تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا

هوم خانه تعمیر جاروبرقی سایا را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و  با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از لوازم خانگی که انجام تعمیرات آن تخصصی و لازم به تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای در این زمینه دارد جاروبرقی سایا می باشد. این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما در عین حال ممکن است پس از مدتی استفاده مشکلات متعددی در آن ایجاد شود. در این حالت بهترین کار استفاده از خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا می باشد. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در خصوص این نمایندگی در اختیار شما قرار دهیم؛ جهت آشنایی با مزایای این نمایندگی و به دست آوردن اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

هوم خانه تعمیرگاه جاروبرقی سایا تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی سایا نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در تهران
  • تعمیر جاروبرقی سایا در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات جاروبرقی سایا در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی سایا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی سایا
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی سایا
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا SAYA در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در گام اول باید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین می توانید با مراجعه به سایت هوم خانه اقدام به ثبت درخواست تعمیرات خود به صورت آنلاین نمایید.
  3. پس از برقراری تماس با مجموعه هوم خانه مشخصات شما در سیستم این مجموعه ثبت می شود.
  4. در مرحله بعد نام تعمیرکار با کد اشتراک مخصوص برای تلفن همراه شما ارسال می گردد.
  5. تعمیرکار مربوطه ظرف کمتر از یک ساعت در منزل شما برای رفع عیب جاروبرقی حاضر می شود.
  6. تعمیرکار با بهره گیری از قطعات اورجینال به تعمیر جاروبرقی سایا در محل مورد نظر شما می پردازد.
  7. پس از ارائه خدمات تعمیرات جاروبرقی، فاکتور هزینه ها و همچنین ضمانتنامه و گارانتی به شما تقدیم می شود.
  8. در انتهای کار تیم هوم خانه از شما نسبت به رضایت از نحوه عملکرد تعمیرکار در تعمیرات جاروبرقی سایا نظرسنجی می نماید و پیشنهادات و انتقادات شما را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا SAYA در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی سایا در تهران

در این بخش به بررسی خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی سایا در تهران می پردازیم:

تعمیر جاروبرقی سایا در تهران به صورت تخصصی توسط پرسنل این نمایندگی انجام می شود. افرادی که تعمیر دستگاه را بر عهده می گیرند با تمام مشکلات دستگاه و نحوه رفع عیب هر کدام از آن ها آشنایی دارند. به همین دلیل پس از بررسی دستگاه و شناسایی مشکلات آن به سرعت تمام مشکلات را برطرف نموده و تعمیرات آن را به اتمام می رسانند. افرادی که از کاربران جاروبرقی سایا هستند و می‌خواهند تعمیرات دستگاه خود را به وسیله نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا انجام دهند می توانند با توجه به شرایط خود از طریق یکی از پل های ارتباطی که برای ثبت سفارش و ارتباط با نمایندگی تعمیرات سایا تعبیه شده است استفاده کرده و از این طریق نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است بدانید با استفاده از روش تماس تلفنی علاوه بر این که می توان سفارش تعمیر را انجام دهید بلکه می توانید از خدمات و مشاوره های رایگان کارشناسان نیز استفاده نمایید. چون این مرکز برای کاهش هزینه های تعمیر در صورتی که مشکل دستگاه جزئی و به سادگی قابل رفع باشد اطلاعاتی را در زمینه تعمیرات آن در اختیار مشتری قرار می دهد. تا بتواند با استفاده از این اطلاعات دستگاه را بدون پرداخت هزینه ای تعمیر کند.

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در محل و منزل به شرح زیر است:

با توجه به وضعیتی که در مورد رفت و آمد و ترافیک در شهر تهران حاکم است، انتقال دستگاه به محل نمایندگی سایا بسیار دشوار خواهد بود. این امر هم هزینه ی زیادی را برای مشتریان در پی دارد و هم بسیار وقت گیر خواهد بود. اما با استفاده از خدمات نمایندگی مجاز ما در تهران این مشکل رفع شده است. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا این مشکلات را برطرف نموده است و برای رفاه مشتری و جلب رضایت او تمام خدمات و سرویس های خود را در محل و منزل نیز به صورت تخصصی ارائه می دهد. افرادی که خواستار استفاده از تعمیرکار در محل و منزل هستند می توانند با نزدیک ترین شعبه نمایندگی در تهران تماس گرفته و با استفاده از راهنمایی های کارشناسان مراحل ضروری و لازم برای سفارش تعمیر را انجام دهند.

ویژگی مهمی که این مرکز دارد این است که به صورت ۲۴ ساعته و طی تمام روزهای هفته تمام خدمات و سرویس های خود را که شامل حضور تعمیرکار در محل و منزل می شود، به مشتری ارائه می دهد و هیچ محدودیت خاصی در این زمینه ایجاد نکرده است.

هزینه تعمیرات جاروبرقی سایا

هزینه تعمیر جاروبرقی سایا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به قرار زیر می باشد:

از جمله سوالات مشتریان در هنگام استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی سایا در خصوص هزینه های پرداختی به این مرکز است. این نمایندگی به دلیل این که دارای مجوزهای لازم از اتحادیه می باشد و تمام کارهای خود را تحت نظارت مستقیم این مرکز انجام می دهد میزان هزینه های خود را نیز بر اساس آخرین نرخ های تصویب شده در اتحادیه تعیین و به هیچ عنوان بالاتر از این مقدار پولی را از مشتری دریافت نمی کند.

این نمایندگی در خصوص بدست آوردن اعتماد مشتری و راحت کردن خیال او بابت هزینه های پرداخت شده دو کار انجام می دهد. اولین مورد شفاف سازی هزینه ها قبل از حضور تعمیرکار در منزل می باشد‌. کارشناسان به هنگام تماس افراد ابتدا میزان هزینه های لازم برای تعمیرات جاروبرقی را شفاف سازی کرده و تنها در صورت رضایت مشتری به پرداخت هزینه ها تعمیرکار متخصص را به آدرس ثبت شده اعزام می کند. دومین کار این است که در انتهای کار فاکتوری که در آن تمام کارهایی که برای درست کردن دستگاه انجام شده به همراه هزینه هر کدام نوشته و در اختیار مشتری قرار می دهد.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی سایا

هوم خانه در ادامه جدول تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی سایا را برای شما شرح داده است:

خدمات تعمیرات جاروبرقی سایا هزینه تعمیر جاروبرقی سایا
تعویض بلبرینگ جاروبرقی سایا 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی سایا 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی سایا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی سایا 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی سایا 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی سایا 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی سایا 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی سایا 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی سایا 110,000 الی 220,000 تومان

عیب یابی جاروبرقی سایا

مراحل عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی سایا به شرح زیر است:

در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا تعمیرات به دست تعمیرکار مختص همان محصول انجام می شود. این امر سبب می شود تا تعمیرات دستگاه به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شود. از آن جایی که تعمیرکار جاروبرقی سایا به صورت کامل با قطعاتی که در این محصول به کار رفته و همچنین نقش هر کدام از آنها به خوبی آشنا است، می تواند آن را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر کند. به منظور تعمیر درست و اصولی جاروبرقی سایا، تعمیرکار آن تعمیر قطعه ی معیوب به جای تعویض قطعه را در اولویت کاری خود قرار می دهد. بنابراین تمام تمرکز خود را بر روی تعمیر قطعه گذاشته و سعی می کند آن را به نحوه صحیح تعمیر کند.

این کار باعث می شود تا هم هزینه ی تعمیر دستگاه کاهش پیدا کند و هم قطعه ی اصل جاروبرقی در آن حفظ شود. اما اگر قطعه ی آسیب دیده در دستگاه به هیچ عنوان قابل تعمیر نبوده و تمام اقدامات تعمیرکار در این کار بی نتیجه باشد مجبور به تعویض آن خواهد شد. در تعویض قطعه ی معیوب استفاده از قطعات اورجینال باعث حفظ کیفیت عملکرد دستگاه می شود. به این ترتیب اگر جاروبرقی سایای خود را در تعمیرگاه مجاز تعمیرات جاروبرقی سایا تعمیر کردید از کیفیت کار آن بعد از تعمیر مطمئن باشید. همچنین مطمئن باشید که راندمان کار آن نیز افت پیدا نخواهد کرد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی سایا توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

برخی از مشکلات بعد از مدتی استفاده از دستگاه در جاروبرقی سایا ایجاد می شود. در این قسمت قصد داریم شما را با عمده ترین مشکلاتی که اکثر کاربران این دستگاه از آن شاکی هستند آشنا کنیم و نحوه رفع عیب آن را نیز آموزش دهیم‌. پیشنهاد می کنیم در صورتی که اطلاعات کافی در خصوص جاروبرقی سایا و قطعات موجود در آن ندارید برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه تعمیرات آن را با استفاده از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در تهران انجام دهید.

در ادامه به بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی سایا می پردازیم:

علت کم شدن مکش جاروبرقی سایا چیست؟

در صورت کم شدن مکش دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی سایا دقت نمایید:

  • این مشکل بسیار شایع است و به دلایل مختلفی ایجاد می شود.
  • رایج ترین علت کم شدن مکش دستگاه پر بودن کیسه و یا وجود انسداد و آلودگی در قسمت خرطوم آن است.
  • در این حالت لازم است کیسه و خرطومی را بررسی کرده و از خالی بودن کیسه و عدم وجود گرفتگی در خرطومی آن مطمئن شوید.

اگر مشکل دستگاه با بررسی این قطعات و همچنین تمیز کردن کل قطعات جاروبرقی برطرف نشد می توانید جهت رفع مشکل با نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی سایا تماس حاصل فرمایید.

علت کم شدن قدرت جاروبرقی سایا چیست؟

در صورت کم شدن قدرت دستگاه، به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی سایا دقت نمایید:

  • بسیاری از افراد تصور می کنند این مشکل جدی نیست و به همین خاطر به آن توجه نمی کنند.
  • باید بدانید که کم شدن قدرت جاروبرقی نشان دهنده خراب شدن قطعاتی همچون بلبرینگ، بوش و زغال درون دستگاه می باشد.
  • حتما از خالی بودن کیسه جاروبرقی اطمینان خاطر کسب کنید.
  • برای رفع مشکل مکش کم جاروبرقی سایا، به شما توصیه می کنیم که لوله تلسکوپی و لوله خرطومی را بررسی کنید تا فاقد هر گونه گرفتگی باشد.

برای برطرف کردن این مشکل بهتر است بررسی این قطعات و در صورت نیاز تعویض آنها را به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر جاروبرقی سایا بسپارید.

علت خاموش شدن جاروبرقی سایا در حین کار چیست؟

در صورت خاموش شدن ناگهانی دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی سایا دقت نمایید:

  • این مشکل به طور معمول زمانی ایجاد می شود که موتور دستگاه سوخته است البته دلایل دیگری همچون قطع شدن برق و خراب شدن سیم جمع کن دستگاه نیز ممکن است این حالت را ایجاد کند.
  • در این زمان بهترین کار این است که ابتدا جریان برق را بررسی کرده و از وصل بودن آن مطمئن شوید.

در صورتی که مشکل ربطی به برق نداشت برای بررسی دقیق تر موتور و حل مشکل آن لازم است با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا تماس بگیرید و با استفاده از خدمات این نمایندگی تعمیر دستگاه خود را به صورت تخصصی انجام دهید.

تولید سر و صدای زیاد توسط جاروبرقی سایا چیست؟

در صورت ایجاد صدای زیاد دستگاه، به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی سایا دقت نمایید:

  • افزایش میزان سر و صدای جاروبرقی به نسبت گذشته به دلایل مختلفی همچون خراب شدن بوش، بلبرینگ و پروانه ایجاد می شود.
  • برای رفع این حالت لازم است ابتدا تمام این قطعات را به صورت جداگانه تست کرده تا قطعه معیوب شناسایی و سپس مشکل این قطعه با استفاده از تعمیر و یا تعویض برطرف شود.
  • این امکان وجود دارد که موتور جاروبرقی شما به طور کلی پر صدا است.
  • همین طور ممکن است که پروانه های فن موتور جاروبرقی دچار آسیب شده باشند.

در صورت رفع نشدن مشکل می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی سایا در تهران تماس بگیرید.

دلیل داغ شدن جاروبرقی سایا چیست؟

در صورت داغ شدن دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی سایا استفاده نمایید:

  • فشارهای وارد بر موتور جاروبرقی سایا دلیل اصلی داغ شدن آن می باشند.
  • این فشار معمولا ناشی از کارکرد پشت سرهم و زیاد جاروبرقی است.
  • همچنین مسدود شدن لوله ها و پر بودن کیسه جاروبرقی نیز این فشار ر ابه موتور وارد کرده و باعث داغ شدن آن می شوند.
  • برای تعمیر تنها کافی است دستگاه را چند ساعت خاموش کرده و مسدودی های آن را برطرف نمایید.

در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در تهران تماس بگیرید.

علت خراب شدن چرخ های جاروبرقی سایا چیست؟

در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی سایا استفاده نمایید:

  • چرخ های جارو برقی از جنس پلاستیک است. این چرخ ها در طول عمر جاروبرقی در معرض شکستن قرار دارند.
  • در این مواقع بهتر است نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.
  • به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای و مستمر، چرخ ها را از هر گونه مو و نخ پاک کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل جاروبرقی سایا می توانید با نمایندگی تعمیر جاروبرقی سایا در منزل تماس بگیرید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی سایا چیست؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی سایا استفاده نمایید:

  • سیم جمع کن یکی از قطعاتی در جاروبرقی است که دائما ممکن است خراب شود.
  • حتی شکستن قطعات ریز در این قطعه نیز می تواند دلیل خرابی آن باشد.
  • تعمیرکار جاروبرقی سایا در این مواقع سعی در تعمیر آن خواهد داشت. در غیر این صورت باید آن را تعویض کنید.

اگر مشکل دستگاه حل نشد، با خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در محل تماس بگیرید.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی سایا چیست؟

در صورت خاموشی خودکار دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی سایا استفاده نمایید:

  • داغ شدن زیاد جاروبرقی ممکن است باعث خاموشی آن شود که در بندهای قبلی به بررسی آن پرداختیم.
  • همچنین خرابی کلکتور، خرابی کیت های الکترونیکی و از بین رفتن زغال جاروبرقی نیز می توانند این عیب را به وجود بیاورند.
  • از سلامت کلید روشن و خاموش جاروبرقی اطمینان خاطر کسب کنید.

برای رفع این مشکل در منزل با کمترین هزینه کافیست تا ازخدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در محل کمک بگیرید.

علت جرقه زدن موتور جاروبرقی سایا چیست؟

در صورت جرقه زدن دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی سایا دقت نمایید:

  • خرابی زغال باعث جرقه زدن در موتور خواهد بود.
  • سوختگی های بالشتک یا آرمیچر موتور نیز ایجاد کننده جرقه های موتور جاروبرقی می باشند.
  • علت جرقه زدن کلکتور جاروبرقی، باید به صورت تخصصی بررسی شود.

چنانچه از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی سایا در تهران کمک بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در هوم خانه

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی سایا به شرح زیر است:

حل تمام مشکلات و عیب های موجود در دستگاه جاروبرقی سایا به سادگی توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا Homekhane امکان پذیر است. تعمیرکاران موجود در این نمایندگی ابتدا مشکل دستگاه شما را شناسایی می کنند. آنها تمام اولویت کاری خود را ابتدا بر تعمیر قطعه و در نهایت تعویض قطعه با قطعه اصل و فابریک قرار می دهند. به همین سبب هم به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تعمیر آن را به شیوه اصولی انجام می دهند. در ضمن اگر به هنگام پرداخت هزینه ی تعمیرات پول نقد به همراه نداشته باشید به راحتی می توانید آن را با استفاده از کارت خوان پرداخت کنید. این کارت خوان ها به صورت سیار همراه تکنسین ها می باشد تا این امر را نیز برای شما راحت تر کنند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سایا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست