تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود Kenwood در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی از معدود لوازم خانگی است که وجود یا عدم وجود آن در منزل به طرز شگفت آوری محسوس می باشد. می توان گفت جاروبرقی در بخش نظافت منزل، دست راست شما به حساب می آید و وجود هر گونه ایرادی در آن، نه تنها نظافت منزل را با خلل جدی روبرو می کند، بلکه در هدر رفت زمان ارزشمند شما نیز بسیار تأثیر گذار است. کنوود از جمله برند های معتبر و مطرح در جهان می باشد که امتحان خود را در شرایط گوناگون پس داده است. ضمن اینکه تعمیرات آن نیز بدون دردسر صورت می گیرد. هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود، مرکز معتبر تعمیراتی است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم.

تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران، هوم خانه نمایندگی تعمیرات کنوود در محل و منزل، هزینه تعمیر جاروبرقی کنوود در تعمیرگاه مجاز و مرکزی، مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی کنوود، عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی کنوود، از جمله مباحثی است که در این مطلب آموزشی با آن آشنا خواهید شد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در تهران
  • تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران
  • نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود
  • هزینه تعمیر جاروبرقی کنوود در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی کنوود
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی کنوود
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود Kenwood در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در تهران باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. ابتدا باید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات را به صورت آنلاین در سایت هوم خانه تکمیل نمایید.
  2. پس از تماس برای تعمیرات جاروبرقی کنوود، نام تکنسین به همراه کد اشتراک به شماره شما ارسال می گردد.
  3. سپس تکنسین جاروبرقی کنوود ظرف کمتر از یک ساعت برای تعمیر جاروبرقی کنوود در محل و منزل شما حاضر می شود.
  4. پس از اتمام تعمیر فاکتور و گارانتی معتبر نیز تقدیم شما عزیزان می شود.
  5. در نهایت برای نظرسنجی در مورد میزان رضایت از خدمات تعمیر جاروبرقی کنوود با شما تماس گرفته می شود.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران

خدمات تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران در زیر توضیح داده شده است؛ برای شروع و پیش بردن هر کاری لازم است با افراد متخصص و کارآمد مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید. بخش تعمیرات نیز به عنوان حرفه ای تخصصی و فنی از این امر مستثنی نیست. هر دستگاه و لوازم خانگی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که شناخت آن، چگونگی عملکرد و نگهداری از آنها، دارای قاعده و اصولی می باشد که هر شخصی نسبت به آن اشراف و تسلط ندارد.

متخصصان مجرب در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود کار را برای شما هموار می کنند. مطمئن باشید این تخصص، پس از گذراندن دوره های مختلف بدست آمده است و همراه با تجربه می باشد. به این معنا که شما مرحله آزمون و خطای تعمیرکار را پشت سر گذاشته اید و با شخصی حرفه ای و متخصص سر و کار دارید. این موضوع سرعت و دقت کار را بالا می برد و قطعاً در حصول نتیجه، موثر واقع خواهد شد.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران

خدمات پس از فروش جاروبرقی کنوود به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی کنوود شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی کنوود استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی کنوود شما را انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ بر خلاف زندگی سنتی، در زندگی مدرن امروزی، زمان حرف اول را می زند. به این معنا که افراد حاضرند برای ذخیره زمان، بهایی بپردازند. بخصوص اگر در تهران بزرگ سکونت داشته باشند. از جمله ایرادات بزرگ پایتخت نشینی، از دست دادن زمان بسیار، در مسیرهای پر ترافیک و همچنین مسیر های طولانی می باشد.

شاید اگر تجربه مسیر رفت و برگشت در تهران بزرگ را داشته باشید، این موضوع برایتان ملموس تر باشد. حضور در محل و منزل را در کنار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود تجربه خواهید کرد. نمایندگی کنوود به منظور رفاه حال مشتریان و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها، مسئولیت تردد را به عهده گرفته است.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرات جاروبرقی کنوود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و سپردن آن به تعمیرکاران غیرحرفه ای می تواند خرابی های دستگاه را بیشتر نماید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در هوم خانه دارای تکنسین های متخصصی است که هرگونه ایراد در دستگاه شما را برطرف می نمایند.

  • تعمیرکاران نمایندگی، دوره های آموزشی لازم را در زمینه تعمیرات جاروبرقی کنوود به طور کامل گذرانده اند.
  • تعمیرکار جاروبرقی کنوود در هوم خانه با توجه به سال‌ ها تجربه و آموزش‌ های تخصصی، با مشکلات رایج این دستگاه به خوبی آشنا است.
  • تکنسین متخصص این مجموعه تعمیر جاروبرقی کنوود در محل را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.
  • تعمیرکار نمایندگی هوم خانه برای تعویض قطعات جاروبرقی کنوود، تنها از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می نماید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود

هزینه تعمیر جاروبرقی کنوود در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر شرح داده شده است؛ بخش هزینه تعمیر جاروبرقی نیز یکی از اساسی ترین مسائلی است که ذهن هر مشتری را به عنوان مخاطب درگیر می کند.

اکثر مشتریان، اطلاع کافی از نحوه خدمات برخی نمایندگی تعمیرات ندارند. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود به منظور حمایت از مشتریان و کاهش هزینه تحمیل شده به آن ها، پس از شناسایی و عیب یابی ایرادات دستگاه، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را به صورت جدی انجام می دهد.

چنانچه قطعه و یا قطعاتی از جاروبرقی شما دچار مشکل شده باشد، کادر تعمیر در این نمایندگی تمام تلاش خود را در جهت تعمیر قطعه به کار می برند. این اقدام باعث استفاده مجدد از قطعات اورجینال شده و ریسک ناسازگاری قطعات جدید را به صفر می رساند. هم چنین هزینه ای که در قبال تعمیر قطعه می پردازید به مراتب کمتر از خرید و نصب قطعات جدید خواهد بود.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی کنوود

جدول تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی کنوود به شرح زیر می باشد که می توانید برای محاسبه هزینه های خود از آن استفاده کنید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی کنوود هزینه تعمیر جاروبرقی کنوود
تعویض بلبرینگ جاروبرقی کنوود 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی کنوود 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی کنوود 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی کنوود 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی کنوود 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی کنوود 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی کنوود 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی کنوود 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی کنوود 110,000 الی 220,000 تومان

 

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی کنوود توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی کنوود در زیر بیان شده است؛ ماندگاری هر نوع دستگاه الکترونیکی و لوازم خانگی مشخص نیست و با توجه به نوع استفاده و نحوه نگهداری از دستگاه، دیر یا زود مشکلی اتفاق می افتد.

ضمانت یکساله خدمات پس از تعمیر، از جمله امتیازاتی است که از سوی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود به مشتریان تعلق می گیرد. این ضمانت یک ساله نیز شرایط خاصی دارد و اینکه حتماً باید کارت ضمانت تعمیر را در اختیار داشته باشید و بازه زمانی تعیین شده نیز، سپری نشده باشد. به منظور آشنایی بیشتر شما، این نمایندگی، اهم مشکلات و ایرادات رایج در جاروبرقی را بیان می کند تا در هنگام بروز مشکل، اقدامات اولیه توسط خود شما صورت گیرد.

برای تعمیر جاروبرقی کنوود در جهت روشن نشدن، چه کاری انجام دهیم؟

علل روشن نشدن جاروبرقی کنوود به شرح زیر می باشد:

  • پیش از روشن کردن جاروبرقی، از اتصال دوشاخه به پریز برق اطمینان حاصل کنید.
  • گاهی این موضوع و یا نوسان موجود در جریان برق و هم چنین معیوب شدن سیم ها باعث عدم روشن شدن دستگاه می شود.
  • در صورت بروز این مشکل، موارد یاد شده را بررسی کنید.
  • هم چنین تطابق میزان ولتاژ مورد نیاز دستگاه و برق تعبیه شده برای ساختمان نیز از موارد موثر در این ایراد می باشد.
  • در صورتی که این موارد مشکلی نداشت، احتمال وجود مشکل در بخش موتور دستگاه وجود دارد.

شما می توانید برای تعمیر مشکل دستگاه، موضوع را با نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود در تهران در میان بگذارید.

برای برطرف کردن مشکل عدم مکش کافی جاروبرقی کنوود چه اقداماتی را انجام دهیم؟

در این بخش قصد داریم تا به بررسی نحوه عیب یابی و تعمیر جاروبرقی کنوود در هگام ضعیف شدن مکش این دستگاه بپردازیم:

  • مکش پایین جاروبرقی ارتباط مستقیمی با کثیف بودن فیلتر و مخزن دستگاه دارد.
  • در هنگام نظافت منزل و یا محل دیگر، فیلتر قطعه ای است که تمامی غبار و آلودگی ها را جذب می کند.
  • در صورت پر بودن مخزن و هم چنین مسدود شدن فیلتر با حجم کثیری از گرد و غبار، مکش دستگاه به شدت افت پیدا می کند و کارایی لازم را نخواهد داشت. در صورتی که مخزن و فیلتر دستگاه تمیز باشد، باید مشکل را در بخش موتور جست و جو کنید.

پیش از هر گونه اقدامی می توانید از مشاوره رایگان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در تهران بهره مند گردید.

دلیل شکستگی خرطومی جاروبرقی کنوود چیست؟

در صورت شکستگی خرطومی جاروبرقی، راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع مشکل انجام دهید:

  • در صورت مشاهده و کار کردن با دستگاه متوجه خواهید شد که خرطومی جاروبرقی حالت فنری دارد و با رفت و برگشتی مناسب، زباله ها را به مخزن دستگاه هدایت می کند.
  • اگر در این بین، آن را با سرعت و به شدت جابجا کنید و پس از انجام کار، به صورت غیر اصولی آن را جمع نموده و در جای نامناسبی قرار دهید، احتمال شکستگی در آن وجود دارد.
  • از دیگر مواردی که خرطومی دستگاه را دچار نقص می کند، اشیاء تیز و برنده می باشد که باعث سوراخ شدن و پارگی خرطومی می شود.
  • طبق راهنمای نگهداری مناسب که توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود ارائه می شود، پیش از روشن کردن دستگاه، لازم است اشیاء ریز مانند سوزن، گیره های فلزی و هر نوع شئ فلزی و برنده را از محل بردارید.
  • در صورت پارگی و سوراخ شدن این قطعه، دستگاه دچار نشتی می شود و بخشی از فشار هوا در هنگام جذب زباله ها، از آن قسمت خارج شده و نه تنها باعث کاهش مکش می شود بلکه به موتور دستگاه نیز فشار بسیاری وارد می کند.

در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات می توانید با تعمیرگاه مجاز مرکزی جاروبرقی کنوود هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی کنوود روشن نمی شود؟

عیب یابی و تعمیر جاروبرقی کنوود در هنگام روشن نشدن دستگاه یا قطع شدن فیوز به شرح زیر می باشد:

  • اتصالی در کلید خاموش و روشن می تواند سبب قطع شدن فیوز شود.
  • همچنین در صورتی که سیم های رابط جاروبرقی اتصال کوتاه رخ بدهد، فیوز قطع می شود.

برای رفع این مشکل تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در تهران، سیم ‌های رابط و جعبه ترمینال را مورد بررسی قرار می دهد..

علت نچرخیدن برس جاروبرقی چیست؟

در صورت نچرخیدن برس جاروبرقی کنوود، باید مراحل زیر را برای رفع عیب دستگاه به کار گیرید:

  • در صورتی که برس جاروبرقی کنوود کثیف است، به تمیز کردن پرز و موها از روی آن اقدام کنید.

اگر مشکل نچرخیدن برس جاروبرقی کنوود حل نشد، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود هوم خانه در تهران تماس بگیرید تا در محل به عیب یابی دستگاه بپردازد.

علت وجود گرد و غبار در اطراف دستگاه، هنگام روشن بودن جاروبرقی کنوود چیست؟

در صورتی که گردوغبار در کنار دستگاه روشن وجود دارد، باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی کنوود به کار گیرید:

  • در صورتی که کیسه جاروبرقی پر شده باشد، ممکن است هنگام روشن کردن آن گرد و غبار از کیسه خارج شود.
  • کثیف بودن فیلتر هوای خروجی نیز می تواند سبب انتشار آلودگی به خارج از جاروبرقی شود.

برای حل مشکل دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر مجاز جاروبرقی کنوود در خانه بهره مند شوید.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی کنوود چیست؟

در صورتی که دستگاه خاموش می شود، برای تعمیر و رفع مشکل جاروبرقی کنوود راهکارهای زیر را انجام دهید:

  • در صورتی که در بازه زمانی طولانی از جاروبرقی استفاده کنید، سبب بالا رفتن حرارت در جاروبرقی می شود. در نتیجه موتور خاموش می شود.
  • قسمت هایی که در دید قرار ندارند را نیز باید تمیز کنید، زیرا ممکن است آشغال در لوله جاروبرقی گیر کرده باشد و سبب عدم برقراری جریان هوا شود.
  • همچنین پر بودن کیسه جاروبرقی نیز می تواند سبب شود تا هوا گردش نداشته باشد.
  • همچنین اتصالی در دکمه روشن و خاموش دستگاه نیز می تواند سبب خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی شود.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در محل توانایی برطرف کردن هرگونه ایراد را با توجه به مهارت و دانش بالا می تواند برطرف کنند.

علت جرقه زدن موتور جاروبرقی کنوود چیست؟

در زمان بررسی علت جرقه زدن موتور جاروبرقی کنوود، راهکارهای زیر را می توان برای رفع مشکل و تعمیرات انجام داد:

  • جرقه های درشت و قرمز رنگ و یا جرقه های کوچک و آبی رنگ در جاروبرقی به معنی نیم سوز شدن سیم پیچ های جاروبرقی است.
  • همچنین جرقه ممکن است کثیف شدن زغال ها نیز جرقه ایجاد کند.

در صورت حل نشدن مشکل و برای رفع آن باید از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود هوم خانه در تهران بهره مند شوید.

علت انتشار بوی سوختگی از جاروبرقی کنوود چیست؟

در صورت انتشار بوی سوختگی از جاروبرقی کنوود می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات جاروبرقی کنوود به کار گیرید:

  • در صورتی که سیم یا دوشاخه جاروبرقی اتصالی داشته باشد، بوی سوختگی بلند می شود.
  • همچنین در صورت بالا رفتن حرارت جاروبرقی نیز می تواند سبب بوی سوختگی شود.
  • در صورتی که فیلتر جاروبرقی کثیف باشد یا اینکه کیسه پر شده باشد، موتور داغ کرده و سبب بوی سوختگی می شود.
  • سوختگی موتور نیز سبب بوی سوختگی می شود.

برای رفع ایراد از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در منزل کمک بخواهید.

عیب یابی جاروبرقی کنوود

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی کنوود در زیر شرح داده شده است؛ همان طور که در سطرهای بالا به آن اشاره شد، چنانچه استهلاک قطعات دستگاه جاروبرقی در حدی باشد که قابل تعمیر باشد، متخصصان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود آن را بر طرف می کنند. اما گاهی قطعه به طور کامل خراب شده است و امکان تعمیر آن به هیچ عنوان وجود ندارد.

اگر بدون مشورت با متخصص، قطعه ای را خریداری کنید، ممکن است نوع تقلبی آن را خریداری کرده باشید و این موضوع دستگاه شما را دچار تهدید می کند. قطعه غیر اصلی، باعث از بین رفتن کارایی دستگاه می شود و ظرف مدت کوتاهی، آن را از رده خارج می کند.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود با استفاده از قطعات اورجینال در هنگام تعمیر، سلامت و بهبود عملکرد دستگاه را ضمانت می کند. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که قطعه و یا قطعات اورجینال در دستگاه نصب گردد تا بازدهی و طول عمر دستگاه افزایش یابد.

عیب یابی جاروبرقی کنوود 

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود

بسیاری از مصرف کنندگان پیش از دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود با سوالاتی مواجه می شوند و به دنبال پاسخ آن هستند. در این بخش به این سوالات پاسخ می دهیم:

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی کنوود در نمایندگی هوم خانه چقدر است؟

هزینه خدمات تعمیر و عیب یابی جاروبرقی کنوود در هوم خانه با توجه به تعرفه مصوب اتحادیه تعیین می گردد و با توجه به نوع ایراد دستگاه متغیر است.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات جاروبرقی کنوود به چه صورت است؟

پس از اتمام کار تعمیرات، مشتریان می توانند در صورت رضایت هزینه را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود پرداخت کنند.

  • گارانتی تعمیرات جاروبرقی کنوود در نمایندگی هوم خانه چه مدت اعتبار دارد؟

گارانتی کلیه خدمات تعمیرات جاروبرقی کنوود در نمایندگی مجاز هوم خانه از 3 الی 12 ماه اعتبار دارد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات Homekhane نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در زیر توضیح داده شده است؛ بر اساس آنچه در این مقاله عنوان شد، متوجه شدید که جاروبرقی نیازمند استفاده و نگهداری اصولی و مناسب می باشد. در غیر این صورت ظرف مدت کوتاهی، دچار نقص فنی می شود و با توجه به افزایش نرخ قطعات و دستگاه، خسارت جبران ناپذیری متوجه شما خواهد شد.

بنابراین در هنگام بروز مشکل برای دستگاه، از هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود کمک بگیرید. این نمایندگی با سرعت و دقت بالا، ایرادات را شناسایی و رفع اشکال می نماید و به مدت یک سال نیز به شما خدمات مشاوره ای رایگان و هم چنین خدمات پس از تعمیر ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کنوود در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست