تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر جارو شارژی سانی

هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر جاروشارژی سانی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جارو شارژی های برند سانی به دلیل برخورداری از کیفیت عالی و عملکرد فوق العاده مورد استقبال بی نظیر متقاضیان قرار گرفته است. ممکن است جارو شارژی سانی شما بر اثر استفاده ی مکرر و یا عوامل دیگری آسیب ببیند. در این مواقع هوم خانه به عنوان تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی در تهران می تواند نقش یه همراه خوب برای شما را داشته باشد. این مرکز با بهره گیری از متخصصان مجرب به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد. با مراجعه به نمایندگی می توانید جارو شارژی معیوب خود را در کمترین محدوده ی زمانی تعمیر نمایید.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه تعمیر جارو شارژی ویداس برای خدمات خود کاهش چمشگیر هزینه را تا 75 درصد در نظر گرفته است.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جارو شارژی ویداس نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی بوده که در سراسر تهران شعب دارد و با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه خوبی را در بین مشتریان پیدا کند. برای ارتباط به نمایندگی رسمی به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر جارو شارژی ویداس در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات جارو شارژی ویداس در محل و منزل
  • تعمیر جارو شارژی ویداس در تهران
  • هزینه تعمیر جارو شارژی ویداس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی ویداس
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جارو شارژی ویداس
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی ویداس
با هوم خانه همراه باشید تا در ادامه مطلب عیب یابی و روش تعمیر مشکلات رایج جارو شارژی ویداس را مطالعه کنید و با مزایای نمایندگی تعمیرات آشنا شوید.

تعمیر جاروشارژی سانی در تهران

نحوه تعمیر جاروشارژی سانی در تهران به شرح زیر است:

تعمیر جارو شارژی سانی در تهران به دلیل تعدد شعبات تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی کاری بسیار آسان خواهد بود. تعمیرگاه مجاز تعمیرات سانی به منظور سهولت دسترسی به این مرکز علاوه بر تاسیس شعبه هایی در مناطق مختلف تهران راه های ارتباطی متنوعی نیز در نظر گرفته است. مراجعه به صورت حضوری و یا ثبت سفارش به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت اینترنتی نمایندگی از جمله ی این روش ها می باشد. در این نمایندگی تعمیرات جارو شارژی از کادر و پرسنلی دوره دیده و با لباس فرم مخصوص استفاده می شود. این افراد در نهایت ادب و احترام با مشتریان برخورد کرده و خدمات و مشاوره های رایگان را در اختیار آنها قرار می دهند. با توجه به دوره هایی که در این مرکز تدارک دیده می شود تعمیرکاران با ساختمان لوازم خانگی به صورت کامل آشنا شده اند. به همین سبب نیز در کمترین زمان آنها را عیب یابی و تعمیر می کنند.

تعمیرات جارو شارژی سانی در محل و منزل

تعمیرات جارو شارژی سانی در محل و منزل در زیر شرح داده شده است:

یکی از خدماتی که در نمایندگی مجاز تعمیرات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، انجام تعمیرات در محل و منزل است. بعد از این که مشتری سفارش خود را جهت تعمیرات جارو شارژی سانی در نمایندگی ثبت کرد، در همان روز تکنسین ها به محل اعزام می شوند. تعمیرکاران‌ تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی با حضور در محل و منزل در اولین گام جارو شارژی را عیب یابی می کنند. بعد از مشخص شدن قطعه یا قطعات معیوب دستگاه تعمیرکاران کار تعمیر دستگاه را شروع می کنند. این افراد با دقت و مهارت بالایی جارو شارژی را تعمیر کنند. این امر سبب شده تعمیرگاه مجاز سانی به نحوه ی عملکرد تکنسین های خود اعتماد کامل داشته باشد. به لطف همین اعتماد نیز تمامی خدمات خود را تا یک سال ضمانت می کند. با استفاده از این ضمانت یک ساله ی خدمات شما می توانید در صورت خرابی مجدد دستگاه آن را در این مرکز به صورت رایگان تعمیر کنید.

هزینه تعمیر جارو شارژی سانی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر جارو شارژی سانی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر می باشد:

هزینه تعمیرات جاروشارژی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می شود. این هزینه ها بسیار منصفانه است و در راستای سیاست شفاف سازی قبل از تعمیر به مشتریان اطلاع داده می شود. بعد از عیب یابی جارو شارژ تعمیرکاران هزینه های تعمیرات آن را برآورد کرده و اگر مشتری از این هزینه ها رضایت داشته باشد دستگاه را تعمیر می کند. در ضمن در پایان کار نیز فاکتوری شامل هزینه های تعمیر به وی ارائه می گردد. هزینه ی تعمیر جارو شارژی در این نمایندگی تعمیرات مطابق آنچه در فاکتور نوشته شده از مشتری دریافت خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات این مرکز امکان پرداخت هزینه ی تعمیر با استفاده از کارت خوان های سیار این نمایندگی می باشد. بنابراین نباید نگران نداشتن پول نقد برای پرداخت هزینه ها باشید.

تعرفه خدمات تعمیرات جارو شارژی سانی

با استفاده از مبالغ درج شده در جدول زیر، می توانید هزینه تعمیر جارو شارژی سانی در منزل خود را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات جارو شارژی سانی هزینه تعمیر جارو شارژی سانی
هزینه تعویض باتری جارو شارژی سانی 240.000 تومان الی 1.200.000 تومان
هزینه تعویض موتور شارژی سانی 250.000 تومان الی 3.000.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی جارو شارژی سانی 200.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی جارو شارژی سانی 200.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض آداپتور جارو شارژی سانی 80.000 تومان الی 200.000 تومان
هرینه تعمیر پلاتین های پایه جارو شارژی سانی 60.000 تومان الی 80.000 تومان

عیب یابی جارو شارژ سانی

عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار جارو شارژ سانی در زیر شرح داده شده است:

یکی از دلایلی که منجر به تخصصی بودن تعمیرات لوازم خانگی معیوب در این مرکز می شود استفاده از تکنسین های مجزا برای هر کدام از لوازم خانگی است. در تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی از تعمیرکار جارو شارژی حاضر در تعمیرگاه مرکزی بهره گرفته می شود. به همین دلیل نیز عیب یابی و تعمیر آن با سرعت بالایی انجام گرفته و احتمال خراب شدن مجدد آن کاهش پیدا می کند. این افراد به دلیل تخصص بالایی که در کار تعمیرات دارند تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند؛ زیرا با این کار هم قطعه ی فابریک دستگاه و هم کیفیت عملکرد دستگاه حفظ می شود. اما اگر قطعه ی آسیب دیده قابل تعمیر نباشد و نیاز به تعویض باشد با استفاده از قطعات اورجینال آن را جایگزین می کنند.

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی سانی

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی سانی در زیر ذکر شده است:

جارو شارژی سانی به دلیل کاربری زیادی که در منزل دارد ممکن است دچار ایرادات و خرابی هایی شود که در این بخش با آنها و روش های تعمیر آن بیشتر آشنا می شویم. اما توصیه ی ما به شما برای تعمیر جارو شارژی سانی به صورت تخصصی استفاده از خدمات و سرویس های تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی می باشد.

دلیل شارژ نشدن جارو شارژی سانی از چیست؟

در صورتی که جارو شارژی سانی شارژ نمی شود، موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیرات به کار گیرید:

  • از جمله ایراداتی که بیشتر در جارو شارژی ها دیده می شود شارژ نشدن آنها است.
  • یکی از دلایلی که ممکن است منجر به بروز چنین اشکالی شود خراب بودن پایه ی شارژ آن است.
  • پایه را بررسی کنید تا از شارژ دهی آن مطمئن شوید.
  • از دیگر دلایل این امر وجود اتصال و یا پارگی و قطع شدگی در کابل شارژر است. آن را چک کنید و در صورت نیاز می توانید تعویض نمایید.

اما اگر با اقدامات انجام شده مشکل برطرف نشود بهترین است از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی استفاده کنید.

مشکل نچرخیدن غلتک های جارو شارژی سانی از چیست، برای تعمیر و رفع عیب چه باید کرد؟

در صورتی که غلتک جاروشارژی سانی نمی چرخد، راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید.

  • برای این که علت نچرخیدن غلتک های جارو شارژی سانی را دریابید باید تسمه ی آن را چک کنید.
  • تسمه وظیفه ی چرخاندن این غلتک را دارد و اگر کشیدگی داشته و یا پاره شده باشد مانع از این کار می شود.
  • بنابراین لازم است کنترل کنید تا اگر کشیدگی داشته باشد آن را آزاد نمایید. اما اگر پاره شده باشد باید تعویض کنید.
  • گیر کردن مو و پرز به برس نیز می تواند مانع از چرخش غلتک شود؛ زیرا باعث ایجاد فشار و اصطکاک شده و باعث می شود غلتک قدرت کافی برای چرخیدن نداشته باشد.

اگر با بررسی این قطعات مشکل رفع نشد باید غلتک را تعویض کنید. این کار راحت است؛ اما می توانید از تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی نیز کمک بگیرید.

برای  رفع مشکل ضعیف بودن مکش جارو شارژی سانی چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورتی که جارو شارژی سانی مکش ضعیفی داشته باشد، باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • این ایراد در جارو شارژی سانی به راحتی قابل برطرف شدن است. برای این که آن را رفع کنید لازم است مخزن آن را چک کنید تا پر نشده باشد. اگر پر باشد آن را تخلیه کنید.
  • سپس کنترل کنید تا گرفتگی نداشته باشد.
  • بعد از آن نوبت به تمیز کردن برس های جارو شارژی می رسد. زیرا اگر برس های آن دارای پرز و مو و … باشند قدرت مکندگی دستگاه را کاهش می دهند.

در صورت ضعیف بودن قدرت مکش جاروشارژی سانی می توانید با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

جارو شارژی سانی ناگهان خاموش می شود، برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

  • وجود گردش هوا در داخل جارو شارژی سانی یکی از اصول عملکرد آن است. بنابراین اگر مخزن آن پر شده باشد این گردش هوا در آن مختل شده و در نهایت دستگاه حین کار به صورت خودکار خاموش می شود.
  • از دیگر دلایل بروز این اشکال پر بودن فیلتر آن است. زیرا اگر فیلتر دستگاه نیز پر باشد مانع از گردش هوا شده و به این صورت دستگاه خاموش می شود.
  • فیلتر دستگاه را تخلیه و تمیز کنید و سپس در جای خود قرار دهید.
  • اما اگر با این اقدامات مشکل موجود در جارو شارژی حل نشد بهتر است سراغ سیم کشی داخلی آن بروید. زیرا اگر در این سیم کشی ها اتصالی وجود داشته باشد موجب خاموشی دستگاه می شود.

اگر در زمینه تعمیرات تجربه ای ندارید بهتر است به تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی مراجعه کنید.

برای رفع مشکل روشن نشدن جارو شارژی سانی چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن جارو شارژی سانی موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر جارو شارژی سانی شما به هنگام استفاده روشن نمی شود احتمالاً سیم کشی یا کابل آن آسیب دیده است. آنها را چک کرده و مشکلات مربوط به آن را تعمیر کنید.
  • اما اگر مشکلی در این بخش وجود نداشته باشد باید به سراغ برد و دکمه های دستگاه بروید. زیرا احتمال دارد دکمه ی آن از کار افتاده باشد و همین امر از کار کردن دستگاه جلوگیری کند.
  • اما اگر با این اقدامات مشکل رفع نشد باید موتور را آن را چک کنید.
  • اگر موتور نیم سوز شده و یا به صورت کامل سوخته باشد دستگاه کار نخواهد کرد.

از آن جایی که این کار نیاز به تخصص دارد بهتر است با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی موتور آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.

علت بوی سوختگی در جارو شارژی سانی از چیست، برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورت بوی سوختگی از جاروشارژی سانی باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده شود، ممکن است بوی سوختگی از جاروشارژی بلند شود.
  • همچنین اگر جاروی شارژی کمی داغ شده باشد، می توانید به دستگاه استراحت دهید تا بوی سوختگی از بین برود.

در صورتی که بوی سوختگی جاروشارژی سانی حل نشد، باید با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد صدای ناهنجار جارو شارژی سانی دارد؟

در صورتی که صدای غیرعادی در جاروشارژی سانی وجود دارد، برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را به کار ببرید:

  • چنانچه فیلتر دستگاه کثیف باشد، جریان هوا از جاروشارژی عبور نمی کند و صدای غیرطبیعی ایجاد می شود.
  • همچنین اگر زباله در قسمت لوله جارو شارژی گیر کند جریان هوای موجود در لوله صدای عجیبی می دهد.
  • شکستگی در قسمت بلبرینگ برس سبب ایجاد صدای نامتعارف می شود.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی انواع خدمات مربوط به جاروشارژی را در محل توسط تعمیرکاران مجرب ارائه می دهد.

چرا جارو شارژی سانی بیش از اندازه گرم می شود؟

در صورتی که جاروشارژی سانی گرم شده است، باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • اگر جارو شارژی سانی به مدت طولانی روشن مانده باشد، سبب داغ کردن موتور می شود.
  • البته کثیف بودن فیلتر نیز سبب شده تا جریان هوا به خوبی از دستگاه عبور نکند و دستگاه داغ می شود.
  • همچنین پر بودن محفظه و کیسه نیز سبب فشار آمدن به موتور می شود و در نتیجه دستگاه داغ می شود.

در صورتی که جاروشارژی سانی داغ می شود و مشکل رفع نمی شود، با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی در زیر شرح داده شده است:

در این مقاله سعی شد درباره ی نحوه ی عیب یابی جارو شارژی سانی و ایرادات و اشکالات رایج در آن و همچنین روش های رفع این ایرادات سخن گفته شد. اما اگر از عهده ی تعمیر این محصول برنیایید هوم خانه آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. تعمیرگاه مجاز تعمیرات جارو شارژی سانی بیش از نیم قرن است که در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد. کارنامه ی درخشان نمایندگی طی این سال ها نشان دهنده ی عملکرد قابل قبول آن می باشد.

تعمیر جارو شارژی سانی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر جارو شارژی سانی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر جارو شارژی سانی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر جارو شارژی سانی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر جارو شارژی سانی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.7/5 - (3 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست