تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر جارو شارژی سایا

هوم خانه تعمیر جارو شارژی سایا را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و  با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروشارژی یکی دیگر از دستگاه هایی است که با هدف نظافت منزل و محل کار شما تولید شده است. این دستگاه کاربردی در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارد و قابلیت سبکی و حمل آسان آن از طرفی و از طرف دیگر نیاز به فضای کم، باعث شده است که به تعداد متقاضیان و خریداران روز به روز افزوده شود. هم چنین سرعت و سهولت در هنگام تعمیر نیز از دیگر مزیت های این دستگاه محسوب می شود. برند سایا از پرطرفدار ترین برندهای موجود در کشور می باشد که این موضوع به دلیل طراحی زیبا، سبک بودن و قیمت مناسب آن محقق شده است. در این میان تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جارو شارژی سایا هوم خانه که در تهران فعالیت می کند، از مهم ترین و معتبرترین مراکزی است که کار تعمیرات را به بهترین نحو انجام می دهد.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه تعمیر جارو شارژی سایا برای خدمات خود کاهش چمشگیر هزینه را تا 75 درصد در نظر گرفته است.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جارو شارژی سایا نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی بوده که در سراسر تهران شعب دارد و با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه خوبی را در بین مشتریان پیدا کند. برای ارتباط به نمایندگی رسمی به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر جارو شارژی سایا در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات جارو شارژی سایا در محل و منزل
  • تعمیر جارو شارژی سایا در تهران
  • هزینه تعمیر جارو شارژی سایا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی سایا
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جارو شارژی سایا
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا
با هوم خانه همراه باشید تا در ادامه مطلب عیب یابی و روش تعمیر مشکلات رایج جارو شارژی سایا را مطالعه کنید و با مزایای نمایندگی تعمیرات آشنا شوید.

تعمیر جاروشارژی در تهران

نحوه تعمیر جاروشارژی در تهران به شرح زیر می باشد:

بدون شک هر دستگاهی دارای طول عمر مفیدی می باشد و این موضوع با چگونگی استفاده و نحوه نگهداری شما ارتباط مستقیم دارد. با رعایت نکات اصولی که در این مطلب به آن اشاره می شود،می توانید عمر دستگاه خود را بیشتر کنید. یکی از نکات مهم و اساسی که در بخش نگهداری از دستگاه وجود دارد استفاده از قطعات اورجینال می باشد. در صورتی که دستگاه جاروشارژی شما با مشکل مواجه شد و نیاز به تعویض قطعه ای بوجود آمد به دنبال قطعات اورجینال باشید. اجازه ندهید اختلاف قیمت ناچیز بین قطعات اورجینال و تقلبی شما را گمراه کند. البته در حال حاضر شناخت قطعه اصلی از غیر اصلی نیز کار دشواری است.

بنابراین در صورت نیاز به تعویض قطعه اجازه دهید تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا کار تعویض قطعه را انجام دهد. تعمیرگاه مجاز تعمیرات سایا ضمن ارائه نکات آموزشی و مشاوره لازم به مشتریان، قطعات اورجینال را خریداری و جایگزین می نماید. متخصصان این نمایندگی توصیه می نمایند به هیچ عنوان از قطعات فیک و تقلبی که با قیمت ارزان قیمت در بازار به فروش می رسد استفاده نکنید چرا که نه تنها طول عمر دستگاه را کاهش می دهند بلکه ظرف مدت زمان کوتاهی جاروشارژی کارایی خود را از دست می دهد.

تعمیرات جارو شارژی سایا در محل و منزل

خدمات تعمیرات جارو شارژی سایا در محل و منزل به شرح زیر می باشد:

از ویژگی های بارز تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا حضور در محل و منزل می باشد. این امتیاز در شرایط فصلی، آب و هوایی و حتی اورژانسی نیز شامل می شود. در کلیه فصول سال، گرما و سرما و شرایط غیر مترقبه نظیر آلودگی می توانید میزبان تکنسین های تعمیرگاه مجاز مرکزی سایا در منزل و محل مورد نظر خود باشید. این اقدام باعث می شود که نیازی به ترک منزل و یا محل کار خود نداشته باشید. در نتیجه در وقت و هزینه حمل و نقل شما نیز صرفه جویی می گردد. در شرایط فعلی تنها کافی است درخواست تعمیر دستگاه را از طریق تماس تلفنی و یا ثبت درخواست آنلاین ثبت نمایید و پس از مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد حضور تعمیرکار در محل و منزل خود خواهید بود.

هزینه تعمیر جارو شارژی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر جارو شارژی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر توضیح داده شده است:

جاروشارژی سایا از قطعات متعددی تشکیل شده است. هر یک از این قطعات در عملکرد مثبت و یا منفی دستگاه نقش مهمی ایفا می کنند. موتور، فیلتر، خرطومی، برد، دکمه خاموش و روشن و … از مهم ترین قطعات این دستگاه محسوب می شوند. در صورتی که دستگاه به خوبی فعالیت نکرد، می تواند مربوط به وجود ایراد در هر یک از این قطعات باشد. لزومی ندارد بلافاصله به فکر خرید قطعه جدیدی باشید. هر چند اگر به مرکز متخصص و با تجربه ای مراجعه نکرده باشید، ممکن است ایراد کار را در خرابی کامل قطعه عنوان کند و در ابتدای کار پیشنهاد خرید قطعه جدید را بدهد. اما این نکته در خصوص تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا صدق نمی کند. چرا که این تعمیرگاه مجاز در اولین مرحله تعمیر قطعه خراب بجای تعویض آن را انجام می دهند.

این اقدام دو مزیت دارد:

  1. اول این که در صورت تعمیر جاروشارژی مجدداً می تواند از قطعات اورجینال قبلی استفاده کند و این قطعه اصلی از هر لحاظ با دستگاه شما سازگار است.
  2. دوم این که از نظر هزینه کاملاً به صرفه خواهد بود و شما هزینه اضافی را به منظور خرید قطعه جدید پرداخت نمی کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات جارو شارژی سایا

با استفاده از جدول زیر می توانید هزینه تعمیر جارو شارژی سایا را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات جارو شارژی سایا هزینه تعمیر جارو شارژی سایا
هزینه تعویض باتری جارو شارژی سایا 240.000 تومان الی 1.200.000 تومان
هزینه تعویض موتور شارژی سایا 250.000 تومان الی 3.000.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی جارو شارژی سایا 200.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی جارو شارژی سایا 200.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض آداپتور جارو شارژی سایا 80.000 تومان الی 200.000 تومان
هرینه تعمیر پلاتین های پایه جارو شارژی سایا 60.000 تومان الی 80.000 تومان

عیب یابی جاروشارژی سایا

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروشارژی به شرح زیر است:

از دیگر خدماتی که تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروشارژی سایا به مشتریان خود ارائه می دهد، ضمانت یک ساله ی خدمات تعمیر می باشد. این ضمانت برای زمانی است که پس از انجام تعمیر، دستگاه شما دچار مشکل گردد. در این هنگام این نمایندگی متعهد می گردد که به صورت رایگان کار تعمیر جاروشارژی را متقبل شود. فراموش نکنید اعتبار برگ ضمانت تعمیر، یک سال می باشد و پس از آن امکان تعمیر رایگان وجود ندارد. لازم است ضمانت نامه را در مکان مطمئنی نگهداری کنید تا در مواقع ضروری از آن استفاده نمایید.

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی سایا

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی سایا به شرح زیر می باشد:

هیچ دستگاهی بدون ایراد نخواهد بود. گاهی ایرادات موجود در دستگاه جاروشارژی را در ابتدای کار و گاهی در اواسط استفاده از آن مشاهده خواهید کرد. این موضوع به نوع، کیفیت و چگونگی استفاده شما از آن بستگی دارد. تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا توصیه می نماید دفترچه راهنمای دستگاه را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایید. این دفترچه راهنما اطلاعات کلیدی را در خصوص دستگاه در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین دریافت مشاوره های تخصصی از نمایندگی تعمیرات معتبر و مطالعه دیگر مطالب آموزشی شما را در نگهداری مناسب از دستگاه راهنمایی خواهد کرد.

متخصصان مجرب و با تجربه تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا به دلیل مهارت و دانشی که دارند، ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی ایرادات موجود را شناسایی و عیب یابی می کنند. آن چه در پایان کار از این متخصصان تحویل می گیرید دستگاهی سالم می باشد که مانند روز اول در خدمت شما خواهد بود و نظافت منزل و محل مورد نظر شما را به عهده خواهد گرفت. در ادامه این مطلب برخی از ایرادات رایج در دستگاه جاروشارژی را با هم مرور می کنیم:

جارو شارژی سایا روشن نمی شود، برای تعمیر چه کنیم؟

در صورت روشن نشدن جاروشارژی سایا می توانید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • از آن جا که جاروشارژی با کمک شارژ قابلیت استفاده دارد ممکن است به طور کامل شارژ نشده باشد. بنابراین میزان شارژ دستگاه را ارزیابی کنید.
  • نحوه ی اتصال آن به دو شاخه برق را نیز مورد توجه قرار دهید.
  • گاهی حین انجام کار سیم دستگاه از دو شاخه ی برق جدا می شود.
  • اگر مشکل از این دو مورد نبود لازم است که قطعات داخلی دستگاه را بررسی کنید.
  • موتور و برد دستگاه دو قطعه ی مهمی است که در روشن شدن و عدم روشن شدن جاروشارژی تاثیر دارند.
  • گاهی یک کار اشتباه توسط فردی مبتدی و ناآشنا به امور فنی و تعمیرات باعث از بین رفتن کامل قطعات و خود دستگاه خواهد شد.
  • برای بررسی قطعات اصلی داخلی نظیر موتور و برد لازم است از مرکز تعمیرات حرفه ای نظیر  تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروشارژی سایا کمک بگیرید.
  • هم چنین ممکن است دکمه خاموش/ روشن دستگاه دچار نقص شده باشد و یا قدرت مکش دستگاه به حدی پایین آمده باشد که امکان روشن شدن آن وجود نداشته باشد.

با تمام این اوصاف هر ایراد و خطایی که در دستگاه وجود داشته باشد با حضور کارشناسان و کادر مجرب تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا شناسایی و رفع می گردد.

قدرت مکش جارو شارژی سایا ضعیف شده است، برای عیب یابی و تعمیر چه کنیم؟

در صورت کاهش مکش جاروشارژی سایا موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید.

  • ضعیف شدن قدرت مکش دستگاه به این منزله است که علی رغم فعالیت دستگاه هیچ گونه نظافتی صورت نمی گیرد.
  • این ایراد می تواند ناشی از مسدود شدن مخزن و یا محفظه دستگاه می باشد که به دلیل استفاده مداوم و تمیز کردن، مسدود شده است.
  • در نتیجه در ابتدا مخزن دستگاه را بررسی نمایید و در صورت پر بودن، آن را تمیز نمایید.
  • لازم است پس از هر بار استفاده، مخزن دستگاه و هم چنین برس های آن را تمیز کنید.
  • برس های آلوده از دیگر مواردی است که قدرت مکش را کاهش می دهد.
  • در صورتی که مشکل از مخزن و برس نبود، تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا را در جریان بگذارید.

جارو شارژی سایا به هنگام استفاده خاموش می شود، برای عیب یابی و تعمیرات چه کنیم؟

در صورتی که جاروشارژی سایا خاموش می شود، برای تعمیرات و رفع ایراد چه کنیم؟

  • گاهی ممکن است به هنگام استفاده از جاروشارژی، دستگاه خاموش شود.
  • این موضوع به دلیل کثیف بودن فیلتر و یا مسدود شدن لوله های آن است.
  • بنابراین فیلتر و لوله را بررسی کنید.
  • در صورتی که مشکل مربوط به این دو مورد نبود ممکن است مشکل از موتور دستگاه باشد که به دلیل نیم سوز شدن باعث خاموشی دستگاه می شود.

برای تعمیرات و عیب یابی بهتر است از تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا کمک بگیرید.

علت روشن نشدن جارو شارژی سایا از چیست؟

در صورتی که جاروشارژی سایا روشن نمی شود، راهکارهای زیر را برای عیب یابی و تعمیر به کار ببرید:

  • در صورتی که جاروشارژِی سایا در پایه شارژر قرار داده نشد، دستگاه روشن نمی شود.
  • همچنین در صورتی که جاروشارژی بر روی پایه قرار گرفته باشد اما باز هم روشن نمی شود، ممکن است جریان الکتریکی از باتری به موتور منتقل نمی شود.
  • در صورت خراب بودن برد، موتور و دکمه ها نیز دستگاه روشن نمی شود.

در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروبرقی سایا هوم خانه تماس بگیرید.

برای رفع مشکل کم شدن مکش جارو شارژی سایا چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت نداشتن مکش جاروشارژی سایا باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • در صورتی که جاروشارژی سایا مکش نداشته باشد، به این معنی است که محفظه پر شده است.
  • همچنین در قسمتی که غلتک پارویی کثیف شده باشد و مو و پرز به آن گیر کرده باشد، به خوبی روی سطوح حرکت نمی کند، همچنین تجمع آشغال ها در قسمت لوله نیز سبب کاهش مکش می شود.

در صورت نداشتن مکش کافی جاروشارژی سایا باید با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

دلیل نچرخیدن غلتک برس جارو شارژی سایا از چیست؟

در صورتی که غلتک برس جاروشارژی سایا نمی چرخد، برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟

  • در صورتی که در قسمت پارویی و غلتک جاروشارژِی مو و پرز جمع شده باشد، پارویی به خوبی نمی چرخد.
  • همچنین در صورت پاره شدن تسمه نیز غلتک از کار می افتد و غلتک به خوبی نمی چرخد.

برای تعمیر دستگاه می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا بهره مند شوید.

تعمیرکار چه نظری در مورد بوی سوختگی در جارو شارژی سایا دارد؟

در صورت بوی سوختگی از جاروشارژی سایا باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • هر وسیله برقی در صورت استفاده طولانی مدت سبب می شود تا داغ شود.
  • استفاده طولانی مدت جاروشارژی سایا باعث داغ کردن و بلند شدن بوی سوختگی می شود.

در صورتی که بوی سوختگی جاروشارژی سایا حل نشد، باید با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا جارو شارژی سایا صدای غیر عادی تولید می کند؟

در صورتی که صدای غیرعادی در جاروشارژی سایا وجود دارد، برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را به کار ببرید:

  • کثیف شدن فیلتر جاروشارژی سبب می شود تا جریان هوا به درستی گردش نداشته باشد و صدای غیرطبیعی ایجاد کند.
  • زمانی که آشغال در قسمت لوله تجمع می یابد، با عبور هوا از درون آن، صدا ایجاد می شود.
  • شکستگی در قسمت بلبرینگ برس سبب می شود تا جاروشارژی سایا صدای زیادی داشته باشد.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا انواع خدمات مربوط به جاروشارژی را در محل توسط تعمیرکاران مجرب ارائه می دهد.

علت گرم شدن بیش از حد جارو شارژی سایا چیست، برای تعمیرات و رفع عیب چه کنیم؟

در صورتی که جاروشارژی سایا بسیار گرم شده است، باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • در صورتی که جاروشارژی به مدت طولانی روشن بماند، موتور داغ می کند.
  • همچنین کثیف بودن فیلترها نیز سبب می شود تا جریان هوا به خوبی صورت نگیرد.
  • در صورتی که محفظه پر شود به موتور فشار وارد می شود و در نتیجه حرارت دستگاه بالا می رود و داغ می کند.

در صورتی که جاروشارژی سایا داغ می شود و مشکل رفع نمی شود، با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا باتری جارو سارژی سایا شارژ نمی شود؟ برای تعمیرات چه کاری انجام دهیم؟

در صورتی که باتری جاروشارژی سایا شارژ نمی شود، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • ابتدا پریز برق را بررسی کنید و از جریان برق مطمئن شوید.
  • همچنین باید دوشاخه را به درستی در پریز قرار دهید.
  • در صورتی که اتصالی در پایه شارژر وجود داشته باشد یا پایه دچار شکستگی شده باشد، جاروشارژی شارژ نمی شود.
  • همچنین باید باتری بررسی شود تا از سالم بودن آن اطمینان یابید.

در صورتی که مشکل جاروشارژی سایا حل نشد، با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

تعمیرات جارو شارژی سایا در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا به شرح زیر است:

با وجود قابلیت هایی که از دستگاه جاروشارژی نام بردیم مشخص است که نقش مهمی در نظافت منزل و محل کار دارد. در صورت بروز مشکل برای دستگاه، آن را به مرکز معتبر بسپارید. هوم خانه یکی از مراکزی است که امروزه سابقه درخشان خود را در بخش تعمیرات به معرض نمایش گذاشته است. تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سایا به عنوان مرکزی مطمئن با حضور تیمی مجرب، حرفه ای، متعهد و دلسوز تعمیرات لوازم خانگی در بخش جاروشارژی را انجام می دهد. این خدمات به صورت مستمر و از ابتدا تا پایان کار با ارائه مشاوره های کاربردی صورت می پذیرد. تعمیر قطعات و استفاده از قطعات اورجینال محور اصلی فعالیت این نمایندگی می باشد. هم چنین سرعت و دقت در شناسایی و عیب یابی ایرادات دستگاه رضایت مشتریان را جلب می نماید.

تعمیر جارو شارژی سایا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر جارو شارژی سایا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر جارو شارژی سایا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر جارو شارژی سایا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر جارو شارژی سایا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.3/5 - (3 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست