تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات سانی

هوم خانه نمایندگی تعمیرات سانی در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی سانی را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

نرخ رشد جمعیت از جمله عواملی هستند که بستر مناسبی را برای توسعه بازار لوازم خانگی ایجاد می کنند. یکی از بزرگ ترین برندهای موفق در صنعت لوازم خانگی، محصولات شرکت سانی می باشند. این شرکت سعی دارد با تکمیل کردن ملزومات لوازم خانگی برقی همیشه در سبد مصرف کنندگان لوازم برقی قرار بگیرد. از جمله کسانی که از مجموعه محصولات این شرکت استقبال خوبی می کنند نو عروسان می باشند. در سال هال اخیر این برند به عنوان برند محبوب بین مردم شناخته شده است. نمایندگی تعمیرات سانی با ارائه خدمات با کیفیت وسیله معیوب شما را سالم به شما باز خواهد گرداند.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی سانی هوم خانه را انتخاب کنیم؟

هوم خانه با در اختیار داشتن نیروهای جوان و متخصص تلاش می کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. تکنسین های این مجموعه با به روز کردن علم و دانش خود، حرفه خود را از حالت سنتی به حالت مدرن تغییر داده اند. نیروی جوان و با تجربه یکی از عوامل موفقیت در شرکت ما می باشد. با بها دادن به جوانان و استفاده از هوش و دانش آنها می توانیم، بستر مناسبی را برای اشتغال آنها ایجاد کنیم. اگر شما از محصولات سانی در خانه خود استفاده می کنید در خصوص تعمیر آنها می توانید روی هوم خانه حساب کنید. هوم خانه به علت اینکه بزرگ‌ ترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سانی می باشد با توسعه شبکه خود و ایجاد نمایندگی سانی همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات سانی

با خراب شدن لوازم خانگی اولین چیزی که به ذهن شما می رسد، هزینه تعمیر آن می باشد. برای انتخاب خدمات از شرکت ها مردد هستید که آیا در مورد هزینه با شما صادق هستند یا خیر. تکنسین های شرکت هوم خانه با درج خدمات ارائه شده توسط آنها و هزینه های پرداختی توسط شما در یک فاکتور معتبر، خیال شما را آسوده خواهند کرد. اگر تکنسین های این مجموعه از دادن فاکتور خودداری کردند سریعا آن را به شرکت گزارش داده تا با فرد خاطی برخورد شود. نمایندگی تعمیرات سانی با قرار دادن صداقت در سرلوحه کار خود، به شما اطمینان خواهد داد که حقی از شما ضایع نخواهد شد.

معرفی لوازم خانگی سانی

  • جاروشارژی سانی: یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار تمیز کردن خانه به وسیله جارو شارژی است. اگر شما در خانه جاروشارژی سانی دارید اما متاسفانه خراب است، تعمیر جارو شارژی سانی توسط نمایندگی تعمیرات سانی برطرف خواهد شد.
  • چرخ گوشت سانی: یکی از لوازمی که در مواقع ضروری می تواند کمک زیادی به شما کند، استفاده از چرخ گوشت سانی است. بهتر است چرخ گوشت سانی خود را از طریق نمایندگی تعمیرات سانی شرکت هوم خانه تعمیر کرده و در کابینت برای روز مبادا حفظ کنید، تا اگر به طور اتفاقی به آن نیاز پیدا کردید، بتوانید از آن استفاده کنید.
  • سرخ کن سانی: در تولید محصولسرخ کن سانی همواره حفظ کیفیت مد نظر قرار گرفته است. اگر به هر دلیلی سرخ کن سانی شما دچار ایراد شده است، نمایندگی تعمیرات سانی با مجرب ترین تکنسین ها در شرکت هوم خانه آن را برای شما مانند روز اول تعمیر خواهند کرد.
  • آبمیوه گیری سانی: در روزهای گرم تابستان فقط یک لیوان آبمیوه خنک حال شما را خوب خواهد کرد، به سراغ آبمیوه گیری سانی می روید تا خود را مهمان یک لیوان آبمیوه طبیعی کنید، اما متاسفانه آبمیوه گیری شما خراب است. با تماس با نمایندگی تعمیرات سانی مشکل خود را حل کنید. بعد از چند ساعت، از شرکت هوم خانه آبمیوه گیری سانی خود را سالم تحویل بگیرید و آبمیوه مورد علاقه خود را درست کرده و میل نمایید.
  • مخلوط کن سانی: یکی از کارهای سخت در آشپزی خرد کردن و مخلوط کردن چندین مواد با یکدیگر می باشد. اگر مخلوط کن سانی را در منزل دارید به راحتی از آن استفاده کنید. نگران خرابی آن نباشید، تعمیرکاران در نمایندگی تعمیرات سانی تخصص لازم در تعمیر مخلوط کن سانی را دارند، آن را با کیفیت تعمیر کرده و به شما تحویل خواهند داد.
  • پنکه سانی: یکی از ملزومات در روزهای گرم تابستان پنکه می باشد. تصور اینکه این دستگاه خراب است شما را عصبی خواهد کرد. یکی از تخصص های تکنسین ها در نمایندگی تعمیرات سانی تعمیر پنکه سانی می باشد. پیک مورد نظر از شرکت هوم خانه به محل شما اعزام و پنکه معیوب شما مدل سانی را دریافت کرده و تا پایان روز آن را سالم و بدون هیچ ایرادی به شما تحویل خواهد داد.
  • مایکروفر سانی: همیشه به دنبال وسایل و ابزاری هستیم تا کار ما را سریع انجام دهد. ماکروفر سانی یکی از این ابزار می باشد. اگر این دستگاه در خانه شما خراب است، به سرعت با نمایندگی تعمیرات سانی تماس بگیرید و برای رفع خرابی آن از هوم خانه کمک بخواهید. استفاده قطعه اصل در تعویض قطعه معیوب یکی از دلایلی است که شما باید شرکت هوم خانه را برای تعمیر مایکروفر سانی خود انتخاب کنید.
  • جاروبرقی سانی: خانه خود را با جاروبرقی سانی همیشه تمیز نگه دارید. مکش و قدرت بالای جاروبرقی سانی همیشه بعد از مهمانی ها و کثیفی منزل کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر جاروبرقی شما خراب است می توانید برای تعمیر جاروبرقی سانی خود، با تماس با هوم خانه وسیله خود را به آنها داده تا در موعد مقرر، سالم درب منزل شما تحویل دهند. یکی از مزیت های نمایندگی سانی پاسخ دهی سریع به شما مشتریان گرامی می باشد.
  • بخارشوی سانی: شرکت سانی همواره در گسترش محصولات خود تلاش ویژه می کند. بخاروشور سانی با طراحی ویژه طرفداران خاص خود را دارد. تعمیر این وسیله زمان چندانی نیاز ندارد. اگر تعمیر بخارشو سانی خود را به دست تعمیرکاران خبره در شرکت هوم خانه بسپارید، در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر کرده و با پیک خود شرکت، برای شما ارسال خواهد شد. نمایندگی تعمیرات سانی با خدمات حرفه ای و تسلط کامل بر کار خود، شما را همیشه راضی نگه خواهد داشت.

تماس با نمایندگی تعمیرات سانی

اگر به اینترنت دسترسی دارید، اگر توانایی کار با اینترنت را دارید، یکی از راه های جدید را برای ارتباط برقرار کردن با شرکت ما انتخاب کنید، شما می توانید از طریق اینترنت، وارد سایت ما شوید و درخواست خود را اعلام کرده و منتظر پاسخ از سمت کارشناسان ما بمانید. امروزه اینترنت سهم به سزایی در برقراری ارتباط بین مردم دارد. اگر دسترسی به اینترنت ندارید می توانید با شماره گیری تلفن های هوم خانه مشکل لوازم خانگی خود را عنوان کرده تا پیک مورد نظر را به محل شما اعزام کرده، وسیله خراب را از شما گرفته و به محل نماینگی تعمیرات سانی دفتر هوم خانه آورده و پس از تعمیر وسیله آن را برای شما در همان روز بازگردانند و اما اگر دسترسی به تلفن هم ندارید می توانید با مراجعه حضوری خود به آدرس یوسف آباد، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم، پلاک 46 وسیله خود را تحویل تکنسین ها داده و سالم تحویل بگیرید. تمامی خدماتی که در این مرکز صورت می گیرد همراه با ضمانت 3 الی 12 ماه می باشد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات سانی

هوم خانه برای توسعه کار خود، اهداف بلند مدت و برنامه ریزی صحیح برای این اهداف و استفاده از روش های نوین را برگزیده است و مسیری رو به موفقیت را ادامه خواهد داد. یکی از فاکتورها برای داشتن یک شرکت موفق، خلاقیت می باشد. شرکت ما با استخدام چندین پیک برای دریافت لوازم خانگی معیوب شما و ارسال لوازم خانگی سالم شما، یک قدم بسیار مهم برداشته است. اولویت اصلی در نمایندگی تعمیرات سانی، شما مشتریان گرامی هستید که با رضایت کامل خود از ما می توانید انگیزه بیشتری را برای ادامه فعالیت به ما بدهید. ما در کنار شما هستیم، با مراجعه حضوری از خدمات ویژه هوم خانه استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات سانی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات سانی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات سانی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات سانی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات سانی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.2/5 - (20 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

29 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
هاشمی 07 بهمن 1399

سلام میخواستم ببینم نمایندگی پس از فروش سانی در مشهد کجاست؟قهوه سازم بوریس شکسته میخوام تهیه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ دادن
avatar
دیگ سرخ کن 27 اسفند 1399

سلام.دیگ سرخ کن سانی مدل۲۳۰۰...دو و نیم لیتری دارید؟قیمتش چنده؟

پاسخ دادن
avatar
یدالله دولتیاری 27 فروردین 1400

سلام من از سانی راضی هستم وای فیلتر جارو برقی خراب شده وتو کرج نمایندگی ندارین چرا

پاسخ دادن
avatar
بدیعی 31 خرداد 1400

سلام ببخشید در شهرستانها نمایندگی ندارید؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 05 تیر 1400

    سلام وقت بخیر؛ هنوز نه؛ خدمات در سراسر تهران ارائه میشه فقط

    پاسخ دادن
avatar
علیرضا قاسمیان 19 تیر 1400

سلام،وقت بخیر، شما پایه آسیاب دستگاه آسیاب مخلوط کن سانی مدل SBG-480 رو دارین؟قیمتش چنده؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 20 تیر 1400

    سلام؛ به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
سمی 15 مرداد 1400

سلام وقتتون بخیر ببخشید شما موتور آبمیوه گیری sunny مدل sj5525 رو دارین؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 17 مرداد 1400

    سلام وقتتون بخیر، به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
سارا 08 مهر 1400

سلام وقت بخیر.ببخشید کتری چایساز خراب شده ولی صفحه سالمه.هیچ کس نتونست تعمییر کنه.میگن دیگه درست نمیشه باید المنت بزاریم.میخواستم بدونم قابل تعمییره یا نه؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 09 مهر 1400

    سلام، اگر المنت پرسی باشه کاری نمیشه کرد باید داخل خود کتری المنت بزارید، اگر هم تمایل به انجام اینکار نداشتید باید عوض کنید کتری رو.

    پاسخ دادن
    avatar
    انوشیروان 18 مرداد 1402

    وسایل آبمیوه گیری سانی پارچ و چرخ دنده تیغه کاسه مخلوط کن و تفاله گیر از کجا بگیرم؟

    پاسخ دادن
      avatar
      homekhane3 18 مرداد 1402

      درود، تصویر قطعات مورد نیاز خود را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

      پاسخ دادن
avatar
امید 07 اردیبهشت 1401

برای تعمیر گوشت کوب برقی سانی مدل SFB5052 با چه شماره ای تماس بگیرم در غرب تهران

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 07 اردیبهشت 1401

    سلام. اگر گوشت کوب برقی شما گارانتی داره، خدمات ما جزو گارانتی محسوب نمیشه. در صورت نیاز می تونید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
محمد 18 خرداد 1401

سلام می خواستم بدونم دسته اتو بخار پرسی مدل 1290 موجود هست؟ سپاسگزارم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 خرداد 1401

    سلام. لطفا به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
تینا زارعی 23 خرداد 1401

سلام وقت به خیر نمایندگی جهت تعمیر لوازم خانگی سانی در تبریز کجاست میکسر من خراب شده ممنونم میشم راهنمایی بفرمایید با سپاس

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 26 خرداد 1401

    سلام. لطفا با شماره درج شده بر روی گارانتی میکسر تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
پوری فرد 27 شهریور 1401

سلام اتو بخار پرسی سانی قسمت بخارش کار نمیکند تعمیر میکنید

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 27 شهریور 1401

    سلام. المنت ها، پمپ، روزنه های منافذ را به صورت کامل بررسی کنید. ممکن است پمپ یا المنت دچار مشکل شده باشد. منافذ بخار را بررسی کنید که مسدود نشده باشند.

    پاسخ دادن
avatar
ضیغم زاده 06 اردیبهشت 1402

سلام کنترل پنکه کار نمیکنه باید نو بگیرم یا قابل تعمیر؟؟ قیمت نو چند؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 06 اردیبهشت 1402

    درود، در صورتی که کنترل قابل تعمیر نباشد، باید آن را تعویض کنید.

    پاسخ دادن
avatar
اقوامی پناه 15 تیر 1402

سلام پنکه سانی دارم. چند وقته دکمه ای که بالای پاورش هست، چشمک زن شده و پنکه کمی با صدا میچرخه. میخوام بدونم آیا درست میشه و چقدر هزینه دار حدودا؟ ممنون

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 15 تیر 1402

    درود، مشکل از موتور گردان پنکه می باشد.

    پاسخ دادن
avatar
ابراهیم ترک پریدری 24 شهریور 1402

سلام روز بخیر موتور مخلوط کنم خراب شده یعنی از اون قسمتی ک تمامیه موارد آبمیوه گیری و مخلوط کنو آسیاب کن رو از قسمت انتهاییش ب موتورش وصل میشه آب شده یا شکسته منطقه ۱۵ هستیم ی جایی معرفی کنید ببرم برای تعمیرش۹

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 25 شهریور 1402

    درود، برای تعمیر موتور مخلوط کن خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
ابراهیمی 03 آذر 1402

سلام وقت بخیر پدال سیم جمع کن جارو سانی موجود دارین

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 03 آذر 1402

    درود، تصویر قطعه مورد نظر را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

    پاسخ دادن