تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات جاروشارژی آرچلیک را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

همان طور که می دانید لوازم خانگی برقی جایگاه ویژه‌ ای در خانه و زندگی های ماشینی امروزی دارند. برخی از این وسایل در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع تبدیل به ضروریات زندگی ما شده اند. هر یک از این وسایل ممکن است بعد از مدتی دچار ایراداتی شوند. از سوی دیگر، وضعیت اقتصادی و قیمت های بالای لوازم خانگی به ما اجازه نمی دهد یک وسیله نو خریداری و جایگزین وسیله آسیب دیده کنیم. در این زمان است که نیاز به یک تعمیرگاه مطمئن داریم که به کمترین هزینه بتوانیم وسیله خود را تعمیر کنیم طوری که مثل روز اول کار کند. جارو شارژی نیز یک وسیله کاربردی می باشد. اگر شما یک جارو شارژی آرچلیک خریداری کرده اید و اکنون عملکرد آن دچار مشکلاتی شده است اصلا نگران نباشید؛ چرا که نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک به سادگی این مشکل شما را حل خواهد کرد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جارو شارژی آرچلیک نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر جارو شارژی آرچلیک در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جارو شارژی آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی آرچلیک
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جارو شارژی آرچلیک
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر جارو شارژی آرچلیک در تهران

خدمات تعمیر جارو شارژی آرچلیک در تهران به شرح زیر انجام می پذیرد:

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک که با به کارگیری تعمیرکاران و متخصصان مجرب تلاش می کند خدمات بی نظیری در زمینه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی آرچلیک ارائه دهد. در زندگی امروزی زمان و هزینه هر دو از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. هوم خانه شرایطی را برای شما فراهم می کند که با صرف کمترین میزان زمان و هزینه از بهترین خدمات بهره مند شوید. این شرکت تعمیر قطعه آسیب دیده را به تعویض آن ترجیح می دهد و از این رو هزینه‌ کمتری خواهید کرد؛ اما اگر ناچار به تعویض قطعه باشد قطعا از قطعات اصل و اورجینال استفاده خواهد کرد. حضور در منزل و تعمیرات در محل نیز از دیگر ویژگی های این نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک است که موجب می شود به میزان زیادی در وقت خود صرفه جویی کنید و نیز از آسیب های احتمالی دیگر که ممکن است در زمان حمل کالا پیش آیند جلوگیری می کنید.

نمایندگی آرچلیک یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی ترکیه ای است. جارو شارژی آرچلیک نیز یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد. شرکت آرچلیک هم اکنون محصولات خود را به بیش از ۱۳۵ کشور دنیا صادر می کند. ایران نیز یکی از کشور هایی است که محصولات با کیفیت آرچلیک در آن مورد استقبال قرار گرفتند. همه ما انتظار داریم که وقتی محصولی از سوی شرکتی در شهر ما به فروش می رسد خدمات تعمیرات آن برند نیز ارائه شود. تعمیر جاروشارژی آرچلیک در تهران بسیار آسان و قابل دسترس برای مشتریان است. فرقی نمی کند در کدام منطقه از تهران ساکن باشید، فقط با یک تماس تلفنی می توانید مشکل جارو شارژی خود را با نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در تهران در میان گذاشته و در اسرع وقت از خدمات آن بهره مند شوید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در محل و منزل

شرح خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در محل و منزل به قرار زیر است:

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم با توجه به شرایط کنونی جامعه مراجعه حضوری و نیز حمل لوازم خانگی آسیب دیده به محل تعمیرگاه کار دشواری است. این کار هم هزینه های اضافی حمل و نقل را به دنبال خواهد داشت و هم ممکن است در حین انتقال وسیله از منزل به تعمیرگاه آسیب های دیگری نیز به آن وارد شود. هوم خانه که یک نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک می باشد با ارائه خدمات در محل و منزل، این مشکل را حل کرده است. هوم خانه شماره تماس های خود را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و شما می توانید در صورت بروز هر مشکلی برای جاروی شارژی آرچلیک خود با این شماره ها تماس بگیرید. در ابتدا شما به صورت تلفنی مشاوره و راهنمایی می شوید تا در صورت امکان خودتان مشکل به وجود آمده را حل کنید. اما اگر این کار ممکن نبود و نیاز به رفع مشکل توسط تعمیرکاران با تجربه داشتید، هوم خانه نمایندگان خود را به آدرسی که شما در اختیار شرکت می گذارید فرستاده و اقدام به ارائه خدمات در محل می کند.

تعمیرکاران ماهر هوم خانه به راحتی و در کمترین زمان ایراد جارو شارژی آرچلیک شما را تشخیص می دهند. نمایندگان این شرکت در ابتدا تلاش می کنند تا قطعه آسیب دیده را تعمیر نمایند تا هزینه های کمتری برای مشتری در بر داشته باشد، در قدم دوم اگر قطعه قابل تعمیر نباشد از قطعات اصل برای جایگزینی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات آرچلیک تمامی خدماتی را که از سوی نمایندگان خود که در محل حاضر شده اند ارائه شده است تضمین می کند. تضمین یک ساله تعمیرات به این معناست که در طول این یک سال هر گونه مشکلی در آن قسمت از وسیله که تعمیر شده است به وجود آید به طور رایگان توسط شرکت بازبینی و تعمیر خواهد شد.

هزینه تعمیر جارو شارژی آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

نحوه برآورد هزینه تعمیر جارو شارژی آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است:

هزینه تعمیر لوازم خانگی یک موضوع مهم برای کاربران تمام برندها می باشد و ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که مبلغ پرداخت شده عادلانه نباشد. قابل ذکر است که هزینه ها و دستمزدهای تعمیر و یا حتی تعویض هر کدام از قطعات جارو شارژی آرچلیک نیز مانند هر وسیله دیگری از سوی اتحادیه های مربوطه و کمیته های قیمت گذاری تعیین و در اختیار نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک قرار گرفته است. نمایندگی مرکزی و همه نمایندگی های مجاز تعمیرات آرچلیک از این قوانین به طور کامل پیروی می کنند. در واقع نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آرچلیک سعی می کند بهترین خدمات تعمیر و سرویس را در قبال منصفانه ترین قیمت ها و دستمزد ها به مشتریان خود ارائه دهد. تمامی تعمیرگاه های مجاز آرچلیک نیز از سوی نمایندگی مرکزی ملزم به رعایت این قانون کلی می باشند. همچنین لیست قیمت قطعات و دستمزد ها در ابتدا در اختیار شما قرار می گیرد تا برآوردی کلی و تخمینی از هزینه های نهایی داشته باشید و با آگاهی کامل جارو شارژی آرچلیک خود را به نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آرچلیک بسپارید.

تعرفه خدمات تعمیرات جارو شارژی آرچلیک

تعرفه خدمات تعمیر جارو شارژی آرچلیک به شرح زیر است:

خدمات تعمیرات جارو شارژی آرچلیک هزینه تعمیر جارو شارژی آرچلیک
هزینه تعویض باتری جارو شارژی آرچلیک 240.000 تومان الی 1.200.000 تومان
هزینه تعویض موتور شارژی آرچلیک 250.000 تومان الی 3.000.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی جارو شارژی آرچلیک 200.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی جارو شارژی آرچلیک 200.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض آداپتور جارو شارژی آرچلیک 80.000 تومان الی 200.000 تومان
هزینه تعمیر پلاتین های پایه جارو شارژی آرچلیک 60.000 تومان الی 80.000 تومان

عیب یابی جارو شارژی آرچلیک

نحوه عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جارو شارژی آرچلیک به شرح زیر است:

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی لوازم خانگی دیگر آن ساختار های ساده را ندارند و دارای برنامه نویسی های جدید و پیچیدگی های فراوانی هستند بنابراین دیگر تعمیر این وسیله ها در منزل کاری دشوار و شاید غیر ممکن است. عیب یابی لوازم خانگی بسیار مهم است و باید به افراد باتجربه سپرده شود. در صورتی که ایراد یک وسیله درست شناسایی نشود، هم زمان بسیاری تلف می شود و هم ممکن است با بررسی های بی هدف سایر قسمت ها صدمات بیشتر و جبران ناپذیری به قطعات آن وارد شود. تعمیرکاران ماهر و زبردست نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک تمامی آموزش های لازم در زمینه تعمیرات محصولات آرچلیک را دیده اند و به همین دلیل به سرعت جارو شارژی شما را عیب یابی کرده و به تعمیر آن می پردازند.

مشکلات و ایرادات متداول جارو شارژی آرچلیک

جارو شارژی Arcelik یک وسیله کاربردی است که کار جاروبرقی را انجام می دهد با این تفاوت که دیگر خبری از آن وزن سنگین جاروبرقی نیست و همچنین می توان آن را شارژ کرده و در مکان هایی که برق در دسترس نیست استفاده کرد. تمیز کردن گوشه و کنار خانه، ماشین و مکان های این چنینی از جمله وظایف جارو شارژی آرچلیک است. گاه ممکن است جارو شارژی آرچلیک شما دچار مشکلاتی شود. برخی از این ایرادات جزئی بوده و به راحتی می توانید آن را حل کنید ولی برخی از این ایرادات نیاز به تعمیر توسط افراد مجرب و کاربلد دارند که در این صورت توصیه می شود به به نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک مراجعه کنید. از جمله مشکلات متداول جارو شارژی آرچلیک می توان به این موارد اشاره کرد:

  • جارو شارژی آرچلیک شما خاموش شده و دیگر رو شن نمی شود.
  • جارو شارژی آرچلیک روشن شده اما چراغ نشانگر آن از کار افتاده است.
  • قدرت مکش جارو شارژی آرچلیک به میزان زیادی کاهش یافته است.
  • موتور جارو شارژی آرچلیک داغ کرده و یا دیر کار نمی کند.
  • جاروشارژی آرچلیک در هنگام کار کردن صدای زیادی تولید می کند.
  • جارو شارژی آرچلیک در زمان کار کردن لرزش دارد.
  • کلیدها و یا دکمه های جارو شارژی آرچلیک کار نمی کنند.

چنانچه هر یک از این ایرادات را در جارو شارژی آرچلیک خود مشاهده کردید کافی است به یک نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک مراجعه کنید تا با صرف کمترین هزینه جارو شارژی شما مثل روز اول و شاید هم بهتر از آن کار کند. به خاطر داشته باشید توصیه می شود بدون داشتن اطلاعات لازم در زمینه تعمیرات و عملکرد هر یک از قطعات جارو شارژی اقدام به باز کردن و تعمیر آن نکنید.

صدای غیرعادی در جارو شارژی آرچلیک تولید می شود، برای تعمیرات چه باید کرد؟

در صورت ایجاد صدای زیاد در جاروشارژی آرچلیک می توانید موارد زیر را برای تعمیر به کار گیرید:

  • ممکن است لوله دستگاه مسدود باشد.
  • شکستگی بلبرینگ برس در جاروشارژی نیز عامل ایجاد این مشکل است.

چنانچه ایراد لرزش در جاروشارژی آرچلیک حل نشد، با نمایندگی مجاز تعمیرات هوم خانه تماس حاصل کنید.

علت روشن نشدن جارو شارژی آرچلیک از چیست، برای تعمیر چه کنیم؟

در  صورتی که جاروشارژی آرچلیک روشن نشود، باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • ممکن است شارژ نداشته باشد.
  • خرابی باتری را نیز باید چک کنید.
  • خراب شدن و سوختن موتور را نیز باید چک کنید.
  • ممکن است برد اصلی دستگاه خراب شده باشد.

در صورت حل نشدن مشکل روشن نشدن دستگاه، با نمایندگی تعمیرات جاروشارژی آرچلیک در هوم خانه تماس بگیرید.

چرا جارو شارژی آرچلیک در حین کار خاموش می شود؟

در صورت خاموش شدن جاروشارژی آرچلیک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار ببرید:

  • ممکن است شارژ دستگاه کم شده باشد.
  • ممکن است محفظه دستگاه پر شده باشد.
  • ممکن است لوله ها مسدود باشد.
  • چک کنید که فیلتر نیز خیلی کثیف نشده باشد.

در صورتی که مشکل جاروشارژی آرچلیک حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

دلیل شارژ نشدن باتری جارو شارژی آرچلیک از چیه؟ برای تعمیر چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت شارژ نشدن باتری جارو شارژی آرچلیک موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیرات به کار گیرید:

  • ممکن است پایه شارژ خراب شده باشد.
  • خرابی سیم دو شاخه دستگاه را نیز چک کنید.
  • خرابی باتری را نیز بررسی نمایید.

در صورتی که باتری جاروشارژی آرچلیک شارژ نشد، با تعمیرکار مجرب تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

جارو شارژی آرچلیک مکش کافی ندارد، برای تعمیر آن چه اقدامی کنیم؟

در صورت نداشتن مکش جاروشارژی آرچلیک باید موارد زیر را برای رفع عیب به کار ببرید:

  • ممکن است محفظه پر شده باشد.
  • پارویی جاروشارژی را بررسی کنید که مسدود نباشد.
  • ممکن است به قسمت غلتک برس مو و یا پرز چسبیده باشد.
  • اگر فیلترها کثیف باشند مکش جارو شارژی کاهش پیدا می‌ کند.

در صورت حل نشدن مشکل جاروشارژی آرچلیک با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه تماس بگیرید:

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد نچرخیدن غلتک برس جارو شارژی آرچلیک دارد؟

در صورت نچرخیدن غلتک برس جاروشارژی آرچلیک می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • ممکن است تسمه پاره شده باشد.
  • همچنین موتور دستگاه ممکن است خراب شده باشد.

برای رفع کردن مشکل گرم شدن بیش از اندازه جارو شارژی آرچلیک چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت گرم شدن بیش از حد جاروشارژی آرچلیک موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • ممکن است از دستگاه برای مدت طولانی استفاده کرده باشید.
  • پر بودن محفظه دستگاه نیز می تواند باعث این ایراد باشد.

در صورتی که مشکل جاروشارژی آرچلیک حل نشد با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک

اگر به دنبال یک نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در تهران هستید ما هوم خانه را به شما معرفی می کنیم. این نمایندگی یک نمایندگی فعال و مجاز تعمیر محصولات آرچلیک است که با به کار گیری نیرو های با تجربه وارائه خدمات ویژه تلاش در جلب رضایت مشتریان خود دارد. هوم خانه خدمات خود را به مدت یک سال تضمین می کند و همین دلیل کافی است که شما با خیال راحت تعمیر لوازم منزل خود را به این شرکت بسپارید.

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جارو شارژی آرچلیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست