شما به تعویق خواهد افتاد. همچنین گسترش وسعت شهر تهران نیز باعث شده است در تمام قسمت های شهر تهران نمایندگی های مجاز تعمیرات فیلیپس افتتاح و به فعالیت بپردازند. در شرق و غرب تهران یا شمال و جنوب تهران فرقی نمی کند کجا ساکن باشید، نمایندگی تعمیرات فیلیپس به شما نزدیک است. یکی از این نمایندگی ها هوم خانه می باشد که با سال ها تجربه در تعمیر و سرویس محصولات فیلیپس نامی آشنا برای همه می باشد. برای دستیابی به خدمات هوم خانه می توانید به صورت حضوری وسیله خراب خود را به تعمیرگاه هوم خانه برده و آن را به دست تعمیرکاران هوم خانه بسپارید تا با دقت هر چه تمام آن را تعمیر کرده و به شما بازگردانند. اما راه ساده تری هم وجود دارد، در خانه خود بمانید و با تماس با هوم خانه درخواست خدمات کنید. هوم خانه پیکی را به محل شما اعزام کرده، شما وسیله معیوب خود را به او سپرده و بعد از موعد مقرر، پیک وسیله معیوب را سالم و بی نقص به دست شما می رساند.

تعمیرکار فیلیپس در تهران

محصولات فیلیپس به دلیل کیفیت بالا دوستداران و طرفداران بیشماری دارند. بدون شک این شرکت برای جلب رضایت مشتری های خود و همچنین رعایت حقوق مشتری داری، مرکز خدمات پس از فروش محصولات خود را نیز راه اندازی کرده است و به کسانی که از محصولات فیلیپس استفاده می کنند خدماتی را ارائه می دهد. وجود تعمیرگاه های متعدد در سطح شهر تهران یکی از خدماتی است که نمایندگی تعمیرات فیلیپس ارائه داده است. در تمام طول روز می توانید به تعمیرگاه های فیلیپس در تهران بروید و از خدمات آنها استفاده کنید. با توجه به محل زندگی خود نزدیکترین تعمیرگاه محصولات فیلیپس را پیدا کرده و محصول معیوب خود را برای تعمیر به تکنسین های ماهر و زبر دست آن بسپارید. در انتخاب تعمیرگاه فیلیپس دقت کافی داشته باشید که مجاز و معتبر باشد.

معرفی لوازم خانگی فیلیپس

  • جاروبرقی فیلیپس: خانه ای تمیز با جاروبرقی فیلیپس، تکنولوژی و امکانات موجود در این جاروبرقی کار شما را در نظافت خانه سهل و آسان می کند. اگر بر اثر سهل انگاری جاروبرقی شما آسیب دیده است برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس به نمایندگی تعمیرات فیلیپس مراجعه و این مرکز تعمیرکار ماهر خود را برای تعمیر جاروبرقی شما به محل اعزام خواهد کرد.
  • مایکروفر فیلیپس: ممکن است در صورت استفاده زیاد از مایکروفر فیلیپس دستگاه دچار ایراد شود و به خوبی کار نکند، شما می توانید برای تعمیر مایکروفر فیلیپس خود از تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات فیلیپس کمک گرفته تا دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد.
  • چرخ گوشت فیلیپس: اگر یک روز چرخ گوشت فیلیپس شما خراب شود، ممکن است آشپزی کردن شما را مختل کند. چرخ گوشت یک وسیله با ارزش در هر آشپزخانه محسوب می شود، پس برای تعمیر چرخ گوشت فیلیپس آن را توسط نمایندگی تعمیرات فیلیپس هر چه زودتر تعمیر کنید.
  • چای ساز فیلیپس: برای صرفه جویی در وقت از چای ساز فیلیپس استفاده کنید. در کمترین زمان آب به جوش آمده و می توانید چای را دم کرده و بنوشید. اگر قطعه ای از چای ساز شما سوخته است و نیاز به تعمیر چای ساز فیلیپس دارید، تعمیرکار چیره دست نمایندگی تعمیرات فیلیپس قطعه مورد نظر را با یک قطعه فابریک تعویض خواهد کرد.
  • سرخ کن فیلیپس: برای کودکان خود با سرخ کن فیلیپس سیب زمینی های سرخ شده خوشمزه تهیه کنید. اگر یکی از قطعات آن خراب شده است، تعمیرکار نمایندگی تعمیرات فیلیپس آن را تعویض کرده و آن را ضمانت خواهد کرد.
  • قهوه ساز فیلیپس: در صورتی که قهوه ساز فیلیپس شما خراب شده است برای تعمیر قهوه ساز فیلیپس خود آن را برای تعمیر به نمایندگی تعمیرات فیلیپس بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن آن را تعمیر کرده و به دست شما برساند تا بتوانید از مهمان های خود با قهوه پذیرایی کنید.
  • آبمیوه گیری فیلیپس: آبمیوه های تازه و خوشمزه با آبمیوه گیری فیلیپس. در فصل گرم سال می توانید لحظات خوبی را با نوشیدن آبمیوه های خنک تجربه کنید. در اولین فرصت باید دستگاه خراب خود را به منظور تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس به نمایندگی تعمیرات فیلیپس واگذار کنید.
  • جاروشارژی فیلیپس: جارو شارژی بهترین وسیله برای تمیز کردن اتومبیل می باشد، در صورت خرابی این وسیله می توانید.برای تعمیر جاروشارژی فیلیپس خود به نمایندگی تعمیرات فیلیپس مراجعه کرده تا ایرادات احتمالی وسیله را شناسایی کرده و آن را تعمیر کنند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات فیلیپس

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات فیلیپس از تخصصی ترین مراکز تعمیرات محصولات فیلیپس می باشد. تعداد تکنسین های نامحدود هوم خانه این امکان را فراهم کرده است تا هر زمانی که شما اعلام کنید تکنسین در محل حاضر شود. با آمدن تعمیرکار به محل و تعمیر وسیله شما، دیگر نگران آسیب دیدن لوازم خود حین بردن به تعمیرگاه نخواهید بود. اگر بعد از تعمیر کردن وسیله، با گذشت مدت زمان کوتاهی، وسیله مجددا با همان ایراد قبلی خراب شود، این مرکز پشتیبانی کرده و به صورت رایگان مشکل را برطرف می کند. تعویض قطعات با استفاده از قطعات فابریک یکی از ویژگی های مهم این مرکز می باشد.

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات فیلیپس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست